pondělí 30. dubna 2012

Lancome Rouge in Love rtěnka

Tahle rtěnka je památka na pařížské letiště CDG. Původně to vypadalo, že kvůli krátké době na přestup mi nezbyde ani minuta na to se do nějakého obchodu vůbec podívat. Nicméně když si člověk trochu popoběhne, stihne i obchody :) A za co jiného utratit poslední eura než za novinku od Lancome, že? :) Ještě než začnu o rtěnce, tak chci říct něco málo o obchodech na CDG, protože vím, že se na to někdo ptal. Takže kromě toho, že je letiště fakt obrovsky velké (což nemám ráda) a než dolezete ke svému gatu, tak skoro padnete do mdlob. Nemůžu mluvit za celé letiště, protože tady to funguje tak, že zalezete do sekce, kde je i gate, ze kterého odlétáte a pak už se jinam nedostanete. Takže v naší sekci byla jen nějaká kavárna, obchod s bagetama a jeden dutyfree s voňavkami, dekorativkou a alkoholem. A to tedy dost malý a nic moc výběr (od Paříže bych čekala větší bombu). A to je už moje druhá návštěva na tomto letišti, při té první nebyl ani jediný obchod! Takže jestli někdo poletíte přes Paříž, moc nesázejte na gigantické nákupy :) Tak, to by stačilo a teď ke rtěnce.



Jak už jsem říkala, jedná se o žhavou novinku v sortimentu Lancome. Moc se mi líbí obal rtěnky - opět bytelný, kovový a luxusní. Začíná se mi to líbit, všechny rtěnky z drogerie najednou vypadají jak pro malé děti na hraní, nezdá se vám? :) Co se odstínu týče, tak věřte, že na začátku jsem zkoušela samé klasiky - nude, růžovky, broskve atd...A pak jsem se zarazila a říkám si, těch máš už dost. Tohle je Rouge in Love, tak se odvaž :) Francouzštináři jistě ví, co slovo rouge znamená, proto má narážka.




Rtěnka se na fotkách tváří docela křiklavě a výrazně. Jelikož je krásně krémová, dá se pěkně vrstvit a můžete tak intenzitu barvy korigovat. Nejsem tak odvážná a stačí mi zatím jedna vrstva (viz foto dole). Rty nejsou po použití vysušené a pod rtěnku ani není potřeba balzám. Když ho ale použijete, malinko utlumíte intenzitu barvy rtěnky. Výdrž je taky velice dobrá, obídek a nějaký ten drink v pohodě zvládne. Tím, že je barva výraznější tak je na rtech patrná mnohem déle, než mé oblíbené nude rtěnky (ale týká se to samozřejmě jakýchkoliv výraznějších odstínů). Krásný obal jsem už vychvalovala. Teď už mi opravdu nikdo nenamluví, že nějaká rtěnka z drogerie by mohla mýt luxusní obal :) Nejsem si jistá, jak je to s výběrem odstínů v našich končinách, ale v paříži jich bylo fakt hodně (zřejmě celá kolekce). Přiznám se, že jsem v ČR ještě nestudovala, kolik jich je k dispozici, ale podle mě, co člověk nenajde v parfumerii, měl by mít Lancome institut v Praze. Můj odstín je 340B. Jo a rtěnka ještě navíc krásně voní po růžích a a fialkách :) Barva je malinová, bez třpytek a myslím, že fotky jsou celkem věrohodné a odpovídající skutečnosti :)








A tady už máme hrátky s rtěnkou. Až po nafocení jsem zjistila, jak mi pěkně rtěnka pasuje k neonově růžovému laku na nehty :) Omluvte výraz na druhé fotce (vlastně teda i na první), chystala jsem se zrovna do školy, kde mě čekaly dva testy, proto ten ksicht :)




Co dodat závěrem? Takhle rtěnka mě určitě nezklamala a velice se mi zalíbila. Ostatně Lancome a YSL jsou teď důvodem proč téměř nepoužívám lesky a užívám si tyto dva rtěnkové poklady... další z řady malých "kosmetických pokladů", které si zaslouží své čestné místo někde na poličce slávy.



