středa 25. dubna 2012

Maybelline Popsticks balzámy

Nová limitka balzámo-rtěnek od Maybelline je v obchodech už nějaký ten den a samozřejmě mému zvědavému pohledu neunikla. Od první chvíle mi připomínala balzámy od Clarins, které jsou na fotce níže. Jsem stará zvědavka, takže mi to nedalo a balzám jsem samozřejmě musela vyzkoušet. V nabídce je tuším 6 nebo 7 odstínů. Teda ono je těžké mluvit o různých odstínech, protože ve výsledku jsou všechny skoro stejné a je asi jedno, jakou si vyberete. Moc se mi líbí neonové barvy, které balzámy mají a taky jejich ovocná vůně. Vypadají a voní teda vážně krásně, ale to je tak celé. Balzám vám spíš jen tak lehce obarví rty, ale moc je nehydratuje. Respeketive si natřete rty, jsou lesklé, voní a to je celé :) Ale není to balzám v pravém slova smyslu, není to ani rtěnka a není to ani vyloženě lesk :) Takže jestli chcete mít hezoučký balzámo-lesk ve své sbírce, který navíc voní po ovoci, víte co si pořídit. Ale nečekejte zázraky :) 

Podle viennettky dokonce rty vysušuje. Já si toho na sobě nijak nevšimla, ale spíš jsem si všimla, že si rty musím často natírat, protože je balzám hned pryč a někam se prostě vypaří :) Nebo že bych ho prostě jen olízala?






Nějak nejvíc se mi líbil odstín 060 Citrus slice


Na rtech nemá absolutně cenu balzám fotit, protože není nic vidět a vypadá to, jako bych si je přetřela bezbarvým bazlámem :)










(web)


Clarins Instatnt Smooth Crystal Lip Balm mi asi nejvíc připomínají Popsticks balzámo-lesky. Něco podobného vyrábí i YSL - Volupte Sheer Candy Glossy Balm. Uznávám, že za podobný výrobek bych určitě 800Kč nikdy neutratila. I když je to božský YSL :)




Celkově bych řekla, že když si jí nekoupíte, tak o nic extra nepřijdete. A jestli jste si jí už koupily, nejspíš jste to samy zjistily :)


Tak co, stále vás ještě lákají? Nebo už jste neodolaly a máte jí doma?




PS: Nedá mi to a musím se vás taky zeptat, jestli už někdo z vás nezkoušel něco z těchto novinek? Poměrně mě zaujaly, i když třeba nad kvalitou tvářenky po vyzkoušení v obchodě jaksi váhám, tak se mi po dlouhé době líbí něco z drogerie :) Budu ráda za vaše tipy a doporučení!






1) podkladová báze
2) tvářenka
3) fixy na rty
4) bronzer

33 komentářů:

  1. maybelline po stick som tiez obzerala ale po swatchi na ruke ma nezaujal a v tvojej recenzii si uplne vystihla ze je v podstate na nic :D
    v poslednej dobe som si oblubila Rimmel, jedina drogerkova znacka ktorej sa nebojim, z tebou spominanych mam vyskusany fix na rty, ale sklamanie na plnej ciare, po dvoch dnoch mi dopisal a nech robim co chcem, vyskusala som vacsinu trikov na nete, mozem ho akurat vyskusat. ale konzistenciu mal lepsiu ako ten od NYC. inak som este skuala makeup Match Perfection (mozno si aj pisala recenziu, nejako zabudam) a ten je fakt super :) krytie vydrzi skutocne dlho a je velmi prirodzeny na pleti. striedam ho momentalne s HD MUFE a u mna su na rovnako momentalne :) jediny problem je s parfumaciou, vonia sice skutocne prijemne, len neviem ci som sa prave z neho posledne dni nevyhadzala.

    OdpovědětVymazat
  2. Tie popsticks ma v DM hned zaujali, voňajú fakt úžasne a popravde teraz si ma ešte viac nalákala :D Len tá cena ma dosť odrádza :( A ten primer od Rimmel mi tiež padol do oka, v drogérke som ho testovala, má celkom slušnú výdrž a príjemnú konzistenciu.

