středa 4. dubna 2012

YSL Rouge Volupté 2

Nákupem této rtěnky jsem si splnila svůj rtěnkový sen. Nikdy se mi žádná rtěnka tolik nelíbila jako Rouge Volupté od YSL! Ani pověstné rtěnky od Chanelu se mi (tak) nelíbí jako tahle. Takže když jsem měla možnost, naběhla jsem do prvního dutyfree shopu při cestě na dovolenou a ani jsem nemusela dlouho vybírat, protože odstín jsem chodila okukovat už nějaký ten pátek. V tomhle případě jsem chtěla nějaký decentní odstín, na každý den, žádný řvavý ani výrazný.



Odstín 2 Blond Sensuel je jemná růžovo-broskvová barva. Rtěnka neobsahuje žádné třpytky ani shimmer a je pěkně krémová a lesklá. Barva je na ruce trochu tmavší než na rtech, na těch působí jako hodně nude odstín. Proto rtěnku nenanáším ve velké vrstvě, protože pak by nebyly rty vůbec vidět :) Když rtěnkou ale rty "poťupkám" tak je odstín akorát a moc se mi líbí. Tím, že je rtěnka krémová má i výbornou pigmentaci a barva je intenzivní i v jedné vrstvě. Výdrž celkem slušná a co se mi taky líbí, že je na rtech příjemná a ani rty nevysušuje. Plus miluju její obal! Zjistila jsem, že miluju rtěnky v kovových obalech, protože nejen že působí luxusně, ale jsou i odolné a celkově prostě hezčí na koukání. Jediné, co se mi nelíbí, je česká cena. Jestli si jednou budu kupovat další, tak rozhodně do české Sephory nepůjdu a zůstanu věrná zahraničí nebo dutyfree obchodům, kde vyjde o více než 300 Kč levněji.






Nenapadá mě jediná věc, kterou bych jí vytkla! Pro mě ideální rtěnka - svou konzistencí, barvou i obalem. Má to prostě všechno v jednom balení a až mi jednou dojde, vystavím si na jí na poličce a budu se na ní chodit koukat :) Dávám jí plný počet bodů a pokud si jí plánujete pořídit, určitě máte mojí podporu. Pokud váháte, běžte si jí vyzkoušet a pak samy uvidíte...




Fakt nerada se fotím a stejně pak ve výsledku není nic vidět, ale tak vy to vždycky chcete, tak tady to máte :) Barva rtěnky je vážně decentní, skoro až tělová.




Tak co, patříte do klubu YSL? Máte také svou? Nebo vám přijde zbytečné za rtěnky utrácet? :)

17 komentářů:

  1. Aaaaa.. Tato rtěnka je bůh. Na mém wishlistu uz si teteli alespoň tak rok :P Mužů se jen zeptat na kolik cca. vyšla?

    OdpovědětVymazat
  2. Za rtěnky utrácím moc ráda, ale kdysi mi přišla naprosto zbytečná. Nechápala jsem, co na tom jiní vidí :D.
    Na fotce ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. tyhle rtěnky miluji! mám odstín 7 a 9, a 2 si chci koupit, až si zase našetřím :) a souhlasím s tebou, že až mi jednou dojde, bude vystavená na poličce :D jinak mě štve, že tady v česku mají strašně málo odstínů, a jsou tu drahé.

    OdpovědětVymazat
  4. Denn: vyšla na 22 eur, což je cca 550Kč, což je oproti Čr docela rozdíl :)

    Kejtyna: děkuji :)

    Minimalist Lady: s těma odstína musím souhlasit! ale nejen v tomto případě, obecně je to tu někdy tristní

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta je naprosto luxusní! YSL má skvělý rtěnky, souhlasím, že i Chanelky by mohly závidět:-D

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná barva a odstín ti fakt sekne:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky ji snad jednou poridim. Koupila jsem si ale od YSL jinou rtenku, respektive rtenko lesk uz nevim jak presne se to jmenuje, ale je to takova podlouhla uzka tubicka, a to bylo strasny zklamani. Rty vysusuje, vubec nedrzi....proto jsem k dalsim YSL trosku skepticka..

    OdpovědětVymazat
  8. Levandule: děkuji moc :)

    Plum: to chápu, mě taky často od něčeho odradí když vyzkouším jednu věc a je na prd :) ale ještě jsem nečetla negativní recenzi na tuhle rtěnku :) za vyzkoušení v Sephoře minimálně stojí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem si svou YSL rtěnku musela pořídit :)) Já hlavně z důvodu toho náááádherného balení :) A potom mě opravdu velmi mile překvapila svou kvalitou :)

    OdpovědětVymazat
  10. No tak po téhle rtěnce/obalu :D také slintám už delší dobu, ale zatím jí stále odolávám :) časem si jí ale určitě pořídím, protože je vážně nádherná! :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Po rtěnce toužím už jen kvůli jejímu krásnému balení. Tak až poletíme na dovču, tak musím prošmejdit duty free shopy :)

    OdpovědětVymazat
  12. já chci od YSL. Rouge Volupte Perle 103 Sparkling Pink, zatím jsem ji u nás nesehnala:( už se ani nedivím, není tu snad nic

    OdpovědětVymazat
  13. Také jejich rtěnky miluju! Mám Rouge Volupté Sheer Candy odstíny 4 a 5 a jsou prostě úžasné, první nosím na den a druhou na večer. Nemám co jim vytknout!!

    OdpovědětVymazat
  14. Jé super článek. Na tuto "rtěnu" koukám již dlouho a mám obavy, jak dlouho vydrží? Fakt nevysušuje? Jinak mám od YSL Glossy Stain a ten je fakt super! :)

    OdpovědětVymazat
  15. AjaBeautypedia A.: určitě nevysušuje, je vážně úžasně krémová :) Akorát se musím celkem precizně nanášet, jinak si člověk vytvoří vrstvu na rtech a nevypadá to dobře :) Výdrž se těžko odhaduje, já pořád něco piju, takže rychle všechno na rtech oddělám, ale tak ty 2 hoďky jinak vydrží v pohodě. Holt ty krémovky nemají takovou dlouhou výdrž, jako jiné :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já se chystám příští měsíc na Kiss and Blush. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)