pátek 13. dubna 2012

Ryor peeling

Máme tu další z mých pokusů najít ten pravý peeling. Tentokrát jsem vsadila na osvědčený Ryor. Tento peeling seženete v drogerii a jeho cena se pohybuje od 70 do 100Kč. Nevím proč, ale obal peelingu mi evokoval průhledný gel se zelenými zrníčky (někdy mám hodně bujnou fantazii). Po otevření jsem byla velice překvapená, že peeling není gel, ale spíš krém a žádná zelená zrníčka neobsahuje. Textura je spíš hrubší, ale není to zas tak moc drsné. Takový průměr, ale pro super extra citlivou pleť bych ho asi nedoporučila, protože přece jen tu by mohl lehce dráždit (i když je to velice individuální, takže to nechci zobecňovat). Mé pleti rozhodně neublížil, po použití nebyla zarudlá ani podrážděná ani mě nepla. Nemám co bych mu vytkla až na jeho nulovou parfemaci. Někdo to jistě ocení, já fandím spíš voňavým peelingům (krémům, gelům atd.).




Zvláštní je trochu i balení peelingu, přece jen jsem víc zvyklá na tubičkové balení. Být to jen na mě, šoupnu i tenhle peeling do tubičky, protože mi to přijde hygieničtější, než do něčeho pokaždé strkat prsty (byť jsou čisté a umyté). Ale to je opět spíš jen můj subjektivní pocit a na kvalitě peelingu to nijak neubírá. Cenově je peeling opravdu velice dostupný a co se týče drogerkové nabídky patří určitě k těm lepším, které jsem měla možnost vyzkoušet. Pokud by vás zajímaly i jiné informace, nebo byste si rády peeling objednaly z e-shopu Ryoru, odkážu vás přímo zde.





Máte s ním někdo zkušenost? Jaký je váš nejoblíbenější peeling?

15 komentářů:

  1. Vypadá moc dobře, já nedám dopustit na pleťový peeling od Atoku s obsahem mořských řas a na tělo používám Oriflame Swedish spa tělový peeling se zázvorem.

    OdpovědětVymazat
  2. já teď používám peeling od Freemanu, super

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám peeling od Avonu ale s Ryor značkou jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Popravdě peeling moc nepoužívám,ale tento od Ryoru nevypadá špatně...:-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. já mám teď peeling od lumene, je dobrej,ale moc drahej na to,jak je malej :) a nedávno jsem si pořídila meruňkovej od freemena a ten je super...

    OdpovědětVymazat
  6. Používám peelingovou masku Alverde, mám ji už hrozně dlouho a jsem s ní moc spokojená. Až ji vypotřebuju sáhnu po meruňkovém peelingu opět od Alverde. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento píling nevyzerá zle, ale tiež mám radšej voňavú kozmetiku, avšak niekedy je lepšie bez parfemácie ako keby to malo smrdieť. Čo sa týka pílingov tak ja preferujem menej drsné a hlavne krémové. Strašne mám rada YR marhuľový píling http://www.yves-rocher.sk/tvar/masky_a_gomaze/3_minuty/gurmanska_gomaz_z_marhuovych_jadier a tiež jeden od neutrogeny http://www.neutrogena.com/product/oil-free+acne+stress+control-+power-clear+scrub.do?sortby=ourPicks
    obidva sú odskúšané a môzem len odporučiť, nezanechávajú takú napnutú pleť ako iné pílingy a je fakt čistá a rozžiarená. A pílingy od Avonu neodporúčam, pretože sú fakt hrozné a štípu ako šľak, obzvlášť ten professional clearskin.

    OdpovědětVymazat
  8. nevypadá vůbec špatně, ale vadilo by mi to balení asi. přeci jen si kolikrát beru peeling do sprchy a otevřít tam tohle, asi mi všechen uplave :D

    parfemace by mi nevadila, většinou mám na pleť ráda buď jemné, čisté vůně, nebo žádné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já nedávno dostala St. Ives a ze všech, co jsem kdy zkoušela, je asi nejlepší. Nedivím se, že ho všude chválí:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Mám přesně tenhle a přijde v pohodě:) Ale taky jsem si říkala že by mohl vonět :D

    OdpovědětVymazat
  11. Sweedish spa se zázvorem je prý také dobrý, četla jsem několik recenzí, já si nedávno objednala od Oriflame abrazivní mýdlo, tak uvidím jaké bude.

    OdpovědětVymazat
  12. Také ho používám, je super ikdyž mě pěkně štve to balení :D

    OdpovědětVymazat
  13. Zkušenost zatím nemám, ale takhle z dálky bych si peeling klidně spletla s krémem. Taky mi přijde lepší "tubičkové" balení. Když si totiž "peelinguju" obličej, většinou v polovině akce zjistím, že jsem si peelingu plkla do ruky málo... a potřebuju přidat... a takhle bych musela prstama do kelímku... Tuba by byla o facku praktičtější :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Vůbec jako peeling nevypadá :)

    OdpovědětVymazat
  15. RYOR mám osobně moc ráda, také jsem na odličovací přípravky, jinak peeling jsem zkoušela taky ale jiný :) Ted používám čistící peeling od Garnier a projasnující od Nivei a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)