úterý 10. dubna 2012

Sephora paletka

Dokopat se k napsání tohoto článku mi docela  trvalo. Ani nevím proč, protože tu paletku vážně miluju a rázem se stala jednou z top v mém žebříčku popularity. Ale tím jak je velká a obsáhlá, tak mě zřejmě děsilo o tom něco psát. Každopádně ale nečekejte dlouhou story, vezmu to raději rychle a stručně, aby mě to tolik neděsilo :) O tom, že byla před nějakým časem akce na tyto paletky 1+1 zdarma jsem vás informovala. Jedné z vás jsem jí dokonce posílala (doufám, že její nadšení stále trvá) :) Mám jí doma teda už nějaký ten pátek a ještě asi i další pátky vydrží, protože je fááákt veliká. Mimochodem to není nic na cestování, protože ač je v ní všechno, co člověk potřebuje, tak příliš skladná není. Nebo respektive je docela těžká, protože paletka se složí do úhledné černé krabičky, takže skladná vlastně je, ale chápete, co tím myslím, ne? :) Prostě si jí doma hezky rozložíte a kocháte se - nic na nošení po kabelkách. Uff, no takže co vlastně paletka obsahuje?



Celé barevné spektrum očních stínů. Myslím, že si vybere opravdu každý - blondýny, brunety i zrzky. Na den, noc, poledne i zimu nebo jaro a léto :) Netvrdím, že používám denně polovinu odstínů, ale podle nálady nebo příležitosti to střídám. Moji barevní favoriti jsou zejména řady z okrajů paletky z obou stran. Stínů je celkem 96. Možná se na první pohled zdají malé, ale věřte, že jsem ještě ani jediný neprodřela na dno a to některé používám denně. Občas se někdo dočtu, že podobné paletky bývají na prd a jsou málo pigmentované, ale to není tento případ. Stíny jsou syté, dobře drží a některé trochu práší, ale jinak nemám co bych jim vytkla. Názornou pigmentaci máte o několik fotek níže :)




Lesků na rty je tu též požehnaně. Rovných 84. Přiznám se, že je tolik nepoužívám, protože na jejich nabrání to chce štěteček a na to jsem někdy moc líná. Taky nemám ráda rozmatlané lesky a proto se mi líbí jak krásně jso netknuté. Jejich kvalita není nijak valná, ale nic jiného jsem ani neočekávala :) Klidně bych se bez nich obešla a na jejich místo vrzla buď korektory nebo další variace stínů :)




Součástí paletky jsou i 4 tvářenky. Nebo spíš tři tvářenky a jeden bronzer. Odstín pod bronzerem nápadně připomíná NARS Orgasm :) To mi teda tvrdila i slečna prodavačka, že tahle paletka je inspirovaná Narsem a jejich odstíny (tvářenky, stíny atd.). Dále můžete vidět šestero gelovo-krémových očních linek. S nimi taky žádný problém nemám, dobře se s nimi kreslí, barvy odpovídají fotce a dokonce docela obstojně drží a ani se tolik neobtiskávají na oční víčko (na to jsem expert). Ale zase na druhou stranu přiznávám, že gelovým (tekutým, krémovým atd.) linkám tolik neholduju a zas tak moc je nepoužívám, takže mě tyto bohatě stačí, ale co by na ně řekl někdo, kdo si je maluje denně to nevím :)


Dále pak ještě v paletce najdeme několik aplikátorů, ale nepoužívám je, protože mám raději na stíny štětce. Takže tyhle jsou spíš pro takové nouzové případy :) Mini řasenka i tužka na oči jsou celkem fajn, prostě průměr, ale člověk si je může vyndat a tahat sebou v kabelce každý den.


Tvářenky jsou opravdu dobře pigmentované. Na ruce jsou samozřejmě ve větší vrstvě, abyste dobře viděly jejich barvy.


Docela mile mě překvapilo, že tužky jsou krásně měkké a dobře kreslí. Nemám ráda, když si tužkou dřu oko a když nekreslí, takže jsem s nimi spokojená.



