pondělí 23. dubna 2012

Bobbi Brown Creamy Concealer Kit

Ještě než začnu něco k samotnému korektoru, nedá mi to a musím se s vámi podělit o ne zrovna příjemnou zkušenost. Něco málo jsem vám psala už na facebooku a zjistila jsem, že nejsem vlastně sama, komu se to stalo. Prostor svého blogu mám nejen k pozitivním sdělením a tipům pro vás, ale i k negativním zkušenostem. Sice nechci říkat, že bych někoho chtěla varovat, ale jen sdělit své dojmy a velké zklamání. Jak už určitě víte, duben je měsíc krásy v Bobbi Brown. Můžete přijít s kamarádkou, necháte se nalíčit, poradit a dát si skleničku sektu. A protože jsem nedávno měla výjimečně cestu na Chodov, řekla jsem si, že se zastavím v prodejně Douglas a nechám si poradit ohledně jednoho produktu, který jsem si chtěla koupit. Jak název napovídá, tak se jedná o korektor na kruhy pod očima. Nikdy předtím jsem si nic od BB nekoupila (a už si asi ani nic nekoupím) a tak jsem si řekla, že když mají takovou "supr" akci, zajdu tam a nechám si poradit. Dodám, že jsem šla cíleně si něco koupit, nechtěla jsem jak socka jenom namalovat a odejít bez ničeho. Vešla jsem tedy do prodejny ke stojanu BB a začala vyhlížet korektory. Přiběhl ke mě prodavač a řekl, že mi zavolá někoho přímo od BB. Přišla trochu utahaná vizážistka a zeptala se, co bych ráda. Když jsem jí řekla, jestli by byla tak moc hodná a poradila mi s výběrem korektoru, řekla mi, že teď na mě nemá čas, že na někoho čeká. Tak jsem zůstala stát, jestli to jako myslí vážně nebo si dělá srandu. Tak já chci utratit nehorázný peníze za váš výrobek a vy nemáte minutu čas mi poradit? Opravdu vrchol! Nakonec se teda podívala na hodinky a řekla, že minutu by snad měla, ať se teda RYCHLE posadím. Už v tu chvíli jsem si připadala jak největší vyvrhel a mrhač času! Slečna mi odlíčila asi centimetr pod očima, zkonstatovala, že vlastně kruhy pod očima moc nemám (nějak se mi tomu nechce ani věřit) a že mi stačí toto maskovací duo. Konec, tečka. Ani sekunda zákaznické přízně navíc. Celou dobu se navíc ohlížela, jestli už nepřišla ta jiná dotyčná, na kterou čekala. Opravdu velice příjemné a profesionální chování. Člověk by čekal, že když utratí skoro 4 místnou částku za "blbý" korektor, tak se mu budou i chvíli věnovat. Omyl. Byla jsem velice zklamaná a naprosto mě to odradilo od jakékoliv další návštěvy BB kdekoliv v ČR. A když slečně řekla, že ten korektor teda chci, tak se na mě nevěřícně podívala, jako kdybych byla první člověk, co si něco koupil. Radši jsem popadla krabičku a šla jí zaplatit, abych jí náhodou nezdržela ještě o pár sekund! Možná kdyby se slečna věnovala někomu, kdo si přišel opravdu něco koupit a ne tomu, kdo se přišel jenom nechat namalovat, tak má akce v mých očích jinou hodnotu. Když už teda BB dělá podobné akce, asi by bylo vhodné, aby bylo k dispozici více vizážistek, aby se mohli věnovat jak objednaným zákazníkům, tak i lidem, kteří mají zájem si něco koupit, chtějí poradit a nejdou se jen tak nechat namalovat nebo popít s kamarádkou. Zkušenosti s akcí jiných slečen si můžete přečíst například zde. Trochu mě překvapilo, kolik podobných zkušeností má více z vás. Přece jen, říkala jsem si, že jsem třeba prostě měla zrovna smůlu a kdybych přišla o hodinu později bylo by to jiné. Ale víc vás mě utvrdilo v tom, že tak úplně náhoda to není a zas tak supr akce to není...


