úterý 17. dubna 2012

Koupit nebo nekoupit - Balea

Ráda bych vám představila novou rubriku. Bude zaměřená na konkrétní značky a všechny produkty, které jsem od dané značky vyzkoušela. Jelikož už jsem některé výrobky vypotřebovala, nebo je prostě již nemám doma, budu vám ukazovat pokud možno oficiální fotky produktů, za to se na mě nemůže zlobit :) Ráda bych také řekla, že prezentuji své názory a zkušenosti s danými výrobky a rozhodně bych nerada někomu své myšlenky násilně cpala :) Každý si o tom může myslet co chce, ale mé názory mi nikdo nevyvrátí a samozřejmě s nimi nemusí souhlasit. Dneska bych začala značkou, od které má většina z vás alespoň jeden produkt určitě :) Jedná se o značku Balea, kterou seženete pouze v DM drogerii a podle mého názoru se jedná o velice cenově dostupnou kosmetiku. Chápu, že ne každý si může dovolit kupovat sprchové gely, šampóny nebo krémy za tisíce a proto je podle mě Balea tak oblíbená hlavně mezi mladšími zákazníky. Nabízí samozřejmě kosmetiku pro všechny věkové kategorie žen, mužů i dětí. Nic není černé nebo bílé, proto ani Balea nemá všechny produkty výborné ani všechny špatné. Najdou se mezi nimi vyhovující produkty, které si ráda koupím a taky spousta těch, které jsem vyzkoušela jen jednou a už nikdy více si je nekoupím. Proto celá tato rubrika vlastně vznikla :) Určitě jsem nevyjmenovala všechny produkty, které jsem kdy vyzkoušela, ale většina tam asi bude. Fotky jsou z oficiálních německých stránek balea.de. Zajímají mě samozřejmě vaše názory na konkrétní produkty a vaše zkušenosti s nimi. Jak říkám, můj názor je jen můj a někdo další může být nadšený/zklamaný z konkrétního produktu. Nad fotkami najdete kategorii výrobků a vedle buď ANO (nákup bych opakovala, nebo pravidelně výrobek kupuji) nebo NE (určitě bych si nikdy více nekoupila a tím pádem ho ani nedoporučuji). Poslední možností je MOŽNÁ (nejsem si naprosto jistá a můj dojem z výrobku není jednoznačný).




Limitované kolekce tělových mlék - MOŽNÁ

Velice záleží na konkrétní parfemaci produktu. Někdy se mi Balea trefí do vkusu a naláká mě ke koupi. Tělová mléka nejsou podle mě bůhví jak hydratační nebo super kvalitní, spíš vám tak pěkně provoní celé tělo ale nevyřeší případné problémy s velmi suchou kůží.


Balzámy na rty - NE
Jsem si vědoma jejich oblíbenosti ale podle mě nejsou příliš kvalitní a ani jejich časté limitované kolekce zajímavých vůní z nich lepší balzámy neudělají. Kdybych si měla vybrat, dám přednost Labellům a radši si pár korun připlatím.


Vlasová péče - kondicionéry - NE
Pro mě byla zkušenost s tímto kondicionérem tragédie! Nikdy, ale opravdu nikdy bych si už nekoupila cokoliv na mytí nebo regeneraci vlasů od Balei a varuji všechny! Podle mě nemá Balea kvalitní ani šampóny ani kondicionéry a nejsem první, kdo má takovou zkušenost. V drogerii seženete určitě kvalitnější vlasové produkty za výhodnou cenu.


Sprchový gel proti celulitidě - MOŽNÁ
Nevěřím, že by používání sprchového gelu někomu vyzmizíkovalo dolíčky ze stehen, ale líbí se mi, že sprchový gel má jakýsi masážní nástavec a při sprchování si tak můžete své tělo trochu namasírovat. Pokud vím, tak tohle má už jen Nivea a nikdo další (co se drogerkové kosmetiky týče, ale možná už je na trhu více podobných produktů, to nevylučuju). Pro ten masážní nástavec dávám MOŽNÁ, jinak mě ničím jiným gel nezaujal.


Odličovací ubrousky - NE
Balea má celkem široký sortiment těchto ubrousků, zkoušela jsem tyto a ještě jedny růžové a kromě laciné parfemace mě po použití svěděl obličej, téměř nic jsem s nimi neodlíčila a nakonec jsem ještě ráno objevila asi tři nové pupínky (což podle mě není náhoda). Osobně teda nemám ráda vůbec odličovací ubrousky, protože nesnáším šmrdlání make-upu a nečistot po obličeji a dávám přednost mokrému mytí obličeje.

Sprchové gely - NE
Většina sprchových gelů mi prostě smrdí. Opravdu mi jejich variace vanilky a broskví a pod. zvedají žaludek a umýt bych se jimi nemohla. Uznávám, že jsou za dobrou cenu, ale mě prostě nevyhovují. Jeden který jsem si koupila skončil jako gel na mytí nohou v práci, takže mě nikdy víc nelákalo si nějaké další kupovat a radši si dvacku přihodím a koupím si Palmolive nebo Adidas, které mají normální parfemaci a nevoní jako laciná děva :)


Čistící pásky na černé tečky - NE
Já vím, podobné výrobky jsou prostě zbytečná blbost a je jedno od jaké jsou značky. Nemám nic proti těmto, zbytečné budou prostě od každé jiné značky. Tyto jsem chtěla vyzkoušet jen proto, že byly opravdu levné, nicméně efekt nulový.



Limitované kolekce sprchových gelů - NE

Stejně jako u tělových mlék jde o parfemaci. Konkrétně tohle melounové mi vážně voní a zatím ho považuju za jeden z nejvoňavějších gelů, co kdy Balea nabídla, ale i tak mě prostě jejich sprchové gely příliš neberou a nadále je kupovat nebudu.

Roll-on na akné - NE
Naprosto zbytečně vyhozené peníze. Roll-on mi nikdy s žádným pupínkem nepomohl a absolutně nic nezměnil. Mladým adolescentům s akné raději doporučím roll-on Aknestop od Ryoru, které je ve stejné cenové kategorii a alespoň trochu pomůže.


