čtvrtek 26. dubna 2012

Guerlain večírek

Dneska mám pro vás malý tip na blížící se akci. O Elle shopping víkendu jsem vám psala nedávno a jedna z dalších akcí, které Elle přichystala pro své čtenářky je Guerlain večírek. A protože je těch informací poměrně dost, na facebook by se to všechno tak přehledně nevešlo :) Tentokrát nemusí smutnit ani milovnice kosmetiky z jiných měst mimo Prahu. Akce se bude konat ve třech městech a to:


Ostrava - 2.5.2012 od 18-21h
Forum Nová Karolina, Jantarová 3344/4


Brno - 3.5.2012 od 18-21h
Galerie Vaňkovka, Ve Vaňkovce 2


Praha - 4.5.2012 od 18-21h
Na Příkopě 17, Douglas

Pozvánku na akci získáte zde, kde se stačí registrovat a na mail vám přijde pozvánka pro 2 osoby. Tu si pak vytiskněte a můžete vyrazit. Ale pozor, počet míst je omezený :)

A co vás na akci čeká?

- welcome drink
- kávový servis od Nespressa
- občerstvení
- soutěž o ceny
- představení kosmetiky Guerlain
- líčení vizážistkami zdarma
- dárky k nákupu a voucher na 400Kč
- v Brně se můžete těšit i na ukázky thajských masáží studia Sabai




No a co bych si z nabídky Guerlain vybrala já?? Momentálně bych asi úplně nejvíc chtěla úchvatný bronzer, který má krásnou zlatou barvu a obrovské balení, které musí vydržet navěky :)








Tak co, potkáme se tam? Teda, potkáme se v Praze? :) Do Brna ani Ostravy bohužel nepojedu. Co byste si z nabídky Guerlain vybraly vy? Uvítám všechny vaše tipy a zkušenosti :)

9 komentářů:

  1. No, od Guerlain bych si určitě vybrala nejednu věc....poslední dobou jsou to samý akce a lákadla...ach jo, mít tak neomezenej rozpočet :))
    Takže nejspíš asi akci nenavštívím, nicméně konečně udělali i akci nejen pro pražáky. Doufám, že se to stane pravidlem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Joo, o akci už jsem slyšela, ale vzhledem k tomu, že už jsem využila jiné akce, musím tuto oželit. I když bych si samozřejmě vybrala. Např. slavné Méteorite Perles, a ta paletka, co sis ji vybrala na prvním místě, je také nádherná.

    OdpovědětVymazat
  3. Super věc, díky za tip. Snad nám to s Verčou vyjde a půjdeme :) Guerlain je srdcovka nás obou! Akorát ty zdroje by to chtělo rozšířit, aby bylo za co utrácet... :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  4. No snad mi to vyjde a taky se ukážu :)

    Jinak já miluju celou řadu Super Aqua!

    http://aly-beauty-life.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak pak dejte holky info jaké to tam bylo :)

    OdpovědětVymazat
  6. O této akci jsem už četl:-) Bohužel kvůli pracovní vytíženosti se nemůžu zúčastnit,určitě ale pošlu kamarádky,které mi potom vše do detailu o průběhu večírku řeknou:-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Super tip - milujeme znacku guerline, len skoda ze niesme z Ciech :( urcite by sme tam boli :)

    jungleoflipstick.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. škoda, že něco takového není i v dalších městech...:-/

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Pochopitelně příjdu!!
    Téměř celá moje polička s kosmetikou obsahuje značky typu Guerlain, Benefit, Dior a podobné,tutíž to naprosto miluju a když je k tomu večírek?Bezva!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)