čtvrtek 31. května 2012

Best of May

Zítra nám začíná nový měsíc a já se nestačím divit, jak ten čas letí! Nedávno byly ještě Vánoce a teď začíná léto. A máme tu i můj pravidelný přehled nejpoužívanějších a oblíbených výrobků za uplynulé období. V závorkách máte recenze na produkty z nedávné doby, tam kde není odkaz se článek připravuje :)


PS: nejpoužívanější tentokrát v jednom případě neznamená i nejoblíbenější (v případě Essence rozjasňovače). Ale do tohoto článku i přesto patří :)





Z dekorativní kosmetiky jsou to tyto produkty:


1) Essence růžový rozjasňovač v peru (zde)
2) Bobbi Brown korektor na kruhy pod očima (zde)
3) Bourjois Bio Detox pudr (zde)
4) Clinique Vitamin C lip smoothie (zde)
5) Clinique oční krém All about Eyes (nevešel do se pečující sekce)
6) Too Faced podkladová báze pod oční stíny (zde)
7) Lancome Vernis in Love lak na nehty (zde)
8) Forever 21 neonový lak na nehty (zde)
9) YSL Glossy Stain (zde)
10) Dermacol tónující krém (zde)
11) Sephora by O.P.I lak na nehty (zde)
12) YSL Touche Eclat rozjasňující korektor (zde)
13) Sephora bronzer (zde)






Z oblasti péče o tělo nebo obličej jsou to tyto produkty:


1) Dermacol melounové tělové mléko (zde)
2) Benefit pleťový peeling (zde)
3) L´Occitane zpevňující mandlový gel (zde)
4) Ziaja enzymatický peeling (zde)
5) L´Occitane peelingové mandlové mýdlo (zde)
6) L´Oreal Deep Nourishing Masque (zde)
7) Avéne termální voda ve spreji
8) Body Shop Moringa sprchový gel (zde)
9) L´Oreal Kód mládí rozjasňující péče (zde)




Doufám, že se vám malý přehled líbil a jako už tradičně se těším i na vaše oblíbené produkty! Používá někdo z vás některý z výše uvedených výrobků? :)

16 komentářů:

  1. tak to je skvělý a krásně nafocený !:)
    jdu to prozkoumat.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně si chrochtám při takových postech:-D
    Je fakt že takový Touch Eclat patří k mým největším ležákům, asi patřím do té menšiny co ho nějak nepochopila...
    Melounové tělové mléko jsem očmuchávala a voní fantasticky a ještě mě zaujala ta maska od L'oreal, nikde jsem ji neviděla, tu bych si i koupila.
    Jinak moc krásné počtení:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Máme tam pár společných a to melounové mléko mě hodně láká! Já budu tenhle příspěvek dělat na blogu až trochu později:-) Jinak jsem zvědavá na recenzi toho krému all about eyes!
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  4. Ja z toho mam jen ten Benefiti peeling :). Na neco si me zas nalakala :D. Jo a melounove mleko mam, ale zatim jsem ho nepouzila. Tam kde chybi odkaz na ZDE, to bude asi brzy, co? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Levandule:ta maska se u nás ještě neprodává, přivezla jsem si jí z USA a strašně mě štve,že se tahle řada u nás neprodává,protože je skvělá!

    Mila: těším se na srovnání :) nějak nestíhám sepisovat všechno, ale All about eyes se objeví určitě :)

    Lucifrid: jojo, tam kde chybí odkaz se recenze připravuje a doplním jí, až bude na světě :)

    OdpovědětVymazat
  6. citam kazdy clanok ako blazon, a uz sa tesim na dalsi :)
    super !

    Najdes sa aj na : http://www.facebook.com/CzSkFashionlifestyleBloggers

    OdpovědětVymazat
  7. Ten krém od benefitu, časem určitě pořidím:)

    OdpovědětVymazat
  8. vei sa mi páči ako máš stále taký mix kosmetiky, všetko od iných značiek, iných cien, úplne ako ja :D
    skúsenosti mám jedine s krémom od Clinique, mna bohužial strašne štípal a dráždil mi očné okolie :-/
    Ja favoritov mesiaca máj zrovna nemám, nakúpila som toho síce spoustu avšak fail za failom :-/

    OdpovědětVymazat
  9. Bronzer od Sephory vypadá skvěle, ale škoda, že se už neprodává. Každopádně se po nějakém od Sephory mrknu, mám od nich minerální make-up, se který jsem nadmíru spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Měla jsem oční krém od Clinique, a přesto, že jejich kosmetiku miluju, tak tenhle krém mi vůbec nevyhovoval. Trochu mě pak mrzelo, že jsem za něj dalo docela velké peníze. Termální voda ve spreji je na léto super věc!!! já používám ale od Vichy nebo La Roche Posay.

    OdpovědětVymazat
  11. Blacktina: to jsem ráda :) asi nikdy nebudu mít jen drahé nebo jen levné přípravky, není nad to, když si člověk najde v každé cenové skupině své favority :)

    Veronika:mají teďka novou kolekci bronzerů a taky vypadají moc pěkně :)

    Míša: fakt? mě se teda velice zamlouvá a dokonce mi přijde, že je zatím nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela a dokonce uvažuji o plném balení :)

    OdpovědětVymazat
  12. rozjasnovač a termální vodu mám také, na enzymatický peeling čekám :)

    OdpovědětVymazat
  13. tak jsem se pokochala a můžu jít nakupovat :D
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. too faced insurance som skusala len v sephore, ale hned si ma ziskal, tiene po nom drzia ako pribite, teraz uz len pockat, kym miniem aktualny primer a hor sa nan:)

    OdpovědětVymazat
  15. oooooooooooooooo všetko by som ti ukradla!:D:D:)) krasne veci uplne užasne<3

    OdpovědětVymazat
  16. Používám vodu Avene, je super:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)