pondělí 16. dubna 2012

NAKED palette Urban Decay

Je už asi trochu klišé psát 158796tý článek o této paletce, protože polovina světa jí má :) Minimálně tak to na mě působí a její pověst jí předchází. Pochybuju, že je tu někdo, kdo o ní ještě nikdy neslyšel. Já sama jsem jí na chuť přicházela postupně. Podívala jsem se asi na 150 videí a srovnávala tuto původní verzi s novější NAKED 2 a přemýšlela, která se mi vlastně líbí víc. Usoudila jsem, že barevná škála i celkové balení mě víc baví právě u původní verze. U dvojky se mi nelíbí kovový obal a celkově mě prostě víc oslovuje jednička. I když je to asi jedno, kterou si vyberete, protože jsou obě stejně dobré a krásné. Těžko psát něco nového, protože o těchto paletkách bylo řečeno už asi všechno. Takže to bude jedno velké ááách a klišé :)



Jak jsem už psala, obal se mi určitě o 100% líbí víc u této verze. Semiš vyhrává nad kovem :) Součástí balení je i poměrně velké zrcátko (teda oproti dvojce je menší, ale i tak je docela velké) a štěteček, který je kupodivu celkem fajn a dokonce je i použitelný a poměrně bytelný.


Jednotlivé odstíny se svými názvy. Virgin je hodně decentní a podle mě z celé paletky nejméně pigmentovaný. Naked je opravdu hodně tělový, ač se mi na první pohled zdál spíš hnědý, tak na očích je to opravdu super tělovka. Sidecar se mi strašně líbí na kouřové líčení, ale docela z něj opadávají drobounké zlaté třpytečky a obličej se pak celý třpytí. Nicméně je to velice působivé a po dobu mého pobytu za oceánem se mě asi 10 lidí zeptalo, jaké že boží stíny to mám na sobě? Slečna recepční v našem hotelu začala pištět, když jsem jí řekla, že je to NAKED paletka a začala mi horlivě doporučovat i druhou verzi, kterou ona sama má a miluje jí :) Jo, po tomhle se mi vážně stýská, nikdo v ČR neskáče radostí z vašich stínů ani vám neříká, že jste krásná :) Sin je růžovo stříbrná barva, která se krásně leskne a třpytí, ale nic z ní naštěstí neopadává :)


Buck je matná hnědá barva a Half Baked je lesklá zlato-bronzová. Odstín Smog je lesklá hnědá se zlatým odleskem a Darkhorse není tolik lesklá ani třpytivá, ale úplně matná taky není, takže se to blbě popisuje :) Ale je to čokoládově hnědá, to je jisté. Někomu by to mohlo třeba evokovat lesklou koňskou hřívu :)





Toasted je pro mě trochu neuchopitelná barva, protože to není ani růžová, ani vínová ani bronzová. Je každopádně lesklá a je asi dost individuální jak jí kdo vnímá. Hustle je hnědo-fialovo-šedá a na sluníčku v ní vidím mikro třpytečky, které ale také naštěstí neopadávají a nejsou na první pohled nijak vidět. Creep je matná černá překrytá stříbným odleskem. Takže není úplně matná, ale není ani úplně lesklá :) No a úplně poslední je Gunmetal. Šedo-modro-stříbrná barva, která se mi líbí asi úplně nejméně a je mi už teď jasné, že jí nebudu tolik využívat. Nikdy sice neříkej nikdy, ale tyhle odstíny se mi na mě nelíbí. A taky mi do paletky s názvem NAKED tolik nepasuje. No, právě jste zjistily, že jsem vážně špatná v popisování odstínů a vy z vás, kdo máte paletku doma možná s něčím nebudete souhlasit, ale já to beru tak, že vnímání barev (nebo vůní) je hodně subjektivní záležitost, takže se mým popisem třeba vůbec neřiďte :)



Vynikající pigmentace a máslová konzistence stínů se nedá paletce upřít. Strašně mi vyhovuje, a přijde mi, že líčení s ní je snadné, pokaždé dobře vypadá a dlouho vydrží. Taky mi přijde, že se stíny dobře blendí (rozmazávají, kříží, roztírají, všechno co jen chcete) a souzní spolu :) Je fakt těžký paletku nemilovat! Jsou to sice pro někoho nevýrazné barvy, ale vykouzlíte s nimi jak denní tak i večerní líčení úplně v pohodě.