    OdpovědětVymazat
  3. Novinky od Rimmelu o kterých píšeš, už mám nějakou dobu doma a dokonce jsem o některých již psala. Se všemi jsem nadmíru spokojená. Hlavně báze je fantastická. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. vidno, že som dlho nebola v drogérii. páči sa mi, aký je priehľadný a že balenie vyzerá rovnako ako ich rúže, ale to je asi tak všetko. no a rimmel značku nemám vôbec rada, takže tie veci som nevyskúšala, aj keď bronzer, uznávam, vyzerá veľmi pekne a chvíľu ma aj lákal :)

    OdpovědětVymazat
  5. Divala jsem se na ne vcera v dm a nezaujaly me. Moje oblibena blogerka (alovetart.com) si nemuze vynachvalit tu podkladouvou bazi od Rimmel ale jen 02, 01 neni dobra (ale myslim, ze tady se ani neprodava). Na me je hodne silikonovo-tuha.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta vůně je fakt super a hrozně mě baví, že to vypadá jako průhledné želé, to je prostě hrozně funny! :D A lesk to dělá pěkný... no, možná po jedné sáhnu. Za stovku, to se ještě dá.
    A když se ptáš na ty novinky - z nich neznám nic, ale před časem mě zaujaly ty fixky na rty. Zkoušela jsem od Max Factor, ten držel fantasticky a barvy dělal nádherné. Stejné výrobky od Catrice a Essence taky barví nádherné, bohužel nedrží vůbec (a to se to jmenuje lip stain!). Takže za mě - radši si připlatit za MF, ty levnější jsou vyhozené peníze...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, tu som pisala o 3 produktoch rimmel :))
    http://redblackwhite-nelka.blogspot.com/2012/04/lasting-finish-1000-kisses-fixka-na.html
    http://redblackwhite-nelka.blogspot.com/2012/03/match-perfection-bronzer.html
    http://redblackwhite-nelka.blogspot.com/2012/03/fix-and-perfect-podkladova-baza.html
    Dufam, ze som ti aspon trosku pomohla pri rozhodovani :))

    OdpovědětVymazat
  8. Rimmel fix and perfect jsm pouzivala kdysi davno v USA a pamatuju si, ze mi prisel super, stejne jako vsem okolo, kdyz jsem ho ve skole videla u vsech spoluzacek, musela jsem ho mit :D Je pekne, ze se to po peti letech dostalo konecne i k nam :D

    OdpovědětVymazat
  9. Francoais: juknu na ně :)

    mafi: mám pocit, že jsem viděla jen jednu verzi, ale číslo si nepamatuju

    verunka: funny to je, to každopádně :) jako já ty fixy nemám vlastně moc ráda, protože mi hodně vysušují rty, ale líbí se mi takhle na pohled :)

    Nelka: juknu na to :) díky

    Plum: klasika :) můžeme být asi rádi, že to k nám vůbec došlo :)

    OdpovědětVymazat
  10. no mě se jako líbí, ale celkem mě odrazuje to že na rtech to portě není vidět. Ale jako když jsem je viděla tak jsem hned říkala jeee to si musím koupit no ale když jsem si je zkusila na ruku jak skoro nebarví tak mě to přešlo :/
    Jinak z těch novinek mě moc láká ta báze a fixa :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Já popstick mám a docela se mi líbí. :)
    A ty fixy jsem snad ještě ani neviděla...

    http://propadliste-dejin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky, musím oponovat, mám volupte sheer candy od YSL i pop sticks a opravdu se to nedá srovnávat, pop sticks oproti YSL vážně nebarví skoro vůbec. Od YSL mám červený odstín a na rtech je opravdu červený (ale né takovým tím těžkým, "neprodysným" způsobem jako u klasických rtěnek). Mám volupte sheer candy opravdu ráda, tak mi to nedalo ;). Jinak super recenze, tvůj blog moc ráda čtu. A k dotazu-fixy na rty jsem už zahlédla v rossmannu(líbí se mi tam jeden odstín, který jsem odzkoušela a "čárečku" na ruce jsem nemohla smýt do druhého dne :D) a z obrázku tady mě zaujala tvářenka, musím přiznat :D.

    OdpovědětVymazat
  14. ZanyB: já to myslela spíš ve smyslu, že bych nedala 800 za balzám :) nechci jako porovnávat kvalitu, myslela jsem, že jsou si spíš vizuálně podobné :)

    OdpovědětVymazat
  15. Na tyto "rtěnky" jsem v obchodě koukala, ale nakonec je tam nechala a jsem ráda ;).

