pátek 20. dubna 2012

Ryor balzám po depilaci a dvoufázový odličovač

Dneska mám pro vás dva produkty od Ryoru. Jeden odličovač a pak balzám po depilaci. Čím víc se blíží léto, jsou pro mě podobné vychytávky víc aktuální. Nevím jak vy, ale když si oholím nohy, tak si na ně nemůžu natřít jakýkoliv krém nebo tělové mléko. Hned mi kůže zrudne a pálí jako blázen, takže jsem dlouho hledala něco, co bych na ně mohla použít. Balzám po depilaci od Ryoru je lehký krém v pumpičkovém balení, který příjemně voní. A opravdu dostál toho, co sliboval - pokožku hydratuje a zklidňuje. Obsahuje D-Panthenol a vitamín E. Zkoušela jsem ho i na podpaží a taky mi ho nepodráždil. Hodně rychle se vsákne a kůže pak není mastná. Během léta se bude určitě hodit ještě víc, protože co je horší, než zarudlé nohy, podpaží nebo třísla po holení. Po použití se neobjevil ani jediný pupínek nebo zarudlé místo! Hurá! Balzám seženete např. v drogerii Pemmi (v mé oblíbené mají snad úplně všechno od Ryoru) nebo přes e-shop zde. Cena 76Kč a velikost balení 50ml (to by mohlo být klidně i větší, pokud nechcete balzám používat jen na podpaží nebo třísla).







Dvoufázový odličovač je podle mě jeden z nejprofláknutějších produktů od Ryoru. Dočíst se o něm můžete na každém druhém blogu. Já ho chtěla vyzkoušet ze zvědavosti, protože mě zajímalo, jestli se vyrovná mému milovanému YR odličovači. Když odličovačem zatřepete spojí se vám obě složky v mléčnou tekutinu s pěnou (nevím jak lépe to popsat :) Musím uznat, že mé citlivé oči odličovaní s ní přežily téměř bez úhony. To téměř píšu protože občas se mi stalo, že jsem chvíli viděla rozmazaně. To samozřejmě hned přejde a je to díky oleji, ale třeba s YR se mi to nikdy nestalo, tak nevím proč zrovna s tímhle se to někdy stává. Celé balení vydrželo 2 měsíce a to jsem člověk, který s odličovači nešetří, takže někomu by mohlo vydržet ještě déle :) Parfemace žádná, nebo já alespoň nic z lahvičky necítím. Tohle je asi první odličovač z drogerie, který mé oči přežily, takže tleskám! Opravdu zatím nic jiného vydýchat nedokázaly. Pokud mi tedy někdy zruší YR, mám plán B! Určitě vám ho můžu doporučit, tedy těm, které mají rády podobné dvoufázové odličovače, protože se často setkávám s tím, že někdo prohlásí, že je po použití mastný. Ano, to budete, protože obsahuje olej, proto je dvousložkový a výborně odlíčí i voděodolné líčení. Olej si pak otřu micelárkou, když pleť dočišťuji, v tom žádný problém nevidím :) A ještě jedna poznámka, já ho používala jen na odlíčení očí, na odlíčení obličeje nemám ráda olej, takže aby nedošlo k mýlce. Hodnotím ho jako odličovač očí. Cena velice příznivá, kolem 90Kč.







Jsem velice mile překvapená, jak odličovač, tak balzám se asi zařadily do pomyslného seznamu oblíbenců od Ryoru. Nechci tvrdit, že odteď přestávám používat svůj dosavadní odličovač a přecházím na Ryor, to ne, ale alespoň vím, pro co zajít v případě nouze a potřeby :) Což je fajn, protože je to vážně první odličovač z drogerky, po kterém jsem skoro neoslepla a který neletěl z okna po prvním použití. A to já cením! Teď už jen aby někdo vymyslel krém, kterým když se natřu, tak se už holit nikdy nebudu muset...


Zkoušely jste v poslední době něco od Ryoru? Nebo máte v plánu něco vyzkoušet?

PS: děkuji zastoupení firmy Ryor za poskytnuté produkty :)

9 komentářů:

  1. Já mám v plánu vyzkoušet tu jejich zázračnou masku Aknestop. Boj s pórama se mi zdá být nekonečnej :).

    OdpovědětVymazat
  2. tento odličovač jsem před pár lety používala byl docela fajn. Já mám jen pocit, že mi po těch dvoufázových odličovačích pak otékají oči, nabíhají mi váčky, ačkoli jinak na to netrpím... nejhorší to bylo s odličovačem od astoru!

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám tento odličovač a jsem s ním maximálně spokojená. Mám strašně suchou pleť, takže to, že mi ji trochu promastí jen vítám :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krome ocniho kremu mi vubec nevyhovuje nic od ryoru, bohuzel, a pritom bych rada pouzivala neco z ceske produkce.Jinak na nohy po holeni i bez nej je super máslo od alverde.To je i na suché lokty, paty, na cokoliv.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten balzám už jsem několikrát držela v ruce a pořád váhala, jestli ho koupit :)) Nezkoušela jsi ho i po trhání chloupků, jestli pomůže?

    Ten odličovač mi nesedí, já ty dvoufázové věci nemám ráda.

    Ale jinak je Ryor fajn značka, má bezva produkty, z některých jsem byla nadšená, některé mi neseděly...to je jako se vším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Plánuji si ho pořídit na léto. Spoléhám totiž na to, že si hravě poradí i s voděodolnou řasenkou, kterou budu v létě hodně používat.

    OdpovědětVymazat
  7. mám tu dvoufázovou emulzi. bohužel mi nesedla, mám z toho jakýsi pupínky:D nikdy jsem nic na obličeji neměla. takže se vracím k vichy.škoda, jsem myslela, že aspoň na něčem ušetřím

    OdpovědětVymazat
  8. dvoufázový odličovač mám taky a mám ho moc ráda. na pleť určitě nevadí, pokud někomu nevadí chvilkový pocit mastného obličeje, než si to přetřete pleťovkou nebo micelárkou..

    a ten balzám asi zkusím, já na tyhle věci doposavad používala dětský pudr a vyhovovalo mi to :)

    OdpovědětVymazat
  9. ta odličovací emulze je nejlepší, co jsem kdy měla! Naprosto skvěle odličuje, nedráždí oči, prostě paráda.

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)