pátek 6. dubna 2012

Benefit GIVEAWAY

Tak tu po nějaké době máme čas odměňování! A protože je vás tu už tolik, zasloužíte si krásnou kosmetickou odměnu. Ve spolupráci s českým zastoupením Benefitu mám pro tři šťastné z vás univerzální líčidlo na tváře a rty Benetint.


Pravidla soutěže jsou jednoduchá:


1) být pravidelným čtenářem mého blogu (přes GCF)
2) být fanouškem facebookových stránek Benefitu - zde
3) do komentáře pod tento článkem napsat váš mail
4) a nakonec odpovědět na otázku "Jaký je váš nejoblíbenější výrobek od Benefitu nebo případně který výrobek byste rády vyzkoušely?"


Soutěž bude trvat přesně dva týdny a dva vítěze vybere random a jednoho já :) Tentokrát piště jen jeden komentář, další budou z důvodů přehlednosti mazány (pokud tedy zapomenete napsat např. váš mail, tak smažte předchozí komentář a napište prosím nový)


Takže začínáme! Přeji všem hodně štěstí :)

283 komentářů:

  1. Pravidelným čtenářem jsem už pěkně dlouho, takže to je splněno. Benefit se mi už taky líbí.
    Ráda bych zkusila řasenku They´re real!
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sympaticke :)) Ja bych rada vyzkousela mejaky jejich blush/bronzer, at uz Hoola, Hervana nebo Coralistu, mela jsem lesk (nepamatuju si ktery) a byl moc prijemny, jeden z mala, co jsem vypotrebovala. Mail: alltheprettyjars(at)gmail.com (na fb jsem pod jinym jmenem, tady ho nechci psat).

    OdpovědětVymazat
  3. TOP je tekutý rozjasnovač high beam - benefit :)
    terezavojackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda jejich tvářenky. Rozhodně bych chtěla zkusit něco jiného od nich, dá se říct že cokoli :)
    luckkaa1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ou je :D Takže můj e-mail je: daniela.bertoletti@seznam.cz
    A bohužel zatím nevlastním nic od benefitu, ale na mém wishlistu už je pěkně dlouho (asi tak jako YSL rtěnka :D) Nejraději bych vlastnila všechno, ale pro začátek by mi stačila jedna z tvářenek a ten nový makeup ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluji jejich rtěnky, hlavně odstín I do, I do, I do:) a protože jsem tvářenkový maniak:D, tak bych si ráda pořídila coralista, hervana atd.....no a za finding mr.bright bych se taky nezlobila:))))
    radkacerna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Běžně se soutěží neúčastním, ale Benefit je srdcovka, takže to vyzkouším. Sleduji Tě přes GFC, Benefit na FB a můj nejoblíbenější produkt je jednoznačně High Beam. Bez něj si svůj život neumím představit a nechápu, jak jsem bez něj těch předchozích 25 let mohla existovat :-) Mail je: stylecookbook@seznam.cz Měj krásný pátek!

    OdpovědětVymazat
  8. tvůj blog sleduju už dlouho, je vážně skvělý, jen tak dál! :)

    od Benefitu vlastním bad gal řasenku a pak parfém a s obojím jsem spokojená. ráda bych vyzkoušela cokoliv, strašně se mi líbí jejich obaly :)

    natalje@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. aga.hauerova@seznam.cz

    Ráda bych od nich vyzkoušela tužku na projasnění oka :)

    OdpovědětVymazat
  10. ja ta sledujem aj tu aj na fb a čo sa tyka vyrobkov od benefitu tak nemam ani jeden ani neviem kde by som sa k nim tu na slovensku dostala... a strasne by som chcela vyskusat Porefessional :o)
    Tereza.Hiblarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Doma od Benefitu mám set I´m glam therefore I am a jsem sním spokojená. Ale časem bych ráda vyzkoušela všechny přípravky, protože všechny vypadají kouzelně :))

    Gurecka1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych ráda vyzkoušela High beam, Sun beam, atd atd, líbí se mi od nich toho spousty =)

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduju už dlouho :)
    zatím z benefitu nemám ani jeden produkt,ale stále mě láká rozjasňovač High beam
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Pipeta5@seznam.cz

    Ráda bych zkusila nějaký rozjasňovač :))

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělá soutěž! O téhle značce slýchávám jen samou chválu, ale sama jsem ještě nic nevyzkoušela. Navíc mají tak nádherné obaly! Zkusila bych ráda třeba makeup nebo něco z pečující kosmetiky.

    Tera.Vackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. poslušně hlásím, že jsem fb i gcf fanynka a ráda bych zkusila ten zelenej na ty póry :)
    kikina1987@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ráda bych zkusila cokoliv! Jé zkušenosti s benefitem jsou zatím nulové, tak doufám, že se mi konečně poštěstí. :)
    LucSinQa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná soutěž. ;) Nejvíc ze všeho bych chtěl vyzkoušet finding mr. bright, a pověstnou Hervanu. ;))
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. :D High beam!
    pavelkova114@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Chtela bych vyzkouset Hervanu, They're real a Porefessional
    Hubertka009@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Jůů..parádní giveaway.:-) Mým nejoblíbenějším produktem od Benefitu je jejich tužka na obočí. Úžasně se s ní pracuje a obočí potom vypadá vlemi přirozěn.:-)

    ZuzHunova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. dost pekna giveaway:)) no já jsem taky ješte nic nevyzkoušela , v sephoře chodim vzdy jen tak okolo a divam se na ty ceny:D ale hrozne rada bych vyzkousela jejich tvarenky a rozjasnovac high beam:) uz sem uvazovala prave o benetintu,posietintu a highbeamu:)
    email - iamdreaminblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. To je skvělá GIVEAWAY :-)
    Stále v sephoře u benefitu pošilhávám po High Beam :D

    OdpovědětVymazat
  24. palestinka@seznam.cz

    takže mě je Benefit strašně sympatický, bohužel zatím nemám nic, ale toužím po Porefessional, taky mají krásné paletky a úžasné balení zboží, multifunkční líčidlo, které nabízíš, by mě taky moc zajímalo:)

    OdpovědětVymazat
  25. ad.horakova@seznam.cz

    Zatím jsem od Benefitu nevyzkoušela nic. Moc mě láká vyzkoušet legendární HighBeam a nebo některou z tvářenek( už jenom kvůli jejich krásnému obalu =)). Třeba budu mít štěstí.

    OdpovědětVymazat
  26. Tak pravidelnym ctenarem jsem, ale prihlasila jsem se pres Google az ted. Mail - lucifrid@lucifrid.com. Nejoblibenejsi je Porefessional. A nejradsi bych vyzkousela Boo Boo Zap a Material Girl :). A na FB Benefitu jsem pecena varena :D.

