neděle 1. dubna 2012

Best of March

Nový měsíc nám začíná a proto je to opět rekapitulace toho předešlého. Tentokrát mám těch oblíbenců nějak hodně :) Jako vždycky o všem uslyšíte nebo už jste možná slyšely (ehm, četly). Přidávám odkazy na články na výrobky, o kterých jsem vám už psala a ten zbytek si přečtete určitě brzy. Světlo se mnou opět moc nespolupracovalo, takže fotky nejsou moc ostré, tak mi to odpusťte.





Sekce dekorativní kosmetiky tentokrát čítá více produktů.



- Sephora růžový rozjasňovač (zde)
- M.A.C lak z limitované kolekce Chenman (zde)
- Sephora paletka stínů, tvářenek, lesků atd. (připravuje se)
- China Glaze stříbrný lak v odstínu Icicle (zde)
- Chanel tvářenka Blush Horizone (zde)
- M.A.C balzám na rty z kolekce Viva Glam (zde)
- Essence šupinkový lak z nové kolekce (zde)



Sekce péče o pleť, tělo nebo vlasy je tento měsíc taky malinko obsáhlejší.



- Benefit POREfessional na rozšířené póry (zde)
- Ryor gelová slupovací maska z řady Aknestop (zde)
- Got 2b lesk na vlasy (zde)



- KIKO micelární voda (připravuje se)
- Ryor dvoufázový odličovač očí (připravuje se)


 Jako vždy se těším i na vaše milované produkty měsíce/týdne a dejte mi určitě vědět, co uplynulý měsíc těšilo vás :)

10 komentářů:

  1. že bych taky udělala takový článek :-)
    uvidíme :-)
    Jinak musím říct, že u dvou věcí bychom se shodly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ceady: udělej, moc ráda se dívám na podobné přehledy u jiných :) btw. u čeho se shodneme? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Není to s těmi oblíbenci doufám apríl... :D

    OdpovědětVymazat
  4. zaujla me ta maska od Ryoru :) celkove mam tuhle kosmetiku rada, takze se moc tesim na recenze!

    OdpovědětVymazat
  5. Sonidlo: to bych si nedovolila :) srandu si dělám jen z Valentýna :)

    OdpovědětVymazat
  6. ten přípravek na pory od Benefitu už jsem několikrát okukovala a dost o jeho koupi uvažuju. Celkové máš moc krásnou březnovou přehlídku!!

    http://medunka-b.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. ryoherbu mám moc ráda, tak jsem zvědavá co ty na to.. :) a slupovací maska.. nu, je celkem dobrá, ale nějak jsem si vypěstovala odpor k slupovacím maskám všeobecně, přijde mi to strašně nepříjemné :-/

    OdpovědětVymazat
  8. ked som uvidela tu velku paletku s farebnymi tienmi v duchu som si povedala len jeeej, ta je krasna, taku by som chcela...som zvedava na kvalitu pigmentu...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju za tip na lesk na vlasy :-) Asi vyzkouším :-)

    evelinsbook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Když on je problém, že bych zase chtěla všechno! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)