Celkem nepokrytě tvrdím, že bych si možná někdy v budoucnu pořídila i dvojku, protože mě tahle paletka nalákala a navnadila. Nejdřív ale musím vypotřebovat minimálně 10 jiných stínů nebo jednu celou paletku, protože bych za chvíli neměla kde žít :) Za sebe říkám ANO, ANO, ANO - paletka naplnila mé očekávání, ty tuny videí stály za to a myslím, že jsem se rozhodla dobře. NAKED je těžká konkurence pro všechny dosavadní paletky očních stínů, které mám, ale už jsou všichni kamarádi a navzájem si pomáhají a dělají mě (doufám) alespoň o něco hezčí a koukatelnější :)




Pro porovnání obě paletky







Paletky můžete koupit například zde nebo na oficiálních stránkách UD zde. Velká škoda, že u nás nemá UD v Sephoře svůj stojan. S klidem bych vyšoupla jiné značky, o které není takový zájem a přivedla UD do naší malé zemičky. Věřím, že by to byl možná větší boom než uvedení NARSu.


Tak a teď ať se přihlásí všechny, které jí mají doma a ty, co jí moc chtějí :) Udělejme si takovou malou NAKED statistiku :)

PS: součástí balení je samozřejmě i podkladová báze pod oční stíny, té se budu věnovat ale jindy :)

PSS: nenapadá mě jediná křivá věc, kterou bych paletce vytkla. A taky jsem ani nikdy nenarazila na negativní reakci (ale je možné, že by se někdo nespokojený našel). Pro někoho může být negativní snad jen cena (50 dolarů) nebo to, že jí v ČR v kamenném obchodě neseženete)...

50 komentářů:

  1. Já se hlásím, že jí mám, ale ještě jsem jí nevyzkoušela, paradoxně jsem začla dvojkou:-D A nevím no, jako je dobrá, ale po tom celosvětovém nadšení jsem nějak čekala víc...A taky už jsem si jednou skřípla tím kovovým balením prst a to teda bolelo pěkně, balení je opravdu bytelné. Jinak tvůj popis se mi líbí, je jednoduchý a přitom výstižný a i když je na světě recenzí dost, já si stejně žádnou "cizí" nevychutnám tolik jako tu v rodném jazyce;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám přesně stejný názor na obal jako ty. Ten první je o dost lepší a pořád se ještě rozhoduju, kterou z nich zvolit. To co hraje v neprospěch první paletky je právě ta modrá barva, kterou bych nevyužila a přijde mi, že ve dvojce jsou více tělové barvy, které by mi seděly, ale nevím. Vždycky jsem pár dní pro jedničku, pak zas pro dvojku a pak zas pro jedničku :-D Třeba se jednou rozhodnu.

    OdpovědětVymazat
  3. Náháče jedna mám doma, ale radši bych teda brala kovovýho. Na semiš se mi chytá všechen bordel. Taky barvy mi přijdou hezčí ve dvojce. Štětec jsem krapet nepobrala, ale tak jako jo. Jsem na něj pyšná. Jen škoda, že nemám žádnou kamarádku, kterou by todle bralo a já mohla machovat.

    OdpovědětVymazat
  4. Já po ní toužím jen me mrzi ze paletka v ČR vyjde na vetsi peniz nez v US. Urcite si brzy jednu poridim a mylim ze zacnu jako ty.

    OdpovědětVymazat
  5. A já ji ještě nemám a chci začít dvojkou, protože je barevně víc studená a tím pádem by mi mohla i sedět víc. Ale tvoje fotky mě docela nalákaly i na jedničku (je pravda, že už jsem dlouho žádnou Naked recenzi nečetla, tak to možná bude tím :D)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám a porad mi vrtá hlavou i ta dvojka. Vůbec ji nepotrebuju, ale moc ji chci:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle je ta nejkrásnější paletka co znám a asi nebudu jediná, když napíšu, že po ní samozřejmě slintám už nějaký ten pátek :)) Ale na druhou stranu je mi docela líto dát za ní 1000,- protože jak se znám ... stejně bych jí asi moc nevyužila :( nevim no ... Jinak co se týče té 1 a 2 tak kdybych si jí teď měla koupit tak se upřímně vůbec nevím pro kterou rozhodnout. U téhle co máš ty mě taky "ruší" ten "modrý" stín, ale zase u té 2 mi ty NAKED odstíny přijdou nic moc a líbí se mi asi více u 1 :D dilema prostě ... jinak ještě dá koupit i na lookfantastic.com za 36 liber ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Asi jsem divný druh, ale nemám ji, ani ji nějak zvlášť nechci :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkujeme za článek, recenzí je opravdu mnoho, ale v češtině zase tolik ne a já také nejraději recenze v mateřštině :) Paletka nemá chybu, působí opravdu luxusním dojmem a její odstíny mi sedí, ovšem jako každá druhá nevím, jestli víc u jedničky nebo u dvojky...kdybych si ji chtěla koupit, nevím nevím pro jakou bych se rozhodla...ale zatím je mi také líto dát za ní 1.000Kč...

