úterý 1. května 2012

Best of April

Stává se z toho už pravidelná rubrika, ale mám ráda řád a pravidelnost, takže je tu další best of. Tentokrát bylo rozhodování neuvěřitelně těžké, protože jsem za tak krátkou dobu stihla vyzkoušet tolik nových věcí. Přece jen se po čase našly některé, které jsem používala často nebo téměř denně. Převládá sice dekorativka, ale je to tím, že péči člověk musí zkoušet déle, než si o ní udělá obrázek a rozhodne se. Nechci se opakovat, takže přidávám odkazy na recenze, které jste si už mohly přečíst a ty, které tu dnes nenajdete se připravují. Takže já jdu sledovat vaše oblíbence a nabízím vám ty svoje :)



 1) Maybelline Color Tattoo oční stíny ()
 2) Benefit Watt´s up rozjasňovač (zde)
 3) M.A.C Studio finish concealer ()
 4) Revlon Colorburst lip butter ()
 5) Carmex balzám na rty višňový ()
 6) Lancome Rouge in love rtěnka (zde)
 7) Revlon Colorstay make-up ()
 8) MUFE Aqua Cream color eyeshadow ()
 9) Benefit They´re real řasenka (zde)
10) YSL Rouge volupté rtěnka (zde)
11) Urban Decay podkladová báze pod oční stíny ()
12) Urban Decay Naked palette (zde)
13) Benefit Hervana tvářenka (zde)




1) Secret deodorant vanilkový *
2) Lancome Bi-Facil odličovač očí (zde)
3) Loreal EverStyle fixační sprej ()
4) Vichy Purete Thermale (zde)
5) Ryor noční krém s mořskými řasami (zde)
6) Neutrogena Naturals make-up remover ()
7) Ryor samoopalovací mléko (zde)




Poznámky pod čarou:


Secret deodoranty jsou vážně super a to nejen tím, že seženete parfemace, o kterých si v našich končinách můžeme nechat jen zdát (např. vanilkový, hruškový nebo lesní ovoce) ale jsou taky báječné svou obří velikostí. Pro srovnání např. Rexona má 40g a Secret má 73g. Škoda, že jsem si jich nemohla přivézt alespoň 10 :) Příště vím, co si určitě zase nakoupit. Nemá asi cenu dělat extra recenzi, protože deodorant zas není nijak zázračný, funguje jak má a navíc nádherně voní a to mi stačí :)


Omlouvám se, že mi tak trvá přidávat některé recenze, ale nechci mít v jednom týdnu např. 2 recenze na rtěnky nebo make-upy, takže se to snažím nějak střídat. Slibuju, že na všechno se dostane :) Napište si, o čem byste si rády brzy přečetly (výrobky u nichž je závorka prázdná) A jako vždy se těším i na vaše oblíbence měsíce :)


PS: užívejte si první Máj, lásky čas :) Žádný Valentýn, ale zítřek je den zamilovaných! Takže se potkáme na Petříně, pod rozkvetlou třešní :)

20 komentářů:

  1. Moc se mi ten tvuj seznam oblibenych veci libi a pulka z nich by s emi hodila :) Zajimalo by me jestli Maybelline color tattoo tu jednou budou.

    OdpovědětVymazat
  2. mafi: určitě budou :) ale jak říkám, nějak to všechno nestíhám přidávat a psát o tom :) na všechno, co je na fotce (krom deodorantu) recenze budou :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten carmex balzám poslední dobou vídám všude, že uvažuju o tom, že si ho snad taky objednám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Určite si ma teraz inšpirovala na kúpu minimálne 3 kúskov :))

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy, ja to nemyslela tak, ze te popohanim s recenzi, to ja si rada pockam :) ja myslela, dky budou v CR. Cetla jsem na ne hodne pochvalnych recenzi.

    OdpovědětVymazat
  6. Nejradši bych vyzkoušela komplet všechny věci z tohoto seznamu.:D Nejradši ten vanilkový Secret..ovšem to mám samozřejmě smůlu.:D do USA se rozhodně v nejbližších letech nedostanu.:D

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jak si spokojená s makeupem od Revlonu? Pro mě je to absolutně nej makeup co jsem kdy měla, už se ho budu držet jako klíště:) perfektně mi sedí odstín a ta výdrž a pleť je jako z photoshopu.Mnohem dražší makeupy se mi už doma jen válí v poličce...

    OdpovědětVymazat
  8. vanilkový deodorant? :-o potešenie pre môj nos, ktoré mi je zatiaľ odoprené. buď si ho nechám sestrou vyňuchať v USA alebo na neho budem čakať do konca svojho života, až ho začnú predávať na slovensku :-/

    OdpovědětVymazat
  9. Natálje: Carmex doporučuji, za těch pár korun je to hotový poklad :)

    Ruby: a kterých? :)

    mafi: to já nebrala jako výtku :) jestli dorazí do ČR netuším, to by byla spíš otázka pro Maybelline

    Zuz: všechno se dá nakoupit po internetu a člověk ani nemusí nikam jezdit :)

    Noogeta: no právě, že já jsem ze svého odstínu trochu nešťastná, protože mám moc tmavý, ale to je samozřejmě můj problém, jinak make-up je zatím dobrý, potřebuju ho ještě trochu testovat, abych o něm napsala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Z dekorativky mě hodně láká 2, 6 a 13:-)

    OdpovědětVymazat
  11. vše vypadá moc hezky a vše mě hrozně lákáá !:)

    OdpovědětVymazat
  12. jéé , to sem ráda že tu máš ten korektor , chci si ho koupit :D

    OdpovědětVymazat
  13. presne podle meho gusta :) akorat ja s tim watt's up neumim vubec zachazet..mam high beam i tohle a myslim, ze high beam je tisickrat jednodussi na nanaseni, pamatuju si, ze si psala presnej opak..:D mas na to nejakej figl jak to nanaset? :)

    OdpovědětVymazat
  14. MUFE aqua cream ještě nemám, ale chystám se, mají úžasné výrazné barvy.

    OdpovědětVymazat
  15. Alce: mě přijde vážně jednoduší :) dělám to přesně jak mi to ukazovala Benefit slečna v USA, prostě ho vezmu jak tužku, namaluju s ním "čáru" přes tváře, prsty jí lehce rozmažu do ztracena a nad očima taky jen přejedu a lehce prsty do ztracena rozmažu :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já se moc těším na recenzi na make-up. Nedávno sem ho viděla na aukru a docela mě lákal:)

    OdpovědětVymazat
  17. Kéž by Maybelline dostal Colour Tattoo i do Čech ...

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, uričtě bych si ráda přečetla recenzi na Urban Decay podkladová báze pod oční stíny. Pořád marně pátrám po podkladové bázi pod oční stíny, která by skutečně byla spolehlivá na celý den...

    OdpovědětVymazat
  19. Můžu se zeptat, jestli se v ČR/Praze dá někde koupit Revlon? U nás v Brně to nikde nemají a mě dost láká, tak až zase pojedu do Prahy, tak bych si ráda i něco od nich koupila.

    OdpovědětVymazat
  20. Tina:já o žádném takovém místě nevím. sama jsem to nedávno zjišťovala a nic jsem neobjevila. jenom pár eshopů, kde je ale kosmetika značně předražená, takže bych taky ráda věděla o nějakém takovém místě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)