Ukázka pigmentace několika stínů.



Celá paletka, když jí složíte. Kromě velkého zrcadla uvnitř má ještě jakési nožičky, na které jí můžete postavit.



No, tak to moc krátké nebylo :) Asi jsem vás unavila, ale prostě už jsem cítila potřebu o paletce napsat. Přece jen je stále v prodeji a třeba by se někomu líbila (nebo taky ne?) :) Jsem moc ráda, že jí mám a i když mám teď paletek nějak moc, věřím, že se mi tato neomrzí a jednoho dne jí celou vypotřebuju :) Teda až na ty lesky, ty asi zůstanou dále téměř netknuté...


Jaká je vaše momentálně nejoblíbenější paletka očních stínů? Máte rády podobné sety? :)

37 komentářů:

  1. tak to je teda kus :))) Vyzera to samozrejme krasne, pre mna by to bola naozaj zbytocnost - pouzila by som akurat prve tri rady tienov zlava, tie neutralne tony a este tvarenky a maskaru. A bolo by mi strasne luto, ze ostatne len tak zapada prachom.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný článek. Achjo jak sem jí tam mohla jen tak nechat?? Jinak strašně se mi líbí nová ´´fasáda´´ tvého blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Na paletky se moc ráda dívám a vždy mám nutkání si je koupit. Ale myslím, že potom bych psychicky neunesla, že takovou věc bych měla na doživotí a už bych si nikdy nemohla koupit další. :-D Ráda a často kupuji kosmetiku, ale nemám ráda, když jí doma skladuji moc a nevyužívám. Ale tahle paletka je nádherná a díky i za článek.

    OdpovědětVymazat
  4. Super header, moc se mi líbí.:-) Ta paletka je úžasná, článek také. Škoda, že bych ji nevyužila, protože používám stíny jen zřídka.:-/

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, super paletka! :) Ta by se mi taky líbila :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ta je šíleně velkááá!! :D Stíny vypadají hezky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Je skvělá :) Dokonce i ty lesky vypadají tak, že bych je používala. Já žádnou paletku nemám i když bych ji chtěla, ale vždycky si uvědomím, že stíny moc nepoužívám a když jo tak buď fialový nebo černý odstín, ale možná, že když se k tomu jednou dokopu tak si paletku pořídím :) Bohužel ne ze Sephory, tu tady u nás nevedou :(

    OdpovědětVymazat
  8. skvělá paletka !! :)
    http://trulynow.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. ta paletka je nádherná a hrozně jsem jí chtěla (a chci :D). Ale moje logické já mi našeptává, že bych ji nevyužila...

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je bomba. Většinou paletky moc nemusím, je to neskladné, nevejde se do kabelky... Ale tuhle bych si klidne poridila a vystavila v pokoji :D :) ty stíny vypadají stejně jako ty co prodávají v sephoře samostatně, což je super. Já si jednou koupila paletku Sephora, ale ty stíny nebyli tak kvalitní :( a skoro hned se ulomilo zavírátko se zrcadlem....

    OdpovědětVymazat
  11. Velký výber stínů, krásné barvy :)) ..ale já bych asi tak velkou nevyužila..

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ta je fakt ohromná! Ta vydrží hodně dlouho :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Ano, ano, moje nadšení stále trvá! :)) Používám každý den a jsem mooc spokojená. Jenom mě mrzí, že s těma třpytkovýma barvičkama se dost špatně pracuje, ale to tak většinou bývá. Jinak se zbytkem naprostá spokojenost. :) A za lesky jsem moc ráda, protože jsem zjistila, že můžu nosit i barvičky, které bych si takhle zvlášť nikdy nekoupila.. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Téda, to jsem ještě neviděla. Krásně barevné. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ta je obrovská! :)) Mým snem bylo vždycky podobnou paletku mít, mít na výběr každý den z xxx odstínů stínů, lesků, tvářenek.. ale čím jsem starší, tím víc je mi jasné, že bych to v životě nevyužila :) Možná jednou, až budu mít svůj kosmetický koutek v nějakém obřím bytě, tak si jí koupím a postavím na čestné místo :D Nyní by mi doma akorát překážela :)) Ale moc ráda jsem se pokochala!

