sobota 21. dubna 2012

Miš maš IV

Dnešní miš maš bude spíš o několika vyzkoušených vzorečcích. Usilovně se snažím zkoušet všechny možné vzorečky, co dostanu k nákupu, nebo o co sama požádám a co chci vyzkoušet. Ještě než začnu vzorečekama mám tu ještě jeden tip na vážně moc zajímavý odstín laku na nehty. Nedávno jsem vám ukazovala laky od Gabriella Salvete, které se mi líbí hlavně kvůli jejich odstínům. Odstín 157 je dalším z nich.



Lak má lila odstín a obsahuje modro-fialový shimmer. Líbí se mi jako nadlak na jiné barevné laky (pěkně se doplňuje s novým růžovým lakem M.A.C). Samotný ho na nehty nedávám, protože není moc krycí, ale jako efekt je moc pěkný.




Balzám na rty od YR je pro mě odstrašující příklad toho, co si rozhodně už nikdy nekoupit. Nevím v jakém pomatení mysli jsem ho přihodila do košíku a chtěla vyzkoušet. Kromě toho, že jako balzám není nic moc, tak vězte, že balení vydrží pár dní. Tubička podle mě teda nemá 7ml ani omylem a je spíš vyplněná vzduchem, než balzámem. Růžová barva je sice na rtech pěkná, ale opravdu nikdy více! Zbytečně vyhozené peníze!






Prvním testovaným je hydratační tónující krém Moisture Surge Tinted Moisturizer od Clinique. Je vážně moc příjemný na obličeji, lehce kryje, líbí se mi jeho obal ale nelíbí se mi jeho cena. Připomíná má Garnier BB Cream nebo tónující krémy od Dermacolu. Na léto ideální, ale asi mě nepřesvědčil natolik, že bych do něj investovala.











Někde jsem četla, že tento krém buď milujete nebo nesnášíte. Já patřím asi do toho druhého tábora, protože to co mi krém na obličeji vytvořil mě bude děsit ještě asi dlouho. Pro ty co úplně netuší o co jde, tak DayWear je jakýsi rozjasňující krém, který dodá vaší tváři jas a sjednotí barvu. Takže jak mi padnul do ruky jala jsem se ho vyzkoušet. Nanesla jsem ho na obličej, nejdřív nic a najednou jsem vypadala jak černoška odněkud z džungle! Něco tak nepřirozeného, hnusného a flekatého jsem dlouho neviděla! Fakt jsem se tak lehla. Fleky nešly pořádně rozmazat, barva byla strašně tmavá a absolutně neuniverzální. Takhle bych nemohla vylézt ani v největším vidlákově, protože by mě pomluvily i kočky u cesty :) Hned jsem se musela odlíčit a zbytek krému jsem hodila na dno koše. Fuj hnus, za mě nikdy více!




Sampar patří do stáje exkluzivních značek Sephory. Občas se mi příčí, jak mají v Sephoře "nakázáno" cpát všem horem dolem hlavně exkluzivní značky, protože jsou za to lépe placené. Jen slepý by si toho asi nevšiml. Ale někdy si schválně všimněte, když požádáte o radu a narazíte na zatvrzelou prodavačku myslící na své bonusy a ne vaše dobro, jak vám jako první bude chtít nacpat něco právě z exkluzivních značek. Najdou se samozřejmě i takové, kterým jde o to, vybrat pro vás něco vhodného a ne za každou cenu to, co je nakázané. Sampar určitě nepatří mezi levné značky a moc často o něm také neslýchám. Nemám na něj asi žádný konkrétní názor, protože mě jeho produkty nikdy příliš nelákaly. Nelíbí se mi jak jsou všechny stejně růžové. Mám ráda, když mají kosmetické značky rozdělené alespoň barevně jednotlivé řady svých výrobků, protože takhle když si nevezmete lupu a nesledujte nápisy, tak skoro nevíte co je co. Když už mám ale tu možnost něco vyzkoušet, proč toho nevyužít. Líbí se mi, že vzoreček je větší a že je i v jakémsi obalu. Vzorečky by se neměly podceňovat, protože je to přece jen vizitka pro každou značku. Poreless Magic Peel je údajně malý zázrak pro vaší pleť. Během noci pronikne do každé vaší buňky a když se ráno vzbudíte, máte vyhlazenou a jemnou pleť, uvolněné póry a drobné skvrny a nedokonalosti jsou ty tam. Je určený pro smíšenou a mastnou pleť. Vzoreček je příliš malý na to, abych posoudila, jestli mě krém opravdu vyhladil a zbavil mě skvrn. Jediný dojem, který z něj mám je, že smrdí. Fakt hnusně. Z dálky cítím nějaký eukalyptus nebo něco takového. Jinak na pleti je příjemný, rychle se vsákne a není mastný. Ale vážně nic převratného, co by mě nalákalo na to si koupit plné balení.