Sérum na konečky vlasů - NE
Absolutně k ničemu, bez účinku, vlasy se akorát zamastily. Škoda peněz a opět budu tvrdit, že Balea prostě nemá kvalitní vlasovou péči. Horší je snad už jen Syoss.


Roll-on na oči - NE
Sice je z řady, u které mám ráda její parfemaci, ale to nic nemění na tom, že je úplně k ničemu. Oči mě po použití trochu štípaly a nevšimla jsem si absolutně žádného výsledku nebo změny. Chladivý efekt trval pár sekund a pak zbyl jen ulepený gel pod očima.


Pleťový krém Q10 - ANO
Zkoušela jsem jen mini balení krému, ale líbila se mi parfemace a textura krému. Koupila jsem si schválně malé balení do taštičky s sebou na cesty a když jsem potřebovala obličej namazat, tak byl krém v pohodě a nijak mi nevadil. Takže si jeho mini balení kupuji i nadále.
Pleťová maska v pytlíčku - NE


Rozhodně říkám ne! Nejhorší maska, kterou jsem kdy měla na obličeji. Po smytí jsem měla rudý obličej jak rak, pálil mě a myslela jsem, že jsem si na něj nalila nějakou kyselinu. Nemluvím ani o nulovým efektu a třeba u slupovací masky jsem myslela, že budu brečet bolestí při sundavání, protože mi maska rvala kusy obličeje :)


Dvoufázový oční odličovač - NE
Na oční odličovače jsem fakt háklivá, ale není to tím, že bych byla fajnovka, ale protože mé oči jen tak něco nesnesou. Měla jsem období, kdy jsem s odličovači experimentovala a zkoušela jsem jak tento dvoufázový, tak i ten obyčejný (celý modrý). Oči mi málem upadly bolestí, odličovač špatně odličoval hlavně řasenku a stál fakt za prd. Nevylučuji, že někdo jiný s ním může být spokojený, protože nemá tak citlivé oči, ale za mě rozhodně ne!



Deodoranty - NE
Někdo má možná pocit, že na deodorantu se dá ušetřit, já ale myslím, že na tom by se moc šetřit nemělo. Pak se totiž nedá během léta v MHD nadechnout. Já vím, že stojí lákavých 29 korun, mají tolik parfemací a pěkný obal, ale pro mě jsou to prostě strašné šunty! Kupovala jsem si je do práce místo deodorantů na nohy a i tak stály za prd. Navíc mi tak strašně moc lezou krkem ty jejich vůně! To se musí lidem omrzet po dvou použitích, ne? Pamatuju si, že když jsem ještě před lety během léta pracovala v hotelu a došel mi můj deodorant a ve skříňce jsem měla jen tenhle šunt na nohy a musela ho použít, jaká to byla katastrofa. Nejen, že absolutně nefunguje jako deodorant, ale ještě se pak nechutně line ta jeho laciná vůně. Zastavilo mě asi pět lidí a ptalo se mě, čím jsem se to proboha navonila, že to tak čpí. No bylo mi trapně až za roh! I kdyby stál 5 korun, tak ho nikomu nedoporučím!


Suchý šampon - ANO
Nepatří sice mezi nejlepší, co jsem kdy zkoušela, ale nepatří ani mezi nejhorší, takže takový střed. Neměla jsem s ním problém, splnil co měl a navíc je cenově dostupný a taky ho mají v každé drogerii (na rozdíl od mých oblíbených Batiste, které mají jen na jednom místě).




Zpevňující krém na dekolt - NE
Ano, další ze zbytečností, které nemají žádný efekt, ale člověk si je prostě někdy koupí, co kdyby. Krém mi poměrně hezky voněl, měl příjemnou texturu, nebyl lepivý, ale prostě efekt nulový. Takže jestli chcete experimentovat a máte pocit, že by vám třeba mohlo něco utéct, tak si ho kupte, ale asi stejně jako já zjistíte, že vám dekolt nezpevní :)




Tělová mléka - NE
Zkoušela jsem asi 3 různá a ani jedno nebylo žádná bomba. Cenově se zase tolik neliší třeba od mlék od Garnieru nebo Nivei, které jsou podle mě o dvě třídy výš. Hydratace špatná a vůní (někdy i obalem) jsou to jakési kopie právě třeba Nivei.


Limitované edice deodorantů - NE
Pro mě stejné jako u deodorantů ze stálé nabídky. Laciné vůně, nulový efekt a pouze líbivý obal. Ale tak někomu to třeba stačí a rád se na ně v koupelně dívá :)





Balzámy na rty v kelímku - NE
Sice pokaždé přijde Balea s nějakou supr vůní, ale kvalita podle mě taky není nic moc. Všechny balzámy jsou jen pěkně ovoněné, ale ve výsledku je to spíš vazelína, kterou si od Balei můžete koupit ve velkém balení za stejnou cenu.



Tělová másla - ANO
Líbí se mi, že se prodávají i v menším balení. Používám je hlavně na ruce a nosím je v kabelce. Parfemace se často liší, ale v tomhle případě mi nijak nevadí a jsou mi příjemné.


Krém na ruce - MOŽNÁ
Záleží spíš kus od kusu, jaký krém si vyberete. Nabídka je docela široká. Měla jsem přímo tenhle olivový a nebyl špatný. Ruce byly pěkně hydratované, krém docela i voněl ale konzistence byla taková trochu silikonová. Určitě to nebyl nejlepší krém, co jsem kdy měla, ale na druhou stranu to na pracovní stůl na mazání rukou stačí.


Náhradní mýdlová náplň - ANO
Konkrétně tuto verzi miluju a kupuju asi tak 5 let minimálně. Vyhovuje mi její jemná parfemace a na mytí rukou to naprosto stačí. Navíc balení je velké a stojí asi 25korun. Pro mě je to jeden z Balea favoritů.




Laky na vlasy - NE
Když jsem si jednou v nějakém pomatení mysli koupila tento lak říkala jsem si, že tím nejde nic zkazit! Velice rychle jsem zjistila, že i lak na vlasy se dá zkazit a to hodně. Když jsem ho nastříkala do vlasů, tak to bylo jak vzduch bez jakéhokoliv efektu! Naprosto k ničemu. Četla jsem to u více lidí, takže nejsem asi jenom já divná.