    OdpovědětVymazat
  27. m.horinkova@centrum.cz

    a jelikož je Benefit, tak nějak nad mé cenové poměry:) takže jen sním a toužím po HighBeam (samozřejmě:) nebo po téhle letošní novince rozjasňujícím make upu Hello Flawless Oxygen Wow.
    Ale toužím i po zbytku, klidně bych se líčila jen Benefitem, kdyby mi někdo obstaral zásoby :D

    OdpovědětVymazat
  28. S Benefitem nemám ještě žádnou zkušenost, takže bych to ráda napravila. Nejvíce mě láká vyzkoušet proslulý High Beam.

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Jé, tak já tě doteď sledovala na FB i Bloggeru, ale na GCF ne..napraveno :)
    Od Benefitu mám minisadu Tan About Town a nejlepší z těch výrobků je tvářenka Hoola. Pak bych ráda vyzkoušela High Beam a právě Benetint.
    E-mail na mě je ederova.michaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Benefit se mi líbí kvůli roztomilému balení, ráda bych vyzkoušela set na úpravu obočí
    romccca@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Od Benefitu nic nevlastním, ale hrozně bych chtěla vyzkoušet nějaké make upy, báze, The Porefessional o kterém jsi psala a mnoho dalšího :) Myslím, že benefit má skvělé produkty, nebo si je aspoň všichni chválí :)

    L-LV@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Sledujem pravidelne, už véľmi dlho :) Taktiež Benefit na facebooku. S Benefitom nemám ešte žiadne skúsenosti, bohužiaľ. Keďže som študent tak je ťažko si našetriť :) Takže väčšinu času len ochkám a achkám nad tou krásnou kozmetikou, nad tými ich obalmi a všetkým. Celkovo dizajn Benefit výrobkov je úplne geniálny :) Od začiatku sa snažím sporiť peniažky práve na Benetint! :) Takže táto giveaway je úplne skvelá a úplne by sa mi splnil sen, keby sa mi podarilo vyhrať :) Inak by som tiež rada skúsila Hig beam a nejakú lícenku, už len pre tie ich krásne obaly :) Tak.. a už mi neostáva nič iné, iba pevne dúfať a čakať, či si šťastie sadne práve na mňa :)

    simonakocurkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Od Benefitu bohužel ještě nic nemám, ale rozhodně je na jednom z prvních míst v mém wishlistu. Po čem slintám nejvíc tak to budou asi tvářenky v čele s Hervanou a v těsném závěsu za ní je hned High Beam :-).
    Jinak tvůj blog je každý den ráno hned druhá věc po emailu co na netu otevřu, takže to asi o oblíbenosti mluví za vše. Strašně se mi líbí, že každý den u tebe najdu článek a 99% se mi líbí nebo mě něčím zaujme. Jen s těma obrazama asi budu muset začít chodit, bo kde mám na to všechno vzít prachy?!!! Nevadí, nějak to vykoumám a tobě je odpuštěno a jen tak dál:-)
    apartments.eva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. od benefitu nic nemám, ale chtěla bych vyzkoušet High Beam, The Porefessiona a Bene Tint :)
    eliška.janci@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Pravidelný čtenář já jsem už dávno :). I fanouškem Benefitu na FB. Ráda bych vyzkoušela Benetint, tvářenu Hervana nebo rtěnky. Můj mail je nuf.nuf@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ani ja som ešte nič od Benefitu neskúšala, ale rada by som práve tento Tint :-) pretože nepoužívam rúže, lesky ani balzami na pery iba rôzne tekute/gelove ličidlá. Všetko ostatne mi na prach vadí.
    zelenykrokodil@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  37. ahoj :)zatial som od Benefitu nevyskusala nic....ale laka ma riasenka They´re real...a este tvarenky vyzeraju nadherne :))))ale potesilo by ma nieco nove v mojej kozmetickej tasticke :)

    ewyta19@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  38. terekad@centrum.cz
    Bohužel jsem od Benefitu nikdy nic neměla, protože je to na mě jako studentku maličko dražší kosmetika :(,tak pořád tajně doufám, že nekde něco vyhrauju :), moooc rada bych cokoliv vyzkousela abych pak vedela do ceho investovat...nejvíc mě láká jakákoliv tvářenka a hlavně Porefessional :)

    OdpovědětVymazat
  39. Od Benefitu jsem ještě nic nevyzkoušela, ale celkem mě vždycky lákala řasenka They're real, korektor Boi-ing, Confessions of Concealaholic, nebo rozjasňující Dandelion.
    A tohle je rozhodně lákavá možnost nějaký dobrý kousek získat...;)
    kyky99@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj :) od benefitu bych nejradši vyzkoušela všechno..je fakt úžasný. Doma už mám Porefesional díky tvé recenzi. Po Benetintu už taky nějaký čas koukám, tak zkusím štěstí :) adela.kuchynova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. amyle@seznam.cz
    Mam rada jejich tvarenky :) A rada bych vyzkousela The Porefessional.

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj :) Oblíbený výrobek zatím nemám, protože je to mimo moje finanční možnosti :) Ale ráda bych vyzkoušela HighBeam a na druhém místě hned BeneTint, pak ještě možná Porefessional.

    miskovadana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Tvým čtenářem už jsem nějaký ten pátek. Benefit jsem na FB lajkla nedávno.
    Adresa je lucie.vejmolova@gmail.com
    Od Benefitu zatím nic nemám, ale ráda bych vyzkoušela třeba hello flawless oxygen wow! Slibuje, že rozjansí pleť, je bez olejů a s SPF 25, to vypadá opravdu dobře :)

    OdpovědětVymazat
  44. Já jsem to na FB uhádla jako 1. .... -což znamená, že jsem tvůj likovač :D
    A follow jsem též- to bych byla střelená, kdybych nebyla!!!!
    Teď k Benefitu... Výhru-úžasná, rozhodně bych to chtěla vyzkoušet... Teda už jsem to vyzkoušela v Sephoře, kde na mě vyzkoušeli snad všechny produkty... Neee,že by se mi to nelíbilo, ba naopak! Ale bohužel jsem si pak vše nemohla koupit a jedna z tech věcí,co jsem si nekoupila byla tato a POREfessional...Ten bych chtěla asi víc než tuhle úžasnou sadu, ale to neznamená, že tyhle rozjasňovače nejsou v mém seznamu Must HAve. Benefit je úžasná značka a je skvělé, že s ní spolupracuješ!
    Takže tak no... Toje asi vše... Novlastně ne... Prosímr andome nebo tebe, abyste mě vybrali... děkuji :D

    l.krizova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Nikdy sem od benefitu nic neměla :) ale chtěla bych vyzkoušet jejich tvářenky :)
    Misssha2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Pravidelným čitateľom som už dlhšie:-) Veľmi rada navštevujem tvoj blog.
    katusicek@gmail.com

    a rada by som vyskúšala hociaký výrobok od Benefitu kedže doteraz sa mi nepodarilo vyskúšať žiadnu kozmetiku od nich :-/

    OdpovědětVymazat
  47. Porefessional je moje nejvetsi zachrana a pak mam jeste bo-ing a je taky super, hlavně na kruhy pod očima. Moc ráda bych zkusila tvářenku Hervana, vypadá krásně a recenze taky :)
    Lenka
    lenka.krkoskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. skvělá giveaway, sleduji!