No, takže pojďme k samotnému korektoru. Obal je pěkný, bytelný a elegantní. Otevírání jde celkem ztuha, ale to mi nevadí, alespoň se nemusím bát, že by korektor brzy vyschnul. Součástí balení je i zrcátko a fixační pudr (což je super třeba při cestování nebo do kabelky). Korektor je určený na kruhy pod očima a kryje celkem slušně. I když mi bylo řečeno, že moc velké kruhy pod očima údajně nemám, tak korektor zakryje i mnohem horší zvěrstva. Konzistence je celkem zvláštní, ještě jsem nikdy takový korektor neměla - připomíná mi trochu med :) Není to takový ten typický korektor, který po doteku s prsty začne tát a změkne. Tento je potřeba pořádně nabrat a pěkně pod oko naplácat. Vizážistka mi sice korektor nanášela štětcem, ale když pospíchám, nanesu ho i prsty a rozdíl příliš nevidím. Takže krytí fajn, roztírání a nanášení sice trochu netradiční, nicméně nic hrozného nebo nepřekonatelného. Po nanesení a uňahnání korektoru pod očima ho lehce popráším přiloženým fixačním pudrem a vyrazím mezi lidi. Výdrž je dobrá, teda celých 8hodin v práci a cestu domů v pohodě vydrží, ale k večeru když se podívám do zrcadla mám pocit, že je oční okolí už docela vysušené a začíná to být patrné. I když denně používám pod make-up oční krém a nešetřím s ním, pudr z korektoru oční okolí celkem vysuší. Těžko říct, jestli bych si ho koupila i příště, vzhledem k jeho ceně si myslím, že třeba u M.A.C bych si vybrala stejně kvalitní a za méně peněz. A ještě by se mi někdo nejspíš i věnoval a nikoho bych neobtěžovala :) Na cenu se radši ani neptejte, protože bych se akorát znova naštvala a vzpomněla si na návštěvu u Bobbi. Zeptejte se radši jejich ambsadorek, ty vám to rády poví a ještě vám návštěvu doporučí :)



K odstínu asi není co více dodávat. Sedne mi dobře a myslím, že mi ho slečna vizážistka vybrala dobře.








V komentářích máte prostor se vyjádřit jak k akci u BB, tak i k výrobkům a zkušenostem s nimi. Celkem mě zajímá, kdo z této akce odcházel nadšený a s plnou taškou doporučených produktů :)

34 komentářů:

  1. vyzera dobre, presne tieto dva odtiene na korekciu najcastejsie pouzivam. Ale plnu MOC cenu by som zanho nikdy nezaplatila, je to prehnane.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi fakt blázen, že sis přesto ten korektor koupila. Já bych nejdřív slečně vynadala a řekla, že si chci promluvit s vedoucím a korektor bych jí pak omlátila o hlavu :-D Já tohle jednání nesnáším, oni potřebují zákazníka, ne zákazník je a měli by se podle toho chovat. U nás v Sephoře jsou slečny taky pěkně protivné, protáčí oči když se člověk na něco zeptá a ještě si pak přijdu jako že je hrozně obtěžuju tím, že chci s něčím poradit. Nechápu co si takhle k zákazníkům dovolují.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam korektory od BB moc rada, mela jsem tenhle ve starsi verzi bez pudru. K BB u nas: na Pankraci byla neuveritelne ochotna slecna, pak stanek zrusili a byla jsem jen na Prikopech a tam mam vzdycky pocit, ze je zakaznik obtezuje. Jednou jsem chtela lesk, nemeli ho a slecna ani nemela zajem mi nabidnout nejakou alternativu... Tak jsme sli s kamaradkou k Armanimu, kde i kdyz jsme rekly, ze se chceme jen podivat, ze ceny jsou na nas moc, nas napakovala vzorkama a skoro hodinu se nam venovala, samozrejme jsme si kazda nejakou malickost koupila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Myemptyjournal: když já ho fakt chtěla :) vydrží mi určitě na věky, ale dokonale mě to odradilo od zbytku sortimentu BB :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy, tak to co píšeš je k neuvěření. Je to fakt nepříjemné a klobouk dolů že sis ten korektor koupila, já bych si ho určitě nevzala. Každopádně je moc dobře že všechny informuješ jak to je a možná i ze strany BB dojde k nějaké nápravě.