Třpytivé tělové mléko - ANO
Toto mléko je letní limitka. Tajně doufám, že letos se objeví něco podobného, protože mléko bylo jedním slovem skvělé. V tomto případě měl člověk za málo peněz hodně muziky. Mléko pěkně vonělo a božsky se třpytilo. A za nějakých 40 korun hotový poklad.

Pemza na nohy - ANO
Tak na pemze se asi nedá nic zkazit. Svůj účel plní a stojí pár korun.


Voňavé vložky do bot - ANO
Na těch se asi taky nedá nic zkazit. V balení je asi 6 párů, prodávají se dvě velikosti a boty vám pak pěkně voní.


Deodorant na nohy - ANO
Klasické deodoranty vám nedoporučím, protože jsou podle mě strašné, ale naopak tento na nohy je dobrý. Není sice nijak extra voňavý, ale svůj účel plní. Prodává se i speciální deodorant na boty.


Gelové polštářky do bot - ANO
Kupuji si je často, nejvíc verzi dvou gumových pásků do bot. Prodává se i verze na bříška chodidel a pak malá kolečka proti otlačeninám z bot. Lepím si je většinou na nové boty, než si na ně achilovka zvykne :) Na trhu jsou určitě jedny z nejlevnějších a nevidím důvod proč si kupovat od Schollu za jednou tolik ten samý produkt.



Osvěžující tělový sprej - ANO

Patří k nejnovějším úlovkům od Balei a určitě ho doporučit můžu. Na léto je to výborná věc a stojí pár korun. Podobné věci bývají většinou limitované edice a seženete je jen sezónně.



Pěny na holení - ANO

Zkoušela jsem pěnu s vůní kiwi a přišla mi v pohodě. Vydržela mi celkem dlouho a ještě pěkně voněla. Navíc si tak říkám, co by šlo na pěně na holení zkazit? :)
Tělové peelingy - ANO
Často se mění a jsou různé limitované kolekce. Nikdy jsem s žádným neměla problém a většinou jsem narazila i na svěží a příjemné vůně (naštěstí žádné vanilky s broskvemi nebo zrůdné maliny) :) A když si to tak vezmu, je mi celkem jedno, jestli si tělo oškrábu tímto peelingem za 40 korun nebo peelingem od Freemana za 150 korun.






Jak jsem říkala, určitě jsem nevyjmenovala úplně všechno, co jsem kdy vyzkoušela. Některé výrobky už na oficiálních stránkách nejsou, protože to byly třeba loňské limitované kolekce. Očekávám, že se do mě někdo pustí a bude se horečně zastávat svých voňavých deodorantů nebo sprchových gelů. Nikomu to samozřejmě neberu a každý máme nárok na vyjádření svých názorů. Toto je mé stanovisko a stojím si za ním. Někdy příště se zas pustím do jiné značky, v zásobě toho mám docela dost a rozšiřuju seznam skoro obden. Klidně mi pište o jakých značkách by vás podobný článek zajímal příště a pokud nějaké výrobky mít budu, ráda ho pro vás připravím. Omlouvám se, že jsem vás dneska tak zahltila a někoho možná i pěkně otrávila :) Budu ráda za vaše komentáře a vaše názory a zkušenosti.

62 komentářů:

  1. Díky za šikovnou recenzi, určitě se při nákupech bude hodit :) Ve většině případů toho, co jsem měla souhlasím, ale třeba gel na holení mi přišel nijaký a byl extrémně rychle pryč :( A Na vlasy miluju jejich krém na vlnité vlasy, nic lepšího jsem na svých kudrnách snad neměla :D

    OdpovědětVymazat
  2. super napad na takyto clanok, musim povedat, ze sa v podstate stotoznujem s tvojim nazorom. Od Baley kupujem pravidelne veci, pri ktorych mas "ano" - hlavne peny na holenie, tekute mydlo, telovy sprchovy peeling a rozne produkty na starostlivost o nohy. Naopak, absolutne nedoporucujem pletovu, vlasovu a asi ani telovu kozmetiku. To uz radsej prejst v DM o par krokov dalej ku stojanom Alverde, ktora ma podstatne lepsie zlozenie za obdobnu cenu.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, čekala jsem po úvodu tak šest výrobků a tys vyzkoušela snad půl Dmka :D:D:D. Ale bezva, tahle rubrika se mi moc líbí a těším se na další články.
    Nesouhlasím s tebou akorát s balzámkama, moc mi vyhovují (kromě Tropical fruit, to mi smrdí jak zkažený pomerančový džus), ale je fakt, že netrpím nějak extra vysušenými rty. Odličovač jsem taky měla a ze začátku mi vyhovoval, pak jsem ale začla mít kvůli němu docela citlivé okolí očí a navíc mi vypadávaly řasy (a řasenku a ostatní produkty jsem používala pořád stejné).
    Lak na vlasy za mě taky nic moc: http://sweetlittlesuzie.blogspot.com/2012/02/mix.html
    Odličovací ubrousky jsem taky měla a taky nic moc... používám je na otření rukou od make-upu během líčení (ale i tak zanechávají na rukách nějakej hnusnej povlak nebo co...) http://sweetlittlesuzie.blogspot.com/2012/03/mismas.html
    Jinak ty vložky do bot naprosto miluju, za t ucenu... ušetřily moje nožky spoustě puchýřů :)). Pěnu na holení mám taky ráda.
    Teď se chystám na matující krém, potřebuju nějaký levnější k přítelovi, abych furt nemusela tahat svůj od YR... tak jsem zvědavá...
    uf to jsem se rozepsala :D

