úterý 3. dubna 2012

Koza od Ziaji trochu jinak + giveaway výsledky

Poslední dobou se trochu roztrhl pytel se Ziajou. Jestli si takovou pozornost zaslouží, těžko říct. Na úvod bych ráda dodala, že tento výrobek není sponzorský dar a je koupený za mé vlastní peníze. Chtěla jsem trochu počkat, než utichne smršť článků s kozama, olivama nebo okurkama a pak vyjádřit svůj názor. A že těch článků teda bylo! Ne ze všech jsem se dozvěděla, co jsem potřebovala nebo hledala, takže co si neuděláš sám, tak to nemáš. Dneska se podíváme na zoubek tělovému mléku z kozí řady. Teda řeknu vám, mám upřímnou hrůzu ze všeho, co kozama zavání - od sýrů po kosmetiku. Tato zvířátka nepatří mezi má oblíbená a proto jsem od začátku měla trochu odpor k tomu cokoliv z kozí řady vyzkoušet. Nicméně když jsem jeden víkend trávila ve své domovině, neměla jsem sebou krém na ruce a nějaký nutně potřebovala. Šla jsem tedy na výzvědy do kosmetického koutku mé sestry. A co nevidím - krém na ruce Ziaja a na obale kozu. Hm, tak to ne, do toho nejdu, říkala jsem si v duchu. Ale po dlouhém hledání jsem nic lepšího nenešla a tak tedy krém zkusila. A najednou, co se nestalo! Krém vůbec nevoní po kozách, on krásně voní! Jakože fakt moc hezky voní. Chvíli přemýšlím, co mi ta vůně připomíná a pak dojdu k závěru, že voní jako klasický DOVE. Miluju jeho čistou jemnou vůni. Proč to proboha nikdo dřív neřekl? Proč každý jen řekl, že voní, tečka?? Kdyby to někdo řekl rovnou, jdu hned do drogerie a koupim si celou řadu! Takže trochu zklamání ze všech co vyfasovali balík s kozama a neumějí popsat jak voní :) (haha, neberte mě tak vážně :) No, na úvod by to asi stačilo. Tak jsem se dostala ke kozám a díky té krásné vůni jsem dostala chuť vyzkoušet něco dalšího. Btw. krém na ruce nic moc extra, příliš nehydratuje a je spíš takovej "sušší", ale ta vůně to vyvažuje. Proto jsem se rozhodla vyzkoušet tělové mléko, u kterého jsem doufala, že na tom s hydratací bude lépe.





A protože jsem vás teď asi unavila dlouhým úvodem, shrnu vlastnosti mléka do pár stručných bodů.

Co se mi líbí:
- pumpičkové balení
- velikost balení (400ml)
- krásná vůně
- cena (kolem 110Kč)


Co se mi nelíbí:
- etiketa (chybí mi český překlad na přední straně)
- fórové balení, které se prohýbá
- krém není tolik hydratační


Když to shrnu, za pár korun máte docela dost tělového mléka v praktickém balení. Tím, že není mléko tolik hutné, mi nepřijde vhodné pro suchou pokožku (jak uvádí etiketa). Na suchou pokožku si představuju jinou hydratační bombu. Pro vás s normální pokožkou bude dostačující. Nejsem vyznavačem extra drahých tělových krémů (těch na obyčejné mazání po koupeli) a jestli se namažete Dove, Nivevou nebo Ziajou je ve výsledku asi jedno. Znám určitě mnohem lepší ale i mnohem horší tělová mléka. Proto mi Ziaja přijde jako dobrý střed. Tím, že mléko není hutné se rychle vsákne do pokožky a neumastíte si tak povlečení ani oblečení :) Ale milá Ziajo, intenzivní hydratace vypadá trochu jinak...








Názorná ukázka toho, jak se obal snadno prohne. Kdyby Ziaja zapracovala na obalech, mohla by se dostat na výsluní drogerkových regálů mnohem dříve. Cenově je opravdu velice dostupná pro všechny a podle mě nabízí velké množství zajímavých produktů, které jen tak neseženete. Nevýhodou je, že ne všechno je dostupné v drogeriích a pro ty lepší vychytávky se musíte podívat do e-shopu nebo do vzorkové prodejny.




