úterý 24. dubna 2012

Výsledky Giveaway + něco navíc

Tak tu máme vyhlášení vítězek soutěže o tři Benetinty od Benefitu! Poctivě jsem přečetla všechny vaše komentáře a nejvíc mě zajímalo, jaké produkty od Benefitu máte chuť vyzkoušet :) Jsem holt starej zvědavec! Moc vám děkuji za rekordní účast a také děkuji českému zastoupení Benefitu za poskytnutí dárků pro vás! Můžu vám prozradit, že někdy příště si budete moci zase zasoutěžit a vlastně mám teď pro vás v záloze více soutěží, takže pokud jste nevyhrály dneska, můžete příště :) Takže na koho se štěstí usmálo tentokrát?


Fanfáry znějí pro tyto tři slečny....







Všem výše zmíněným napíšu mail a pokud by se některá z nich náhodou neozvala nebo nebyla k dostižení, tak vyberu náhradnici :) Nakonec jsem zvolila výběr randomem ve všech případech, protože z toho množství nešlo vybrat jen jeden komentář :)




PS: sledujte facebook Benefitu pravidelně, protože se každou chvíli soutěží o nějaké pěkné ceny :)


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.


A abych to dneska ještě malinko natáhla, tak připojím i poslední dobou značně rozšířené nominace blogů. Je to minimálně slušnost poděkovat tomu, kdo mě nominoval - takže děkuji blogerce z Anesagill, ale zároveň dodávám, že nebudu nominovat další, protože 15 blogů je vážně moc a pokud bude někdo sám chtít, tak se může zapojit i bez nominace :) A taky asi úplně nedodržím ostatní pravidla, ale to je asi všem jedno a dost pochybuju, že někdo bude číst dál, jakmile uvidí tohle logo :)





Pravidla jsou následující:


1) Nominovat 15 blogerů, jejichž blog vznikl relativně nedávno.
2) Informovat nominované o tom, že byli nominováni.
3) Prozradit o sobě sedm různých informací.
4) Poděkovat tomu, kdo nás nominoval.
5) Přidat ikonku Versatile Blogger Award do svého příspěvku.


Takže výjimečně na sebe můžu prásknout i něco jiného, než čím se mažu nebo líčím :)


- jsem velice tvrdohlavá a umíněná, takže jestli si za něčím stojím, nehnete se mnou ani pod pohrůžkou násilí :)


- nadevše na světě miluji svého muže a hned jak budu v ruce držet diplom z VŠ, tak si hodlám vzít a jmenovat se poté jako má oblíbená barva :)


- jestli mi to někdy bude dopřáno a budu mít své vlastní potomky, tak jejich jména budou: chlapeček bude Jakub a holčička buď Natálka nebo Ella, ale záleží, jak se to povede :)))


- mám hrozně ráda jelení šperky Deers a ráda je sbírám. Taky miluju boty a kabelky, kterých mám asi 50 (no jo, nejen kosmetika je mou vášní :)


- strašně se bojím hadů a omdlím pokaždé, když vidím krev


- ráda bych procestovala celý svět a všechny kontinenty (dobrá, tak Antarktidu teda vynechám, ale zbytek bych ráda navštívila)


- lidi mi často říkají, že vypadám jako Adele. Och, kéž by to byla pravda!


- ráda chodím na koncerty Monkey Business a když jsem sama doma potají tančím na jejich největší pecky :)


- naprosto nesnáším, když u někoho (nebo u sebe) vidím na oblečení popadané vlasy. Jsem schopná je obírat i z cizích lidí, aby mě to neiritovalo :)


- a závěrem dodám, že bych si taky moc přála vyzkoušet všechnu kosmetiku na světě a jednoho dne si říct, co je pro mě to nej!


Do té doby, než se tak stane, tu budu asi strašit a cpát vám svoje moudra. Amen! :)

18 komentářů:

  1. Jééé, s tou svatbou to ti moc přeji a v duchu malinko závidím :), a s těmi hady to máme stejné :(, a výherkyním moc gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  2. a ktorá je tvoja obľúbená farba? :) ja zas neznášam vlasy na podlahe. mohla by som ich zametať celé dni

    OdpovědětVymazat
  3. Apropos, dlouho tady nebyly šminky podle barev, budou?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji výherkyním, určitě si výhru pořádně užijí. :)
    A svatební plány jsou moc hezké. :)

    http://propadliste-dejin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoje fakta jsou naprosto dokonalá :-)

    OdpovědětVymazat
  6. holkám moc gratuluju! snad příště...
    jinak to s těma vlasama mám taky, úplně to nesnáším! nejhorší je stát za někým na eskalátorech, úplně se mi pak cuká ruka :-D

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. no hadi a já to je taky kapitola sama pro sebe ... já z nich mám přímo panickou hrůůůza!!! :((( stačí mi vidět nějakého v televizi a jdu do mdlob :X :D ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jupííííííí!!!!!

    taky nesnáším popadaný vlasy! Jednou jsem tajně obírala slečnu co seděla přede mnou v tramvaji :D

    http://aly-beauty-life.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. marion: já doufám, že si to můj muž do té doby nerozmyslí :)

    nina: je to tmavší barva :) vlasy na podlaze taky nesnáším a jsem schopná kvůli tomu denně luxovat :)

    mishaha: jak to myslíš šminky podle barev? :)

    angellovely-things: já na hada nemůžu sáhnout ani na obrázku :)

    OdpovědětVymazat
  10. Takže máš ráda funky?:)))Super!

    OdpovědětVymazat
  11. s hadama jsem na tom stejne, jeste bych pridala krokouse, ty jak vidim v telce, tak prepinam, bleee

    a nesla by jmena? me se nechteji ty obrazky zobrazit :( asi mezi nima nejsem, co? :D

    OdpovědětVymazat
  12. Lucifrid: výherkyně jsou Kikina, Ála a VeronikaD

    OdpovědětVymazat
  13. dik :) v praci se mi nektere fotky nezobrazuji (nechapu ze jen nektere) a doma si nevzpomenu se mrknout :(

    OdpovědětVymazat
  14. super článok o tebe, teraz ma tak napadlo najhoršie je keď vidím blond vlasy na čiernom svetri, hlavne spolužiačka jedna má také polámané vlasy to sú také akoby už len trojcentimetrové chlpy na svetri, alebo "zbožňujem" keď si vychutnávam desiatu a ona sa predo mnou začne česať a tie polámané vlasy lietajú všade naokolo
    s tým cestovaním pravda po teplých krajinách by som aj ja rada chodila, ale načo ísť tak kde mrzne??:DD to máme aj doma, ale je škoda, že človek za svoj život ak má teda to šťastie a možnosti uvidí len strašne malý kúsok našej veľkej Zeme, toľko krásnych miest tu je

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)