středa 18. dubna 2012

Dermacol hydratační a dlouhotrvající rtěnky

Dermacol představil novinku ve svém sortimentu - hydratační rtěnku Lip Seduction. A protože mám už nějaký čas doma i dlouhotrvající rtěnku, tak jsem se je rozhodla mezi sebou porovnat. Začnu novinkovou rtěnkou.


Seženete je jak v DM tak v Rosmannu. Na výběr máte z 12 odstínů a myslím, že si vybere každý. Cena 149Kč. Jak jsem už říkala, jedná se o hydratační rtěnku. Je vážně pěkně krémová a barva je sytá a lesklá. Stačilo jednou přejet rty a byly krásně růžové. Tím se dostávám i k odstínů, který mi evokuje Barbie růžovou. Tak nějak mi přesně tenhle odstín chyběl ve sbírce. Studená růžová s lehkým fialovým nádechem nebo-li odstín č.1. Se sytostí barvy bych to v případě tohoto odstínu nepřeháněla, protože ve větší vrstvě působí trochu komicky. Super růžové Barbie rty se ke mě moc nehodí, takže slabší vrstva mi bohatě stačí :) Rtěnky jsou číslovány, nemají žádný speciální název. Jsou "klikací", takže kliknete na spodek a vysunete rtěnku. To se mi moc líbí a v mých očích tím rtěnka trochu stoupá :) Obal se mi také líbí více než u klasické dlouhotrvající verze. Nicméně stále z ní nemám nijak luxusní dojem (jako třeba z YSL nebo Lancome, které jsem si také před nedávnem pořídila). Pod rtěnku není ani nutné dávat balzám, protože je krémová a rty hydratuje. Výdrž celkem ujde, ale tím, že rtěnky na rtech příliš nemám, tak po jídle musím nanést další vrstvu. Rozhodně mi vyhovuje více, než její červená kolegyně, protože s tou občas bojuju. A navíc Lip Seduction i příjemně voní.







Dlouhotrvající verzi už mám nějaký ten pátek a v porovnání s novou rtěnkou trochu pokulhává. Není tak krémová, takže se hůře nanáší. Je pod ní nutný balzám na rty, protože jinak mi barva trochu flekatí a musím pořádně přitlačit, abych rtěnku dobře nanesla. Občas mi přijde trochu nepřirozená, protože zdůrazňuje sušší místa na rtech a vypadá pak flekatě. Odstín je to také č.1 ale je to teplá růžovo-broskvová. O něco málo lesklejší mi přijde tato červená verze. Jako dlouhotrvající bych jí taky úplně nenazvala, protože výdrž mají podle mě obě stejnou a nevidím v ní rozdíl. A navíc tato červená verze i nepěkně voní, něco divného z ní cítím. V mých očích je tedy lepší, hezčí a voňavější nová hydratační rtěnka a klidně bych byla pro, aby se červená verze nahradila touto :) Ale to by se asi ne všem líbilo a někdo by určitě nesouhlasil. Prostě kdyby někdo přede mě postavil obě a řekl: vyber si, tak si vyberu určitě hydratační verzi :)



Novinka má zlatý vnitřek, dlouhotrvající rtěnka je stříbrná.




Malý detail: nová rtěnka má vyryté logo Dermacol - a to se mi líbí :)



Porovnání odstínů. Na rtech vám je ukážu někdy jindy, protože teď mám nateklé rty jak Angelina Jolie :) Joo, to je tak, když v práci narazíte na kreténa, který vás vytočí tak, že vám tři minuty po tom naskáče herpes virus :)





Za sebe vám hydratační rtěnku určitě můžu doporučit. Dlouhotrvající mi tak nevyhovuje, není tolik krémová a barva se hůř nanáší. A nepřijde mi, že by mi bůhvíjak dlouho na rtech vydržela.





Porovnání s mou současně nejmilovanější YSL Rouge volupté



YSL a Dermacol




Máte některou z těchto rtěnek? Nebo vlastníte také obě a mezi sebou jste je porovnávaly? A taky se vám tak líbí jejich klikací obal? :)

21 komentářů:

  1. Rendy ukazuj ty rtěnky prosím na rtech, ono často mají totálně jinou barvu na rtech než na ruce. Ta 01 od Dermacolu se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Myemptyjournal: však píšu, že vám je ukážu jindy, protože jsem teď zdravotně indisponována a nemůžu si na rty nic dávat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, no ať ten opar brzy zmizí:-D Každopádně tu novinku jsem zkoušela a přišla mi hodně krémová a barvy se mi taky líbily:-) Jinak balení mi přijde pěkné, ale YSL je těžká konkurence, i Chanel my mu mohl závidět:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Ty bláho, já si koupila uplne ty same od DC a chtela o tom take napsat clanek...si mi ho vyfoukla :-D

    www.lipstickboom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa tá hydratačná veľmi páči. Rúže v zlatých obaloch mi prídu hrozne elegantné, niečím mi to pripomína tie od Chanel-u.

