pátek 27. dubna 2012

MUFE HD Powder

Kdo by neznal proslulý HD fixační pudr od Make Up For Ever, že? Uznávám, že jsem ho dlouhou dobu chtěla vyzkoušet, ale cena na českém trhu mi v tom trochu bránila. Upřímně jsem chtěla zjistit, jestli tenhle pudr stojí za těch 950 Kč. Dosud jsem mezi fixačními pudry příliš rozdíl neviděla a léta jsem používala ten od Dermacolu, který je dle mého skromného názoru dobrý. Za oceánem jsou ceny MUFE přece jen o něco přívětivější a navíc v místních Sephorách mají tu výhodu, že si spoustu produktů věhlasných značek můžete koupit na zkoušku v menším balení. Když trochu odbočím, tak si takto můžete nakoupit menší verze rozjasňovačů nebo řasenek Benefit, tužky od Nars, sady mini laků Sephora by O.P.I nebo právě i tento HD pudr od MUFE. Za 9 dolarů mi to přišlo jako dobrá možnost jak si ho vyzkoušet. Jelikož mi obecně fixační pudry vydrží věčnost, něco mi říká, že i tento menší mi dlouho vydrží.



A stojí vážně za ty peníze? Zklamu asi všechny, ale podle mě prostě nestojí. Nevidím po použití na obličeji žádný rozdíl oproti tomu od Dermacolu. Oba fixují líčení dobře, zmatní obličej, po použití je pleť jemná na dotek...ale prostě si nemyslím (a ani nevidím) že by pleť byla výrazně lepší než jindy.  Pudr je opravdu jemný a oproti Dermacolu je více bílý (Dermacol je spíš krémový, ale na obličeji to není nijak vidět). Vím, že je to problém jen tohoto menšího balení, ale dávkování pudru je trochu nepraktické, vzhledem k průměru kalíšku. Pudr si odsypávám do většího víčka a z něj se pak nabírá dobře. Plné balení bych si asi nekoupila a zvlášť ne v české Sephoře, protože je to podle mě vážně nehorázná cena. Na některých věcech asi radši ušetřím a nemusím mít za každou cenu to nejdražší. Jedno balení Dermacolu mi vydrží nekonečně dlouho a často se navíc sežene s 25% slevou. Někdo možná nebude souhlasit, ale pokud se mě zeptáte na čem z kosmetiky ušetřit, tak říkám fixační pudr. Nechci samozřejmě tvrdit, že cokoliv co má název fixační pudr je dostačující, ale řeknu vám, že kdybyste přede mě postavily no name krabičky např. tohoto pudru a Essence pudru (myslím ten, co byl v limitované námořnické kolekci, ten je mu asi nejvíc podobný) tak vážně nepoznám rozdíl.




Nechci samozřejmě říct, že by byl pudr nekvalitní nebo k ničemu, to určitě ne! Jen je podle mě zbytečně drahý a výsledný efekt se ničím neliší od Dermacol pudru za 250Kč. Kdybych měla neomezený rozpočet, tak si ho klidně budu nakupovat na kila jen protože je tak věhlasný a používají ho vizážisti, ale jsem pořád jen chudý student, takže pro mě osobně je to zbytečnost :) Ráda se nechám poučit někým zkušeným a chytřejším. Třeba mi vysvětlí v čem tkví to jeho kouzlo, které jsem asi přehlédla, nebo ho prostě ani nemá :) Jen do mě...



Takového sady pro dokonalou pleť můžete za oceánem (a asi nejen tam) sehnat za výhodnější cenu. Stále váhám a zdráhám požádat o vzorek HD make-upu, na který poslední dobou čtu spíš negativní ohlasy, ale který mě stále láká. Beru to tak, že make-up je hodně individuální záležitost a že člověku buď sedne nebo ne. Takže uvítám i vaše názory na tento make-up.