    beresovakarolina@seznam.cz

    od Benefitu mám nejraději porefessional, už si téměř nedokážu den bez něj představit, je opravdu skvělým pomocníkem! a chtěla bych vyzkoušet nějaké jejich tvářenky :)

    OdpovědětVymazat
  49. s benefitem nemám vůbec žádné zkušenosti, vyzkoušela bych jakýkoli produkt :)
    sarka.berounska@seznam.cz

    u mě také probíhá giveaway, takže jste všichni zváni :)
    http://crazyfashiongossip.blogspot.com/2012/03/giveaway-c-2.html

    OdpovědětVymazat
  50. Jéééé, Rendy, to je snad nejkrásnější Giveaway ever :D Já bych chtěla vyzkoušet Asi nový makeup Hello flawless, protože mají širokou škálu odstínů a určitě by mi jeden z nich sedl :) Dál bych chtěla taky vyzkoušet Erase paste na ty moje zatracený kruhháče!!!!

    xPlanetax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. No teda to jsou nádherné ceny!
    Já bych moc ráda vyzkoušela rozjasňovač High Beam :)
    angellovely-things@email.cz

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  52. Natka.horvathova@seznam.cz
    Boužel zatím nemám žádny vyrobek ve sbírce, ale ráda bych vyzkoušela něakou tvářeknu:)

    OdpovědětVymazat
  53. Hrozně bych chtěla vyzkoušet nějakou pudrovou tvářenku - zaujala mě ta, o které jsi psala nedávno... Hrozně se mi líbilo to balení a na to já si potrpím :).
    Taky se mi moc líbí tahle paletka: http://www.benefitcosmetics.com/product/view/smokin-eyes (opět má nádherný obal a líbí se mi jak je všechno při ruce :D) a kamufláž, protože to bohužel moc firem neprodává :(

    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. nic od benefitu nemám a tak bych i ráda vyzkoušela a protože nevím co tak asi něco co by mi osttaní poradili nebo mi pochválili, podle svých zkušeností

    aleachim15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Sledujem myslim od tvojich zaciatkov a som rada, zboznujem tvoje objektivne recenzie, vzdy zacnem lutovat, ze tieto znacky sa neobjavuju na Slovensku :/ Kvoli tomuto dovodu som este nic nevyskusala od Benefitu, no pocuvam na nich znacnu chvalu, vyskusala by som Coralistu, Hervanu(vdaka za recenziu:), Porefessional alebo Erase Paste a Benetint by som velmi vyuzila :) Prajem vela stastia s blogom a mnoho dalsich citatelov.

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  56. Ja bych chtela vyzkouset benefit creaseless cream shadow a taky legendarni benefit pore. Me fascinuje jejich design, ten se jednoznacne odlisuje a zaujme! ada.ozanova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Zítra to bude přesně měsíc, co blog i facebook každý den pravidelně sleduji :)

    Ráda bych od Benefitu vyzkoušela nějakou vychytávku v podobě báze pod oční stíny. A taky řasenka mě láká.

    alybeautylife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. sleduju pres fb i google:)
    já nic od benefitu nevlastním,i když toužím dlouho po tvářence:)na to, že po ní toužím si mě přivedla ty, protože kdyz jsem četla recenzi no prosté uááá:D

    i.baslova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. od benefitu bych ráda vyzkoušela nějaký make up, nejlépe pro suchou pleť:)
    anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Já bych hrozně ráda vyzkoušela všechno!:DD Ale na dovolené v Paříži si chystám koupit High Beam , Hervanu a Erase Paste :)

    veronikamagazine@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. já žádný svůj výrobek od Benefitu ještě nemám :o( jen na ně čím dál častěji čtu na blozích samou chválu - hervana, watts up a POREfessional, to by se mi líbilo ...ale naprosto nadšená jsem z cestovní sady I’m glam, therefore I am!

    efik@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Od Benefitu bych jednou ráda vyzkoušela nějakou jejich tvářenku :)

    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  64. Bohužel od Benefitu zatím nic nemám, tohle by byla skvělá příležitost něco vyzkoušet, když budu mít štěstí. Nejraději bych vyzkoušela bázi porefessional nebo nějakou paletku stínů :P
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Od Benefitu bohužiaľ nemám nič , čo ma veľmi mrzí , ale tu je ho celkom ťažké zohnať :( Chcela by som vyskúšať High Beam alebo práve Benetint :) Verím , že tieto produkty musia byť super a mňa Benefit očaril aj designom výrobkov , ktoré sú akokeby v Retro štýle a ja milujem veci , čo vyzerajú pekne a som si istá , že Benefit je kvalita. :)) Mimochodom ,gratulujem k spolupráci !! :)

    pavlikova.aneta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Moc ráda bych od Benefitu vyzkoušela třeba slavný high beam nebo bázi porefessional.

    Gabriell.la@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Sleduji všude, vše:)
    Mám ráda Benefit tvářenku Dallas, kterou jsem dostala:) Chtěla jsem vyzkoušet ještě něco ale nemůžu si vzpomenout co,sakra:D
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Tvůj blog byl první, který jsem začala sledovat pravidelně. Vždycky mi zvedne náladu=). A od Benefitu bych ráda vyzkoušela právě Benetint. Zkoušela jsem ho sehnat na internetu, ale prodejce mě pěkně natáhl, takže asi budu muset našetřit na originál z kamenného obchodu=).

    OdpovědětVymazat
  69. Od Benefitu zatím nic nevlastním, ale zaujal mne rozjasňovač a jejich tvářenky (navíc mi došla :-x mrk mrk :-))
    Sleduji, likeuji a můj mail: jasumineren@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Asi mi Benefit čítal myšlienky, lebo po Benetinte túžim už strááááááášne dlho :)

    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. 1) jsem
    2) taky splněno
    3) kontakt u mě na blogu :)
    4) Nej nemám. Zkoušela jsem pouze dvakrát jejich krémové stíny/linky či co to je...no nevim, popravdě se Benefitu vcelku vyhýbám, nějak mám pocit, že je to hlavně o obalech a vtipných popiskách a skutečné funkce zaostávají za cenou. Proto bych od nich ráda touto cestou něco vyzkoušela....no, asi ne moc dobrá reklama pro mě, ale nebudu tu kecat, kdybych od nich něco chtěla hodně vyzkoušet, dávno si to sama koupím :)

    OdpovědětVymazat
  72. V prvé řadě, naladila jsi mě na Hervanu, tak asi tu, nebo možná ještě krásně světle růžovou Dandelion. Možná bych zkusila i nějaký z ikonických produktů, jako třeba High beam nebo Benetint, ikdyž se bojím, že bych s ní neuměla moc manipulovat, s tekutými věcmi je to podle mě vždycky těžší :D Bohužel nemám zatím od Benefitu žádný výrobek, nicméně plánuju výlet do Prahy a v tamní Sephoře si snad přijdu na své :))

    Krista.Kudelikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Followuju už dlouho lajkla jsem teď.:)
    SBenefitem zkušenosti nemám, ale asi bychráda zkusila opěvovný High beam.:)
    buffy.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Od Benefitu jsem ještě bohužel nic nevyzkoušela. Ale mají nádherné obaly a určitě bych chtěla někdy vyzkoušet slavný rozjasňovač High beam, makeup nebo nějakou tvářenku. :))

    blazejovska.barbora@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Mám ráda Benetint na tváře i pusu (ten v tyčince v kombinaci s leskem), řasenku They´re real a rozjasňovače - High beam, Moon Beam, prakticky všechno, co jsem vyzkoušela, je parádní.

