neděle 29. dubna 2012

Co momentálně používám

Přišlo mi několik dotazů, zda bych mohla ukázat, jakou péči teď momentálně používám. Takže jsem sebrala všechno, co mám na nočním stolku a na umyvadle a vyfotila vám to. Uznávám, že například oční nebo noční krémy zatím střídám a snad ani jednou jsem si nekoupila jeden výrobek víckrát, ale zatím mě baví experimentovat a hledat to nej :) Některé výrobky u mě naopak uvidíte asi ještě spoustu let a jen tak se nezmění..




Co se týče odličování a noční péče, tak momentálně nejvíce používám:


- odlíčení očí: YR expresní odličovač s chrpou
- dočištění pleti: micelárka Bioderma Sébium H2O
- hydratace: Clinique DDMG
- oční krém: Ziaja mořská řada
- noční krém: YR Hydra Specific


Na některé produkty se recenze brzy objeví a pokud by vás zajímalo něco více k jednotlivým produktům, tak se klidně ptejte. Nerada bych se u některých znovu a znovu opakovala :)



V koupelně mi momentálně sídlí a nejraději používám tyto čističe pleti:

- Bioderma čistící pěna Hydrabio Mousse (na dny, kdy se moc nelíčím)
- Clinique tekuté mýdlo Liquid Facial Soap (na dočištění odlíčené pleti)
- Bioderma Sébium Gel Moussant (při bad face days :)
- peeling Benefit Refined Finish


Moji pomocníci po ránu. Neptejte se, proč mám 2 různé oční krémy :) Jeden mám prostě na nočním stolku a druhý u líčení, ale ve výsledku je mi to jedno a nevidím mezi nimi rozdíl. Taktéž denní krémy ráda střídám (v zásobě mám asi další 4 a taky vám je postupně ukážu).

- na rty: Carmex balzám (ještě než očistím obličej, musím si nanést velkou vrstvu balzámu na rty)
- na oči: oční krém Garnier (je teda pro 35+, ale to neva, omylem jsem ho jaksi zaměnila za jiný oční krém :)
- na ranní očistu pleti: micelárka KIKO Cleansing water
- krém pod make-up: Benefit Triple Performing




Přijde mi, že je toho nějak málo, nezdá se vám? Ale na druhou stranu, čím déle některé výrobky používám, tím víc pozoruji pozitivní vliv na mojí pleť. Takže něčeho se asi jen tak nevzdám (odličovač očí, micelárka, čistící gel, hydratační emulze...) U každého výrobku máte odkaz na stránky, kde se dozvíte o jednotlivých výrobcích více informací, popřípadě si výrobky můžete i objednat :) Nějaké další dotazy nebo tipy na vaše oblíbené pečující výrobky? :)

19 komentářů:

  1. Máme společné: odličovač YR, micelárku od Biodermy(akorát já mám růžovou) a mýdlo od Clinique. Myslím, že málo toho určitě nemáš:-D

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Málo toho rozhodně nemáš :)Já používám Loreal odlic.mleko + micelárku Bioderma a denní krém, toť vše a mou plet mi zavidi. :)

    OdpovědětVymazat
  3. YR se v pléči o mou pleť taky nedávno zabydlelo :). Miluju dvoufázový odličovač na oči a taky mám denní krém (akorát matující). Nedávno jsem si pořídila o pleťový mlíko a díky slevový akci se chystám ještě na něco :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta pena tu chci taky vyzkouset, plus nejake veci od benefitu o peci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty pozivas to 3 step od Clinique ? vyhovuje ti a pomaha ?

    OdpovědětVymazat
  6. zelenou biodermu jsem používala též hodně, ale přijde mi, že mi ta růžová sedí nějak lépe.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Ne, málo toho opravdu není :))) Já bych takovýhle článek napsat nemohla, protože by tam byly asi tak 4 (slovy: čtyři) položky: zelená micelárka Bioderma, mýdlo Coalface od Lushe, růžový krém Garnier a do počtu teda ještě SkinErgetic krém od Biothermu, který ale používám zřídkakdy. No, bída, já vím. Ale víc toho fakt neužiju :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  9. Také používám mýdlo Clinique( už dlouhé roky) a nově i Biodermu gel na případné neplechy a jsem z něho moooc příjemně překvapená, je to výrobek u kterého asi zůstanu:)

    OdpovědětVymazat
  10. Natálje: souhlasím:) zelenou biodermu mám doma, ale před týdnem jsem zkusila tu růžovou a jsem s tím mnohem spokojenější... síce tak hezky nevoní, ale pleť po ní nemám tak ulepenpu, je taková svěžejší a hebčí..

    OdpovědětVymazat
  11. no málo toho fakt není! :D mě zaujal ten krém pod make-up Benefit ... budeš o něm někdy někdy recenzi?! nebo mi snad náhodou unikla :X
    http://angellovely-things.blogspot.com 
    (probíhá GIVEAWAY8)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak málo toho vážně není. I když já používám docela podobnou cifru přípravků. :)

    propadliste-dejin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Sue: ano, používám už docela dlouho a mě naprosto vyhovuje :) názory se sice různí, ale mě nikdy nijak výrobky neublížili a pleť mi jen vylepšili, mám číslo 3 :)

    Natálje: já mám taky obě a kombinuju je, zelenou mám pro horší dny, kdy se mi objeví třeba nějaké pupínky a růžová je taková univerzální na všechno :)

    Verunka: mě fakt přijde, že toho mám nějak málo :) ale jestli si vystačíš jen s málem věcí, tím lépe pro tebe :)

    Noogeta: to mýdlo podle mě patří k jedněm z mých must-have, používám ho už pár let a je fakt skvělé :) používala bych i samostatně bez třech kroků

    angellovely-things: on to jako není krém určený pod make-up, já ho jen tak používám, abych někoho nemystifikovala :) je to klasický hydratační krém, ale recenze bude, je už nachystaná v pořadí i s peelingem :)

    OdpovědětVymazat
  14. ten krem od benefitu se mi libi, ma takovou roztomilou nadobku :) nevim, jestli to neni blbej dotaz, ale jak se z te nadobky dostava? docela me laka, ale kdyz jsem pouzivala total moisture, tak jsem po nem mela cerveny fleky a suchy mista, tak se bojim zkouset cokoliv z pece o plet od benefitu, ale tohle me teda laka...mozna to jeste prehodnotim :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tu tvou výbavičku ti fakt závidím, balzám na rty Carmex má krásný obal a odličovač na oči od YR nyní používám též a jsem velmi spokojená.:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Alce: tím, že je to miniatura, tak nemá pumpičku, jako má plné balení :) dostává se to z ní trochu blbě, vždycky na to používám štětičky do uší :) ale mě vážně báječně sednul, je příjemný, voní a pěkně hydratuje pleť :) zkus si zajít do Sephory a říct si o vzoreček a uvidíš, jestli ti sedne :)

    Levandule: na tom není co závidět :) nejsou tam žádné bomba drahé produkty nebo něco nedostupného :)

    OdpovědětVymazat
  17. Lákavé kousky.. :) Musím už sakra vyzkoušet Biodermu :D jsem jak sto let za opicema :D

    OdpovědětVymazat
  18. Zaujal ma ten nočný krém YR, už dlhší čas hľadám niečo na noc, tak som zvedavá na recenziu :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)