čtvrtek 19. dubna 2012

Maybelline Bouncy blush

Po delší době tu máme mojí zkušenost s tvářenkou. A po delší době tu mám i negativní zkušenost. Nevím, kde přesně se u mě stal problém, ale prostě po přečtění všech juchacích recenzí jsem se tak radovala, jak dobře jsem si za oceánem nakoupila. Jen co jsem tvářenku donesla na hotel, hned jsem jí šla vyzkoušet. To, že to není klasická pudrová tvářenka jsem věděla. To, že bych si jiné, než pudrové tvářenky kupovat neměla vím taky. A opět jsem se utvrdila v tom, že určitá pravidla bych porušovat neměla.



Tvářenka je pro mě dosti podivné konzistence. Taková gelovo-krémovo-silikonová. A já na tohle prostě nejsem. Jsem asi moc nešikovná se s tím patlat a rozmazávat do přirozena. No a Bouncy blush má na mě tu konzistenci fakt divokou. Navíc při dotyku s (teplou) rukou docela taje a hodně rychle mizí. Nechci se odvažovat tipovat, jak dlouho jedno balení vydrží, ale přijde mi, že po pár použitích byl velký kus pryč. No a teď ten druhý problém. Kdybych teda zavřela oči nad konzistencí, se kterou bych se třeba časem naučila pracovat, tak problém číslo dvě je, že na mě tvářenka není vidět. Ale jako vůbec. Je to asi problém odstínu, ale jelikož v obchodech nebyly testry, šla jsem na jisto s růžovo-broskvovou barvou. No, pohořela jsem. Jak vidíte na ruce, i na mě dosti světlém typu je prd vidět. Barva by se dala skoro zaměnit s korektorem. A mě se ty divoce vínově černéné a korálové odstíny prostě nelíbí a myslím, že mi ani nesluší, takže mám prostě pech a Bouncy pro mě není. Jestli se někdy dopracuje i do našich končin, tak jisto jistě vím, že kolem ní půjdu s klidem a vůbec nebudu toužit po tom jí znovu vlastnit. Tuto posílám do světa někomu šikovnějšímu a nadšenějšímu, než jsem já :) Asi se mnou někdo z vás souhlasit nebude, ale za mě říkám ne.






Na ukázku pár odstínů, které jsem kupovala holkám do ČR. Doufám, že jsou podstatně nadšenější než já :)
 







Teď se přiznejte, kdo z vás jí vlastní nebo touží po tom jí vlastnit? Ať mám alespoň představu o tom, jak moc se tu rozmáhá :) No a někdy příště vám povím o tom, jak moc velký dojem udělaly oční stíny Color Tattoo. To je podle mě o dost lepší hitparáda a ty za hřích stojí :)

24 komentářů:

  1. no tak ta farba na ruke vobec nevypada ako v baleni :O mohlo by to prist aj k nam. laka ma to vyskusat, aj ked to nie je nic extra.

    OdpovědětVymazat
  2. A ja ji stejne chci, chci a chci!:D

    OdpovědětVymazat
  3. tato tvářenka mě moc nelákala ani předtím natož po přečtení tvé recenze, super, alespoň "ušetřené" peníze :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si jí stejně pořídila, ta konzistence by mi problém nedělala, protože krémový tvářenky mám ráda a odstín bych si vybrala tmavší:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. čudná farba.. príde mi, že je oveľa bledšia než tvár a to teda musí vyzerať dosť zvláštne :-/ ak by som ju chcela vyskúšať, určite by som brala jeden z tmavších odtieňov

    OdpovědětVymazat
  6. Deni: mě docela zajímá, jestli a kdy se objeví :) ne že bych si jí koupila znova, ale jen tak ze zvědavosti

    Plum: mě to bylo hned jasný :)

    L nd B: tak to jsem ráda, že nejsem sama, kdo jí moc nemusí :)

    OdpovědětVymazat
  7. uz vidim, co by mi to udelalo, kdybych si to dala na make-up..nevim proc, ale jiny, nez pudrovy tvarenky me proste nelakaji..i kdyz..tady barva se mi celkem libi :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá moc krásně :)
    Jinak ten problém na mém blogu ohledně té fotky jsem už vyřešila a moc se ti za to omlouvám :)

    OdpovědětVymazat
  9. heartfromcosmetics: v pohodě :) já jen, že když mě za to někdo nadává, tak se to taky snažim napravit :) ale fakt v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mě ta tvářenka nijak neláká. Líbí se mi odstín 10, ale jestli se do ČR nedostanou, plakat nebudu. Jestli ano, určitě ji vyzkouším alespoň na testeru, ze zvědavosti, jakou má strukturu :).

