sobota 14. dubna 2012

NEW IN

Sama ráda očumuju všude možně New In posty a už jsem žádný dlouho nedělala, tak proč to schovávat před světem, že? Tohle se mi tak nějak nenápadně nahromadilo od příletu domů. Velice zvláštní, že? :) Ne všechno jsem si samozřejmě koupila sama, něco mi přinesl velikonoční zajíček (řekla jsem mu ať se vyprdne na čokoládu a kouká mi přinést něco pořádnýho :) Takže je tohle zároveň malý náhled do mé kosmetické kuchyně a víte, na co se případně těšit nebo netěšit. Samozřejmě nezapomínám ani na kosmetiku z dovolené, ale je to fuška to nafotit, vyzkoušet ale hlavně to seřadit tak, abych nepsala dokola o jedné značce nebo druhu kosmetiky :) Mám já to ale zbytečný starosti...kdybych radši už tu diplomku měla napsanou :)




Nová řada hydratačních klikacích rtěnek se Dermacolu povedla. Na drogerkové poměry vypadají rtěnky celkem pěkně. O jakou barvu jsem si obohatila "sbírku" uvidíte někdy v dohledné době :) Taktéž novinka a limitka od Maybelline. Výrobce to sice rtěnkou nazývá, ale s tou nemá moc společného. Je to takový voňavý, lesklý balzám. Něco mi říká, že na tyto balzámo-rtěnky budou trochu rozporuplné reakce a že je buď budete milovat nebo nenávidět...



Část věcí je výhra giveaway od Levandule. Tímto jí ještě jednou děkuji a slibuji, že až se propracuju k tomu vyzkoušet všechno z balíčku, zmíním se o tom :) Kerium DS je teď má nová zbraň na dermatitidu, kterou jsem léta falešně nazývala lupy :) Bude to chtít delší čas na to posoudit výsledky, tak až přijde vhodná doba také se o něm zmíním. Zatím to ale vypadá nadějně :) A YR produkty z hydratační řady, které budou brzy nahrazeny, takže jestli jsou to vaši favoriti, s nákupem moc neotálejte.



V DM si teď za 200 svých bodů můžete pořídit taštičku se vzorečky a slevovou knížkou. Taštičku jsem sice ani nechtěla, ale lákala mě slevová knížka, protože jsem si už dlouho žádnou nevybrala a body mi tam tak nějak hnily. Takže mám (docela šerednou) taštičku jako bonus. Vzorečky jsem níže vyfotila, celkem žádná hitparáda, nic co by mě posadilo na zadek. Je možné, že existuje více verzí a tohle není jediná. Pokud jí někdo z vás má a má v ní jiné produkty, tak se pochlubte :)




Cvakla jsem vám malou ukázku slevových kupónů, kdyby to někoho třeba náhodou zajímalo :)









Taky když jsem nedávno procházela Sephorou, všimla jsem si, že MUFE má novou řadu očních stínů v tužce. To bych nebyla celá, abych si to hned nevyzkoušela a k mému překvapení musím konstatovat, že to samé jsou vlastně Jumbo tužky Sephora, akorát za poloviční cenu. Možná třetinovou dokonce. Obě značky jsou voděodolné a dobře drží, jsou měkké a dobře pigmentované. Dokonce i v odstínech by se dali najít zástupci z obou stran. Sephora má o něco širší výběr odstínů. Nahoře jsou tužky Sephora, dole pak MUFE.




O tom, že Make Up Store zlevnil až o 30% své produkty jsem vám říkala na facebooku. Konečně to někoho napadlo a došlo mu, že za ty původní ceny by jim tam stíny i rtěnky ležely ještě pár let bez hnutí. Seženete v OC Chodov v Lindexu :)



Konečně jsem po 2(!) měsících vyreklamovala šuntský lak Orly a mohla si vybrat něco jiného. Nebyl moc čas přemýšlet a váhala jsem nad lakem Lancome z nové kolekce nebo "tímto". Usoudila jsem, že laků mám až až a tak vám někdy ukážu, co ukrývá tato rozkošná taštička :)



A tady jsou trochu netradičně boty. Ale chtěly jste je vidět, tak tady jsou (kvalita fotek trochu pokulhává za kvantitou, ale to už jste zvyklé). Na první fotce vidíte černý exemplář z GATE a stříbrno-zlatý z HM. Podotýkám, že na noze vypadají naprosto stějně, Gate prodává totožnou stříbrno-zlatou verzi také, ale oproti HM za třetinovou cenu. To se zas jednou nechám napálit a koupím si úplně stejnou věc jen s jinou cedulkou! Kvalita je vážně absolutně stejná a jak by řekla má drahá tchýně: jsou to stejně jen šlupky :)



Tyrkysové jsou z Bati, nečekaně měli mou (sloní) velikost, takže jsem neváhala ani minutu. Námořnické mi pokaždé evokují léto a abych se na něj ještě víc těšila, pořídila jsem si je už teď. Taktéž Gate. Zastvávám názor, že boty na jednu sezonu nemusejí stát tisíce a být z pravé kůže. Stejně se mi pak omrzí, onosím je a vyhodím. A jestli jsou z Bati nebo Gatu je jedno :)



Pudrově růžové jsem si koupila ke kabelce a náušnicím. Tuším, že jsou z CA. Poslední "gumovky" jsou z Gatu, líbila se mi jejich mašle :) Jsou teda super pohodlný a kdybych se letos omylem ocitla někde u moře, mám i boty do vody :) Není to teda úplně ono, šetřím si na voňavé Mellisky, tak doufám, že až si pro ně půjdu, budou mít mou velikost a vysněnou barvu :) Pozn. Mellisy jsou asi jediné balerínky, za které jsem ochotná ty šílené peníze dát.




