pondělí 2. dubna 2012

Ryor samoopalovací mléko

Dneska se s vámi podělím o mou nedávnou zkušenost s tímto samoopalovacím mlékem od Ryoru. Většina z vás ho už asi zná (nejen) od Mii z blogu :) A protože začalo jaro, chci dodat své jindy velice světlé kůži trochu barvy ale solárko nepřichází vůbec v úvahu! Jsem velice ráda, že jsem se rozhodla vyzkoušet právě toto samoopalovací mléko, protože jak za chvíli zjistíte, je jedním slovem úžasné!


Než se ale dostanu k samotnému mléku, ráda bych napsala pár dobrých tipů, jak se samoopalovacími mléky zacházet. Někdo si asi bude ťukat na čelo, že je to přece naprosto jasné, takže pro vás bude tento odstavec asi zbytečný a klidně ho přeskočte...


- před nanesením samoopalovacího mléka důkladně vyčistěte pleť a udělejte si i peeling, ať nemáte na obličeji /těle pak suché šupinky
- mléko nanášejte na dokonale suchý obličej
- nejlepší je mléko nanášet po koupeli večer, protože pak máte jistotu, že se nezpotíte nebo obličej nebudete máčet a samoopalovacímu účinku tak nic nebude stát v cestě
- mléko nanášejte rovnoměrně na celý obličej a rozetřete ho do ztracena i na krk a pozor na oblast kolem vlasů (my co máme ofinu to můžeme trochu odfláknout, protože případné nedostatky pak nebudou tolik vidět :)
- a nakonec samozřejmě důkladně umyjeme ruce, zejména i místa mezi prsty (vím o čem mluvím, protože jsem kolikrát přesně na tuhle oblast zapomněla a ráno se strašně divila, proč vypadám jako mimozemšťan :)


Takže teď už přesně víte, jak a co dělat a teď už se dozvíte, čím se natřít.




Co se mi na samoopalovacím mléku líbí nejvíce je fakt, že krásně voní! Není nic horšího než typický zápach samoopalovacích mlék, který je pro spoustu jiných výrobků typický. Konzistence mléka není příliš tekutá, takže se dobře na obličej nanáší i rovnoměrně roztírá. Dokonce jsem byla mile překvapená, jak málo mléka stačí k tomu namazat celý obličej, takže mi něco říká, že mi jedno balení vydrží opravdu dlouho. Zkoušela jsem ho zatím jen na obličej, postupem času začnu mazat asi i nohy, abych nevypadala jak dcera ředitele vápenky.


Popis výrobce:


Samoopalovací hydratační mléko dodá pleti svěží bronzově opálený odstín po celý rok. Mléko se rozetře rovnoměrně na pleť nebo pokožku celého těla, stačí použít jednou týdně. Po aplikaci je nutné důkladně si umýt ruce mýdlem.

Mléko má 200ml, což je podle mě celkem velké balení (v případě, že ho jako já používáte hlavně na obličej). Navíc se mi na něm líbí, že ho lze použít jak na obličej, tak na celé tělo. Koupit si ho můžete např. v e-shopu značky Ryor zde. Balení vás vyjde na 155 Kč. Opálení mizí rovnoměrně a mě se stačí natřít 1x týdně.



Na výsledky je každý v tomto případě asi velice zvědavý. Můj foťák opět nezklamal a místo opálené krasavice ze mě udělal růžové prasátko! Vážně mám opálený obličej do hněda a ne do růžova, jak to podle fotky vypadá :) Fotky před a po taky tolik nevyniknou, protože opálená strana je prostě spíš růžová než hnědá, ale tak třeba u Mii jste se mohly přesvědčit, že samoopalovací mléko vážně pěkně opaluje na vlastní oči :) Teď už můžu třeba o víkendu mezi lidi i bez make-upu a nebudu vypadat jako mrtvola z vápenky ...





Jestli vám něco můžu doporučit, tak právě tohle samoopalovací mléko! Je vážně výborné a poměr cena-kvalita je bezkonkurenční. Ode mě dostává plný počet bodů :)


Jaké je vaše oblíbené samoopalovací mléko? Má někdo z vás zkušenost přímo s tímto od Ryoru?


PS: děkuji zastoupení firmy Ryor za poskytnutí samoopalovacího mléka :)

19 komentářů:

  1. ja mam vcelku dobre skusenosti so samoopalovakom Alverde na telo a na tvar je bezkonkurencny samoopalovaci hydratacny krem Lavera.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mléko jsem měla několikrát a spokojená jsem byla jen částečně, protože mi pokaždé udělalo někde aspoň jeden flek. Asi to bude hlavně mnou, ale vždycky jsem se snažila dobře ho rozetřít a podobně, přesto mi flekatělo. Ne tak hrozně jako jiná mléka, ale stejně. Teď mám už podruhé Nutribronze od L'oréal a to mi tolik neflekatí, na druhou stranu opálení není zas tak výrazné.