Co vy a nová Lancome kolekce? Našly jste zalíbení v některém výrobku? :)

24 komentářů:

  1. Odstínů mají dost, já na ní už koukala v Sephoře:-) Barvička ti sluší:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. odstín vypadá moc hezky a sluší ti :) na Lancome kolekci neříkám nic, protože rtěnky mi nic moc neříkají :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je nádherná barva, já ji chci taky:-)
    A moc ti sluší, klidně se příště odvaž i s druhou vrstvou:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky ji mám, ale v jiném odstínu. Když jsem ji poprvé viděla na denním světle, tak jsem se trošku lekla, protože ty barvy jsou hodně výrazné, ale je fakt, že intenzitu si krásně můžeš korigovat, což se mi líbí. A výdrž je taky parádní :)

    OdpovědětVymazat
  5. ... tahle kolekce má opravdu nádherné obaly! :) docela bych do ní i šla, ale mám teď novou Estee Lauder takže zatim ne :)
    http://angellovely-things.blogspot.com 
    (probíhá GIVEAWAY8)

    OdpovědětVymazat
  6. Barvy rtěnek jsou super a obal taky. A ještě k tomu, ti barva naprosto sedne, na tvém místě bych se nebála jí trochu zintenzivnit ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Nád-he-ra!!!
    balení je nádherné, odstín taky:-)

    z výrazu tváře na fotkách čtu naprosto jasně nadšení pro vzdělání! yay:DDD!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ten odstín je fakt nádhernej :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já miluju tyhle kovový obaly :) I ten odstín je supr, i když asi ne na mě :))

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkný odstín, určitě na tyhle rtěnky mrknu, až budu v Praze.

    OdpovědětVymazat
  11. s CDG souhlasím, byla jsem tam před dvěma lety a chtěla jsem si jít koupit časopis nebo nějaký suvenýr, jenže tam kde jsme čekali na náš let nebyl žádný obchůdek, takže jsem šla vesele dál hledat obchod a zjistila jsem, že jsem uplně vyšla z té zony a nedostanu se zpět. samozřejmě že jsem neměla ani palubní lístek, jediné štěstí bylo, že jsem měla občanku a vytiskli nový.. musela jsem znovu projít kontrolou a dlouho vyřizovat nový palubní lístek :D kdybych neměla aspon tu občanku u sebe, tak by volali tátu přes rozhlas.. no trapas :)

    každopádně krásná rtěnka!

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se sice odstín úplně nelíbí (navíc by mi stejně neslušel...), ale na tobě vypadá hezky. Víc mě zaujaly až zázračné vlastnosti, které popisuješ... Ještě najít někoho, kdo mi tu rtěnku koupí... :D

    propadliste-dejin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. odstín je moc pěkný:)))! já teda používám jenom balzám, takže to jsem mimo mě:( ale sluší ti:)

    OdpovědětVymazat
  14. jéé, to jste mě moc potěšily, že si myslíte, že mi barva sedne :) dmu se pýchou :) příště ještě lépe nacvičím ty obličeje, abych vás neděsila :)

    OdpovědětVymazat
  15. Barva je opravdu výjimečná, sluší ti moc:)

    OdpovědětVymazat
  16. Dnes jsem si jí koupila v jiném odstínu (nezávisle na tvé recenzi) a jsem opravdu velmi mile překvapená. Hlavně výdrží, protože ta je super! Tenhle odstín co máš jsem měla v ruce a strašně se mi líbíl, ale přijde mi, že mi sluší více výraznější rtěnky a tak jsem si vzala jinou. Tahle je moc krásná, přesně barva, které mám ráda, jen kdyby byla na rtech tolik výrazná jako vypadá v balení :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Sluší, odstín tě krásně rozjasnil a "rozjarnil". ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Výdrž je super a je to něco jiného než drogérkové rtěnky.. ale že bych to musela mít, to ne.. :D stačí mi ta jedna.

    OdpovědětVymazat
  19. Miluju výrobky od Lancomu. Make-upy,tvářenky, i rtěnky..:)
    A tohle je krásný odstín

    http://alittlebookfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Už ji mám zhruba měsíc a naprosto ji miluju :). Taky se o ní chystám brzo napsat na blogu, protože by ji určitě měli vyzkoušet ostatní! Já si rozhodně půjdu pro další odstíny na léto.

    OdpovědětVymazat
  21. Rouge in love to sem si říkala ,že bude docela rudý a na fotce to nevypadá ,a moc ti sluší.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)