Co víc dodat? Svůj první krém Ziaja s olivami jsem si koupila už před x lety, když ještě většina z nás ani blogy nepsala. Olivová řada mi taky moc voní a je určitě mnohem více hutnější a hydratační. Ale to si nechme na někdy jindy :) Kozí mléko mě trochu nalákalo vyzkoušet nějaké další produkty. Rozhodně na mě udělalo lepší dojem, než "micelární voda" :) Ptát se vás, jestli máte nějakou zkušenost s touto značkou je asi klišé, protože stejně doma už všichni máte bednu produktů, ale mohly byste mi doporučit, které další řady taky tak pěkně voní. A prosím neříkejte, že ta mořská, protože to vám neuvěřím :)




PS: Výsledky Giveaway jsou tu! Kdo dočetl až sem, dozví se, jestli vyhrál :) Takže fanfáry znějí pro tyto tři vítězky


1) Kadeřník Tomáš vybral:


komentář č. 21 od Kate


- protože Kate má dlouhé vlasy, neví si rady s péčí o ně a taky chce být krásná na oslavu narozenin :)


2) Já jsem vybrala


komentář č. 49 od Jany Veselé


- protože fandím všem, co chtějí změnu a nebojí se toho


3) random vybral


komentář č. 50 od Your Lucy


- proč? protože je to random :)




Všem vítězkám gratuluji a doufám, že je budu moci osobně navštívit a zeptat se, jak se jim u Tomáše líbilo :) Mailem jsem všechny oslovila, tak doufám, že váš zájem stále trvá! Jinak se brzy můžete těšit na další soutěž a věřte, že o parádní ceny :)

27 komentářů:

  1. Taky jsem měla krém na ruce z olivové řady a za mě už tedy ne, protože absolutně neplní nic z toho, co po krému na ruce požaduji. Není vůbec ani trochu mastný, udělá na rukou jen silikonový povlak a ruce mi suše šustí dál :-/ Navíc mi opravdu nevoní, ale to žádná olivová kosmetika, nechápu proč, prostě je mi to nepříjemné. Ale jak už jsem psala jinde, koza na obale se mi líbí a pokud to voní jako Dove, pak se asi nechám přesvědčit a dám Ziaje druhou šanci :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  2. Někde jsem slyšela, že se Ziajou končí dodavatel, takže např. v Rosmanu už nebude, takže zase jen eshopy...:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Verunka: z olivové řady jsem měla jen krém na obličej a ten mastný byl, takže ten na ruce nemůžu posoudit, ale ten kozí na ruce nehydratoval skoro vůbec

    Dejnicka: hm, zajímavá informace. no stejně, to co chci někdy vyzkoušet maj jen e-shopy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Potrefená husa se vždycky ozve, že? :) Takže o klasické vůni Dove jsem psala http://florkajana.blogspot.com/2012/03/kozi-prekvapeni-od-ziaja.html - jinak roztrhl se s ní pytel, ale myslím, že za ty peníze je prostě skvělá. Jak jsem psala denní krém mi vyhovuje stejně jako Bioderma (možná i trošku více) a dát 44 nebo 400 Kč? To už je pořádně silný vítěz (jak kvalitou, tak cenou).

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem psala, že koza voní jako Dove! A daleko dřív než mě Ziaja oslovila jsem ji milovala. A myslím, že Ziaja zas tolik blogerek neoslovila, ony si to začaly všechny hromadně nakupovat a přidávat odkazy na facebookové stránky... A Ziaja taky neposílá všem stejné balíky, ale to, co si daná blogerka vybere. Že si všechny vybírají to samé, to už je jiná... Nebo alespoň já to tak s nima mám :)

    OdpovědětVymazat
  6. florinka: bohužel nemám v merku celou kosmetickou blogovou scénu, takže tvůj postřeh jsem nečetla,ale výborně, že to někdo řekl :) už jsem se bála, že to nikdo necítí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě velice voněla od Ziaji ta kakaová.. :D měla jsem od nich krém a ten byl fajn (i když byl hodně mastný, takže spíš pro suchou pokožku)..

    OdpovědětVymazat
  8. právě včera jsem na mléko s olivama narazila v intersparu a po chvíli rozhodování jsem ho vzala(ano ovlivněna recenzí z jednoho blogu) a musím říct že jsem byla mile překvapena jak pěkně voní a maže.

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně, voní to jako klasický Dove a tu vůni miluju, akorát mně teda přijde hydratačni a mastný dost, i se mi hůř vsakuje než třeba Nivea, ale mám to radši. Nemám ráda, když se nečim namažu a za 10 min mám kůži, jak kdybych ji nemazala..

