neděle 22. dubna 2012

Pár tipů pro vás

Dneska mám pro vás pár tipů na probíhající nebo připravované akce. Kdybych měla dávat jednotlivé fotky jen na facebook, tak bych tím akorát zahltila zeď a nikdo by z toho nic moc neměl, tak proto tento článek :)


V Sephoře se chystá spousta akcí. Tento letáček mě docela dost zaujal, tak jsem vám z něj nafotila pár stránek, co se mi líbí a nad některými výrobky uvažuji. Akce platí od 23.4 do 13.5.2012. 



Jakési šuplíčky si sestavíte z paletek, které obsahují 4 oční stíny, 2 lesky na rty a jednu tvářenku. (1290Kč)



Benefit sada obsahuje tvářenku Bella Bamba, Eye Bright tužku, podkladovou bázi Stay don´t stray a rozjasňovač HighBeam. (1490Kč)



Make up For Ever La Bohéme Palette se mi líbí nejen svým obalem, ale stíny jsou i dobře pigmentované a připomínají mi paletku stínů z vánoční kolekce Sephory. Vidět jste jí mohly například u Levandule.(99OKč)




Sada Lancome Hydrazen starter obsahuje odličovače, tělové mléko a hydratační krém (který mě velice láká vyzkoušet). (490Kč)



Všechny řasenky Lancome teď mají novou cenu - 690Kč



Tato akce probíhala už tak cca před půl rokem. Začne 1.5 a bude trvat do 13.5. Přinesete jakýkoliv starý přípravek na líčení a vyberete si stejný přípravek na líčení od značky Sephora s 50% slevou. Minule teda bylo jedno, když jste přinesli starou řasenku a vybrali si za to pudr, takže těžko říct, jestli se na to tentokrát bude brát extra ohled. V praxi to pak většinou funguje jinak a záleží taky na prodavačkách. Každopádně super důvod proč protřídit starou kosmetiku a pořídit si novou se slevou.Hlavně u make-upů, pudrů nebo bází, které jsou normálně dražší.





Další akcí, která probíhá od 19.4 do 9.5 a zaujala mě je Festival krásy v obchodním domu MY na Národní v Praze. Brožurka byla teď v několika časopisech a taky jsem vám pár stránek vyfotila.






Harmonogram líčení jednotlivých kosmetických značek


Lakové maniačky by mohla zajímat informace, že laky O.P.I jsou ve slevě za 231Kč.





Taštičku od Clinique vám pak vyfotím v reálu, až se vrátím domů. Získáte jí teď při nákupu 2 produktů. Existují dvě varianty, ale jednu seženete jen v Clinique buticích. Hodím vám pak fotky na facebook :)





Další z akcí, na kterou se už teď těším je ELLE shopping weekend, který začíná 4.5. Kupony seženete v nejnovějším vydání ELLE (kde je i dárek - mini termální voda) ale předpokládám, že většina z vás už jí má doma a na akci se taky těší :) Těch akcí je teď nějak moc a člověka to trochu ruinuje. Jsem zvědavá, jestli odolám a podaří se mi našetřit na další dovolenou, kam bych ráda vyrazila. Potřebovala bych, aby mi někdo zamknul kreditku a uspal mě do konce května :) 


Tak co, chystáte se na některou z těchto akcí? Potkáme se při nákupní horečce? :)

24 komentářů:

  1. je to super, ale bohužel teď vůbec nemám na utrácení, takže mi to asi proklouzne mezi prsty :((

    OdpovědětVymazat
  2. v tom benefit balicku jsou plny velikosti?

    OdpovědětVymazat
  3. pochopila jsem to dobře, že je to jedno od jaké značky doneseme to staré líčidlo a dostaneme slevu na sephoru?

