čtvrtek 12. dubna 2012

Jak jsem navštívila Ziaja prodejnu

Jelikož a protože teď Ziaja frčí ze všech stran a vám se evidentně moc líbí, rozhodla jsem se zajít přímo ke zdroji a kromě krémů vám ukázat ještě něco navíc. A to vzorkovou prodejnu (nejen) této značky v Praze. Krémy a jinou kosmetiku vám postupně taky ukážu, protože mi Ziaja nabídla spolupráci (takže vás brzy zahrnu svými dojmy). Dneska je tu tedy další náhled do obchodu, protože poslední ohlasy byly velice pozitivní. Prodejna je jediná svého druhu v ČR, kde si kosmetiku Ziaja můžete jak vyzkoušet, ovonět, tak i nakoupit. Najdete jí na adrese Růžová 10 v Praze (je to kousíček od Hlavního nádraží). Pokud nejste z Prahy (a nemáte sem cestu) a máte zájem o nějaké výrobky, tak můžete vyzkoušet síť drogerií Teta nebo Pemmi a vybrané obchody Tesco. V Rosmannu Ziaja končí a vyprodávají se poslední kusy. Dále se můžete podívat na e-shop zde a uvidíte všechny značky kosmetiky, které jsou i ve vzorkové prodejně (např. Lirene, Eveline nebo MIYO). Ráda bych podotkla, že toto byl od začátku můj nápad a nikdo mě nenutil nic nikde fotit ani mě nikdo nepodplatil :) Chtěla jsem vám jen ukázat i něco víc, než jen samotné výrobky (a pokud máte i další nápady na obchody, které chcete někdy zdokumentovat a nachází se v Praze, tak mi klidně napište :) Chtěla bych moc poděkovat, že mi Ziaja dovolila v obchodě pořídit fotky a taky, že se mi tak ochotně a dlouho věnovala paní v obchodě :) Na mé všetečné otázky bylo asi namáhavé odpovídat :) Omluvte zároveň menší rozmazanost fotek, pro můj foťák nejsou uzavřené prostory úplně ideální a nechce se mu moc spolupracovat (a já zas nesnáším fotky s bleskem :) ...



Obchod najdete snadno a už z dálky vás bude vítat cedule s logem firmy






Ze všech vystavených výrobků se mi trochu zatočila hlava, protože jsem viděla pohromadě všechny řady, které jsou u nás k dostání. Celkem je toho dost a vyberou si ženy všech věkových kategorií, děti i muži. Prodejna je prostorná a pěkně upravená, takže mačkání v davu (snad zatím) nehrozí.




Řada pleťových krémů podle věku. Začínají na 25+



Okurková řada je velmi svěže parfemovaná



Pomerančová a růžová řada



Mořská řada Marine Algae



Řada pro děti. Nejvíce se mi líbil třešňový sprchový gel



V prodejně můžete nakoupit za velmi levno i kosmetiku s blížící se expirační dobou. Třeba u krémů na nohy je to myslím jedno a za vyzkoušení stojí





Řada přípravků na opalování



Ještě jednou dětská řada, úplně na kraji je sprchový gel s vůní coly





Na druhé straně prodejny je na výběr z několika dalších značek. Přesný výčet máte v odkazu výše :)




V prodejně můžete sehnat i vyloženě BIO kosmetiku. Ceny se ale se Ziajou nedají porovnávat a jsou o mnoho vyšší (jako všechny BIO produkty)





Řada pro citlivou pleť ULGA



Jasmínová řada. Jelikož je určená pro věkovou kategorii 50+ asi to nebude cíl vašeho případného zájmu :)



Pánská řada, která obsahuje např. i intimní mycí prostředky pro muže (což je pro mě docela novinka a nevím, že by to jiná značka na českém trhu prodávala)




Lirene kosmetika



Mix značek dekorativní kosmetiky



Tak snad se vám můj nápad bude líbit :) Pokud jste z Prahy a okolí, nebo sem často jezdíte a máte značku Ziaja rády, tak máte určitě malý tip, kam se jít podívat a případně i nakoupit. Dejte mi v komentářích vědět, jestli se vám podobné typy článků líbí a případně jestli jste už v této prodejně někdy samy byly :)