    OdpovědětVymazat
  3. Už ho chci vyzkoušet stráášně dlouho a nějak se nemůžu dokopat, ale po tvojí recenzi ho fakt vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se přiznám, že mám k samoopalovákům respekt od doby, kdy jsem ho asi špatně rozmázla na noze a pak jsem chodila několik dnů s flekem. Takže vím, že na obličej bych si ho určitě nedala, ale na tělo proč ne, pokud na něj někde narazím, určitě ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám ráda od Loreal NUTRIBRONZE to jsem měla už několikáté balení a nedělalo mi fleky, ale loni jsem si ho koupila a ani nepoužila takže ho tu mám cele balení na letos :D Jinak teda tohle Ryor mě taky láká, ale u mě je problém, že mě baví to mléko na sebe patlat max. 3 dny a pak už jsem prostě líná :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. já se samoopalováků trochu bojím, jednou jsem po nivee vypadala jako dalmatin, navíc ten smrad...od té doby jsem nepobrala již odvahu.

    kdyby ses chtěla zasmát, tak dnes jsem na svůj blog dala svůj první pokud o video...
    http://medunka-b.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. taky se o něm chystám psát, ale tak bezkonkurečně nadšená bych teda nebyla...no však uvidíme :)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jupí konečně něco pro mě :) Jsem i přes léto bílá jak mrtvola a dokonce jsem u nás našla i obchůdek kdy Ryor prodávají :)

    OdpovědětVymazat
  9. dříve jsem zkoušela nějaká samoopalovací mléka, poslední od Nivey, ale letos jsem sáhla po L´Oréal a to právě minulý týden a taky jsem se přes víkend začala "opalovat" :) mažu se jen večer, nechci to nějak přehánět a rozhodně chci taky chytnout nějakou slunečnější barvičku, po té zimě je to bída. navíc když je člověk opálený, vypadá i štíhlejší ... to víš no .. to jsem celá já :D

    OdpovědětVymazat
  10. jak jsi mě žádala, tak jsem vytvořila fotku :D
    čekala jsem na to, až budu mít akné, aby byl vidět nějaký rozdíl :D
    http://thelifeofceady.blogspot.com/2012/03/review-clinique-city-block-sheer.html#more

    OdpovědětVymazat
  11. Tee: já byla překvapená, že mě ani jeden flek neudělalo a to jsem taky pěkné dřevo na tyhle věci. kdykoliv předtím mi každý samoopalovák zflekatěl, ale tenhle ne :)

    angellovely-things: o tom Lorealu jsem četla taky hodně dobrých reakcí, ale mě cenově přijde lepší teda tenhle :)

    Meduňka: tenhle právě krásně voní, mě ty Nivei a Dove taky zhnusily samoopalováky, ale tenhle mě mile překvapil

    Daniela: měla bych se natírat i za ušima, abych byla štíhlejší aspoň na pohled

    Ceady: děkuji :) vypadá to na obstojné krytí :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mě teda taky pár tmavších fleků udělal a to jsem se fakt snažila :D. Na obličeji jsem ale žádný fleky taky neměla, ale zase se mi z toho vytvořilo akné :/. Já mám ale taky šílenou pleť :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Mě sice už jednou Ryor zklamal, ale myslím že za takové ceny jaké má tahle značka by byl hřích to alespoň nezkusit. Navíc je dobré už na jaře trochu nachytat bronz i bez sluníčka. :)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá dobře! Já teď koupila Sephoráckou samoopalovací mlhu a je dokonalá, budu o ní dělat recenzi :-) ale na tohle mlíčko jsem měla taky zálusk...

    OdpovědětVymazat
  15. Taky mám a funguje dobře...účinek je opravdu viditelný.:-)

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Hurá! První vonící samoopalovák, po tom se budu muset hned podívat. Velké dík za tip:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj :)V pondělí se chystám na dovču a chtěla bych být trošku tamvší ;) Jenže jsem to úplně nevychytala :) Plánovala jsme koupit samoopalovák od Ryoru, ale dneska jsem oběhala všechny drogerky ve městě a nikde ho nemají, mohou ho pouze objednat, ale to už nestíhám :( Moc tě prosím o tip na nějaký kvalitnější samooplaovák (jde mi hlavně o barvu, nechci být jak pomeranč :D )v přijatelné ceně (maximálně 250Kč). Moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  18. Marketka: on se v drogerii neprodává, nebo ne běžně třeba v DM, v Pemi ho možná mají. Hmm, těžké, většinou jsem předtím používala ty lehce samoopalovací mléka, třeba od Garnieru a vždycky mi to chytlo pěkně :) Hodně si taky chválí Sublime Bronze od Lorealu, ale já ho nikdy nezkoušela (ale kamarádka mi pořád opakuje, jak je úžasný :) tak asi i bude

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)