    OdpovědětVymazat
  16. Jsi skvělá blogerka :) Jinak fixy na rty drží jako přibité, jen já osobně jim prostě na chut nepřišla, tvářenku jsem nezkoušela ale bázi mám doma a jsem spokojená, tak nějak ji střídám s tou od Dermacolu, žádný zázrak ale ani ne zklamání, bronzer se mi moc v obchodě líbil a plánuju ho koupit :) Balzámy mě velmi lákaly ale po tvé recenzi nevím, jestli si je opravdu koupím :) Raději zainvestuju do kvalitního balzámu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ou, tak tohle vypadá opravdu zajímavě. Nemůžu si pomoct, ale ten oranžový balzám mi připomíná... želé nebo kandované ovoce.:-D

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám od rimmel podkladovou bázi, teda včera jsem si jí koupila :D ještě jsem koukala na tvářenku ale taky nevím...

    OdpovědětVymazat
  19. Fixka Rimmel je lakava, odstin Nude vypadal na ruce dobre :)
    Popstick mi rty vysusuje, musim souhlasit s viennettkou ... byla jsem celkem zklamana :/

    OdpovědětVymazat
  20. Ta tvářenka mi padla do oka, asi to půjdu omrknout na vlastní oči.

    OdpovědětVymazat
  21. tak jsem to dnes šla ozkoušet a vůbec mě to nenadchlo, skoro jakoby to ani nemalovalo...ale vypadá to hezky, škoda, že to není víc prochytané...

    OdpovědětVymazat
  22. přesně jak píšeš, vypadají a voní krásně, toť vše. obhlídla jsem je v obchodě, ale nic na nich není, takže jsem nebrala, ale jinak jsou k sežrání :D

    OdpovědětVymazat
  23. Tak mě tedy vůbec nenadchla, rozhodně se bez ní obejdu :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Mě se líbí odstín TROPICAL PINK,který v Čechách bohužel nemají (teda myslím,že je to on) :D Koukala jsem na něj v Německu a byla to nádherná skoro až neonově růžová,ale co víc,byla vidět na puse ! No..docela hoodně vidět :)

    OdpovědětVymazat
  25. s těma rtěnkama žádné zkušenosti nemám no :D

    OdpovědětVymazat
  26. už jsem o nich pár článků četla, ale nějak mě nezaujaly. každopádně je to zajímavý :)

    OdpovědětVymazat
  27. Taky už jsem o nich četla, byla jsem si je i prohlédnout na vlastní oči, ale nezaujaly mě... ani trochu. Naopak, ta tvářenka od Rimmel vypadá krásně...Nemáš zkušenosti s Rimmel tvářenkama? Já Rimmelu tak úplně nedůvěřuju...

    OdpovědětVymazat
  28. ten bronzer od rimmelu mám a treba si dať pozor na to, že obsahuje trblietky, ktoré sú vidieť aj na tvári.. inak som spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  29. díky za recenzi, uvažovala jsem o koupit, ale teď už to teda nechci ani vidět.:D Dík za ušetřené penízky za něco lepšího.:D

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  30. Ako tak pozerám recenzie na tieto "popsticks" od Maybelline, mám pocit, že som si kúpila asi jediný odtieň, ktorý je aj nejako pigmentovaný, a to Cherry Pop. Len je namiesto peknej ružovej úplne oranžový, čo mne však nevadí, keďže som ryšavka :)
    Písala som o ňom na blogu http://modaskk.blogspot.com/2012/04/maybelline-colorsensational-popstick-in.html a popravde som s ním celkom spokojná. :)
    A tie novinky od Rimmelu som ešte u nás vôbec nevidela, neviem či som vliezla len do nesprávnej DMky alebo zasa k nám príde niečo oneskorene.. :/
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  31. tie balzámy vyzerajú úžasne,strašne sa mi zapáčili :) a ako píšeš,asi je jedno aký odtieň si vyberieme :D

    OdpovědětVymazat
  32. tak to je krásne niečo strašne sa mi páči to, že je priehľadný, no ako to býva kvalita sa väčšinou nedostaví, ale zase kopa ľudí si ich kúpi kvôli vzhľadu a to predáva, takže o lepšiu kvalitu výrobcom asi moc nejde :)

    OdpovědětVymazat
  33. Ja se chystam na Volupte Sheer Candy Glossy Balm od YSL. Podle recenzi prave barvi vice nez Clarins aspol. Tim padem doufam ze i vice jak popstick. Protoze ten YSL se mi strasne libi jak barevne, tak i obalem, ale je nehorazne drahy :-(.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)