    OdpovědětVymazat
  10. Dejnicka: tak to jsem ráda, já si taky většinou radši počtu recenze v češtině :)

    Myemptyjournal: je to dilema, taky jsem dlouho váhala a když jsem pak stála v obchodě a viděla je obě, přišla mi ta jednička prostě hezčí, ale nevylučuju, že někdy bych si i dvojku pořídila

    Jája: na ten obal se sice chytá bordel, ale na druhou stranu je mi to pořád milejší, než ten kovový obal :)

    Plum: joo, je to jak mor :) jako bylo by moc pěkné je mít doma obě, ale fakt nejdřív musím něco vypotřebovat, nebo se tu nehnu :)

    angellovely-things: cena není nejlevnější, ale věřím, že je to kvalitní investice a paletka mi vydrží na věky :)

    Kejtyna: všem se nemůže líbit všechno, takže to chápu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadají obě moc pěkně :) Bylo by pro mě těžký rozhodnout se kterou :D:) Vůbec by mi nevadilo je mít doma, asi se po nich podívám na netu :)

    OdpovědětVymazat
  12. náhodou jsi to popsala skvěle. já tuhle paletku znám, ale nevlastním a zatím její koupi ani neplánuji. možná časem... jinak bych se asi možná rozhodla pro 2, ty odstíny jsou mi sympatičtější :-D

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. já bych jí moc chtěla, ale taky bych nevěděla kterou :D možná si jí budu přát k narozeninám od přítele

    OdpovědětVymazat
  14. Recenzí na NAKED není nikdy dost :D Mě se taky samozřejmě moc líbí ale asi bych ji nevyužila, ale šíleně toužím po těch třpytivých stínech ( Sidecar, Sin, Half Baked, Smog,..). Kdyby stála o polovinu méně tak si ji asi časem koupím ale jako student bez brigády na to fakt nemám no :) U
    Uz se tesim na líčení O:)

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám dvojku, když jsem byla v Paříži tak jsem se dlouho rozmýšlela, ale dvojka vyhrála. Mě vyhovuje kovový obal teda víc než ten tý první. A jinak je to moje jediná stínová paletka a jediná kterou potřebuju :) koupila jsem jí v Sephoře v paříži za 43euro.

    OdpovědětVymazat
  16. Ach jo, taky o ní dlouho přemýšlím.. U dvojky se mi více líbí obal, je to podle mě praktičtější a omyvatelnější :) ale ty odstíny mi přijdou všechny nějak "stejné" :( a chybí mi (koukám že jsem jediná :D) ten modrý odstín... Jsem blondýna takźe tyhle modrokovové odstíny mám docela ráda :) asi vyhraje 1., ikdyž ten obal budu mít jako čuně :D

    OdpovědětVymazat
  17. Nemám ji, ale moc mě láká. Bohužel ty barvy pro mě nejsou tak lákavé :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nemám ale uvažujem nad ňou :) Obal sa mi viac páči u dvojky, a inak máš pravdu že by bolo fajn keby bolo UD aj u nás, ja mám od nich niekoľko výrobkov a som spokojná, v UK je to pomerne lacná záležitosť, ale už vidím, ako by to u nás predražili hneď, ako spomínaný NARS :/ A super recenzia, mne sa páčila a celú som si ju prečítala! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Nemam. Cena mi pride vzhladom k obsahu prehnana.

    OdpovědětVymazat
  20. Já ji nemám a ani po ní netoužím, ty barvy mě všechny natolik nezaujaly, aby se mi vyplatila.

