neděle 15. dubna 2012

Trio z lékárny

Dneska bych vám ráda představila mé osvědčené trio přípravků z lékárny. Jedná se o čistící pěnu Effaclar od La Roche-Posay a dva hydratační krémy od Biodermy. Všechny tyto produkty mám doma u rodičů. Když jsem se stěhovala, musela jsem nechat nějakou kosmetiku i doma, abych ji pokaždé s sebou nemusela tahat. Všechny tyto produkty mám dlouhodobě vyzkoušené a i když je teď používám příležitostně, za zmínku stojí.



Čistící pěnící gel od LRP je určený pro mastnou a zároveň citlivou pleť. Mě upřímně příliš pěnivý nepřijde, spíš prostě čistící gel. Pleť vyčistí dobře a není pak už příliš co dočišťovat. Opět oceňuji praktické a velké (400ml) balení s pumpičkou. Gel neobsahuje parabeny ani mýdlo a jak název napovídá, je pro citlivou mastnou pleť. Já spíš bojuju s tou mastnou než citlivou, ale někdo kdo má tuto kombinaci by mohl tento čistící gel uvítat. Cenu vám bohužel nepovím, protože gel mám opravdu už strašně dlouho, ale v lékárně nebo na internetu si jí určitě každý najde :)





Hydrabio Masque od Biodermy není maska, ale hydratační krém. Název je trochu zavádějící, určitě za tím nehledejte klasickou smývací masku. Krém velice příjemně a decentně voní a opravdu pěkně pleť hydratuje. Nicméně není mastný ani hutný, takže se nebudete lesknout jako prasátko na slunci. Výrobce uvádí, že krém se může používat jako maska, v tom případě se nanáší silnější vrstva na obličej a nechá se 10 minut působit a potom se setře. To bych ale doporučila někomu s hodně suchou nebo dehydratovanou pletí. Nikdy jsem jí takto nepoužila a krém natírám na obličej a nechám vsáknout. Hodí se i pod make-up a rozhodně to není jen zimní záležitost. Nebála bych se ho použít celoročně.






Krém z řady Atoderm Nutritive je určený pro suchou pleť a je ještě o něco výživnější než předchozí. Krém je bez parfemace a opět si troufám tvrdit, že není hutný ani mastný a přesto pokožku pěkně hydratuje. Ze všech výše zmiňovaných ho používám asi nejméně, protože tolik na suchou pleť netrpím a spíš ho používám jen lokálně když je potřeba. Občas ho plácnu i na ruce nebo třeba lokty :)




A na závěr tu máme současnou akci od Biodermy. Psala jsem vám o ní na facebooku. Ve vybraných lékárnách teď seženete takovéto balíčky s miniaturkami hydratačních krémů a micelárky. Co jsem tak vypozorovala, tak cena se v lékárnách pohybuje o 99-109 Kč. Myslím, že za ty peníze je to celkem fajn nabídka a krémy nejsou zas tak malé. Na vyzkoušení to rozhodně stačí :)






Jací jsou vaši oblíbenci z lékárny? Kdybych vám měla dneska některý z těchto výrobků doporučit, tak určitě hydratační "masku", která není tak úplně maskou :)

19 komentářů:

  1. Ten krém na suchou pleť vypadá zajímavě:-) Já mám z lékárny klasiku-micelárku od Biodermy a Avene (gel, krém, masku, peeling)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Biodermu mám též moc ráda a ten čistící pěnící gel vypadá dobře, něco podobného má i právě Bioderma :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tu "masku" připisuju na wishlist, zaujala mě. Miniaturky jsem si taky na zkoušku pořídila :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Oběhala jsem půlku světa a "testovací balení" konečně sehnala. Děkuju za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Prosím tě, ten gel odlíčí normálně make up?:) Já si to furt neumím nějak představit, vždycky odličuju olejem a pak ještě gelem.