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se od BB líbí rtěnky, ale zas nejsem tak velký rtěnkový maniak , abych dala kolem 6ti stovek nebo kolika za rtěnku. Třeba časem, ale ne teď kdy jako "chudý" student, sem ráda za každou ušetřenou korunu.:)
    A k tomu chování..Tohle nikdy nepochopím. Ono jde třeba jen o lidi. Nejhorší jsou takový mladý holky, co nechtějí nic dělat a myslí si, že jejich práce je jen říct "dobrý den" vzít si peníze a zboží dát do igelitky.:D

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se ti divím, že ses po takovém jednání neotočila na podpatku. Já jsem si sice v tom okamžiku nic konkrétního kupovat nechtěla, ale teď už nebudu chtít asi nikdy - určitě ne tady v našich obchodech. A to mi slečna vizážistka povídala, jak zrovna slečna přede mnou odcházela se čtyřmi (!) lesky na rty.
    A jak píše Levandule, zda dojde k nějaké nápravě? Tak, jedna dobrá duše dala odkaz na náš příspěvek přímo na facebook BB a oni pod ním reagovali s tím, že se s námi určitě spojí a vyzvědí více (nevím teda co více chtějí vědět, všechno jsem napsala). A zatím mlčí... tak uvidíme.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  8. Takovýhle jednání opravdu nemám ráda. Já bych jí to asi hodila na hlavu... Ale nesouhlasím s tebou v tom, že namalovat zadarmo se chodí jenom socky, nebo mi aspoň přijde, že jsi to tak podala. Nikdy jsem se takhle namalovat nebyla, ale nevylučuju, že až bude nějaká akce, která mě opravdu zaujme, že se někdy namalovat nenechám.

    OdpovědětVymazat
  9. Mrzí mě to, že máš tak špatnou zkušenost, ale tu větu o ambasadorkách sis mohla nechat:) Možná si to nemyslela špatně, ale znělo to dost ironicky. Vážně nevím, proč má tolik slečen tak špatné zkušenosti. Já mám teda jen ty nejlepší zkušenosti, ale dobře, může to být tím, že jsem právě jednou z ambasadorek, ale i mé kamarádky a známé byly velmi spokojené.
    Přijde mi zvláštní, že Ti nenabídla objednání na někdy jindy i s poradenstvím, když jsi měla zájem o výrobek. :O

    OdpovědětVymazat
  10. No, premyslela jsem, ze bych se k BB podivala, nemam zatim zadne zkusenosti a lakalo me to. Ale po tomhle tedy ne. Zustanu u sveho milovaneho Benefitu :). I kdyz mozna mrknu do My na ty akce s luxusni kosmetikou, priznam se, ze od YSL, Clinique a dalsich luxusnejsich znacek zatim nic nemam... Ale spis to vidim jen na kukacku, nic nepotrebuju a nemela bych utracet :). I kdyz me laka Chubby stick... :)

    OdpovědětVymazat
  11. jako korektor vypadá moc dobře, ale po takovém jednání bych se sebrala a odešla :X neuvěřitelné jak jsou některé prodavačky "ochotné" :-///

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Levandule+Verunky: já nemám potřebu si na někoho stěžovat nebo ho napráskat vedení, je mi to jedno v tom smyslu, že mě už neláká tam jít někdy příště znovu. jak říkám, kdybych byla jediná, řeknu si, že jsem měla prostě jen smůlu, ale tím, že to vidím i u jiných holek si říkám, že není asi problém ve mě