40 komentářů:

  1. Díky za pěknou reportáž. V budoucnu z této řady určitě něco koupím, vypadá to lákavě. Jinak si okrajově zmínila Eveline. Doporučuji vyzkoušet jejich tělová mléka a krémy na ruce. Jsou to moje oblíbené výrobky. A některé jejich pleťové krémy taky nejsou k zahození, navíc za skvělou cenu.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek. Aspoň už vím, kam se v Praze podívat, až tam zase pojedu :)

    OdpovědětVymazat
  3. vyzera to tam pekne, super na zabitie hodiny casu :) Ja som so znackou spokojna tak na 50% - nieco je fajn, nieco nie.

    OdpovědětVymazat
  4. pěkný článek, já jsem používala kosmetiku ziaja cca před 10ti lety, měla jsem okurkovou řadu a mamku jsem obdarovala nějakým dárkovým balíčkem, nepamatuju si už z které řady... je to dávno a byly jsme rozhodně spokojené. Jen se nestačím divit, jak teď tato kosmetika "frčí".

    OdpovědětVymazat
  5. Achjo, teď vážně lituju, že nejsem z Prahy.. tam by se mi líbilo! :D

    OdpovědětVymazat
  6. spadl mi velký kámen ze srdce :) jsem ráda, že se vám líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. vaau..no tam ma vyložte, ak sa ma budete chcieť zbaviť :D inak ten nápad s intímnou hygienou pre mužov je super. akurát minule sa ma na to pýtal priateľ a ja som si uvedomila, že nič také neexistuje (alebo veeeeeľmi obmedzene)

    OdpovědětVymazat
  8. Výborná reportáž ;-) Asi se budu muset brzo zajet podívat do Prahy ...

    OdpovědětVymazat
  9. jéééé to je hotový Ziají ráj! škoda že nejsem z Prahy, asi bych tam chodila se jen tak koukat :D, takhle si musím vystačit s tím skromnem co máme v tetě nebo s internetovým obchodem.. a ty dětské sprchové gely jsou tak krásné, ty bych brala okamžitě! :D

    a gratuluju ke spolupráci, jsem zvědavá co budeš na produkty říkat :))

    OdpovědětVymazat
  10. Super článek! :) Já jsem od nich zkoušela zatím jen okurkový pleťový krém, ale moc si mě nezískal..
    Jinak já jsem taky koukala jak puk na sortiment Ziaji v brněnském Jasmínu a Tetě :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak asi budu jediná, ale právě proto, jak Ziaja momentálně frčí ze všech stran,se mi krásně zprotivila a nic od ní nechci. Věřím, že je dobrá, líbí se mi hned několik řad, ale ráda bych se - pokud to alespoň trochu jde - vyhla stádovosti, což mi tohle bláznění po Ziaje připomíná :)

    OdpovědětVymazat
  12. Hmm, nevím. Podezřele nízká cena a polské krabičky mě trochu odrazují. Díváš se někdy na složení? Moc tomu nevěřím...

    OdpovědětVymazat
  13. Ivet: složení příliš nesleduju, tím jsem už asi pověstná :) pokud se po něčem vyloženě neosypu nebo mi to nezpůsobí nějaké komplikace, tak se po tom příliš nepídím. obaly je druhá věc, jak jsem to psala u kozí řady, příliš se mi nelíbí, ale na druhou stranu jen hezký kelímek nedělá krém kvalitní :)