Dneska to vypadá docela kriticky, že? Zatím spíš jedno velké zklamání. Tak na závěr něco pozitivního. Sice jsem vám vzorečky nevyfotila, ale snad vám to nevadí. Všechny jsem je totiž vypotřebovala na dovolené a nestihla vám je vyfotit. Jedná se o nový make-up Oxygen Wow od Benefitu. Při nákupu jsem dostala na vyzkoušení asi 6 ampulek s tímto make-upem. Moc se mi líbil obal, který když jste otevřely, tak na vás vevnitř vykouklo duo ampulek s make-upem ve dvou barevných verzích (jedna vystačila tak na tři použití). Jeden světlý a jeden o něco tmavší. Barva mi sedla výborně a make-up mi vyhovoval! Krytí střední, dobře se roztíral, skvěle držel celý den a ani jednou se neotřel! Takže teď se nejvíc mlátím do hlavy za to, že jsem si ho nekoupila! Vážně jsem úplně blbá a nevím, proč jsem si pro něj pak nezašla. Takže až vypotřubuju všechny make-upy, co teď mám našetřím si na tenhle :) Alespoň nějaký vzoreček mě nalákal k tomu si koupit plné balení. Už jsem se bála, že všechny vzorečky, co někde dostanu stojí za prd :)






Takže to je dneska vše :) Docela by mě zajímalo, jaký vzoreček nadchnul nebo naopak zklamal vás v poslední době?

16 komentářů:

  1. Moc hezký a povedený článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten lak už jsem viděla na pár blozích.. a hrozně se mi líbí! tak nevím nevím, jestli si ho koupit :) já bych ho právě asi chtěla nosit samostatně a nevim, jestli bych měla ty nervy s lakováním :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno jsem si doma zapomněla jak balzám na rty, tak i lesk, a jelikož se bez aspoň jednoho z těchto udělátek cítím jako bez ruky, tak jsem rychle naklusala do nejbližšího obchodu, abych si něco pořídila. A vzala jsem právě ten balzámek od YR. Byl mi od pohledu sympatický, cena za to množství už teda méně, ale hlavně abych nějaký balzámek měla. Účinky nijak závratné a po pár dnech už tam nic nebylo, takže taktéž pochybuju o tom uvedeném množství :/

    Jinak se vzorečky makeupů nemám moc dobré zkušenosti. Přijde mi, že se dávají do vzorečků hrozně tmavé odstíny a ještě dooranžova, prostě odstíny, které snad nemůžou nikomu sedět O_o Zkoušela jsem nedávno makeup od Clinique a to bylo teda šílené, úplně mě to odradilo, i kdyby byl ten makeup sebelepší. Ale jinak mám vzorečky ráda, mile mě například překvapil krém Cure solutions od YR, ten jsem si po ozkoušení šla hned koupit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Gabriella Salvete lak mě asi zaujal nejvíc, má hodně zajímavou barvu, hned to musím prozkoumat v drogérkách:-D!

    OdpovědětVymazat
  5. souhlasím s tvým názorem na make-up od benefitu je opravdu úžasný..zatím jsem měla jen vzorek, ale v pondělí si jdu pro plné balení do sephory :-)

    OdpovědětVymazat
  6. nejhorsi zkusenost mam se vzoreckem ocniho kremu od L'occitane, oci me palily a cely ocni okoli bylo zarudly, a svedilo tak jak jeste nikdy nic..musela jsem si ocni okoli ledovat, abych se toho zbavila..L'occitane mam rada hodne, ale jejich ocni krem rozhodne ne...jinak nejlepsi a nejroztomilejsi vzorecek mi prisel vcera s Naked paletkou, je to lancome rtenka, a je nejlepsi :)

    OdpovědětVymazat
  7. škoda toho balzámu, takhle vypadá moc krásně - jak obal tak ta barva.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj. Nominovala jsem Tě na svém blogu do Versatile Blogger Award =)
    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Haha, tu Estee Lauder jsem taky měla na zkoušení a byla to hrůza! Nechápu, jak můžou tvrdit, že jeden univerzální odstín padne všem:-D

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. tenhle vzoreček od Sampar jsem měla také a byl vcelku příjemný, jen ta vůně, jak píšeš :) chtěla bych od nich vyzkoušet, ale na to bych musela poměrně dost šetřit :D tak snad někdy :) a jsem moc ráda za pozitivní recenzi na Hello Flawless, také si ho chci pořídit.

    OdpovědětVymazat
  11. Ehm, s Estée Lauder mám naprosto stejnou zkušenost.. :D Možná ještě doplním, že mě přišel krém ještě strašně smradlavej :D Za takovou šílenou věc bych nedala ani pětikorunu :D

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé konečně negativa a ne málo, ale hodně! Ty já si čtu raději občas a na blozích se objevují strašně málo :-) Jinak Estée Lauder mám a mně kupodivu vyhovuje vším krom svého odstínu, ten je vážně trochu mimo, ale čekám na léto kdy budu opálenější. Teď mi nesedne ani nejsvětlejší drogérkový make-up :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak se vzorečkem EL se mi stalo úplně to samé, chtěla jsem ho vyzkoušet, tak jsem si ho v koupelně napatlala na obličej, šla do pokoje a chudák přítel, když se na mě podíval, zařval hrůzou:D, když jsem se znovu podívala do zrcadla, tak jsem zařvala taky:D, takže stačilo....

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway. Výhra je farebná, nositeľná, veľmi trendy. Stačí trošku kreativity a fantázie a môžeš vyhrať. Teším sa na teba a tvoje dielo :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/04/giveaway-3.html
    Klepi

    OdpovědětVymazat
  15. Já na vzorečky moj nejsem, sice jsem ráda, když nějaký dostanu, ale dávám si je do takové taštičky, ze které už je moc nevytahávám a zapomínám na ně :D Naposledy jsem byla fakt unešená z mikrodermálni sady od MK, ale už je to taky nějaký ten pátek :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)