Černé oxfordky jsem si nechala v práci, tak vám je neukážu, ale věřím, že máte dobrou fantazii a umíte si takové boty představit :)




Tak už radši dost, ať vás nenudím moc dlouho. Užívejte si víkend a napište mi, o čem byste si rády brzo přečetly :)

36 komentářů:

  1. Botky jsou pěkný, taky se po nějakých nových musím podívat!:-) Tu taštičku od DM jsem už viděla, ale přišla mi trochu moc prázdná!:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Super nákupy, takových bot najednou to se mi líbí :D Jsem ujetá na boty, hlavně balerínky .))

    OdpovědětVymazat
  3. balerínky mám jedny už asi štvrtý rok :D a myslím, že je toho na mňa až až .. radšej si kúpim niečo s vysokým opätkom, na to som úchylná :) vzorková taštička u mňa so 60 bodmi nehrozí :D ale ten rúž od dermacolu sa mi hneď zapáčil, keď som ho nedávno kdesi videla

    OdpovědětVymazat
  4. tu rtěnko-lesk od Maybelline až někde uvidím, určitě si jí odnesu domu! líbila se mi už když jsem na ní koukala poprvé :)

    a strašně se mi líbí ty "Mellisa" balerínky!! zastávám názor jako ty.

    OdpovědětVymazat
  5. Kolik stály ty boty z gatu? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super post, takových věcí! :) To se vždycky ráda pokochám :))

    OdpovědětVymazat
  7. jeee, nad těma rtěnkama Dermacol jsem taky uvažovala... kde jsi je kupovala? Zahlídla jsem je v DM, ale nevím, jestli v Rossmannu nejsou levnější...
    jo a ten balíček za 200 bodů mám taky... pokud se chceš podívat tak tady: http://sweetlittlesuzie.blogspot.com/2012/04/destive-dm.html

    Baví mě, jak spousta lidí na to nadává :D. I na omlazeni jsou z toho lidi docela zklamaný....

    OdpovědětVymazat
  8. Misha: všechny tuším, že 150 Kč, proto jich mám víc, protože mi nebude líto je po sezoně vyhodit :)

    Suzie: mě bylo jasný, že ta taštička bude stát za prd, ale šlo mi jen o tu slevovou knížku :)

    OdpovědětVymazat
  9. a rtěnka je z DM, nevím jestli je v Rosmannu levnější, já použila slevovou knížku, takže mi to bylo jedno

    OdpovědětVymazat
  10. líbí se mi nový design, nevím jak dlouho ho máš, ale já si ho všimla dneska :) je to příjemná změna určitě :)
    ze slevových knížek v DM si většinou nevyberu nic, jen a pouze urvu první 25% slevový kupon a jdu si vybrat něco co opravdu potřebuju, naposled jsem si koupila řasenku od L´oréal Volumissime. ještě jsem ji neměla a chtěla jsem ji vyzkoušet. i tak stejně není zdaleka tak dobrá jako Million Lashes. příště už asi experimentovat nebudu a půjdu na jistotu :) sháním nějakou, jako je Million Lashes, ale která ještě maličko přidá na objemu a víc řasy zvýrzaní ..

    OdpovědětVymazat
  11. Mna by zaujimal ten sampon na seborrhoicku dermatitidu, nakolko tiez ju mam, zistila som to len minule leto u koznej. Pouzivam teraz sampuk New od Lushu, ale potrebujem to s niecim prestriedat. Tiez ked uz je fakt zle a mam to az do podrazdene krvi (nie mechanicky, samozrejme), pouzivam roztok Belosalic od koznej. Ale sampon na plosne pouzitie by bol lepsie podla mna. Tak som zvedava, malo sa o tomto koznom ochoreni vie, tak dufam, ze nam pomozes :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak boty jsou super všechny, líbí moc. Pro rtěnku si do Dermacolu asi zajdu, líbí se mi tam hodně odstínů a to balení je prostě geniální!

    Rendy, prosím tě: na kolik vyjdou ty stíny v tužce od MUFE? Potřebuju čistě bílou jumbo tužku, tak jsem přemýšlela o té od Sephory, ale pokud je MUFE levnější, pak není co řešit. Ale dnes jsem byla na Flóře a měli tam prachmizerný výběr v obojím :( A na regálu nešlo dohledat ani ceny. Díky za odpověď.

    Verunka

    OdpovědětVymazat
  13. to se dá.. vy reklamovat lak na nehty ze Sephory?! :O
    jak si to udělala?!