    Berdoska: já když jsem v parfumerii pracovala, tak jsem měla takovou zkušenost bohužel, málokdy si někdo opravdu něco zakoupil a jednou jsem zažila, že přišlo stádo slečen, které rovnou řeklo, že se jdou jen namalovat a já tohle chování nemám ráda

    Mia: to bylo myšleno ve smyslu, kdyby někdo chtěl vědět ceny výrobků BB :) nevím, kde se stala chyba, právě ty si mě do obchodu příjemně nalákala a bohužel jsem byla vážně zklamaná. jelikož pracuju, nemám čas chodit během dne a domlouvat si schůzky kvůli minutové radě ohledně vhodného odstínu, mělo být prostě více slečen k dispozici, to je celé :)

    OdpovědětVymazat
  13. Rendy: Jasně, já taky nemám v úmyslu si na někoho stěžovat. Svoje jsem k tomu řekla a tím to pro mě končí stejně jako můj další zájem o výrobky a služby BB. Pokud si chce firma trochu napravit reputaci - protože tebe čte spousta lidí a nás teď (díky tobě) taky - tak je to v jejich režii. Nemám zapotřebí se nikomu vnucovat.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc děkuji za Tvůj článek!! a také za odkaz na další blog.

    Na popud článků od Miy o Bobbi Brown jsem se chtěla také vydat právě na Chodov :-/ Takže Tvůj článek přišel jako záchrana z nebes :-)

    Jinak co se týče Tvé věty o ambasadorkách, příjde mi více než trefná. Hlavně teda u Miy, protože ta vychvaluje BB až do nebes. Napíše článek jak je všechno úžasné, zázračné, jak s dobrou myšlenkou přišla BB, že měsíc duben je měsícem krásy, přitom nenapíše jak to doopravdy je :-/ Je to docela smutné, jak málo stačí k napsání nepravdivých informací za upsání se nějaké společnosti, která bude blogerky zásobovat kosmetikou a ty oní budou psát samé nadpozemské věci. Mám ráda takové to recenze a doporučení, ale probůh, pravdivé !!!
    Mia si nejspíš neuvědomuje, že svými články ovlivňuje spousty čtenářek, které se nadšené těší na poradenství a líčení od BB. Opravdu ČR je na tom už i v blogovém světě strašně!! Né jen v té politice, kde úplatky, podvody a machinace vedou, Mia je toho čistým důkazem, co se stane z dříve objektivní blogerky, za spolupráci s kosmetickou společností a za spousty dárečků, za falešnost.

    A vůbec lidem nepříjde zvláštní, že většina slečen je nespokojená s tímto projektem, ale nejspíš to je jen náhodou, protože ona a její kamarádky byly moc spokojené - bohužel Mio, recenze od Tvých kamarádek jsme nikde na internetu neviděly.

    OdpovědětVymazat
  15. Tohle ja mam vzdycky u macu! U bobbiho jsem na chodove mela moc milou pani. Nebyla to sive pri tyhle jejich akci, ale byli jsme tam asi hodinu a pul :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak po přečtení článku jsem opravdu ráda, že jsme s mamkou BB na Chodově vynechaly, měla jsem z toho trochu výčitky, že jsem jí tam nevzala, ale to já bych slečně asi od srdce řekla, co si o ní myslím a nenechala bych to jen tak...jinak je fajn, že píšeš právě i tyhle články, které nejsou úplně pozitivní :)
    http://www.evelinbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Bára: tak já bych nebyla tak tvrdá, Mia nemohla vědět o tom, jak ta akce dopadne nebo s jakým pocitem slečny odchází domů. nemám to za zlé jí, ale spíš BB. ona je jen zprostředkovatel informací, ale za kvalitu služeb nenese odpovědnost :)

    OdpovědětVymazat
  18. od BB mě odrazuje hrozně moc věcí a tahle akce byl vrchol. Chtěla jsem tam jít s kamarádkou (zatím se ,,jen" namalovat, ale pokud by mě při líčení nějaký produkt hodně zaujal, neváhala bych ho koupit), ale po těch negativních reakcí jsme tam radši ani nešly....