Jak to máte s fixačními pudry vy? Myslíte, že je to položka, na které se dá ušetřit?








20 komentářů:

  1. Ten pudr mám a upřímně mám někdy trochu pocit, že ta bílá na obličeji vidět je. Má být transparentní...
    Za mě jeden z nejlepších pudrů má jednoznačně Laura Mercier. Jen je škoda, že tahle kosmetika není dostupná i v ČR.

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. ja som ho skusala len v Sephore, ale ako pises, za tu cenu mi to nestoji. ja som spokojna s HD pudrom od Elf-u, mam uz asi 4 balenie a aj ked som snedsej pleti, nevidim nejaky farebny rozdiel.
    HD make-up je super, sice mam obcas dni ked na neho nemam naladu, ale paci sa mi ze je super lahky a vydrzi na pleti cely den. akurat som mala problem s farebnou skalou, musim si ho troska mixovat s inym makeupom ale ak na neho natrafis v akcii -20 % a sadne ti farbu, tak do toho :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja na nom definitivne usetrim, pretoze specialny fixacnz puder nepouzivam. Mam jeden kompakt, to mi staci.

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslím že o HD pudru je celkem znamo že je nic extra:-) hlavne na fotkách zanechává často bily film, takže bacha na to:-)

    OdpovědětVymazat
  5. já mám transparentní z Dermacolu a naprostá spokojenost.:-)nezanechává bílý povlak a dobře se s ním pracuje..navím, co si budem povídat, i ta cena je úplně někde jinde.;-)

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Pudr mám transparentní z Dermacolu a je super, jinak mám z této řady make-up a jsem s ním celkem spokojená, je skvělý na fotkách, ale vzhledem k ceně to podle mě není úplně must have

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám Dermacol a nezkoušela jsem ani MUFE, ale myslím, že oba budou dobrý => koupit ten levnější, i když to má svý ale. Měla jsem takovej pudr od coastal scents a mám ten pocit, že tyhle "HD" pudry jsou na stejným principu, hodněkrát jsem četla, že ve srovnání s MUFE je to to samý. Jak říkám, nemám Dermacol, nevím, jak funguje on, ale ten "bílej pudr" bych už si nikdy nekoupila. Sice náhderně matuje, zanechá neskutečně sametovou pleť a matování vydrží jako nikdy, ale na druhou stranu mi vadí ta přílišná jemnost a prášení při aplikaci, ale hlavně to, že na fotkách s bleskem opravdu zanechává bílý film na obličeji, jak píše Plum. úplně jsem se zděsila, když sem se viděla na jedněch fotkách z party. Takže všem radím, bacha na to :)

    Jinak co se týče pudrů, tento Dermacol jsem neměla, ale ty levnější mě nikdy tolik nepřesvědčily, takže do něj klidně investuju. Moje nej jsou TleClers a Chanel PUL.

    OdpovědětVymazat
  8. Fajn, takže můžu s klidným srdcem zůstat u Dermacolu a nestresovat se tím, že by tenhle věhlasný byl kdovíjak lepší. :)
    Dnes jsi mi zase jednou ušetřila spoustu pěnez. :)

    propadliste-dejin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. také si myslím, že jsou věci, mezi kterými není rozdíl, ať stojí tisícovku, nebo sto korun. mám fixační pudr od essence (vzala jsem ho na zkoušku, když byl ve sleve za 29 Kč - neber to!), je fajn, ale mám po něm pleť trochu napjatou. raději používám minerální pudr od e.l.f., který má stejný efekt jen když se toho dá více, jinak je super, mám ho ráda. minerály mi dělají lepší pleť, což je takový bonus. ošem sypký pudr je sypký pudr a já se chystám na lov nějakého dobrého pudru do kabelky, který by nebyl nijak extra drahý, protože v tašce se kompaktní pudry občas rádi rozbíjí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám HD od Elfu a jsem spokojená, mám po něm hebkou pleť, makeup déle vydrží. Asi je to u každého jinak :) Ale tolik bych za pudr asi nedala :D

