neděle 8. dubna 2012

Výsledky působení GS Eladen

Uplynul už nějaký čas od doby co jsem začala testovat GS Eladen. Poprvé jsem vám o něm psala v tomto článku. A protože jsem celé balení poslušně dopoužívala chtělo by to rekapitulaci výsledků. Byla jsem velice zvědavá, jestli mi v nějakém směru pomůže a případné výsledky budou pozorovatelné. A mám pro vás dobrou zprávu, okolí si toho všimlo a výsledky jsou vidět. 

Takže úplně od začátku - doporučená denní dávka jsou dvě tabletky. Bez mučení přiznávám, že ne každý den jsem byla tak poctivá a někdy jsem si zobla jen jednu tabletku. Od malička s tím mám trochu problém a i Paralen si dělím na 4 části, abych ho byla schopná pozřít, takže v polykání prášků si moc nelibuju. Kdyby byl GS Eladen v kapkách, jistojistě bych ho používala i 5x denně :) Ale jsem spíš zapomnětlivá a prostě jsem si občas večer pilulku nevzala. Toť vše a jen jsem čekala, co se stane...

A po nějakém čase se výsledky opravdu dostavily! Nehty i vlasy mi rostou jako z vody! Ale jako vážně jsem to mohutně zaznamenala a všimla si toho. Ofinu si nechávám zastříhávat téměř po dvou týdnech a nehty stříhám po třech dnech. A navíc mi strašně moc lidí řeklo, jak pěkně dlouhé mám vlasy (že si toho nikdy nevšimli :) Takže pokud vám špatně rostou vlasy, můžu vám GS Eladen vřele doporučit! Co se nehtů týče, tak nejenže rychle rostou, ale i kvalita se mi zdá lepší. Nepěstuji si sice žádné dlouhé drápy a mám ráda krátké nehty, ale i na těch se dají zaznamenat rozdíly v kvalitě. Nehty se mi sice nikdy netřepily, netrpím lámavostí ani je nemám vroubkaté, ale teď jsou mnohem silnější a když je zmáčknu, tak jsou velice pevné. Jediné s čím GS Eladen nepohnul je má pleť. Nebo nejsem spíš kompetentní rozpoznat nějaké kvalitativní rozdíly, protože na obličej přece jen člověk používá mnohem více péče a stará se o ní. Teda alespoň já to tak mám, a přiznávám, že na nehty péči nepoužívám a na vlasy jen nějaké masky a kondicionéry, ale ty neovlivní rychlý růst vlasů.


Takže nechci tvrdit, že mám teď zářivou a vyhlazenou pleť, protože to tak není a asi ani nikdy nebude :) Nicméně mě velice mile překvapily pozitivní a hlavně viditelné výsledky s vlasy a nehty.




Současná délka vlasů - foto z dovolené. Nehty mi přišlo zbytečné fotit, protože na nich byste stejně nic neviděly a z fotky pevnost nehtů poznat není :)




Facebookové stránky GS Eladenu ukrývají mnoho výpovědí jiných uživatelek, takže pokud vás zaujal, určitě se podívejte a počtěte si :) Za sebe přípravek můžu doporučit a věřím, že pokud máte nějaký problém s růstem vlasů nebo nehtů, mohlo by to stát za to GS Eladen vyzkoušet. Jsem velice ráda, že jsem dostala tuto nabídku a mohla sama přípravek vyzkoušet, protože znáte to, dokud něco samy nevyzkoušíte, tak tomu tolik nevěříte. A já si teď užívám svou dlouhou hřívu, se kterou plánuji jisté barevné změny...ale o tom zas až někdy jindy :)




PS: zkoušely jste už také někdy GS Eladen? Dočkaly jste se viditelných výsledků a zlepšení?

14 komentářů:

  1. tak to je super, že ti to pomohlo, já s eladenem nemám moc dobré zkušenosti, účinky jsem neviděla a bylo mi něm špatně :( nakonec mi víc než jakékoliv bobulky pomohla zdravá strava :D

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak do toho jdu. Jde mi o ten rychlejší růst vlasů.

    OdpovědětVymazat
  3. Ha, něco na růst vlasů bych potřebovala, nějak se mi zasekly cca v půlce zad a dál už ani kousek... Jednou za čas si nechám střihnout konečky, pak to zase pár centimetrů poporoste, dál nic a pak už zase musím nechat stříhat :/ A moje nehty jsou kapitola sama pro sebe. Takže ho taky vyzkouším a doufám, že s ním budu taky tak spokojená.

    OdpovědětVymazat
  4. GS Eladen jsem nikdy nezkoušela, ale na vlasy mi bohatě dostačuje obyč Biosil Plus, rostou mi po něm jako zběsilé. A v kombinaci s Revitalonem mám po něm i krásné nehty :) Ale ten je trošku dražší, to uznávám.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  5. Máš krásné vlasy :) Já si byla pro Eladen minulý týden po tom, co jsem četla recenzi u Plum, ale nakonec mi ho paní lékárnice nedoporučila, tak jsem odešla bez něj, jenom s vodičkou na vlasy :(

    OdpovědětVymazat
  6. Zkoušela sem biosil asi cca 3 mesice ,změny si všimla dokonce moje mamka ,když tak tu recenzi čtu asi si GS Eladen koupím :)

    OdpovědětVymazat
  7. hmm, já mám teď šílené nehty i kůži kolem, asi budu muset něco koupit, možná i tyhle bobulky :) snad zaberou

    OdpovědětVymazat
  8. nechávam si narásť vlasy, čiže toto mi dosť pomôže, vďaka!

    u mňa GIVEAWAY:)

    OdpovědětVymazat
  9. myslím, že s tím braním na to nejsi zase tak zle .. já si jednou koupila ve vánoční akci Viaderm (taky takové něco na vlasy), s tím, že ho začnu pečlivě brát, a pak jsem ho za tři roky vyhodila nepoužitej :D ... takže :DD

    ale asi zkusím ten biosil, už jsem o něm párkrát četla dobrá hodnocení a holky mi ho tady zase připomněly

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy, nádherný vlásky:-) Na ten eladen se mrknu, hlavně složení by mě docela zajímalo:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. také mě lákají nějaké ty tabletky.. ale nějak jsem se zatím nerozhoupala k tomu si je pořídit :D

    OdpovědětVymazat
  12. plánuji nějaké doplňky stravy na růst vlasů, jen už jsem dostala tolik tipů, že si nemohu vybrat :D ale je super, když někdo potvrdí, že to funguje.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky. S Eladenem bohužel taky nemám moc dobrou zkušenost. Já teď užívám už jedině Donnu Hair, po ní mám krásné a dlouhé vlasy, díky tomu, že se mi taky přestaly třepit konečky, nemusím vlasy tak často zastřihávat, takže jsem maximálně spokojená a neměnila bych.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)