    OdpovědětVymazat
  14. Verunka: asi jsem to špatně napsala, ale levnější je Sephora právě :) MUFE stojí nějakých 590Kč a Sephora buď 190 nebo 290, nejsem si jistá :) Já jsem je viděla v Sephoře v Letňanech a na Harfě

    Lucy Kriz: všechno zboží se dá vyreklamovat, když je prostě nekvalitní a nedělá, to co by mělo :) máš 2 roky záruku na všechno :) záleží ale samozřejmě jak to posoudí ten daný obchod

    OdpovědětVymazat
  15. já chci tu malou zelenou taštičku :D

    OdpovědětVymazat
  16. Já chci taky konečně vyzkoušet něco od Make Up Store! Líbí se mi ty tyrkysové balerínky, hlavně že jsem dnes byla v Praze a Baťu minula bez zájmu, protože moje nejdražší a nejhorší baleríny jsou právě od nich... A tu tvou první fotku mám taky, Maybelline stejný odstín a u Dermacol rtěnky zatím nevím, když jsi svůj neprozradila :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Jo takhle, už to chápu :D Bylo mi divný, že by MUFE stálo méně než Sephora...

    OdpovědětVymazat
  18. ... no koukám, že se musím co nejdříve vypravit do GATE :)))) protože fakt akutně potřebuju nějaké nové balerínky ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Tolik balerínek!:) Musím se jít kouknout do Gate, nalákala jsi mě:)

    OdpovědětVymazat
  20. A musím mít paragon do té Sephory, kdž to chci reklamovat?! :D
    asi jo, co? no já od nich mám ten jejich lak... ten mě vůbec nevyhovuju a pak Chanel lesk a ten taky ne....

    OdpovědětVymazat
  21. viennettka: můj odstín je číslo 1 :) blíž ukážu rtěnky někdy příští týden :)

    Lucy Kriz: no to musíš mít paragon nebo účet, bez toho to jaksi nejde :) ale, nevím jestli ti jako důvod reklamace uznají, že se ti něco nelíbí. to musí mít třeba nějaký technický problém nebo, že se po tom osypeš :)

    OdpovědětVymazat
  22. v taštičce jsem měla přesně to samý, takže celkem zklamání ... ale tak já si pro ni šla čistě kvůli tomu převapení, co tam jako bude :D

    balerín jsem si v gate taky všimla, těch třpytkatejch i gumovejch, ispirace melissami více než značná, ale prostě pořád nechápu, proč má zájem někdo nosit gumový boty jinam než do vody, ať tekutý nebi padající z nebe ... (stejně "neuctivej" přístup mám samozřejmě i k melissám ;))

    jinak ty červený mají i v černý verzi

    OdpovědětVymazat
  23. Moora: mě gumový balerínky vyhovují, protože jsou pododlné a nikde člověka netlačí :) viděla jsem i ty černé, ale neměli mojí velikost, takže jsem šla do červených :)

    OdpovědětVymazat
  24. ráda chodím do dm ;) hezké baleríny ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to máme také stejný odstín :-) Post s Maybellinkou už mám připravený na zítra, ale s tou Dermacol ještě počkám, ať tě se vším nepředběhnu :-)

    OdpovědětVymazat
  26. viennettka: to jsi hodná a solidární :) ale tak čím více recenzí a článků na jednu věc, tím lépe pro čtenáře, protože každá to vidí třeba jinak :)

    OdpovědětVymazat
  27. Daniela: moc děkuji :) jsem ráda, že se ti líbí :)

    OdpovědětVymazat
  28. Mám ráda značku La Roche Posay, šampony mají dokonalé, ale ještě lepší jsou pletové produkty :)

    OdpovědětVymazat
  29. ahoj :) mě se strašně líbí gumové balerínky. Minulý rok v Itálii jsem si zkoušela užásné, ale měli blbou barvu a druhé neměli v mé velikosti. A asi až před měsícem jsem přišla na to co je to za značku. Nevím jestli znáš colors of california.. má je urbanstore, ale bohužel je jen v Praze :/ takže já čekám až budou i u nich v eshopu :))

    OdpovědětVymazat
  30. ty botičky jsou krásný, já jsem na ně šíleně ujetá :D jen ty z GATU jsou vždycky strašně nekvalitní, což mě dost mrzí, protože jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  31. Já ten post časem napíšu, ale mám teď asi milion věcí, které bych chtěla zveřejnit, nouzí rozhodně netrpím, tak ti dám v tomhle případě klidně přednost :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Parádní věcičky:))) kdybys v budoucnu zrecenzovala tu balzámo-rtěnku od Maybelline tak budu ráda, jsem totiž hodně nahnutá k její koupi, ty barvičky jsou prostě úžasné:)

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Rendi, baleriny od Melissy mám už rok, koupila sem je v Londýně a jsou naprosto bezkonkurenční;)

    OdpovědětVymazat
  34. tolik věcí :O to všechno využiješ?

    OdpovědětVymazat
  35. já jsem taky v gatu na ty botky koukala, ale odolala jsem, řekla jsem si, že si radši koupím nějaký kvalitnější černý neutrální baleríny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)