    OdpovědětVymazat
  19. kvůli neschopnosti českého zastoupení najmout dostatečně ochotné a vzdělané prodavačky bych značku rozhodně neodsuzovala

    BB je velmi kvalitní kosmetika a já osobně ji mám hodně ráda - ale pravda, vše mám nakoupené v zahraničních parfumerkách, kde jsem se s podobným přístupem samozřejmě nikdy nesetkala, pokud by ano, tak budu naprosto stejně znechucená jako ty

    až budeš někde na dovolený, skoč se na BB podívat tam, protože výrobky mají skvělý a je škoda, abys je komplet zatratila kvůli jedný český pipině bez vychování ;)

    btw. nemyslím si, že líčit zdarma se chodí jen socky ;)) já sice tuhle možnost nikdy nevyužila, protože na odličování na veřejnosti nejsem, ale bylo mi to nabídnuto (samozřejmě v zahraničí :D) už hodněkrát a myslím, že většinu těhle slečen jejich práce prostě baví a v rámci toho jsou rády, když můžou nalíčit nějakej pro ně atraktivní/zajímavej obličej, tak i proto to nabízej (a primárně nečekaj, že si člověk něco koupí)

    OdpovědětVymazat
  20. Už jsem ti psala na FB, ale nyní mi ještě nedá dodat- proč by se slečny nemohly nechat nalíčit jen tak, když to daná firma nabízí? Já třeba jsem taková, že když se ke mě vizážistka či prodavačka chová hezky a ochotně, tak mě vždycky utáhne na vařené nudli a něco si koupím, ale chápu, že jsou i slečny, které se třeba teď nechají namalovat, protože teď je akce, ale nemají teď na výrobek peníze, tak si ho koupí později nebo třeba jedna moje kamarádka si vše musí nechat doma projít hlavou a pak se vrátí a koupí. Nelíbí se mi, že hážeš všechny do jednoho pytle. Já sama jsem kdysi v obchodě pracovala, tak vím, že to není žádný med a od té doby taky s prodavačkami soucítím daleko víc a zbytečně "neprudím", ale taky koukám jak jsem se na jejich místě chovala já a jak se chovají ony a pamatuji si, že když jsem se k zákazníkům chovala vřele, tak se mi vždy pokud na to měly peníze vrátili.

    OdpovědětVymazat
  21. Moora: já jsem zatratila jen možnost jít někdy pro kosmetiku BB do české pobočky :) v zahraničí je to samozřejmě něco jiného a jak říkáš, je tam jiný přístup. měla bys někdy slyšet, co si prodavačky říkají o někom, kdo se nechá jen namalovat a nic si nekoupí.

    dejnicka: já nechci nikoho odsuzovat, ať si každý samozřejmě chodí nechat namalovat kam chce, já to napsala ve smyslu, že já sama jsem přišla vyloženě pro výrobek, nebylo to myšlené na ostatní :) to bych ráda dodala, aby to nebylo pochopené, že všechny házím do jednoho pytle. přišla jsem rozhodnutá si něco koupit a ne se jen nechat nalíčit, kdybych se přišla jen namalovat, tak neřeknu ani popel a v klidu odkráčím :) nerada bych se nikoho dotkla, ale co si budeme povídat, taky jsem pracovala v parfumerii a je spousta těch, co to jen zneužívají a pravidelně takhle vymetají parfumerie, jen aby se nechaly nalíčit :) ale jak jsem řekla, ať si každý dělá co chce, jsme svobodní lidé :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. Tak po takovém jednání bych té vizážistce asi korektor hodila na hlavu. Očekávala bych, že když dělají takovou akci, chtějí přitáhnout zákazníky, a ne je spíš odradit =(
    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Bych teda paní vizážistku poslala do patřičných míst. Fakt síla tohle