    OdpovědětVymazat
  11. No mě teda takhle tvářenka láká moc! Jsem furt nalomená, že si jí z ebay objednám, ale nevím protože já jsem na pudrové tvářenky ... a tahle její konzistence mě docela děsí :X
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. to je škoda .. kdyby byly pudrové, barvičky by to byly moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  13. Podle obrázku vypadají hezky, ale o dost víc se těším na recenzi na color tattoo

    OdpovědětVymazat
  14. aaa já jí chci :( těšila jsem se, že si jí pořídím v německu, ale vůbec jí tam neměli :-/

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem z ní nadšená, i když světlý růžový odstín budu taky dávat pryč, nesluší mi.

    OdpovědětVymazat
  16. aspoň opět vím, co si určitě nekupovat :D tyhle konzistence též nemám ráda.

    OdpovědětVymazat
  17. Já bych jí chtěla ozkoušet, ale myslím, že bych jí také moc nevyužila. :) Mám stejně nejraději tvářenku v pudru..
    super recenze.)!

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem jedna z těch, kterým úžasná Rendy přivezla Bouncy z Amériky :). Mám odstín 10 - bála jsem se těch úplně světlých barev, že právě nebudou vidět, tohle na swatchích na internetu vypadalo jako hodně křiklavá růžová, ale ve skutečnosti je to krásná přirozená růžová barva. Aplikuje se mi dobře, mám ji ráda hlavně proto, že si ji mohu napatlat prsty a že balení je celkem malé, takže se mi hodí s sebou do kabelky, k příteli na víkend apod...používám ji skoro každý den, střídám s Rosy Gold od Sleek. A tou konzistencí jsem prostě fascinovaná, furt bych si s ní jenom hrála :). Za mě maximální spokojenost a ještě jednou bych chtěla Rendy poděkvat, že mi umožnila ji vlastnit :).

    OdpovědětVymazat
  19. Mia: též jsem klasik a mám radši pudrové :)

    Tee: jsem moc ráda, že jste spokojené a tvářenka vám vyhovuje :) trochu jsem se bála, aby někdo nebyl zklamaný jako já a jsem ráda, že to tak dobře dopadlo :)

    OdpovědětVymazat
  20. Na tuhle recenzi jsem se moc těšila, protože mě to právě láká zkusit.. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadá zajímavě, né že né, ale já drogérkovou kosmetiku moc nekupuji, takže si jí klidně nechám ujít :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem včera koupila ve výprodeji v Rossmanu pěnovu tvářenku od Catrice za 24 Kč a jsem nadšená,normálně bych si nic od téhle značky nevzala, ale za takový směšný peníz, mě to zlomilo!A jako bonus lesk na rty od Miss Sporty v kelímku (taky bych od nich nic nevzala:) ) za 19 Kč:) Navíc ta tvářenka má perfektní odstín růžové, po kterém jsem toužila...

    Ale chci se optat, máš nějaký tip na tvářenku, která vypadá fialově, ale ne nic do růžova do hněda????...

    OdpovědětVymazat
  23. Noogeta: jo, občas člověk ve výprodeji narazí na hotový poklady :) hmm, zapeklitá otázka..zkusila bych omrknout stojan NARSU, protože ty mají tak neuvěřitelné odstíny tvářenek, že něco do fialova tam určitě bude :) Napadá mě ještě Hervana od Benefitu, ale ta je pak ve výsledku spíš růžová, i když fialovou část v sobě má :)

    OdpovědětVymazat
  24. jsem taky hrdá majitelka této dovezené tvářenky od Rendy a ještě jednou bych ti za to chtěla poděkovat:)! Mám odstín č.5, je to taková hodně světlá růžová. Líbí se mi na ní, že se mi s ní dobře pracuje- asi umím dobře rozmazávat :) problém vidím spíš v tom, že se mi vždycky nějak rychle "vsákne" nebo jako to říct, prostě zmizí. Ale jak psala Tee, na víkend, výlet dobrá. Na denní nošení mám jiné favority, ale dál jí určitě nikomu neprodám ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)