    OdpovědětVymazat
  11. ... a já se přiznám, že ho ani neznám :D používám Dermacol a ELF a nevidím v nich rozdíl ... vyhovují mi oba. Jinak teda co se týče fixačním pudrů tak bych tolik peněz na něj určitě nedala ... není to zrovna věc, že bych po ní nějak prahla a musela ho mít od určité značky. Jsou jiný kosmetický produkty po kterých toužím víc a myslím, že stojí za to do nich investovat, ale HD to určitě neni! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Ja mam pocit, ze je tu jen rozdil ve slozeni a je otazkou jestli to stoji za ten rozdil. MUFE je zalozen na mineralech, i kdyz myslim, ze ne na 100% . Je moc prijemny, ale souhlasim ze 900 je hodne, kdyz rtreba ten od MACa stoji 450, pokud chce nekdo jinou znacku nez Dermacol.

    OdpovědětVymazat
  13. Diky za netip :). Nejaky shanim, i kdyz nevim, zda je to pro me to prave... potrebuju zafixovat domalovane oboci :). Sice pod to pouzivam Stay Dont Stray od Benefitu, ale stejne to neudrzi. Jinak zatim nepouzivam make-up jen rozjasnovace, baze, korektor a pudr... Ma cenu na tohle fixacni pudr kupovat? Asi bych sla do toho Dermacoliho...

    OdpovědětVymazat
  14. ty ceny v českých sephorách jsou opravdu hrozně vysoké :/ tolik peněz bych za něj určitě nedala. ale 9 dolarů je docela dobrá cena. A právě ty miniaturky, co se dají koupit v sephorách v usa mi přijdou hrozně super, loni jsem si nakoupila snad všechno od benefitu co měli v miniaturkách a to, co mi přišlo že využiju, tak ve velkém balení. A letos plánuju udělat to samé :))

    OdpovědětVymazat
  15. Mám jen ten od Dermacolu, jiný jsem zatím neměla potřebu zkoušet, když mi tento vyhovuje :))

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy, já sice pudr od MUFE neznám, ale řekla bych že je to všechno přes jedno kopyto. Mám od Clinique a vyjde nastejno jako ten od Dermacolu. Zkoušela jsem i pudr od Chanelu a prostě je to furt ta samá písnička. Rozdíly ve kvalitě vidím spíše v těch kompaktních.

    OdpovědětVymazat
  17. tak tyhle pudry me vubec nelakaji...ale ty miniaturky? proc to nedelaji i tady? ja bych si nejradsi vsechno kupovala jen v miniaturkach a az bych si to oblibila, tak plny baleni..kolikrat si neco koupim a za chvili me to omrzi, tak mi to pak lezi domaa ladem, a to je skoda...

    OdpovědětVymazat
  18. Essence z námořnické kolekce vlastním a vyhovuje mi, proto jsem pokukovala i po tomto, jelikož je mu podobný. Uklidnila jsi mě, že to nestojí za to. Já ten pudr od essence totiž koupila za 5 kč ve výprodeji, takže koupě xnásobně dražšího MUFE by mě asi nepotěšila, abych pak zjistila, že jsou oba vlastně stejné.

    Souhlasím, pudr je položka, na které se dá ušetřit.

    OdpovědětVymazat
  19. Lucifrid: zkus nějaký vosk na obočí, bývá často součástí sad na úpravu obočí :)

    Alce: moc bych si to přála, u nás v Sephoře se občas nějaká miniatura objeví, ale má přepálenou cenu, že si to snad nikdo nemůže koupit!

    OdpovědětVymazat
  20. já ho chtěla zkusit, ale když čtu tohle, asi nadále zůstanu u toho od essence, který je skvělý a za pár korun :)

    ale škoda, docela mě to zklamalo :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)