    Markvitka: to naprosto chápu, proto jsem chtěla vyhovět "stádu" ale zároveň ukázat i něco jiného, co snad ještě nikdo neukázal :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Tvůj nápad se mi líbí a přiznám se, že docela teda koukám kolik toho Ziaja nabízí ... fakt jsem vůbec netušila, že má tak široký sortiment. Obchod vypadá moc příjemně, ale zase na druhou stranu mě osobně takhle značka až tak nebere a nějak nemám potřebu (zatím) si od ní něco více kupovat. Mám doma od létě okurkový pleťový krém a jako není špatný, ale zase můj úplně oblíbený také není ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Souhlasím s Ivet, taky to na mě moc důvěryhodně nepůsobí. Tvoje reportáž je sice moc fajn, ale asi nic zkoušet nebudu. Nezkoušela jsi třeba výrobky od firmy Bione? Je to česká firma, ceny jsou slušné, obaly teda nic moc, ale koupila jsem si od nich dvoufázový odličovač a je to nejlepší, co jsem kdy měla. Mám od nich i krém a taky super, takže doporučuju :-) V drogérkách Jasmín mají docela širokej výběr, jinde jsem je neviděla. http://www.bionecosmetics.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Mě teda Ziaja lehce zklamala. Když mě poprvé oslovili, byla jsem nadšená, že prostřednictvím svého blogu můžu tuhle značku dostat do povědomí lidí trochu více, protože do té doby jsem o ní na žádném blogu nečetla. Ale to, co teď dělají je silně kontraproduktivní. Oslovit každou blogerku je spíš cesta do záhrobí než na výsluní, už se mi o nich ani moc nechtějí psát články..

    OdpovědětVymazat
  18. Evina: Bione jsem nikdy nezkoušela. v Praze nevím o žádné drogerii Jasmín a nikdy jsem tuto značku neviděla, takže těžko říct, jestli by mě zaujala :)

    Lili: tak já je oslovila sama s tím, že si chci jít vyfotit prodejnu a chtěla jsem jejich souhlas :) nic víc jsem neočekávala :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ziaju jsem nikdy nezkoušela. Jak tak koukám, budu to muset brzy napravit.

    OdpovědětVymazat
  20. Milá Rendy, tohle skvělá reportáž. Určitě víc takových článků, ale na druhou stranu chápu, že to zabere dost času. Od Ziaji jsem měla olivový krém na ruce a pár věcí na olbičej, které mi tedy nevyhovovaly, ale krém na ruce byl fajn a určitě něco z tělové řady vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jak mě normálně fotky ze shopů neberou, tak i díky nedostupnosti u nás a mému neutuchajícímu nadšení z kozí řady, jsem normálně zelená závistí, tam bych nechala hrozně peněz - i přesto, že samotná ziaja za to nemůže a stojí pár korun!

    Rozhodně, rozhodně mě takovéhle představení baví víc než fotky ze sephory nebo showroomu hmka :)

    OdpovědětVymazat
  22. ještě doplnění - za všechno moje ziajají utrácení může Lili!! :))))) <3

    OdpovědětVymazat
  23. Já tam byla zrovna dneska a vcelku mě to znechutilo. Od Ziaji mám pár věcí a jsem spokojená, ale ta značka Myio nebo jak tp nazývají je jasná vykrádačka maybeline...

    OdpovědětVymazat
  24. Zajímavý článek :) ..ale Prahu mám z ruky..

    OdpovědětVymazat
  25. o ziaja jsem slyšela poprvé někdy v prosinci v souvislosti s jejich micelárkou, o které jsem se pak na jednom polském fóru dočetla takové věci, že jsem si řekla, že od téhle značky asi nikdy nic :D

    v poslední době se k mému počátečnímu překvapení (protože nebýt te micelárky, tak o ní nevím doteď, páč nechodím ani do rossmanna, ani do pemi a tety) valí ze všech stran a tak mě to zas už tak úplně nebaví (podobný efekt u mě začíná mít i H&M), ale vzhledem k tomu, že sortiment jinak neznám, tak si ty výrobky stejně vždycky prohlédnu a někdy to vypadá fajn - jenže pak se dostanu ke složení - no a tam parabeny ... vzhledem k tomu, že dneska už se od nich dost ustupuje (a zdaleka nemusí být taková kosmetika jen bio), tak to je pro mě docela spolehlivý nákupní repelent

    takže by mě docela zajímalo, zda mají nějaké výrobky i bez nich (krom Bio řady, kde to tedy předpokládám :)) ale i u ní bych byla zvědavá, jestli má některý certifikát jako BDIH nebo Ecocert - na webu se info nějak nemůžu dopátrat)

    takže mně v těch recenzích nezaponeń fotit složení, jó? :)