    OdpovědětVymazat
  21. Mně se taky jednička líbí víc než dvojka!:-)
    Urban Decay mi v Sephoře dost chybí, stejně tak třeba Laura Mercier.

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. ještě před měsícem jsem dostala v MAC igelitku :D a před týdnem papírovou, takže asi NOVINKA :D

    OdpovědětVymazat
  23. Já se hlásím mezi ty, co jí chtějí! :D Je mi jasné, že jako dárek ji nikdy nedostanu, neboť dát takové peníze za stíny, to by na mě všichni v okolí koukali jak na blázna :)) Takže se musím jednoho dne odhodlat a pořídit si ji sama!

    OdpovědětVymazat
  24. Doma mám obě dvě, i když obě samozřejmě nepotřebuju, totálně jsem NAKED paletkám propadla!!! Druhou jsem si koupila nedávno a jsem z ní taky nadšená! Kdyby vyšlo dalších 10 NAKED paletek, tak bych si je beztak všechny koupila!

    OdpovědětVymazat
  25. Já jí nemam, ale chtěla bych. Mooooc pěkné barvy, přesně ty, co mi nejvíc sluší... hnědé, béžové, bronzové... proti mluví jen ta nedostupnost v obchodě a cena. Takže třeba na ní dojde v budoucnu.

    OdpovědětVymazat
  26. Já ji nemám a zvláště po ní netoužím. Ale stejně jako holky si o ní ráda přečtu každou recenzi, tím líp v češtině, nebo respektive spíš od češky :)

    Musím říct, že se ti krásně podařilo vyfotit, stíny vypadají z fotek opravdu lákavě a krásně, většina jsou moje barvy, ale zas nic, co bych už neměla. A navíc, beztak i tak používám více paletek a z každé mám ten svůj oblíbenej stín, řekla bych, že z Naked bych beztak používala tak 3 furt dokola a zbytek nic :)

    OdpovědětVymazat
  27. Já jí nemám a někdy výhledově bych si ji možná i pořídila, ovšem opravdu před tím musím vypotřebovat ještě velkou spoustu stínů... :)

    http://propadliste-dejin.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. Já mám dvojku. Ze začátku jsem z ní moc nadšená nebyla, teď už se pomalu sžíváme, ale stejně si pořád myslím, že na ní nic moc extra není a je dost přeceňovaná.

    OdpovědětVymazat
  29. u mě by bohužel asi nenašla uplatnění, jelikož já jsem vysazená na třytivé stíny a tyhle jsou třpytivé ažaž :):D

    OdpovědětVymazat
  30. Barvy jsou hezké a i balení vypadá moc dobře.. ale že bych po tom nějak šílela a byla ochotná za to dát ty peníze, to zase ne.. :D :) ale kdyby se nějakej sponzor hlásil, tak bych si to nechala líbit, že.. :D

    OdpovědětVymazat
  31. já žádnou nemám, ale snad se mi někdy dostane do ruky (nejlépe obě) přesně tyhle barvy se mi líbí a jinými se snad ani nemaluju :-)

    www.moni-loves-sunshine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  32. Já si i ten 158796tý článek o Naked paletce moc ráda přečtu :) Toužím po ní, dokonce už jsem si ji skoro před pár týdny objednala, ale zastavila mě pochybnost, jestli vzít jedničku a nebo radši Naked 2. A čím víc článků čtu, tím víc jsem nerozhodnější, protože jednou se mi líbí ta, pak zase ta... Snad nakonec vyberu a neskončím s oběma :D

    OdpovědětVymazat
  33. v paletce odstíny nic moc, ale na ruce naprosto luxusní!!!! ta pigmentace je fakt skvělá. miluju takové stíny! a pokud je krabička sametová, to musí být nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  34. už se na ní dlouhou dobu chystám a když jsem se dozvěděla, že je k dostání i u nás tak jsem poskočila radostí. no teda alespoň do té doby, než jsem viděla tu cenu. to mě docela odradilo, nicméně až si našetřím určitě si jí koupím, jak se znám, také jsem váhala jestli jedničku či dvojku, ale jednička je v mých očích o stupínek lepší, jak sama říkáš, díky obalu.