    OdpovědětVymazat
  25. Rendy, tak to promiň, z psaného textu jsem to tak pochopila. Ale stejně si myslím, že je často chyba na straně těch vizážistek/prodavaček, protože když už apriori ke každému přistupují tak, že se zas jen někdo chce nechat jen nalíčit a nic z toho, tak se pak nemohou divit.. Ještě mě napadlo, že je možná i chyba u firem, které je na ty předváděčky posílají, protože např. u Sisley vím, že vizážistka, když člověka doprovodí s výrobkem na pokladnu, tak má procenta z prodeje a to je pak hnedle jiné chování k zákazníkovi;-)

    OdpovědětVymazat
  26. Rendy: předpokládám ty české :D já to beru i tak, že když ostatní okolo procházející zákaznice vidí, jak někoho opravdu pěkně nalíčí, tak tím spíš mají chuť od té značky něco vyzkoušet a koupit ..

    ale každopádně, pokud chtějí hlavně prodávat, tak tu podmínku nákupu k líčení mají prostě dát rovnou a těmhle nepříjemným situacím by se zamezilo

    OdpovědětVymazat
  27. takovéhle jednání mi vadí v jakékoliv parfumérii a podobně... přesně jak holky píšou, oni potřebují zákazníka, my je ne, tak opravdu nechápu jejich pohrdavé chování. štve mě, že je dnes vše jen o penězích.

    OdpovědětVymazat
  28. zkušenost máš tedy děsivou .. asi bych okamžitě odešla, jejich smůla, že. jinde by byly třeba příjemnější. to záleží na lidech tohle.
    od Bobbi Brown jsem nikdy nic neměla a asi ani nebudu - leda bych měla budoucnu nějaké dobře placené zaměstnání :)

    OdpovědětVymazat
  29. Báro, já žádné úplatky nedostala a BB mi vyhovuje a jsem s ním spokojená, tak nevidím důvod proč bych psala opak. Ten článek o měsíci krásy jsem dostala přesně takto emailem, takže jsem jen dopsala, že je to skvělý nápad a podělila se o tu informaci se svými čtenářkami. Copak každá blogerka, která s někým naváže spolupráci je hned falešná a podplacená? Nikdo mě do ničeho nenutil. Píšu jen své názory. Zatím jsem testovala jen pár výrobků a vyhovovaly mi, takže asi logicky nebudu psát, že jsou špatné. Nechápu, kde se v Tobě bere ta zlost proti mně. Já se snažím vyjednat soutěže, sdílím se čtenářkami všechny informace, a Ty mě tu takhle odsoudíš. Vážně pro dobrotu na žebrotu. Závist je hrozná věc.
    Sama jsem tu Rendy psala, že mě to mrzí a i překvapuje. Samozřejmě je chyba na straně vizážistek a doufám, že se jejich přístup k zákaznicím zlepší.
    Děkuji Ti Rendy za hezký komentář, vážně jsem to též nemyslela nijak špatně.

    OdpovědětVymazat
  30. To ma mrzí, že máš takúto zlú skúsenosť, sama mám takéto skúsenosti, prípadne naopak, že slečny predavačky sa až veľmi snažia a sú až otravné, čo je takisto nepríjemné.
    Bohužiaľ je pravda, že zákaznícky servis u nás a v zahraničí sa nedá porovnávať (česť výnimkám samozrejme).
    Samozrejme to bola chyba predavačky, tu sa nedá ambasadorkám vyčítať nič, ja som ani doteraz nevedela kto sú BB ambasádorky, ale vidím teda že Mia, na čo iba poviem, že Mia ako odborníčka na kozmetiku určite vie čo používať, vyberá si výrobky ktoré by jej mohli vyhovovať a tým pádom je aj veľká šanca, že jej recenzie budú pozitívne.
    Inak mám BB celkom rada, momentálne od nich nepoužívam nič, ale mala som od nich zopár výrobkov v minulosti, a tie som si kupovala v Londýne v ich stánku, kde som vždy mala len tie najlepšie skúsenosti. Chovanie aké si zažila ty, je určite neakceptovateľné, ale určite nereprezentuje celú spoločnosť, ako to niektorí sa mi zdá pochopili.