    OdpovědětVymazat
  16. Kde? Za kolik?! Potřebuju :o U nás v Pardubicích bohužel spoustu věcí nemaj,

    OdpovědětVymazat
  17. nejsem moc zastánce multi funkčních paletek, ale tahle vypadá opravdu dobře... zbožňuju velký výběr stínů :-) Kolik stála ?? :-) jinak moc hezký článek ..

    OdpovědětVymazat
  18. Myš: v té době stála tuším nějakých 1100, ale za tu cenu byly dvě, takže vlastně jen polovinu :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ta je přímo OBŘÍÍÍÍ!!! :) Já bych jí měla určitě do konce života :D protože se stíny stejně moc pracovat neumím a střídám většinou jen 2-3 :D takže by mi byla na nic, ale je nádherná to se musí nechat!

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Wauuuuuuuuu... Ta je ale veliká! :D Vypadá to, že pigmentace je vážně skvěla ;)
    Jinak musím pochválit nový design blogu, hezky to to tu prozářilo ;)

    OdpovědětVymazat
  21. když to tak vidím, tak bych ji hned chtěla, ale jak se tak znám, tak bych skoro nic z ní vypoužívala... :(
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. Je nádherná, vždycky když jdu do Sephory tak nad ní slintám :D

    www.moni-loves-sunshine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. Doprcic a ja to nejak zaspala!! Neprectu jeden clanek a nejdu jeden tyden do obchodniho retezce a takhle to dopadne, dnes jsem na ni zrovna v sephore koukala, ale cenu jsem zapomnela juknout.

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem ji taky nejdřív chtěla, ale nakonec jsem usoudila, že je to pro mě zbytečný :)

    OdpovědětVymazat
  25. Vyzerá božsky. Je stelesnením všetkého čo teraz potrebujem ♥ Hneď by som si ju kúpila, keby bolo kde :))

    OdpovědětVymazat
  26. hmm, já tu sephoru v brně pořád obcházím, se mi zdá, že tam nic nemají, ale asi tam zajdu zas po dlouhé době :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mě se paletka líbí, ale já nic tak obřího neplánuji koupit z jednoho důvodu- manžel by měl pocit,že už nic jinýho nepotřebuji do konce života!!!!
    Nový design je mi příjemnější na pohled než ten minulý:)

    OdpovědětVymazat
  28. Dostala jsem ji na Vánoce a taky si ji nemůžu vynachválit. :) Tolik stínů snad ani nemám šanci vypotřebovat, ale jsem odhodlaná je postupně všechny vyzkoušet. :) Mám jedinou výtku, a to, že ať dělám, co dělám, tak mi černé ani hnědé linky nejdou dobře použít (ostatní jsem nezkoušela), a proto jsem si musela koupit linky od Essence. A je pravda, že od té doby, co mám tuto paletku, tak jsem si nekoupila jediné oční stíny, protože je už mám! :)

    OdpovědětVymazat
  29. hezká. ale není ti líto si koupit tolik malovátek, když je ani nevyužiješ? vždyť všechny ty produkty máš ještě zvlášť, lepší, od jiných firem... Ale chápu, dívá se na to krásně. Taky bych se kochala :)

    OdpovědětVymazat
  30. týýýjo, já mít tuhle paletku tak se nehnu z domu!:)

    OdpovědětVymazat
  31. wow, no ta je! nevím čím to je, ale mě tyhle multifunkční, kde je vše v jednom moc nevyhovují, mám raději všechno pěkně zvlášť. každopádně jde vidět, že je velmi kvalitní.

    OdpovědětVymazat
  32. ta paletka vypadá skvěle :-)
    Ale přišla jsem na to, že se nic nevyrovná tomu, když si kupuji jednotlivé stíny od MAC, co jsem si na to zvykla. Mega paletky jsou na spodu šuplíku :D

    OdpovědětVymazat
  33. Takové množství barev bych v životě nevypotřebovala...:D

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)