    OdpovědětVymazat
  10. krásný článek, hodně jsem se zasmála, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  11. škoda tej micelárky. chcela som ju vyskúšať... ak chceš riadne hutný krém a navyše s peknou vôňou, tak vyskúšaj asi jedine ich baby radu :D

    OdpovědětVymazat
  12. tak to mléko bych ráda vyzkoušela,když není tak hutné a rychle se vstřebá do pokožky :)
    gratuluji výhercům! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělý článek! Já momentálně zaýívám "kozí" šílenství :-) Jen včera jsem ankoupila 5 produktů od Ziaja :-) A s recenzí souhlasím. Jen teď přemýšlím, ejstli napsat svou (ktrá se bude hodně shodovat) nebo tu tvoji prostě zkopírovat :-) (to byl žert, neboj!!!) :-)

    evelinsbook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Juchůůů, už se moc těšim! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Taky jsem si celá natěšená koupila krém na ruce s kozou, a i ten s kakaovým máslem - obojí v drogérce tak úúžasně vonělo! Ale namažu si ruce a za 10 minut mi přijde, že jsem vůbec nic neudělala.. což je škoda:(

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám od téhle značky jen okurkový pleťový krém a i když ho nepoužívám pravidelně tak občas ano a je dobrý! :)) Jinak ale zase nějak více mě kosmetika od téhle značky neláká ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Vidíš a mně tento krém od Ziajy vyhovuje :-).

    OdpovědětVymazat
  18. No, ta Your Lucy má ale štěstí... to už je několikátá giveaway, kterou ji vidím vyhrávat. No, řekla byhc congrats, ale po tolikáté už to ani nemyslím vážně..:D

    OdpovědětVymazat
  19. tomu říkám štěstí, Your Lucy :-D .. a já furt nic :(

    OdpovědětVymazat
  20. :D bednu mám a pořád váhám nad recenzemi, protože je jich teď šíleně moc. Jenom mě uklidňuje, že jsem si nic kozího ani podobně zvířátkového nevybrala a tak snad budou recenze přínosem.

    OdpovědětVymazat
  21. No jestli voni jako Dove, tak mazu pro nej, ja tu cistou vuni taky zboznuju. Jinak "kozy" bych si taky opravdu nevsimla.

    OdpovědětVymazat
  22. tuhle značku vůbec neznám, a nevzpomínám si, že bych ji někdy někde viděla,hmm

    OdpovědětVymazat
  23. Já například od Ziaji nemám ještě ani jeden krém, ani jednu micerálku ani nic. Sice je furt opěvovaná a cenově velmi velmi přitažlivá... Ale já sem se bohužel ještě nedostala k tomu abych dopotřebovala stávající tělové mléka a tak koupě nového mi přijde zbytečná. Tak snad se mi ještě tento rok poštěstí něco od nich vyzkoušet, neb se tomu nebráním )))

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  24. já se k Ziaje dostala až teď. všichni psali na blogu o kozí řadě a já jako ty nesnáším ten strašný smrad (ihned se mi vybavil kozí kefír nebo sýr.. fuj), teď čekám na tři produkty a jeden z nich je denní krém právě z kozí řady. doma už mám noční, protože si moje pleť začala dělat co chce, měla jsem vysušený, šupinkovatý obličej a byla jsem překvapená jak rychle mi tenhle krém pomohl, takže proto i ten denní. rozhodně krásně voní a jsem zvědavá na ostatní věci :))

    a souhlasím, že by měli rozšířit nabídku. mě třeba na jejich stránkách zaujaly sprcháče (krásné vůně), nebo sprchové krémy.. a ty nejsou k sehnání ani na internetu.

    OdpovědětVymazat
  25. Týjo...jsem strašně nadšená, moc moc děkuju a už se těšim na upravů vlásků..jupí.))))

    OdpovědětVymazat
  26. Bezvadný článek. Máš novou čtenářku.;-) Pravděpodobně, když chvilku zapřemýšlíš, tak zjistíš, že se vlastně známe... trochu.:-D Každopádně si mě na "kozí" krémíčkování naladila. Na pár příspěvků jsem už narazila a zaujala mě právě ta "turovitá" etiketa.:-D Ale až teď vím vše potřebné.;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)