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá rubrika, určitě se budu těšit na tév další názory/zkušenosti. Baleu mám celkem ráda (asi jako spousta chudých studentů) a taky - některé výrobky mám ráda, některé ně. Třeba šampón od Balei pro hnědé vlasy i lak na vlasy mi vyhodují. A také peelig... a s tím očním roll-onem máš pravdu, je celkem na nic.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak mě deodoranty vyhovují, ale spíš takové ty "čistější" vůně než ty přeslazené, ale zase je pravda, že já se skoro nepotím no.
    Tělová mléka mám taky ráda a hlavně to, co máš na obrázku, příjemně mi voní a přijde mi, že i slušně hydratuje.
    Jinak sprcháče za mě taky ne- jako voní mi, to jo, ale absolutně me vysušujou a taky ty balzámy z limitek, ty taky vysušují. Jediný, co mi vyhovuje je ten klasický modrý(snad se jmenuje sensitiv)
    Šampony mi vyhovují jen ty professional pro blond vlasy

    OdpovědětVymazat
  6. Super rubrika :-) Souhlasim s balzamy na rty, mam dva a oba jsou naprd. Spis vysusuji a kam se hrabou na balzamy od Helle.
    Preji pekny den a klid v praci ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jsem ráda, že se vám rubrika líbí a že se dokonce s někým schodneme :)

    Baruska: děkujeme, kéž by, je tu blázinec od rána a děti tu lezou i po stropě :)))

    OdpovědětVymazat
  8. dobrý článok a teším sa na iné značky :) Ja proti značke Balea nič nemám, ich produkty beriem za priemerné. No mám od nich jeden deodorant, ktorý som si kúpila len preto, lebo pekne vonia- a fakt sa mi tá vôňa páči, vanilková :)

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní čtení, díky za něj, tahle rubrika je vážně skvělý nápad, který určitě spousta z nás uvítá :-) zase s tebou musím v mnohém souhlasit, taky mám celkem špatné zkušenosti s pleťovými maskami a celkově všemi přípravky na odlíčení, které jsem zkoušela. Stejně tak s příšernou parfemací sprcháčů i kvalitou balzámů na rty... Ale třeba tělová másla jsem si taky strašně oblíbila. Stejně mi to nedá a budu pořád zkoušet další a další věci a hledat zázraky za pár korun, jsem neponaučitelná :-D Ale nejspíš vsadím na nějaký z těhlech tvých osvědčených výrobků :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak moje zkušenost s baleou je někdy stejná jako tvoje, ale v něčem se liší. Např. co se týče vlasové kosmetiky - jejich šampon a kondicionér s meruňkou mi vyhovuje opravdu hodně, víc než dražší a profi šampony z kadeřnictví, ze kterých jsem měla jen lupy a splihlé vlasy. Sice je pravda, že střídám s šamponem z manufaktury, ale jinak je tenhle dobrý. Tělový peeling taky můžu. Balzámy na rty průměr, gel proti celulitidě - masážní hlavice je pro mě strašně tvrdá, škrábe, takže používám, ale nohy masíruju něčím jiným.
    Odličovač na oči jsem svého času měla asi dvakrát po sobě a pak najednou začal štípat, takže už ne-e. Deodoranty na nohy a do bot super!
    Matující krém teďka zkouším, zdá se dobrý. Tělo si nechci mazat ropnými deriváty, takže tělová másla radši od alverde. Lak na vlasy dost lepí a hlavně smrdí, nejradši mám wellaflex.
    Oční roll-on mám s q10 a není špatný, chladí a nelepí, ale ryor je lepší /jak mi od něj nic jiného bohužel nevyhovuje/.
    Takže to je moje zkušenost :)třeba to někomu pomůže.

    OdpovědětVymazat
  11. A zapomněla jsem na oční krém s ureou, je opravdu dobrý!

    OdpovědětVymazat
  12. Já právě ty odličovací ubrousky používám, opakovaně a léta. Hlavně na oči a teprvé poté smeju zbytek líčidel z obličeje mycími gely a dotáhnu pleťovou vodou. Nemám ráda, když se mi řasenka kolem očí rozpatlá a štípe. Navíc je pohodlný a na cesty ideální, zanechá jakoby kluzký film, takže záchrana když neni po ruce krém.
    Jinak ještě použivám tekuté mýdlo (to antibakteriální mám v práci a moc mi voní), gel na holení - nejradši bez parfemace, aby se to netlouklo s tělovým mlékem, ale zrovna zkouším kiwi. Přítel má Bale fluid na obličej a krom toho, že je celkem rychle pryč s ním je spokojený. Šampóny a kondicionery bylo to nejhorší co jsem zkusila, většina krému to samé. Do deodorantů ani nejdu. Grepové máslo na nohy mělo úspěch a stejně tak gel na celulitidu (ne, že bych se jí zbavila - ha ha ha, ale pokožka byla dlouhodobě hebounká) Pemzu na nohy kupuji rovněž opakovaně.

    OdpovědětVymazat
  13. já nemám nic moc od balei odzkoušené, ale překvapil mě tvůj koment k těm nálepkám na nos (jako všeobecně)... Mám je celkem ráada, jednou za čas ( hlavně přes léto a když bývám v extrémě prašném prostředí) udělaj fajn službu a nezrasim si nešikovností půlku nosu. Chce to ale určitou techniku aplikace, pak je to ale "čistá práce".... Je fakt že ale essence stojí o třetinu míň a jednu dobu byli dostupnější, ale Ty od balei mi nepřijdou tak jedovatý...

    Jakou máš (nebo vlastně všichni) s takovými nálepkami zkušenost? děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem toho od Balei už hodně vyzkoušela :) Určitě nedoporučuji jako ty- deodoranty, masky na obličej, balzám na rty v kelímku malinový-smrdí umělotinou, tónovací krém.
    Vyhovuje mi pěna na holení, peeling, 2min kokosová kúra na vlasy, dvoufázový odličovač (ale znám i lepší), balzám na rty s ureou a nový krém na ruce Mango- voní a dobře hydratuje :)