    OdpovědětVymazat
  26. Vrzátko: ano, připomíná mi to Maybelline nebo spíš Miss Sporty

    Moora: složení vyfotím. ptala jsem se na to a bylo mi řečeno, že i Ziaja jde s trendy a do ktémů se snaží dávat co nejméně chemie, takže postupně z krémů prý ubývá, nejsou tolik parfémované atd. ale vyloženě bio to není, to by byla cena někde úplně jinde :) s "micelárkou" jsem se taky nachytala, tak doufám, že se mi teď nic podobného nestane :)

    OdpovědětVymazat
  27. od Ziajy jsme doma měli odličovač očí a byla to štípavá hrůza. Bohužel mě to hodně odradilo a tudíž mě nic neláká :DD

    OdpovědětVymazat
  28. To jsem vážně nevěděla, že Ziaja je tak levná a že má pobočku v Praze to se tam do ní zajdu kouknout . Díky za tip :D

    OdpovědětVymazat
  29. od Ziaji jsem ještě nic nevyzkoušela a už je mi protivná, jak se objevuje fakt na skoro každém blogu... tvůj blog jsem měla ráda právě prootže je tak originální a nejde s davem a teď tohle...ach jo

    OdpovědětVymazat
  30. Teda, vůbec jsem nevěděla, že mají tak široký sortiment. Líbí se mi fíkový a asi slunečnicový sprcháč, ty bych ráda očichala. A vlastně i tu jasmínovou řadu pro 50+. No a pak se nestačím divit, kam všude se ještě Essence nenacpe :D Je to vtipné ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  31. btw.mě tak ještě napadla taková "vtipná" poznámka ;)) měli by se zamyslet na velikostí těch kroužků se 40+, 50+ apod. - páč na tohle denně koukat asi nikdo nestojí :D natož to doma v koupelně nebo na stolku někomu ukazovat :DD

    OdpovědětVymazat
  32. Z. je skvělá, ale o téhle prodejně jsem neměla tušení. Už jen ulice, ve které sídlí...Růžová 10. Tam se musím co nejdřív objevit! ;-)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  33. Moora: když se podíváš na složení produktů tak u některých je poznámka právě Ecocert ;) já na to nijak háklivá nejsem, pokud mi to něco neprovede s obličejem :D, ale jak jsi to napsala, tak jsem se koukla :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ceny jsou v korunách? A ta kosmetika na nohy ke vážně za 5 korun?

    OdpovědětVymazat
  35. ani jsem netušila, že mají i kamenné obchody. u nás bych ho brala všema deseti :) mají opravdu velmi široký sortiment, doufám, že vyzkouším ještě další jejich produkty :)

    OdpovědětVymazat
  36. Pěkný článek... koukám, že mají i testery, to je příjemné.

    Škoda, že nejsem z Prahy, pěkný obchůdek.

    OdpovědětVymazat
  37. Nevím proč, ale tahle značka mě nějak moc nechytla..obchod vypadá teda skvěle a ta nabídka je opravdu široká, ale nevím...zase na druhou stranu za tu cenu..proč ne..:D

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  38. Tenhle článek sem četla, když jsi ho "vydala" a nějak mě nezaujal...ale teď? Já tam sakra musim:Dakorát já se tam nedostanu, protože jsem idiot:D...fakt musím. Ty ceny+sortiment!
    Asi mám Ziaja orgasmus(omlouvám se, ale je to tak)!
    http://some-thing-and-no-thing.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  39. Dnes jsem byla v této prodejně a byla jsem z ní celá paf! :) super ceny, moc příjemná obsluha. Určitě se tam ukážu znovu a děkuju za super typ! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)