    OdpovědětVymazat
  4. Chloe: přesně tak, je jedno jaké je značky, nemusí to být od Sephory, může to být klidně kosmetika z tržnice nebo naopak nějaká luxusní, je to jedno :)

    OdpovědětVymazat
  5. Alce: v balíčku je v mini verzi pouze HighBeam :)

    OdpovědětVymazat
  6. V té Sephoře jsem koukala snad na všechno, cos vypsala. Šuplíčky mě teda moc nenadchly, ale paletka od MUFE vypadala nádherně. Benefit jsem teda nezahlídla - vidím na té fotce ještě pár dalších krabiček, krom těch vypsaných, co to je? No a taštička CLinique se mi líbí moc, vlastně bych chtěla možná jen tu taštičku, nechcete mi ji někdo věnovat? :DD
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  7. Ten katalog doma máme a ani jsem se ho nedotkla, asi si ho jdu pořádně prohlédnout!:D:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle článek je hodně užitečnej! Díky za něj ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Některé ty akce Sephory mě docela lákají.. tak uvidíme no.. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Rendy tohle mi nedelej sakra :D Hlavne teda ta benefit sada a miniaturky clinique me hodne lakaji...

    OdpovědětVymazat
  11. Výborný článek! Do Sephory určitě vyrazím na výměnu :) Zaujala mě taky ta sada Lancome..to jsou asi nějaká menší balení viď? Máš z toho něco vyzkoušeného Rendy?

    OdpovědětVymazat
  12. ježiši sakra - všechno to potřebuju!!!! :D hlavně tu sadu Lancome a do Sephory se také musí vypravit!!!!!!

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Rendy, ta akce starý za nový platí pouze, když mám ten letáček? U nás v Brně je Sephora jen jedna a v ní vždy natrefím na nejarogantnějšího prodavače v České republice. Z jeho přítomnosti a neochoty poradit jsem vždycky tak znechucená, že se mi ani nechce nic koupit. Takže pokud si tam přicupitám bez letáčku, vynese mě v zubech? :D

    OdpovědětVymazat
  14. škoda že tu sephoru nikde nemáme :(su to fakt super veci ! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Sakra, sakra :D Nejradši bych využila všechno :D Rozhodně odnesu do Sephory nějaké staré tužky, stíny, pudry... :D

    OdpovědětVymazat
  16. pochopila jsem dobře, že když jim donesu starou řasenku, tak si můžu vybrat novou řasenku, ale tu přímo se značkou sephora že? ne jakoukoliv z toho obchodu :D

    OdpovědětVymazat
  17. thetis: mám vyzkoušený právě ten modrý odličovač, co je součástí sady a už dříve jsem ho přirovnávala k mému milovanému odličovači od YR. Je vlastně téměř stejný, akorát že ten od Lancome voní. Já chci vyzkoušet ten hydratační krém, protože jsem na něj četla pozitivní recenze :)

    Petra: já myslím, že letáček mít člověk nemusí, nebo loni jsem ho sebou neměla. je to oficiální akce a měli by být rádi,že jim tam někdo vůbec přijde a chce si něco koupit a ne držkovat nad kusem papíru :)

    Natálje: sleva 50% se týká jen dekorativky Sephora :)

    OdpovědětVymazat
  18. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. sakra, tu benefit sadu jsem vůbec neměla vidět! Mít peníze, jdu si ji koupit hned teď.

    OdpovědětVymazat
  20. hmm tak cim si udelam radost?:))
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. Děkuju za odpověď. Já jsem si pak právě na tu recenzi u tebe vzpomněla, tak jsem si ji našla :)

    OdpovědětVymazat
  22. Rendy, tohle mi nedělej :D. Už mám v plánu využít akce na Benefit 2+1 zdarma a teď k tomu potřebuju i tu sadu Lancome. Taky mě moc láká vyzkoušet ten krém a odličovač už mi dochází... Chudák peněženka.

    OdpovědětVymazat
  23. Super tipy! Určitě něco z toho využiju! :-)

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Ten Benefit a laky Lancome me hodne zaujaly. Rendy, diky moc za tipy, hlavne tu akci v MY bych uplne prehlidla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)