    OdpovědětVymazat
  6. ale tá farba je úžasná! ja mám momentálne inak obojstranne kútiky- to je tak, keď u zubára musím držať pusu polhodinu otvorenú :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ta novinka od nich je moje slabost, už mám tři odstíny a nosím je pořád. Jiné teď u mě nemají ani šanci. :)

    OdpovědětVymazat
  8. no kolem těhle rtěnek už chodím nějaký čas a stále odolávám :D ale když jí tu teď vidím u tebe takhle hezky otevřenou ... tak se mi moc líbí i ten odstín :) takže se pro jednu nejspíš asi také stavím ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Evča: já myslím, že si jí koupilo dost slečen a bude se teď o ní psát, ale každý článek navíc je dobrý a každý se na to dívá jinak a všímá si jiných detailů, takže čím víc, tím líp :)

    OdpovědětVymazat
  10. Včera jsem na tyhle nové rtěnky koukala, zaujalo mě hlavně výběr odstínů, kterých je docela dost a jeden hezčí než druhý :) Bohužel jsem pospíchala, tak jsem zatím žádnou nevzala, ale vidím to tak, že se pro jednu, možná dvě :)) vrátím :))

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se tahle nová řada líbí moc. Jak jsem si v té první nemohla vybrat odstín, tak tady taky ne - ale protože se mi jich líbí asi tři čtvrtě :D A obal je výborný, to klikání mě baví a design se mi také moc líbí, prostě modrá a zlatá - královská kombinace :) Určitě si chci jednu pořídit teď, dokud jsou na ně 25% sleva a pak se uvidím...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem se na ně dívala. Bohužel mě nezaujal obal ( a na ten já hodně dám :D ), takže jsem se ani nepídila po odstínech. ale možná to po těch všech chválách přehodnotím :)

    OdpovědětVymazat
  13. já používám výhradně lesky, ale plánuji poprvé vyzkoušet i nějakou rtěnku. měla jsem zálusk na rimmel Kate Moss, kterou si vychvalovala. Kterou by si doporučila teď Rimmel nebo Dermacol?

    OdpovědětVymazat
  14. Stannah: Rimmel mám stále stejně ráda a doporučila bych ti obě :) je to spíš otázka vkusu a výběru odstínů, Dermacol má podle mě o něco pestřejší výběr, ale obě rtěnky jsou krémové a hydratují :)

    OdpovědětVymazat
  15. takže je to jasné, koupím si obě :-D

    OdpovědětVymazat
  16. tá hydratačná má krásny odtieň ! Presne taký má jeden môj rúž od Givenchy, takže keď sa mi minie viem kam mám ísť :)

    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. obě se mi líbíííí :-)
    odstín dermacolky je krásný, líbí e mi i balení, i to logo vyryté... na drogerku nádhera!
    obávám se, že v drogerii příště neodolám a taky něco ukořistím...

    OdpovědětVymazat
  18. ať se ti rty brzo vrátí do normálu ;)

    rtěnky vypadají zajímavě a mají i hezký odstín :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ačkoliv nejsem zrovna rtěnková... Musím říct že se dívím že Dermacol s něčím takovým přišel, byť se nedokáže rovnat luxusním značkám, připadá mi že se v nich chtěl trochu vzhlížet (už jen tím vytisklým logem a zlatým designem). A taky tak působí... Slibně, hydratačně a s kouskem luxusu... Nicméně, Lancome, je Lancome. :))) Z těch levnějších jsem si ale oblíbila od Alverde, jejich Nude odstíny. :)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Moc se mi libi to baleni, jak vizualne, tak ten click :) a ta rtenka me taky prijemne prekvapila, ja mam tu hydratacni 02 a jsem s ni moc spokojena. Dik za to srovnani.

    OdpovědětVymazat
  21. I really think your blog is amazing, would you like to each other?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)