čtvrtek 5. dubna 2012

Biotherm hydratační gel

K tomuhle krému od Biotherm jsem přišla trochu jak slepý k houslím. Dostala jsem ho vlastně omylem jako dárek v Douglasovi (psala jsem vám o té akci s výměnou starých krémů za nové). A jelikož je takový pekně skladný a malý, cestoval se mnou na dovolenou, kde jsem měla dobrou možnost ho zkoušet. Hydratační gel z řady Aquasource je velice lehký, rychle se vstřebává a nezanechává ulepený pocit na obličeji. Obsahuje výtažky z planktonu a tomu odpovídá i parfemace, která je svěží a připomínající mi moře (a svojí texturou mi trochu připomíná i after sun gely). Musím uznat, že gel obstál dobře a dělal mi výbornou společnost. Pleť byla hydratovaná a taková pěkně naducaná. Co víc si přát, když si usmažíte obličej a potřebujete něco hydratačního a lehce chladivého (což gel většinou bývá).





Gel mě velice mile překvapil. Trochu jsem se bála, protože používám spíš krémy než gely, ale obavy se nepotvrdily. Určitě se hodí spíš teď na jaro a léto a dovedu si ho představit jako výborného parťáka na letní dovolené někde u moře. Na zimu by to pak chtělo něco hutnějšího. Takže za mě říkám, že stojí za vyzkoušení, nebo minimálně o to, jít si drze říct o vzoreček a vyzkoušet si ho na vlastní kůži :)




Používáte raději krémy nebo gely na obličej? :)

11 komentářů:

  1. ako majitelka suchej pleti jednoznacne kremy.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám radši krémy, gely co jsem zkusila mi přišly takový lepivý...

    OdpovědětVymazat
  3. obecně mám radší krémy, ale mám i několik gelů a ráda je používám průběžně v létě:-)
    tenhle taky vypadá zajímavě:-).

    OdpovědětVymazat
  4. gel jsem nikdy nezkoušela myslím, asi se kouknu po tom vzorečku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám taky radši krémy, protože mám sušší tváře. Takže když gel, tak maximálně jenom na oči :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gel jsem nezkoušela, pouze krémy. Od minulého týdne jsem ale začala používat obličejový olej Ylang-Yland od Saloosu a to je teda bomba, dávám si ho i pod make-up (a to mám smíšenou pleť!).

    OdpovědětVymazat
  7. Někde jsem slyšela, že na mastnou pokožku jsou hydratační gely lepší než krémy...Nevím, co je na tom pravdy, podle mě to záleží na jednotlivých výrobcích...každopádně tenhle vypadá sympaticky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Markett: to je určitě pravda, gely jsou lehčí a nezatěžují ani nemastí tolik pokožku, třeba Clinique nebo Veld´s to tak má rozdělené a např. na odličování pro suchou pleť má mléka/krémy a pro mastnou gely :)

    OdpovědětVymazat
  9. zkoušela jsem zůzné krémy i gely, myslím, že záleží kus od kusu, ale víc tíhnu ke krémům s lehčí texturou než ke gelům, nicméně na léto jsou gely senzační.
    http://medunka-b.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. věřím že Biotherm je jedna z těch luxusnějších značek která dokáže dostát svým cílům a slibům. nicméně v zrovna v Douglasu se mi zdá tahle značka přemrštěně overpriced :/

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)