    OdpovědětVymazat
  15. Osobně mi, ač chudé studentce, není Balea až tak sympatická, ale to je hlavně tou vesměs příšernou a chemicky vonící parfemací. Měla jsem jeden malý deodorant, byl to hrozný zážitek a nehodlám to opakovat, tělová mléka a sprchové gely ani raději nezkouším, vždy mi stačí přivonět, a kdyby to už vonělo, stejně to nebude moc hydratovat. Ale mám grepový peeling, ten je celkem fajn. Voní sice taky chemicky, ale není to tak hrozné. Ale z vlasové kosmetiky používám šampon + kondicioner pro hnědé vlasy. Není to úplně supervýrobek, ale já to používám vesměs když si smývám olejový zábal/masku z vlasů, na to se mi osvědčily výborně a vlasy jsou celkem spokojené.
    Balzámy na rty jsou celkem na nic, krémy na ruce mi nevyhovují a pleťovou kosmetiku nemám moc odvahu zkoušet, raději si koupím něco třeba od Ryoru.:)
    A ještě mě napadá, že tu mám někde poslední věc, a sice Balea deodorant pro citlivou pokožku s neutrálním pH. Ten je docela fajn, voní tak lehce krémovitě a nevtíravě a je ve skleněné lahvičce s takovým tím šroubovacím sprejem,, skoro jako je na tom osvěžujícím tělovm spreji. :)
    Uch, raději už budu končit.:))

    http://propadliste-dejin.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. velice zajímavý článek, já s balenou nemám zatím moc zkušeností, měla jsem asi 2 ty pytlíčkový masky, jedna mi vyhovovala, druhá nebyla nic moc,ale nijak mě nedráždila. Pak jsem měla jeden čistící krém a ten byl velice dobrý, s tím jsem byla opravdu spokojená, včera jsem si koupila krém po holení, zatím jsem nezkoušela.... asi bych si nekoupila nic z vlasové kosmetiky, toho se trochu bojím, nemám dobré zkušenosti a s klasickou drogerkovou kosmetikou vlaskkovou - dove, schauma, elseve atd....

    OdpovědětVymazat
  17. Krásně zpracováno :-)
    Tělové mléko jsem si koupila asi před dvěma roky, strašně krásně mi vonělo po melounu, ale hydratační efekt nic moc, radši mám Dove Silky nourishment, ten krásně hydratuje a ještě se pak pokožka jemně třpytí :-)
    Balzámy jsem zkoušela dva, pomerančový, který byl úplně na... a pak červený třešnový, který mi naopak vyhovuje skvěle, dobře hydratuje rty a nemám na nich třeba bílý povlak jako u balzámu z Douglasu.
    NA vlasy jsem vyzkoušela akorát jeden kondicionér, který mě teda neohromil (zvláštní, že malé balení ano) a pak nějaké sérum na hnědé vlasy, které je šíleně zamastilo a vlasy neuvěřitelně zhrubly.
    Odličovací ubrousky jsem měla taky, ale nejsou nijak skvělé, stejně tak jako jejich jakékoliv sprcháče. Nikdy jsem neměla suchou pokožku, ale po týdnu používáni Balea sprcháče jsem byla vysušená jako treska :-/
    Z té řady pro mladé jsem měla denní a noční krém a mycí peeling. Nebylo to špatné, ale taky žádný zázrak. Na Avene to rozhodně nemá :-)
    S tou maskou z mrtvého moře souhlasím, efekt úplně na nic, spíš mi ještě víc zanesla póry :-/
    Odličovač jsem měla jen jeden a žádná sláva, i když pořád lepší než měsíčkový od Alverde, ten byl otřesný!
    Lak na vlasy jsem si jednou koupila v malém balení a docela mi vyhovuje, službu udělá a docela i hezky voní, ale Nivea je lepší :-)
    Promiň za tak dlouhý komentář ;-)
    Jsem zvědavá s jakou značkou přijdeš příště :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Ten q10 mám přesně jako ty- mini balení do kabelky a nemůžu si ho vynachválit:-) holicí pěny mám taky moc rada!

    OdpovědětVymazat
  19. Co si tak vzpomínám, tak právě sprcháče mi vždycky vyhovovaly, vůně byly fajn a vlastně celkově dost srovnatelné s ostatními značkami. A deodoranty patří k mým nejlepším, co jsem kdy měla - používám tedy mechanické spreje (ne ty poháněné plynem) a z řady Extra Stark a Sensitive a jsou super.
    Ale je jasný, že oblíbenost se bude velmi lišit :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  20. tak uplne nesuhlasim...konkretne s kondicionermi - dlhodobo pouzivam fialovy a je dobry, hodnotim ho nadpriemerne az vyborne. a taktiez masky na tvar - mam ich rada a som s nimi spokojna

    OdpovědětVymazat
  21. Musím přiznat, že víceméně souhlasím...! :D O smradlavých deodorantech jsem psala zrovna předevčírem.. :D jediné kde teda nesouhlasím je lak na vlasy.. mám fialový pro silnější fixaci a jsem s ním spokojená.. :)

    OdpovědětVymazat
  22. A já myslela, že to bude Essence!:-) S Baleou upřímně moc zkušeností nemám, ale aspoň vím, co si nemám kupovat:-) Tenhle typ článků je super, jsem zvědavá na další!:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. :-D odlicovaci ubrousky pouzivam uz dost dlouho a jsem spokojena. :-D Telovy mlika mi taky neprijdou spatny. Na garnier i jejich rad pro alergiky jsem alergicka nebo spis me svedi :-D jinak sampony bych si teda taky nikdy neporidila. Vlastne nic na vlasy. Lak byl tragickej, ze kdybych ho pouzila jako deodorant, ani bych necitila rozdil :-D

    OdpovědětVymazat
  24. super článek! s tou maskou máš naprostou pravdu, myslela jsem, že mi shořel obličej!

