středa 11. dubna 2012

Benefit Watt´s up!

Když jsem si sepisovala sehnam věcí, který si chci v zámoří nakoupit, Watts´s up byl na předních příčkách. Jelikož miluju všechny možné rozjasňovače a zároveň jsem jaksi nešikovná na používání těch tekutých, byl právě tento rozjasňovač jasná volba.
Jeho používání zvládne fakt i největší kopýtko, za to vám ručím. Rozplývat se nad krásnými obaly Benefitu obecně už asi nemá cenu, protože jsou prostě pro mé oči lahodné, takže tuto část přeskočím a začnu rovnou.

Poznámka pod čarou:
Můžu vám slíbit ještě několik recenzí na Benefit výrobky, takže milovníci této značky se mají na co těšit :)




Takže začněme rozjasňovačem. Obal praktický, součástí je i houbička na rozmazávání (blendění chcete-li). Já jí příliš nepoužívám, protože rozjasňovač jde krásně a lehce rozmazat do ztracena prsty (je krásně krémový, ale tak akorát, aby se na tvářích nerozpatlával). Rozjasňovač má zlatou barvu, ale nemusíte se bát, že by byl tmavý jako bronzery. Zlatá je opravdu přirozená a sedne i bledulím jako jsem já. Zamilovala jsem se používat Watt´s up na nadočnicové oblouky, protože tak krásně rozzáří pohled! Někdy ho vrznu i na tváře a tam také dělá parádu. Výdrž velice dobrá. Na očích mi přijde, že vydrží o něco déle, ale tak na oči si nesahám, to spíš na obličej během dne (znáte to, nudná přednáška ve škole, tak se opřete...). Za sebe hodnotím tedy výdrž i celkový dojem velice kladně. Otázkou je možná, jak by se rozjasňovač choval na tvářích v parném létě, ale to teďka nezjistíme :) Jak jsem už říkala, protože se s tekutými rozjasňovači nekamarádím a neumím je moc používat, takže pro mě třeba High Beam nebo Moon Beam moc nejsou (ale strašně se mi líbí a alespoň jeden z nich toužím vlastnit). Obecně si ale myslím, že pokud chcete kvalitní rozjasňovač, s žádným z nabídky Benefitu nešlápnete vedle.




Takže to je asi konec ódy na rozjasňovač Watt´s up. Jestli vás napadají další otázky, ptejte se, možná jsem zapomněla dodat něco zcela zásadního :) Jsem spokojená a nic víc mě nenapadá...








Kdyby v tu chvíli svítilo sluníčko, bylo by to lepší :) Takhle není rozjasňující efekt tak vidět. Ale jestli zase někdo prohlásí, že nemá cenu sem dávat fotky, kde není nic pořádně vidět, tak se na to příště vykašlu a ušetřím si čas :)




1) foto - Watt´s up na nadočnicovém oblouku
2) foto - Watt´s up na tvářích (ale bez make-upu, takže pupínky ignorujte :)




Jaký je váš nejmilejší rozjasňovač? Taky se tak bojíte těch tekutých, nebo jste šikovnější? :)

20 komentářů:

  1. já nějak rozjasňovače nepoužívám, mám mastnou pleť a nepřijde mi to vhodné...občas teda pudrový pod obočí a hodně hodně vyjímečně takový třpytivý pudr nad lícní kosti, ale vážně málo..

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam rada High Beam, Sleeekovej contour kit, nemam moc rada tuzkovy jako je treba alverde nebo Soap n Glory a objednala jsem si Nars Orgasm, St Tropez Rose a Topshop Prism tak uvidime:-) Ten co mas ty je tak krasne balenej, ale ta cena! xx

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou jsi to na těch fotkách zachytila moc pěkně!
    Já mám nejradši rozjasňovače pudrové, i když teď se to pomalu mění a uznávám, že moc hezky může vypadat i tekutý, když se s ním umí pracovat - dřív mi to nešlo a proto jsem se zbavila třeba právě High Beam.

    OdpovědětVymazat
  4. Vždyť je to na těch fotkách krásně poznat :) já o rozjasňovači taky přemýšlím, ale nevím jestli na to mám dostatečně dokonalou pleť :D nedokonalosti to akorát zvýrazní podle mě.. Ale tenhle je krásnej, určitě bych taky šáhla po něčem od Benefitu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se právě u tohoto bála výdrže díky krémové konzistenci. Mám High Beam a miluju ho <3 :). Obecně už si nedovedu představit svou kosmetickou výbavu bez rozjasňovače.

    OdpovědětVymazat
  6. Tobě ta zlatá moc sluší, já osobně používám Moon beam a jinak preferuji pudrové rozjasňovače, například má tvářenka z The Body Shop je na rozjasnění skvělá.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám také radši tuhé než tekuté a tenhle je fakt parádní, ma krásný odstín:)
    http://bofmyworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Má moc pěkný obal:) A vidět to jde :)

    OdpovědětVymazat
  9. já jsem zatím nenašla žádný vhodný za pár korun, přeci jen to budu zkoušet poprvé, takže.. :D

    tenhle vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat
  10. vyzerá krásne, aj fotky sú super :) Ja som si teraz kúpila dvojitý rozjasňovač od Alverde... je tam práškový a tuhý :) Tak sa ho zatiaľ testujem a tiež chcem určite spraviť recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Náhodou je to rozjasnění na fotkách hezky vidět :)
    Já rozjasňovač používám když mám čas a nespěchám a mám teda tekutý, nějaký obyč z avonu a pracuje se mi s ním poměrně dobře.

    OdpovědětVymazat
  12. No já si včera objednala High Beam a nemůžu se ho už dočkat!!!! :)) Jinak tedy tenhle se mi ale také líbí! ;) pěkně si to na sobě zachytila ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. ta houbička k tomu je geniální nápad, na nějaký rozjasňovač od benefitu se chystám, až si zase nějaký ten peníz našetřím :D

    OdpovědětVymazat
  14. já mám akorát pudrový rozjasňovač od sleeku, po tomhle jsem taky pokukovala

    OdpovědětVymazat
  15. ony ty tekuté prostě vypadají a fungují nejlíp na pleti bez pudru - což se třeba u mě fakt nestane, takže dávám přednost pudrovým a tuhým

    ale těch pár tekutých řeším tak, že si je naťupkám na štětec a nanáším jím, pak se nic nerozpatlává

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá opravdu úžasně a popravdě mě na něm úplně nejvíc láká to balení! Celkově je nádherné, ale žárovky miluju :-)

    OdpovědětVymazat
  17. tak tenhle je opravdu moc pěkný! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Taky už jsem o něm přemýšlela. Já mám ráda MAC Pearl:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Ten je moc pěkný. :) A líbí se mi i ty tekuté.

    OdpovědětVymazat
  20. Hrozně moc bych chtěla vyzkoušet, ale šíleně mě odrazuje ta cena..:-/

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)