    OdpovědětVymazat
  6. Jana: já takhle myju obličej vždycky, nejdřív ve sprše nějakým čistícím gelem nebo pěnou a pak ho dočistím micelárkou a tou většinou už není co čistit, protože obličej je bez make-upu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý článek, s Biodermou mám zkušenosti bohaté (viz můj blog, píšu tam i o té testovací mini sadě Hydrabio), s LRP ne až tak, ale taky je to podle mě dobrá kosmetika. Já se teda odličuju a čistím pleť pouze micelární vodou a pleť si nestěžuje, naopak :-). (mám ji hodně suchou, místy atopický ekzém).

    bourjoisgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem měla jakýsi krém z řady Atoderm (i když jen vzorek) a hydratoval teda fakt echt! A docela pěkně voněl (takže to byl určitě jiný, než o jakém píšeš). No a sadičku modré Biodermy jsem si koupila také, jsem na výrobky zvědavá :)

    Verunka, www.udvouverunek.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  9. Já ten hydratační krém používám jen v zimě. Koupila jsem si ho na doporučení nějakého časopisu, jako krém vhodný na zimu, a na zimu je fakt super právě proto, že je výživnější. Jinak používám lehčí krémy, ale spíš od Avéne, řadu na problematickou pleť. Ale s Biodermou jsem taky spokojená. Na hory jsem si od ní koupila Cold Cream (v řadě pro děti) a ten je hodně hutný a zvlaštně voní, ale do mrazů do Alp je taky dobrý.

    OdpovědětVymazat
  10. vsetko vypada dobre. ale ten krem na suchu plet by sa mi asi najviac zisiel. a kusim pozriet tie cestovne balenie u nas, ale mam take zle tusenie ze na slovensku to nebude :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já aktuálně teprve začínám přicházet na kloub Biodermě, ten atoderm krém vypadá sympaticky... :)

    http://propadliste-dejin.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. já používám biodermu sébium (nebo tak nějak se to jmenuje), která je na problematickou plet. krémy z této řady mi absolutně nevyhovují, ale čistící gel a micerální voda jsou moje nejoblíbenější produkty na čištění pleti.

    OdpovědětVymazat
  13. tak já jedu stále zelnou řady od Bioderma :) a největší můj oblíbenec je asi krém Sébium Hydra :) používám už třetí balení takže mi fakt vyhovuje! ;) jinak tu sadu za 99,- mám také (ale zatím jen poště) :D nějak jsem se k tomu nedostala tam jít v týdnu ... tak sem na ty produkty zvědavá ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. tu sadu od biodermy mám již na cestě, jsem zvědavá zvlášť na to serum. Za dob studia jsem používala hodně LRP - řadu efaclar - jak gel, tak krém; pokudá vím, tak ten gel si prošel nějakým vývoje, dřív mi pleť dost stahoval, ale už si nepamatuju úplně přesně, protože jsem přešla na avene - jejich krémy i čistidla mi vyhovují maximálně. Biodermu mám též odzkoušenou,ale není to úplně můj favorit.

    OdpovědětVymazat
  15. vypadá to moc dobře, ale já jsem spíš na tu ,,levnou,, kosmetiku z drogérky :)

    OdpovědětVymazat
  16. To mini baleni jsem si diky Tobe koupila na cestu do Stockholmu a jsem vazne rada, ze jsem nemusela tahat velky kremy, velkou micelarku a tak. Dik! : )

    OdpovědětVymazat
  17. Já tedy Ti musím za sebe poděkovat, protože právě na základě Tvého infa na fb jsem si testovací sadu pořídila. Je to moje první Bioderma a musím uznat že je opravdu super. Přesně jak popisuješ krém v normálním balení. Nemastný, lehce se vpíjí a pěkně hydratuje. Takže za mě velký dík :)

    OdpovědětVymazat
  18. to balení na zkoušku jsem si předevčírem koupila a zatím spokojenost, uvidíme po deseti dnech.;-) ale za tu stovku se to nedalo nekoupit.:D

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)