    OdpovědětVymazat
  25. tak ne, ale věřím, že Essence se taky dočkáme :)

    od Baley jsem toho ani nějak moc nezkoušela ..

    jednou jsem si koupila pěnu na nohy (někdo ji doporučoval), a byla to hrůza, smrděla a vůbec ta aplikace byla divná, lezlo to z té lahvičky tak nějak všude okolo, jen ne na nohy, použila jsem si asi 3x a pak ji vyhodila

    sprcháče a mléka imo záleží na konkrétní parfemaci, já vždycky očuchám všechno, co mě zaujme a vybírám čistě podle vůně, a baleu vezmu docela často - a to jsem parfémově dost zmlsaná a zároveň nenávidím veškeré chemické vůně - třeba teď mám se zeleným čajem a voní jako zelený čaj od Ardenky (který jsem nosit nemohla, byla to nuda, ale jako sprcháč mi vyhovuje maximálně)

    balzámy na rty totálně miluju - resp. ten modrý základní - krásně hydratuje, nedělá bílý povlak a ta jeho jemně vaniková vůně je velmi příjemná (ty ostatní voňavé moc nemusím, zase je to v vkusu no)

    na cestování jsem si jednou (opět na doporučení) koupila odičovací ubrousky a další fajl, pálily jak čert

    lak na vlasy nepoužívám, ale máti si teď poslední dobou kupuje právě od nich, že to prý funguje úplně stejně jako ty dražší, tak nevím .. (ale zas je fakt, že číro si netuží, tak kdo chce nějakou extra fixaci, tak mu možná vyhovovat nebude)

    OdpovědětVymazat
  26. Balzámy, tělové mléka i sprcháče miluju, teda tu parfemaci která mi voní, preferuju sladší vůně až v létě si kupuju zase spíše sportovní a svěží a je to fajn :) Jelikož se vůbec nepotím vyhovují mi i jejich deodoranty (ne všechny). S laky na vlasy, kondicionéry a různými "vychytávkami" typu odstranovač teček souhlasím, za koupení fakt nestojí.

    OdpovědětVymazat
  27. Já od Balei miluju sprcháč a hlavně měsíčkovou vazelínu ;).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. od téhle značky jsem nikdy nic nekupovala. nevědomky jsem si koupila balzám v kelímku, který jsem používala jen jeden den v práci (klimatizace dokáže své, znáš to jistě také) a od té doby ne. sice hezky melounově voní, ale chutná i vypadá jak nějaká vazelína. fuj. jinak jsem si nedávno koupila tělové mléko, to melounové, s tím, že je to sprcháč - jak jsem byla pak ve sprše překvapená :D nechala jsem si ho u přítele jako takovou nouzovku, když nechci mít úplně vysušenkou pokožku po sprchování, protože tam s sebou běžně netahám veškerou používanou kosmetiku .. voní krásně, je levný, ale já tyhle levné značky prostě nerada už jen ze zásady :)

    OdpovědětVymazat
  29. Na šampony jsem četla jen zatím samé pozitivní recenze, do dneška jsem od Baley nic neměla, mám dmko hodně z ruky, ale koupila jsem si šampon na barvený vlasy, tak se trošku bojím.. :D

    OdpovědětVymazat
  30. Moc zajímavý článek. Já si od této značku kupuju měsíčkovou vazelínu, ta je moc fajn. Pak mám ráda kakaové tělové máslo a ty gely na holení používám pořád a ráda, ani jiné nekupuju - přijde mi to jako zbytečné vyhazování peněž :)S vlasovou kosmetikou souhlasím, že nic horšího snad není :D na vlasy objednávám přes internet profesionální kadeřnické výrobky (po každém mytí si je totiž žehlím a tak je potřeba těm vlasům to vynahradit kvalitní kosmetikou)

    OdpovědětVymazat
  31. Bezvadná recenze.
    Masku jsem měla doma a já s ní byla spokojená, docela mi vyčistila pleť, balzám v dózičce Splashy watermelon mám taky moc ráda a jsem s ním spokojená. Sprchové gely přímo miluju ale s těmi deodoranty souhlasím, děsný smrad a žádný účintek. No a tělová mléka jak která, já měla takové to fialové pro starší pokožku a to bylo šíleně mastné a nevestřebávalo se. Nejhorší věc byla kokosová maska na vlasy v pytlíčku, nechápu proč měla ve složení minerální olej a vlasy mi scucla v jeden umaštěný pramen.

    OdpovědětVymazat
  32. musím s tebou u pár výrobků souhlasit. Já osobně si je nekupuji, ale kamarádka mi tyto produkty dává jak k narozeninám, tak k Vánocům :D. takže mám doma výstavu nepoužitelných prduktů

    OdpovědětVymazat
  33. Fajn článek, budu se těšit ta další značku :).
    Od Baley toho také moc nemám, ale musím souhlasit s gelem na holení. Měla jsem také ten s kiwi a voněla vážně krásně, vydržel dlouho. A ta cena je taky skvělá. Navnadila jsi mě na ten peeling, tak na něj tento týden mrknu :).

    OdpovědětVymazat
  34. Musím říct, že mě hodně překvapil tvůj názor na deodoranty ve spreji a deo sprej na nohy. Jednu dobu jsem si hodně přes léto kupovala ten sprej na nohy, sice fungoval, ale ten smrad při aplikaci mi prostě vadil. Pak mi jednou došel a já si nohy nastříkala jejich klasickým deodorantem a vyýsledek? Úplně stejný! Nohy nesmrděly ani po celodenní chůzi v silonkách, balerínkách a v letních teplotách. :) Od té doby používám na nohy jedině ty klasické, jsou o dost levnější a fungují stejně, i do podpaží. Máš pravdu s těmi lacinými vůněmi, moje stálice je Soft&Pearls (světle růžový), je to jediná normální vůně. Jinak Baleu prý vyrábí Nivea, proto ta podonost v obalech. Soft&Pearls je v podstatě to samé co Perl&Beauty od Nivei (mám kuličkový deodorant a je to stejná vůně). Jinak sprcháče nemusím, tělová mléka taky ne (Summer Glam ale asi na léto prubnu :)), zato šampon na hnědé vlasy a šampon proti padání miluju! Jsou skvělé. Pěny a gely na holení ano, balzámy na rty v tyčince ne, Urea v tubě a meloun v kelímku ano. Slupovací maska už nikdy!!!, oční krém Urea je fajn. Krémy na ruce byly fajn, ale už je nepoužívám. Vložky do podpatků a samoopalovací mléko super. :)

    OdpovědětVymazat
  35. Tahle rubrika je super nápad :) Určitě jsem si z tohohle článku hodně vzala :) Už se těším na další značky :)