    OdpovědětVymazat
  35. Ja sa hlasim, mam pravu NAKED, aj fake z e-bayu :-) chystam sa urobit porovnanie na svojom blogu ;-)

    VeVe

    OdpovědětVymazat
  36. Já hlásím že mám! o/ Dvojku teda. Jo studenější asi je, ale já bych brala eště Naked 3 a ta by byla eště o kus studenější, taková taupe Naked paleta, aaah.. A jako zas tak na větvi z ní nejsem, pigmentace mi přijde nic moc, to mám některý drogerkový paletky víc pigmentovaný...

    OdpovědětVymazat
  37. Nemám a pochybuju, že mít budu, protože nesnáším hnědé stíny ;)) Už jsem nad ní párkrát koumala, ale prostě kvůli půlce obsahu to je zbytečné, líbí se mi jen ty tělové a neutrální, ten zbytek bych nevyužila.
    Když už, tak by se mi líp hodila dvojka, ale i tam ty hnědé jsou.

    Brala bych Naked, kde by místo těch do hněda byly kombinace bílé a černé.

    Ale mám od UD jinou paletku, víc tmavou, takže brzo asi udělám nějakou recenzi právě na ni.

    OdpovědětVymazat
  38. Skvělé barvy, ale cenově jde opravdu trochu mimo mě :)

    OdpovědětVymazat
  39. mááám a chcem dvojku určite. Štetec mi až tak nevyhovuje, na celé viečko sa mi používa zle, ale na rozjasňovanie a pod je fajn. Najviac minuté mám odtiene Virgin, Buck, naked a darkhorse, tie používam takmer každý deň na líčenia do práce, výdrž skvelá, texturá na parádu, takže veľká spokojnosť, recenziu som na ňu robila, takže ak chceš prídi pozrieť ku mne na blog :)Je to kultovica a s radosťou sa zaraďujem do rady spokojných a nadšených užívateliek :)

    OdpovědětVymazat
  40. tak koukám, že je to tak půl na půl :) určitě mi dejte vědět, jestli o ní taky budete psát, ráda se pokochám i fotkami dvojky v reálu a taky mě zajímá srovnání originálu a faku :)

    OdpovědětVymazat
  41. tak jsem asi jediný člověk, který sice tyhle paletky zná, ale vůbec po nich netouží :D

    OdpovědětVymazat
  42. Neeee, tak úžasný článek a teď jí chci ještě víc.!!! Snad jí nikde nezlevní, abych po ní nešáhla :D

    OdpovědětVymazat
  43. ja zatim nemam, ale prave spis uvazuju o dvojce:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  44. stále nad její koupí zvažuju... vypadá úžasně a NAKED 2 je mi sympatičtější co se do barev týče... nicméně si nejsem jistá, jestli bych tolik odstínů byla schopná využít, neb stíny nepovažuji za to nejnutnější v mém denním líčení a taky jsem si doteď bohatě vystačila s mono od Essence... paletka vypadá úchvatně, odstíny taky... ale stále jsem na vážkách...

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  45. Dvojku som si prednedavnom objednala a teraz sa kazde rano budim a cakam na telefonat z domu, ci mi ju uz postarka nedoniesla :D Fakt, ze sa tesim na kazde dalsie rano, ale uz ju chcem mat doma, pekne vystavenu. A asi sa na nu budem niekolko minut len divat, ze vau ja mam Nakedku, jeeej, normalne, ze euforia :D

    OdpovědětVymazat
  46. Naked 2, no o tej sa mi snáď už aj sníva. :) Je nádhernááá. Momentálne šetrím, ale o pár mesiacov snáď spravím objednávku.

    OdpovědětVymazat
  47. Tahle paletka se mi hrozně dlouho líbí, ale v ČR smůla, že...:/

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  48. Toužím moc po NAKED2, ale k rozhodnutí potřebuju vidět ji "naživo", protože nejde zrovna o levnou záležitost. Vážně není v ČR žádný kamenný obchod, kde by byla k sehnání? Ani v Sephoře?

    OdpovědětVymazat
  49. Já poslední dobou používám odstín Creepjako oční linky (nanáším je štětečkem na oční linky) a je to vážně pecka! :-) Celá Naked je vlastně pecka...

    OdpovědětVymazat
  50. Po tý už strašně toužím :D Všude čtu jen samou chválu, tak je těžké odolat pokušení ji alespoň vyzkoušet...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)