    OdpovědětVymazat
  31. fuha, tak tuto skusenost ti teda nazavidim :) na moje pocudovanie, ja mam s BB zatial vyborne skusenosti i ked je pravda ze navstivila som ich len trikrat v Douglase Na Prikope, naposledy v unoru tohto roku, ked som takisto sla cielene po korektor len som potrebovala poradit s odtienom. slecna od BB sa mi venovala asi polhodiny, vyskusala na mne corrector, concealer, oba naraz a viacero odtienov, nakoniec sme vybrali len corrector, bol to prijemne straveny cas :) bola som praveze prekvapene, pretoze som sla nenalicena v sobotu odpoledne a vyzerala som skor ze tam idem nieco ukradnut ako kupit :)
    neprijemne a to velmi skusenosti mam najma s poradkynami v Sephore, nielenze ma niekedy irituje ich makeup (pardon :D) ale ta neochota pomoct a poradit, dat mi vzorcek a najma pomoct so spravnym odtienom makeupu. pred dvoma mesiacmi som silou mocou chcela najst spravny pre MUFE HD, avsak niektorym slecnam by som podakovala za oranzovu, inym zasa za dokonale vyblednutu tvar :) nie je nad vlastny usudok.
    taktiez predavacky v Macu vedia niekedy "sprijemnit den", tam je to tak 50/50.
    ach ceske a slovenske sluzby :D dneska v cajovni spadol casnicke vrsok od cajnika na zem, zdvihla ho a spat mi caj prikryla :D

    OdpovědětVymazat
  32. tak k tomuhle už prostě nemám co dodat :D kéž by si tohle mohl přečíst někdo, kdo by byl schopný a měl hlavně tu moc s tím něco udělat. a víš ty co? ani trochu mě to tady v ČR nepřekvapuje :D

    OdpovědětVymazat
  33. mě, zjevně bohužel, na rozdíl od některých komentářů výše nepřekvapuje, že jsi i přes takový přístup prodejkyně, concealer koupila
    mě se to totiž stává taktéž a taktéž koupím, neboť - co jsem na mateřské - se do Prahy skoro nedostanu, proto si něco vždy hrozně dlouho přeji (rozumí se potřebuji :-), šetřím, dělám seznam, na netu to koupit nejde a pak, když do Prahy dojedu, bum - pochopitelně narazím na takovéto prodavačky a jelikož si to MUSÍM koupit, koupím. Bohužel to často otřese i tou mojí samotnou radostí z oné věci. Takovýto zážitek bývá nejčastěji u MACa na Václaváku (na Chodově se mi to ještě nestalo, bohužel, mám vždy na Prahu jen tak 1 hod a nemohu si přejíždět, musím volit nákup dle toho, kde jsem) a v Sephoře v Palladiu (zde jsem si jednou i nechtěně vyslechla, jak si 1 prodavačka šíleně vážně stěžovala jiné prodavačce na zákaznici, co chtěla vyzkoušet to a pak zas ono a navíc chtěla vzorečky,.....,já tu zákaznici viděla u kasy a nesla nákup za dobrých 10 tis. Kč!!!), tak tentokrát jsem vážně raději z obchodu odešla

    OdpovědětVymazat
  34. Michela: reaguji na větu Nejhorší jsou takový mladý holky, co nechtějí nic dělat a myslí si, že jejich práce je jen říct "dobrý den" vzít si peníze a zboží dát do igelitky.:D

    Nejhorší jsou takový hloupý mladý holky co nevědí, jaké je to být na prodejně ve které jsou nové a ještě se ve všem neorientují a rencat a kritizovat jak jsou neschopné,i když se snaží a než aby poradily špatně tak raději příliš neradí.;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)