    OdpovědětVymazat
  36. Super rubrika, už se těším na další značky!
    No, tak na rozdíl od tebe miluju sprcháče, ubrousky používám pravidelně různý druhy, taky masky (i když těm slupovacím se vyhýbám všem zásadně, děsně to bolí) i balzámy na rty mam ráda. Mám taky ten hnědej šampon a je moc fajn.
    Ted mám nový kakaový tělový máslo, jéé, už se těším na večer až se namažu:-)
    Asi bych si uplně nelajsla pleťovou kosmetiku a deodorant už si taky nekoupim:-)

    OdpovědětVymazat
  37. U většiny věcí s tebou souhlasím. Naprosto opačný názor mám jenom na ty proužky na nos - pro mě je to věc, která mi naprosto perfektně funguje a neobejdu se bez ní (měla jsem tyhle Balea, Nivea a Clean and Clear a všechny byly dobré) - asi máš moc malý černý tečky, že ti je ten proužek nevezme :-D
    Mám ráda i sprcháče - jasně, mají i nepovedené vůně, ale dost se mi jich líbí. Třeba ten nový malinový je božský, musím si koupit aspoň 5 balení do zásoby :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Chceš mi říct, že si jdu zítra koupit peeling, jo :D

    OdpovědětVymazat
  39. S ubrousky souhlasím, větší katastrofu jsem nezažila :D Při odličování i obyčejné, nevoděodolné řasenky bylo na ubrousky pár mých řas.
    Na tělové máslo nedám dopustit. na hory nebylo na můj obličej nic lepšího :D A vlastně i ted po něm sahám téměř každý den :)
    krém na ruce si plánuji pořídit. Sestra má mangový a věčně mi nadává, že jí na něj chodím :D
    Laky jsem taky měla to samé - zplihlé, slepené a jako "sladká" tečka i divně smrděly.
    Tělový sprej a pěnu na holení si plánuji pořídit na léto.

    OdpovědětVymazat
  40. moc hezký článek, já tedy vesměs souhlasím. Baleu mám ráda pro krásné vůně (nemůžu si pomoct, ale dost věcí mi zkrátka voní a já jsem na voňavé sprcháče ujetá :D) a nízkou cenu.

    sprchové gely, jak jsem už psala mně osobně třeba voní (tedy samozřejmě jsem nestihla očuchat všechny, ale třeba teď mám guave tuším a to je krásná vůně..), balzámy mám též ráda, protože nebarví, nerozpatlávají se jako labela a pomáhají mi. laky na vlasy mi taky sedí a to mi přišlo, že snad není možné aby někomu nesedly, protože mně tedy vlasy, když to přeženu, i parádně slepí :D

    a nalákala jsi mě na tu vodičku ve spreji :)

    giveaway! :)

    OdpovědětVymazat
  41. tak mně třeba úplně totálně nechutně smrdí ta tělová emulze s vůní melounu, o které jsi myslím zrovna psala, že ti voní :D takže si člověk fakt nevybere. spolužačka to používá jako krém na ruce a pokaždé když to ve škole vytáhne, cítím to i přes celou místnost a je to na mě prostě až moc přeslazený. za to právě ty sprchový gely mám ráda, sem tam se najde i nějaký voňavě nevtíravý a peelingy mají taky super. a ještě ta pěna na holení je fakt super a vydržela hrooozně dlouho, a to já toho na sebe patlám hodně :D
    btw ty slupovací papírky na černý tečky jsem měla od Nivei a celkem to vždy něco vytáhlo :) ale koupila sem si to jen jednou no.
    a ještě je fakt, že jak je ten melounový balzám v té kovové krabičce, čekala jsem od něj hrozné zázraky, jak se o něm všude psalo.. a nic..:) takže vždycky když si koupím něco nepoužitelného na pusu, mažu si s tím aspoň kůžičku kolem nehtů :D

    OdpovědětVymazat
  42. Od Baley mám odskoušené jen tři věci. Masku na vlasy - neutrální; masku na obličej - katastrofa a pěnu na holení - ok...takže tak podobně jako ty a super shrnutí, děkuju ;)

    OdpovědětVymazat
  43. moc dobrý článek, aspoň si udělám obrázek, co všechno BALEA vyrábí :) ale na sprchové gely mám jiný názor...mně strašně voní! :D jsem úchylná na všechny kokosové, vanilkové a čokoládové vůně...a ten meloun podle mě voní taky krásně, ale každému voní něco jiného....a s přípravky na vlasy souhlasím- jsou na dvě věci.
    a pro to třpytivé tělové mléko si zítra jdu :D minulý týden jsem ho očichala, a voní krásně...a navíc ty třpytky..:)

    OdpovědětVymazat
  44. Ja popravde Baleu moc nemusím, mávala som z nej ekzémy, keď som bola malá. A odvtedy je u mňa v nemilosti. Ale niektoré výrobky mi voňajú pekne a za tú cenu... no niekedy je to veľké sebaovládanie. :)

    OdpovědětVymazat
  45. Super článek ! :) ..mně teda většina sprchových gelů co od ní mám voní.. :) ..jinak šampon na vlasy mě taky nějak neuchvátil.. :/

    OdpovědětVymazat
  46. Prodej ručně vyrobených šperků za levné ceny jewellerytobuy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  47. S většinou s tebou souhlasím. Tělové máslo s vůní čokolády miluju - tady alespoň ta čokoládová vůně opravdu vydrží, kdežto u sprchových gelů voním jen ve sprše, po ní už ne. Vůně se mi u sprcháčů rychle zprotivily a už je taky používám jen na nohy :D
    Jo akorát mě docela hodně pomohla s akné ta maska v pytlíčku z Mrtvého moře. Teda jo, na obličejí pálila, ale už pár minut po umytí a nanesení krému jsem žasla, kdo to na mě kouká v zrcadle - zarudnutí pupínků bylo pryč, pleť měla jednotnou barvu (! to je u mě rarita) a hlavně jsem koukala jak puk - vyčistila mi póry.

    Jo a co mi úplně doslova vytřelo zrak - krém na oči (v po dlouhé tubě) - neskutečně mě po něm pálily oči (až řezaly) a měla jsem je hodně dlouho po nanesení krému červené...

    Balea je prostě nevyzpytatelná.