    OdpovědětVymazat
  76. Tvůj blog byl úplně první, který jsem začala sledovat, takže číslo 1 splněno :) Moc ráda bych jednou vyzkoušela High Beam a právě Benetint.
    Můj mail je andrea.valna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. od Benefitu by som chcela asi všetko :) už len kvôli tým rozkošným retro pin-up obalom, najviac asi Bad gal, nejakú tvárenku a kazetky
    michaela.kridlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Od Benefitu bych ráda vyzkoušela úplně všechno :), ale nejvíc asi Benetint a Hello Flawless Oxygen Wow foundation :) Bohužel nemůžu říct, který výrobek od Benefitu je můj oblíbený, protože žádný nemám :(
    Můj email je danatycova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Vše splněno:)
    A ráda bych někdy vyzkoušela High beam a taky právě Benetint, takže by mě to fakt moc potěšilo:).
    Yanictta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. jee, ja jak vidim benefit, tak jde vsechno stranou :D splneno vse a nejvic mam rada high beam smichany s bene tint, tohle mi ukazala slecna v debenhams, kam jsem si sla puvodne jen pro high beam, samotnou by me tohle opravdu nenapadlo, ale vypada to dobre, takze kdo mate doma high beam i bene tint (popripade bene tint vyhrajete tady), tak urcite vyzkousejte!jinak miluju paletku tattletell all, kde jsou miniaturky vsech mych oblibencu a navic krasny stiny, a hlavne ten stetec je opravdu kvalitni..:)

    OdpovědětVymazat
  81. Zatím jsem od Benefitu nic nevyzkoušela, ale už delší dobu pokukuju po High beam.

    tellisecek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. 1) samozřejmě, že jsem! tak úžasný blog by byl hřích nesledovat :)
    2) také jsem :)
    3) joyandyou@seznam.cz
    4) Od Benefitu jsem zatím neměla tu čest nic vyzkoušet, ikdyž bych moc chtěla. Líbí se mi jejich obaly, jejich výrobky a jako například tady multifunkčnost. Strašně ráda bych vyzkoušela například bázi pod make-up, či krásnou tvářenku Hervana. A přesně o tomto univerzálním líčidlu jsem si včera četla, navíc mám ráda barvy na rty, takže bych chtěla vyzkoušet i toto. :)

    OdpovědětVymazat
  83. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  84. Momentálně šetřím na thrrrob :)) Líbila se mi na všech fotkách po celým internetu, no a na živo v parfumérce jsem si z ní sedla na zadek :D A pořád si říkám, jestli mi za ty peníze stojí...
    Momentálně mám od Benefitu jen that gal a you rebel, ale oba výrobky zbožňuji :)
    patissie@live.com

    OdpovědětVymazat
  85. S kosmetikou Benefit jsem tu čest ještě neměla, ale co by mě fakt zajímalo je High beam, pudrové tvářenky v těch krásných hranatých krabičkách, balzám na rty v kalíšku, rtěnky, řasenka They´re real... Je toho moc, všechno vypadá krásně a lákavě. :) Samozřejmě ráda vyzkouším i tuto tekutou tvářenku, ideálně v růžovém odstínu. :)

    lady.esoteric@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. To je moc krásna giveaway ...moc za ňu ďakujem ...často sa do týchto súťaží nezapájam ...ale zrovna tento výrobok som vážne už dlhšie chcela vyskúšať pre to že som naň počula veľa chváli ....
    Tvoj blog sledujem už dlhšiu dobu aj keď moc nekomentujem vždy si prídem po nejaké inšpirácie alebo keď sa potrebujem pre niečo čo chcem kúpiť rozhodnuť na základe recenzie ....
    Prajem krásne sviatky a môj email je lubinka.letkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. zatím mám doma jen highbeam(je úplně úžasnej!!) ale plánuju si ještě něco dokoupit.a mezi mými favority jsou erase paste nebo právě benetint:)
    SromovaKaterina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Na tvůj blog jsem narazila celkem nedávno a okamžitě se stal mým ranním rituálem. :)
    A k Benefitu, můj nejoblíbenější produkt je POREfessional, pro mě fakt zázrak bez kterého bych se už neobešla. A vyzkoušela bych ráda tvářenku Dandelion, posietint nebo benetint :)

    veronika.dvorakova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  89. smilesabie@yahoo.com

    Nejoblíbenější jsou pro mě Smokin Eyes, Coralista a chtěla bych vyzkoušet Sun Beam a Benetint. :)

    OdpovědětVymazat
  90. Ahoj zatím mám doma jen high beam ale je fakt naprosto super.. A po benetintu toužím už dlouho tak snad budu mít štěstí :)

    mukinisek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Sledujem ťa už dlho :) Značku Benefit nepoznám veľmi dobre, len tak z blogov, takže by bolo pre mňa supr vyhrať túto cenu a vysúšať niečo nové :)
    didala2@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  92. samozrejme sledujem uz dlho a aj lajkujem :)
    od benefitu nemam nic pretoze na slovensku sa to nepredava. co ma vazne "sere". ked pojdem cez leto do prahy tak dufam tam najdem daky obchod. nechces mi robit sprievodkynu?urcite sa vyznas :D
    a chcela by som high beam vyskusat a licenku(vsetky maju krasne).ale tak aj bene tint by som velice rada vyskusala:)
    <3
    sanisloova.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Na značku Benefit v Sephoře vždycky slintám, hlavně nad těma oldschoolovejma krabičkama, ale jejich výrobky jsou dost nad můj rozpočet. Nejvíc by mě asi zajímala řasenka They're real.
    antonie.de@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. siberia06@gmail.com

    total moisture face cream - dlouho se na něj už koukám a pořád se ne a ne odhodlat.

    OdpovědětVymazat
  95. GFC (Mem)
    zejzen@gmail.com
    Líbí se mi Tebou nabízený produkt, proto soutěžím. :)

    OdpovědětVymazat
  96. Sleduju,lajkuju a moc se mi líbí Hervana nebo They're real! Asi ale ještě chvíli zůstanu u okukování regálǔ,nikdy nic nevyhraju:D hubnerova.kaca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Nádherná giweaway :) Od Benefitu chci hrozně moc vyzkoušet nějakou jejich kazetku, třeba finding mr. bright nebo Cabana glama, líbila by se mi i Dallas tvářenka a řasenka They're real, o který jsi psala a já se do ní zamilovala :D Přeju mnoho dalších sledovatelů a pěkných komentářů..Naty ♥

    heligrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  99. Ahoj, sledujem ta, a aj lajkujem, skvela giveaway ;)
    Veci od Benefitu sa ku mne nedostali, u nas je to problem :) Takze tuto znacku poznam len z netu, ale ked pozeram recenzie, chcela by som vyskusat aspon 1 z: High beam, hervana, alebo prave benetint.. Moj email je: absolutvejs@gmail.com
    Vejs :)

    OdpovědětVymazat
  100. Tak tohle je asi jedna z nejlepších giweaway:)) od Benefitu jsem bohužel ještě nic nezkusila, ale vždy pokukuji po High beam a nebo právě po Benetintu, to jsou moji dva favorité;)

    petracor@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. mail: ivetanekulova@gmail.com. Můj nejoblíbenější výrobek je tvářenka Hervana :) je úžasná

    OdpovědětVymazat
  102. Sledujem všade :)
    Ja s benefitom skúsenosti nemám,ani som sa o túto značku doteraz nezaujímala,ale pozerala som si ich výrobky a chcela by som vyskúšať čokoľvek.Ako čítam,obľúbené sú riasenky a aj rozjasňovač :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  103. theplasticmadedreams@email.cz
    zatím jsem nevyzkoušela nic, ale láká mě právě benetint ;)

    OdpovědětVymazat
  104. novotmar@gmail.com
    od Benefitu jsem zatím nic neměla,ale po tvých recenzích mě láká snad všechno..ale nejvíc ze všeho ty nádherné tvářenky,pořád projíždím jejich fotky a kochám se..to snad ani není líčidlo,to je módní doplněk

    OdpovědětVymazat
  105. zatím jsem vyzkoušela jen Moon Beam a ten je skvělý :) ráda bych vyzkoušela určitě Hervanu, protože o ní všichni básní :)

    dominkamina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Od Benefitu nemám zatiaľ nič, ale veľmi rada by som vyskúšala lícenku alebo vlastne hocičo :D
    saska.rackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Ahojky! Tvůj blog samozřejmě sleduju a Benefit na FB taktéž :) Žádný výrobek od Benefitu zatím nevlastním, a proto by tohle byla pro mě skvělá příležitost, jak propadnout značce Benefit, protože věřím (a i vím z různých recenzí a článků), že značka Benefit je super:P ..Ale asi nejvíc bych chtěla vyzkoušet právě jejich tvářenky, protože jsem na tvářenky doslova maniak.. Měj se krásně a i nadále udržuj blog tak skvělý, jak je :) ...Kontakt: military.matches@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Cau Rendy,

    Tvoj blog bol jednym z prvych, ktore som zacala sledovat uz takmer pred rokom. Mam Ta v zalozkach, na FB, na GFC a kazdy den na Teba klikam kvoli novemu clanku hned rano a zomierala som pri Tvojich nakupoch v USA. Je to sila, ale o Benefite som pred rokom vobec netusila. Paradoxom je, ze ma do toho zasvatila moja korejska kamoska Jae-Eun, prave ked sme boli v Berline. Okrem ineho mala presne tento Benetint (ruzovy) a tvarenku Dandelion. Vtedy som sa do toho zamilovala, a kedze na Slovensku Benefit nie je, sledujem vsetko zahranicne a cakam na to, ked si o par mesiacov zarobim svoje prve peniaze (dufam) a z prveho platu si kupim prave tvarenku Georgia a tento Benetint. Ostatne az potom :D Takze nie vyskusat, ale uz vlastnit :) A asi to je vsetko, co sme potrebovali mat splnene, tak uvidime. Prajem pekne sviatky kazdemu !!! :)

    gabriela.drobnakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. High Beam ♥ :) úžasná věc..i když přiznám se, že to byl dárek..sama na něj asi jen tak mít nebudu :( mimochodem máš skvělý blog :) je fajn že (asi jako jediná bloggerka, kterou znám?) přidáváš články denně :) :) takže...prosím nepřestávej :D
    Měj se krásně :) makinka11@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Už dlouho uvažuji nad tím, že si od Benefitu něco pořídím. Já bych sáhla asi po očních stínech nebo práv po tvářence. :)
    Skvělá giveaway!!
    luckasumova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Miluju tvářenky od Benefit a přála bych si vyzkoušet the POREfessional. :)
    marketa.formankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  112. wow benefit! :O sleduju tě, sleduju, už dlouho!
    já bych chtěla vyzkoušet jednou tu jejich pověstnou řasenku :)
    cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. luckapuckablog@email.cz

    chtěla bych vyzkoušet cokoliv od téhle roztomilé značky!

    OdpovědětVymazat
  114. Žádný výrobek zatím nevlastním a neskutečně mě to štve :D Ale už jsem přesvědčila kamaráda, který je na studijním pobytu v NY, že jediné věci, které chci přivézt je High Beam a kilové balení Reese´s :D Tvůj blog je fakt super, každý den se těším na článek, pokračuj v tom co děláš tak dobře :)

    kuklisek.ivonka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. kleneex97@seznam.cz
    Benefit obdivuji dlouho, chtěla bych vyzkoušet jejich novou řasenku They´re real! :)

    OdpovědětVymazat
  116. fredyqa@azet.sk
    high beam <3 !

    OdpovědětVymazat
  117. jana-simkova@email.cz
    Ahoj...na tvůj blog chodím už dlouho, ale tohle je první giveaway, do které jsem se přihlásila, protože na ně mám strašnou smůlu :D...benefit kosmetiku obdivuju v sephoře i na internetu (i kvůli jejich krásným obalům) už docela dlouho, ale žádný z benefit výrobků nevlastním a bohužel asi nějakou dobu vlastnit nebudu (nejspíš dokud si nezačnu sama vydělávat, což ještě chvíli potrvá :D) chtěla bych vyzkoušet právě benetint, obdivovala jsem ho už ve videích na youtube :D...a potom také they're real řasenku, tvářenku hervana a rozjasňovač high beam - i když, kdyby mi někdo chtěl něco od benefitu darovat, bylo by mi úplně jedno co :D

    OdpovědětVymazat
  118. Jéé, super. Chtěla bych si koupit nějaký make-up nebo stíny. Mají krásné balení.
    Petarda97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Pravidelným čtenářem jsem opravdu dlouho a trávím tady každičkou volnou chvilku, protože tvůj je ten nejlepší, jaký jsem kdy navštívila. :)

    Moje oblíbené produkty od Benefitu jsou asi řasenky a pudry. Vyzkoušet bych chtěla takřka cokoliv! :) Jenomže se nikdy na mě štěstí neusměje a ještě nikdy jsem nevyhrála žádný GIVEAWAY :(

    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  120. Ráda bych vyzkoušela Smokin’ eyes :-)
    taraneec7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. od Benefitu este nemam zakupene nic, ale uz dva tyzdne ma laka myslienka, ze si zo zahranicnej stranky kupim porefessional v baleni s mini erase paste a girl meets pearl za velmi vyhodnu cenu. len mam obavy objednat si zo zahranicia, ked balicek nebudem poisteny, lebo nase mile pani postarky mi uz dvakrat vzali nepoisteny balicek..a chcem vlastnit uz ten spominany Porefessional, Girl meets pearl!!! najviac :) a Sun Beam - ak nebude pre mna prilis tmavy a Bene Tint som uz skusala u kamosky a ten ma laka tiez!
    simca.gulvasova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. denisa.hilovska@gmail.com

    rada by som vyskúšala práve univerzálne líčidlo, ktoré môžem vyhrať u Teba :))

    OdpovědětVymazat
  123. zaneta.skrdlova@seznam.cz

    Momentálně je můj nejoblíbenější výrobek tvářenka Hervana. :)

    OdpovědětVymazat
  124. zemkova.k@gmail.com

    Od Benefitu ještě bohužel nic nevlastním, ale hrozně bych chtěla vyzkoušet Porefessional na moje tragicky rozšířené pory:)

    OdpovědětVymazat
  125. Ježiš to je super příležitost! :)
    Já snad nemohu vybrat nejoblíbenější výrobek tak vyberu oblíbený a to POREfessional. <3 A proč? Protože dělá všechno, co má. Sama víš. :)
    miadoxanska @ email . cz

    OdpovědětVymazat
  126. karrinka@seznam.cz

    Nejoblibenejsi momentalne asi rasenka they are real. Od te doby co ji nosim mi uz nekolik lidi pochvalovalo rasy a ptalo se co za rasenku pouzivam:)) Rada bych vyzkousela prave benetint, protoze mi chybi nejaka netrpitiva tvarenka co dlouho vydrzi, a v tom si myslim ze by byl benetint super!:) Laka me aji jejich pletova kosmetika, ale to uz bych chtela asi moc;)

    Jinak mas super blog, uz nejaky ten patek te sleduji a moc se tesim na recenze veci z ameriky;)

    OdpovědětVymazat
  127. Uz davno snim o high beam. :)
    amalie22@email.cz

    OdpovědětVymazat
  128. Ahoj, diky za super giveaway. Ja jsem zatim od Benefitu nic nevyzkousela, ale laka me ten novy Make up:)
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Zatím jsem nic nevyzkoušela, ale láká mě high beam :)
    natalie.nachtigalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. nejvic jsem se zamilovala do jejich tvářenek:)
    al.bis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. lucik.hroch@seznam.cz
    ráda bych vyzkoušela sadu na kouřové líčení. nejsem si jistá jestli se to tak jmenuje :D

    OdpovědětVymazat
  132. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  133. tak já toho mám od nich víc a všechno je to fajn, takže těžko vybírat tu nej věc ... super mi přijde jejich kit na obočí, thrrrob tvářenka, která je skvěle růžová, a obligátně high beam

    ráda bych vyzkoušela právě benetint, protože jsem ho zatím pokaždé tak nějak odložila na "příště" .. ;)

    OdpovědětVymazat
  134. musím se přiznat, že jsem od benefitu ještě nic nezkusila, ale všude čtu, že je to skvělá kvalitní kosmetika, tak je možná na čase to změnit, co myslíš? :-))

    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  135. taky jsem od Benefitu ještě nic nevyzkoušela, a když už soutěžím o tenhle produkt tak bych ho teda ráda vyzkoušela :) verda.patkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Splňuji vše :) Email:spicedchocolate(at)seznam.cz

    Zatím jsem bohužel ještě od Benefitu nic nezkoušela, ale můj wishlish je poměrně obsáhlý. Když to vezmu ve zkratce, tak bych hrozně ráda vyzkoušela make-up Hello Flawless Oxygen Wow, pak korektor Boi-ing na moje kruhy pod očima, Hervanu samozřejmě, to je srdcovka a řasenku They're real.
    Benetint se mi taky moc líbí, jako lipstain i na tvářích vypadá hodně přirozeně a to je na něm super :)

    OdpovědětVymazat
  137. Jak já bych ráda vyhrála tyjo :))
    vše splňuji
    a od Benefitu bych velmi ráda vyzkoušela právě Benetint, High Beam a tu novou skvělou tvářenku :)Tak snad se na mne usměje štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  138. No tak já miluju Benefit porefessional, na který si mě čirou náhodou nalákala právě ty =D se mi to sledování blogů někdy pěkně prodražuje, nicméně díky za takové recenze, oceňuji, že se dělíš o své zkušenosti a ostatní pak nekupují zajíce v pytli. Dál by mě moc zajímala Hervana a taky nějaká jejich rtěnka...a parfémky se chystám očichat =)
    lucie.strejtova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Od Benefitu doma zatím nic nemám, ráda bych vyzkoušela jednu z tvářenek, POREfessional, korektor Boi-ing a samozřejmě Benetint :)

    evelinbeauty00@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  140. od této značky doma zatím nic nemám ale docela mě zaujala řasenka They´re real :)
    e-liis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  141. To je moc pěkná výhra, takovou bych si nechala líbit..! :) Jinak od nich nemám vyzkoušeno nic a ani moc jejich nabídku nesleduji.. ale zahlédla jsem kdesi pěkné tvářenky a jelikož s tvářenkami nemám zatím moc dobré zkušenosti, třeba by to nějaká od Benefitu změnila.. :D :)
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Táákže Benefit značku znám pouze z tvojich recenzí pak ještě z recenzí Mii, ale nikdy jsem se na to neupoutala, začala sem sledovat fb stránky benefitu a hle zamilovala sem si rozjasňující make-up Hello Flawless Oxygen Wow..musím si ho koupit co nejdříve..Jinak teď sem se rozepsala tak bych ti chtěla pochválit blog je úžasný, články, desing, fotky prostě vše. Přeji ti moc úspěchů :) Štěpánka Můj mail je wampulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Mojí favoritkou je Georgia, ale chtěla bych vyzkoušet skoro všechny jejich tvářenky, bronzery a rozjasňovače :-)

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  144. Jůů, krásný ceny :)
    Od Benefitu bych ráda vyzkoušela make-up a řasenku, a jejich odličovací přípravky vypadají taky skvěle! :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. 1) jsem :)
    2) jsem také, již od doby co založily fb stránku :) sice přes jiný email (v případě výhry ho kdyžtak napíšu :)
    3) 16natynaty16@gmail.com
    4) můj nejoblíbenější přípravek od Benefitu, a nejoblíbenější přípravek všech dob je rozhodně the POREfessional. Už bez něj nedokážu žít haha :D je úžasný :) první věc, která mi opravdu dokáže schovat rozšířené pory.
    A rády bych vyzkoušela v nejbližší době Sun Beam, zkoušela jsem ho v sephoře a byl úžasný, takže na něj začínám šetřit :) Mám slabost pro rozjasnovače, zejména ty od Benefitu a tenhle je tak náádherně třpytivý, úplně ideální na léto :))

    OdpovědětVymazat
  146. Ahoj, žádnou Benefit kosmetiku bohužel nevlastním, takže kdybych vyhrála, měla bych možnost poprvé něco vyzkoušet :).
    Když se na Benefit kouknu na internetu, chtěla bych nejraději všechno najednou. Mají moc krásné obaly!
    Nejvíc mě asi láká čistící gel na obličej You can clean up nice
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Benefit jsem ještě nezkoušela takže by tohle byla dobrá příležitost :) Nemůžu vybrat jen jednu věc, která by mě lákala zkusit :)
    cer.terka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  148. Jollik.r@seznam.cz
    Z benefitu ještě nic nemám ale chtěla bych vyzkoušet bázi pod make-up Porefessional na kterou mě velmi navnadila tvá recenze.

    OdpovědětVymazat
  149. sleduju;)
    já zatím od benefitu nikdy nic nezkoušela ,ale moc mě láká Hervana a High Beam.Především Hervana , protože má úžasné barvičky a zatím jsem na ni četla jenom dobré recenze ;)
    ve.posp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Pěkná soutěž ;). Já mám ráda od Benefitu Porefessional, ale právě ty Benetint bych moc chtěla zkusit :).

    kejtymail@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Co bych chtěla vyzkoušet od Benefitu? Když on se tak těžko vybírá jen jeden výrobek :D. Ty jejich obaly prostě miluju, takže už jenom kvůli tomu nejlépe VŠECHNO, prosím pěkně :).
    magnifity@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Sleduji..od tebe se začala rozvíjet moje závislost na beauty blozích :D Jinak od Benefitu ještě nic bohužel nemám. Vždycky když u tebe vidím nějakou recenzi na jejich výrobky, tak si říkám..ty krásný obaly a ty barvy! Zatím jsem si ale na žádný z jejich výrobků nenašetřila.. Asi nejvíc mě lákají tvářenky, high beam a benetint samozřejmě :)
    t.h.e.t.i.s.@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  153. beauty blogy jsem začala sledovat právě díky/kvůli tobě, a ve funkcích se tu moc nevyznám, takže doufám, že jsem to follow-ání zadala dobře! Od Benefitu mám několik věcí, ale nejoblíbenější je určitě the POREfessional! Právě teď šetřím a těším se na SunBeam, protože na léto je to moje must have #1!!
    kamilabrazdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. vicenova.dana@gmail.com
    Od Benefitu som nevyskúšala ešte vôbec nič,lebo ho na Slovensku nepredávajú,ale chcela by som vyskúšať úúúplne všetko :) hlavne farby na líčka :)

    OdpovědětVymazat
  155. od Benefitu jsem ještě nikdy nic neměla, ale vždy mě lákaly jejich řasenky, porefessional, boi-ing nebo tvářenky :)) a líbilo by se mi už jen to, kdybych měla ty krásné obaly v koupelně :D
    petra.ph@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  156. sedlarova.sarka@seznam.cz

    a sleduju jak Tebe, tak Benefit Facebook.

    Nejoblíbenější výrobek je High Beam (trochu i proto, že byl můj první Benefit výrobek) a už dlouho chci vyzkoušet právě Benetint a taky Hervanu a nebránila bych se ani ostatním "tintům". :)

    OdpovědětVymazat
  157. Bohužel od Benefitu zatím žádný výrobek nevlastním. A mým přáním je vyzkoušet high beam nebo sun beam a Hello flawless make up ! :) Určitě by mě ale potěšilo cokoli od Benefitu.
    f.terka.f@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  158. chŕistina.z@seznam.cz

    Já chci už delší dobu vyzkoušet rozjasňovač Watt's up a taky POREfessional.

    OdpovědětVymazat
  159. rada by som vyskúšala Badgal lash mascaru, pretože som na ňu čítala pár dobrých recenzií
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  160. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  161. Sleduji tebe i Benefit už nějaký čas, takže splněno :)
    Od Benefitu mám zatím dvě řesenky- They're real, a Bad Gal waterproof... Obě naprosto miluju, lepší řasenku jsem asi v životě neměla (Bad gal o trošku vede o:) )
    Vyzkoušet bych toho chtěla moc, protože se mi značka šíleně zalíbila a mají naprosto dokonalé webové stránky, které všechny ty věci přímo vnutí :D :) Co potřebuji ale nezbytně, je hello flawless oxygen wow! (nejlépe i pudr hello flawless), coralista tvářenka a boi-ing :) A hlavně- ty dokonalé obaly!
    Nojo, musím začít šetřit :))
    seinedra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  162. terezagast@email.cz

    S Benefitem zkušenosti nemám a proto bych možná ráda vyhrála tu Giveaway- abych něco nového vyzkoušela, mezi produkty, které bych si ráda koupila patří například rozjasňovač Watt's Up!

    Jinak na tvůj blog jsem narazila teprve tak před dvěma,třema dny, když jsem hledala nějakou recenzi. Máš to tu fakt pěkné, líbí se mi, jak všechno objektivně hodnotíš.. jen tak dál :))

    OdpovědětVymazat
  163. Velmi rada by som skusila tebou chvalenu Porefessional bazu, dozvedela som sa o nej prvykrat od teba. Skusila som na moje rozsirene pory aj krem od biodermy na tento ucel a loreal primer pod makeup, no obe funguju len chvilu, po case mi znova pory vyniknu, takze velikanksu nadej vkladam prave do tohoto vyrobku od benefitu :). Rendy dakujem za typ.
    Moj mail: andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  164. Od benefitu jsem jeste nic nevyzkousela...ale libi se mi takove to retro líčení :D
    gabisek123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  165. Mezi mé nejoblíbenější produkty od Benefitu patří jednoznačně tvářenky.Rada bych vyzkoušela
    POREfessional báze Benefit na rozšířené póry ,jelikož slýchám samou chválu.:-)
    petulinda10@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  166. Od Benefotu bych nejvíce chtěla vyzkošet High Beam, abych zjistila, jestli je opravdu tak skvělý, protože zatím jsem všude četla samou chválu :-) email je michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  167. Benefit jsem zatím neměla tu čest vyzkoušet, ale ráda bych prostřednictvím téhle soutěže zkusila vyhlášený Benetint. Jinak se mi moc líbí Hervana, řasenka They're real, Porefessional a High beam, o kterém jsem četla jenom chválu. ;)

    partypoison007@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  168. podmínky splněny :) Od Benefitu zatím nic nevlastním, tady na východě Moravy je tato značka něco jako jednorožec.. Nicméně tohle univerzální líčidlo má velmi půvabné balení a díky vyváženému poměru těchto povrchních pohnutek a víry v kvalitu prestižní značky bych ho moc ráda přivítala ve svém kosmetickém arzenálu :)

    OdpovědětVymazat
  169. Chtěla jsem Brow Zing, bohužel je na mě moc teplý, tak teď toužím po Porefessional. Jinak mám nějakou tužku na zvětšení rtů. Nevhodný odstín, tak půjde do světa...
    Blongie007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  170. túto značku som doteraz nepoznala takže nemám obľúbený produkt, ale zaujali ma pekné parfémy

    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  171. Strašně se mi líbí různé sety očních stínů, určitě bych chtěla někde nějaké vyzkoušet. :)

    petra.svejdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  172. v Benefitu se moc neorientuju, ale hrozně se mi líbily tvoje recenze na jejich tvářenky, takže bych v budoucnu hrozně ráda vyzkoušela nějakou

    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  173. Petfruf@gmail.com
    Zatím jsem neměla žádné líčidlo od Benefitu, ale ráda bych vyzkoušela řasenku They're real a tvářenku Hervana ;)

    OdpovědětVymazat
  174. já jsem si zamilovala rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
  175. martina.strizencova@gmail.com
    Od Benefitu som nemala možnosť vyskúšať nič :(, ale veľmi ma baví minimálne čítať recenzie o nich, pretože vyzerajú úžasne a podľa blogeriek aj úžasné sú :) tak sa hádam pošťastí a niekedy budem mať tú možnosť vyskúšať niečo :)

    OdpovědětVymazat
  176. Podmínky splněny.. Určitě řasenka They're real (snad se to tak jmenuje :D) :) Třeba se poštěstí a vyzkouším i tenhle produkt.

    ta.nejlepsii@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  177. Michaela.Krickova@gmail.com

    Od benefitu sem nikdy nic nezkoušela, ale tohle bych fakt chtěla zkusit protože mě fascinuje jak něco může být univerzální líčidlo na rty i na tváře a ještě to vypadá jako lak na nehty.)))A upřímně se mi tomu nechce moc věřit že je výsledek pak hezký.)

    OdpovědětVymazat
  178. od benefitu jsem ještě nic nevyzkoušela,ale ráda bych makeup :)
    veronika.penkava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  179. Mail mám na profilu a od benefitu nemám nic, ale ráda bych vyzkoušela jejich nejnovější makeup Hello Flawless :)

    OdpovědětVymazat
  180. od benefitu nemám zatím nic, ale jejich kosmetika mě dost láká, mají i krásné obaly a můj favorit k vyzkoušení je girls meets pearl a v nedávné době mě zaujal i benetint, takže tahle giveaway je příhodná :D

    jinak meil: move.your.body@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  181. mám ráda jejich rtěnky jsou úžasné a ty barvy prostě úžas :)
    karolina.kalovska@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  182. Ahoj, od Benefitu zatím nic nemám, ale nejvíc mě láká jejich nový make-up, Hervana nebo právě bene tint :)

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  183. gfc - color.beam

    s Benefitem zatim zadnou zkusenost nemam, ale rada bych mela:-)
    laka me benetint a rozjasňovače:-)

    OdpovědětVymazat
  184. meggieswonderland@gmail.com

    Od Benefitu som vždy chcela vyskúšať práve Benetint tak dúfam, že sa na mňa konečne usmeje šťastie :)

    OdpovědětVymazat
  185. mischa.b@seznam.cz
    Chtěla bych vyzkoušet benefit brow bar, což je samozřejmě služba a ne výrobek, ale s výrobky zatím zkušenost nemám, takže cokoliv :)

    OdpovědětVymazat
  186. z.kloudova@gmail.com

    Já bych od Benefitu chtěla vyzkoušet nějakou paletku nebo stíny :D

    OdpovědětVymazat
  187. Tebe čtu dlouho a velmi dobře mi výrobky od benefitu přibližuješ. Benefit také sleduji protože mají vždy nějakou pěknou soutěž.

    Hrozně moc bych chtěla vyzkoušet tvářenku Hervana, protože je to nádherné (harmonické) souznění barev a návíc s tím štětečkem si velice polepšila, naprostá nirvána v tvářenkách:o)

    lostacka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  188. já jsem vždycky chtěla vyskoušet jejich pudry nebo vonavky.. A sleduju tě už dlouho !! :)
    luvyouallthetime@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  189. Ahoj!
    No vždy jsem chtěla vyzkoušet jednu z jejich řůží na tváře, například dandelion. Příjemný zbytek dne.:)
    Email: t.linda@email.cz
    Blog: around-linda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  190. Myslím, že není věc, kterou bych od Benefitu nechtěla jednou vyzkoušet..:) Momentálně nejvíce toužím po The Porefessional, High Beem a Hervaně.. :) A samozřejmě sleduju a to skoro od úplného začátku tvého blogu.. :)
    kubjatova.kl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  191. Ahoj Rendy!

    Rada bych nekdy vyzkousela The Porefessional, Bella Bamba a That Gal, ktery me dost laka... :)

    e-mail: prochazkova13@seznam.cz

    krasny den!

    Lucie

    OdpovědětVymazat
  192. Pravidelným čtenářem jsem sice krátce, ale o to poctivější. Opravdu klobouk dolů před tím, jaký máš přehled a jak poutavě dokážeš psát. Kdysi jsem chtěla podobný web založit i já, ale nakonec jsem nenašla tolik odvahy.
    Od Benefit jsem zatím nic nevyzkoušela, ale jelikož stále hledám nějaký odličovač, co by mi opravdu sedl, tak bych vyzkoušela nějaký od Benefit.
    thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  193. Sleduji dlouho, like jsem taky dala .. :)
    Od Benefitu jsem zatím nezkusila nic, jelikož jako student si dražší kosmetiku nemůžu moc dovolit .. :) ale určitě bych od nich ráda zkusila jednu z jejich paletek, na které všude čtu samé chvály. :)

    katthrin95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  194. Je toho víc, co bych chtěla vyzkoušet, ale nevíc mě v poslední době zaujaly tvářenky a hlavně Benefit Glam set :) slunickor@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  195. Od Benefitu nemám nic, ale ráda bych zkusila nějaký lesk či řasenku :-).
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  196. Tuhle značku pořádně ani neznám, takže jsem zatím nic nevyzkoušela :)
    v.kusalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  197. Zatím nemám s Benefit žádné zkušenosti, ale zaujalo mě dost produktů, např. Sun Beam.
    Sleduju tě na GFC a Bloglovin..
    teleska.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  198. Benefit znám, chodím se na něj jen zatím "dívat" do Sephory a nebo čuchat ty úžasné vůně<3 Bohužel si ale nevydělávám a nemám tolik peněz, abych si mohla dovolit koupit něco tak drahého, tak bych byla moc ráda, kdyby se mi poštěstilo a já mohla zkusit alespon tohle líčidlo:))
    veirauchova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  199. Od Benefitu jsem zatím nic nevyzkoušela, ale fascinujou mě jejich sady mmakeupu, jako třeba I'm glam, ráda bych taky zkusila jejich primer the POREfessional.
    a.stromsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  200. danka.zimova@gmail.com
    priznam sa o tejto kozmetike pocujem po prvykrat

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)