sobota 7. dubna 2012

Neonové laky na nehty

Málo kdy se mi líbí něco "trendy" ale tentokrát jsem trochu podlehla. Mám na mysli neonové laky na nehty. Kromě toho, že se fakt špatně fotí a ve výsledku vypadají úplně jinak, jsou moc pěkné.



Tento lak je z Forever 21, kde měli celkem zajímavý výběr odstínů. A za 2,80 dolaru proč ho nezkusit, že? Strašně se mi líbí jeho růžová neonová barva na nehtech. Jestli se letos v létě nějak opálím, bude to vypadat fakt skvěle :) a to nemluvím o fantasticky vypadajících neonových nehtech na nohách (holt někdy se člověk musí sám pochválit). Bohužel barva tolik nevynikla, ve skutečnosti mnohem více "svítí". Lak kryje dobře ve dvou vrstvách, rychle schne a mě na nehtech vydržel bez pohnutí 4 dny, pak se mírně ošoupal na konečcích. Po zaschnutí je barva matná, takže já osobně jsem jí přetřela průhledným top sealerem od Essence. A navíc se mě ještě nikdy neptalo tolik lidí, co to mám za odstín laku...







O lacích American Apparel jsem vám už taky psala. Z mého prvního levandulového jsem byla nadšená a proto jsem chtěla vyzkoušet další. Musím uznat, že výborně drží a mají krásné barvy. Z jejich nabídky jsem si vybrala dva neonové a jeden z klasické kolekce. K barvám asi nemusím nic moc dodávat, kromě toho, že ve skutečnosti jsou mnohem více zářivé. Líbí se mi netypická oranžová, kterou ve sbírce ještě nemám a také fialová, kterou jsem hledala u laku Orly, o kterém jsem vám taky psala a který mě velice zklamal. Vážně neuvěřitelně dobře na nehtech drží a jen tak něco s nimi nepohne. Navíc i cena je docela příznivá, v tomto případě bylo cenové rozpětí od 3-6 dolarů.











Pokud by vás laky od American Apparel zaujaly k sehnání jsou na Asosu za 7 liber a poštovné je zdarma.




Tak co vy a neonové laky? Kolik jich ve sbírce máte?

18 komentářů:

  1. Máš krásné neony, já takový hledám, ale nenacházím a z netu zásadně neobjednávám...asi budu muset zkusit ten Flormar :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, pěkné.:-) Ten žlutý sice vypadá trochu... počůraně.:-D Ale to bude asi tím, že mi připomíná jeden lak od s-he, který jsem si koupila, a který byl naprosto šílený.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. já mám doma zatím jen jeden - žlutý. ale strašně se mi líbí, takže si jich určitě pořídím víc. já v tetě narazila na takový ten košíček s levnými laky za 35 korun a sice jsou ty laky menší, ale neonové tam jsou žluté, růžové, červené, zelené..
    sice bych si ráda pořídila ten od american apparel, ale pro mě je to dost peněz za lak na to, že je to jen taková sezónová hitovka.

    OdpovědětVymazat
  4. Já neonové laky nemám ráda... respektive je nemám ráda od té doby, co jsem si tak před pěti lety, kdy asi teda jako nebyly v kurzu, nehty nalakovala neonovou růžovou... do školy. Seškrábala jsem si ho ještě během dne & na ty pohledy všech okolo se nedá zapomenout :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají sice zajímavě, ale nijak jinak mě neoslovily :/

    OdpovědětVymazat
  6. ten fialový je môj favorit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hrozně se mi líbí oba dva růžové, chtěla bych si pořídit modrý ale zatím jsem na něj nikdy nenarazila :) Skvělý článek Rendy, neonky na nehtech letí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí, něaké neonky plánuju :).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. neon se mi líbí!! bohužel ne na mě :D

    OdpovědětVymazat
  10. No já jim teď taky hrozně propadla! Moji miláčci jsou momentálně China Glaze - Pool Party a Flip Flop Fantasy ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Angeline je krásný! Já mám v plánu pořídit si neonky od China Glaze :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tie od AA su skvelé ...a vážne ti to na prd fotí pre to, žesú fakt iné v skutočnosti ...

    OdpovědětVymazat
  13. ty z AA mají nádherné odstíny, hodně o nich přemýšlím!

    OdpovědětVymazat
  14. Neonové laky mám ráda, pár jich doma taky mám :)

    OdpovědětVymazat
  15. Odstín Angeline je k sežrání :-) Bebe

    OdpovědětVymazat
  16. takovéhle barvy laků můžu, moc pěkné! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj...krásné :) ale nedá se od tebe koupit jeden? A nebo aspoň kde bych měla koupit ty s nápisem: NEON ? Děkuju))*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)