    PS: Super recenze

    OdpovědětVymazat
  48. K Baley jsem byla hodně dlouho skeptická, neb už jen ty nízké ceny které slibovaly zázraky ve mě neprobouzely žádnou důvěru... Začala jsem od klasických sprchových gelů... No, jsem toho názoru že ať sprcháč stojí 50 nebo 200,--, efekt to má nakonec stejný... Škála vůni je nepřeberná a myslím že si tam každý najde svoje a někdo taky ne :) Sice je fakt že vanilka a broskev, Shchrute a podobný blivajzy mi taky moc nevoněly, ale ty klasické Milk se daly přežít (protože mi voněly docela dost podobně jako zmiňovaná Nivea nebo Dove :)). A od sprcháčů to šlo k tělovým, krému na nohy atd, atd... No musím říct, že jsem byla s výrobky spíše nespokojená než aby mě nadchly. Ale i tak se tam dají narazit na dobré kousky... Každému teda sedne něco jiného, ale myslím že každý si tam přece alespoň jednoho favorita najde. :) Momentálně od Baley používám třpytící krém na nohy (samozřejmě jen když je k tomu příležitost). No hydrataci zůstala asi někde ve výrobně (s hydratací je na tom Balea opravdu špatně co se týče dalších krému a mlék) ale do otevřených sandálů, wedges nebo high heels se parádně hodí ty třpytky. :) Je to sice taková marnivost, ale za těch pár korunek si myslím že dobře poslouží. :)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  49. No neviem, ja moc veci od Baley nenakupujem. Myslim, ze na niektore veci, ktore tebe nevyhovuju, zas niekomu inemu mozu. Napriklad ja som s vlasovou kozmetikou spokojna, Balea je momentalne jedina, ktora ma radu pre kucerave vlasy. Pomaha mi celkom, kucery mi nevyrovnava ako niektore sampony urcene na objem, ktore pouzivam. Takze neviem, ale pomohlo, niektore veci, co som rozmyslal, si vdaka tebe asi este skor kupim, lebo na tie si pisala ano :)

    OdpovědětVymazat
  50. A este Reny spominala ten krem na kucery, pridavam sa, je uuuuuzasny, velmi dobry, pouziva sa len troska a naozaj pomaha. Tiez serum z tejto rady pre kucerave vlasy ma uzasny efekt... Prave vcera som ho pouzila, lebo som si rozcesala vlasy a zostali aj po umyti krepovite, serum mi ich hned dalo dokopy a zjemnilo a spojilo :)

    OdpovědětVymazat
  51. Já mám teď nejnovější zkušenost z balzámem na rty s ureou...Je super,v práci pořád mluvím a tak mám rty hodně vysušené a fakt je super.Ani na chuť není nijak špatný.

    OdpovědětVymazat
  52. mně osobně sedí asi jenom tělové krémy a některé sprcháče...a peelingy teda..jinak nic moc..:-/

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  53. Balea: přípravky na vlasy - ne
    sprchové přípravky - ANO
    krémy - ANO
    balzámy na rty v plechu - ANO
    olivový krém na ruce - ANO
    tělová mléka - ANO
    deodoranty - ANO
    holení - ANO
    pemzu - NE

    OdpovědětVymazat
  54. tělový peeling mám a zamilovala sem si ho..

    já za sebe musím říct, že jsem vyzkoušela už hodně věcí od baley, a žádný výrobek mě zatím nezklamal.. já baleu miluju.. :)) jinak parádní článek :))

    OdpovědětVymazat
  55. S 95% výrobků od Balea jsem byla vždy spokojená a nemůžu nic vytknout. Jako nejlepší z výrobků bych zvolila (tady zavrhnutý) dvousložkový odličovač. Nejméně se mi Balea trefila vždy do vkusu s deodoranty..

    OdpovědětVymazat
  56. fúúha tak to s tým syoss si ma dosť prekvapila (samozrejme tvoj názor, neberiem) napríklad ja syoss používam minimálne rok a som veľmi spokojná :D mám po ňom vlasy ako princezna ;D

    OdpovědětVymazat
  57. Mne osobne, sprcháče, telové krémy/maslá/mlieka či už s limitiek, alebo normálne vyhovujú, odličovacie utierky a tiež balzamy ..

    OdpovědětVymazat
  58. Balea vlasy - určitě ANO
    Pleťová péče - spíše ne (na některé odličovací přípravky alergie)
    Tělová péče - částečně (mléka částečně ano, sprchové gely ne)

    Asi budu výjimka. Po éře drahé vlasové kosmetiky jsem vyzkoušela Baleu vlasovou péči a je naprosto skvostná! Máme hodně tvrdou vodu (nelesklé vlasy) - jejich fialový šampon a maska (ta za 22 Kč v pytlíku) je pro mě naprostý zázrak. Novinka More Blonde je také naprosto špičková, v zimě mi moc pomohla ta řade s argan.olejem. Jednoznačně nejlepší jsou ale ty masky v cenové relaci okolo 20 Kč. Pár let zpátky mi ale Balea nevyhovovala vůbec, teď si nemohu vynachválit (vlasy mám dost náročné, velmi dlouhé) Ovšem pleťová péče mi od Baley nevyhovuje zatím žádná. Každý si holt musí vyzkoušet sám a najít to své :-)

    OdpovědětVymazat
  59. Ještě mám na sobě vysledováno, že výrobky Balea made in Schweiz jsou kvalitativně podstatně lepší než ty, které jsou vyráběné v Rakousku nebo Německu :-)

    OdpovědětVymazat
  60. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  61. Adél: kdyby si uměla číct, tak víš, že fotky z internetu jsem dávám z toho důvodu, že spoustu z těch produktů už doma dávno nemám :) a ano, všechny z těch věcí jsem zkoušela, nevím, pro o tom pochybuješ :) tvůj komentář je tedy velice mimo a zjevně to sama víš, protože si ho raději smazala :)

    OdpovědětVymazat
  62. Souhlasim že sprchace pachnou neuveritelne, kdysi jsem nejake mela a ty jeste usli ale dnes jsem zavitala do dm a vsechny vystavene pachli jak levna slapka :D
    kada.jar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře!