sobota 31. března 2012

Yves Rocher tělové mléko Nutri Specific

Pro dnešek jsem si pro vás vybrala jedno tělové mléko (teda spíš krém) od Yves Rocher. Nutri Specific je vyživující tělový krém, který jsem dostala jako nějaký dárek k nákupu. Je to už nějaký čas, co tato akce probíhala a mezitím jsem stihla celý krém vypotřebovat. Proto můžu s jistotou říct, že příště bych si ho sama už určitě nekoupila. Proč? Nejdřív začnu pozitivy - krásně voní (něco na způsob Nivei s mandlemi), má příjemnou konzistenci, krém není mastný a rychle se vstřebává a zároveň je dostatečně hydratační. Kůže je po použití příjemná na dotek a krém se celkem dlouho na kůži udrží. Je tu ale jedno velké ale! Normální prodejní cena je 299 Kč, což je podle mě naprosto nekřesťanská cena, vzhledem k tomu, že je krému jen 150ml a opravdu rychle se vyplácá. Takže co se účinků mléka týká, tak těm nemám co vytknout. Zároveň si ale myslím, že když si člověk koupí 400ml Niveu za 150Kč tak získá velice podobný až totožný produkt za poloviční cenu. Možná, že kdyby cenovka byla jen 99Kč, tak si řeknu proč ne, ale takhle je v mých očích opravdu zbytečně drahé a snadno nahraditelné.






A jedna dobrá zpráva pro milovníky chrpového odličovače - nyní je k sehnání v novém balení a za zaváděcí cenu. A hádejte, kdo si půjde udělat malou zásobičku těchto odličovačů? :) Foto je z oficiálních českých stránek YR.




Znáte někdo tento tělový krém? Máte ho vyzkoušený? :)

6 komentářů:

  1. Há, díky za info o chrpovém odličovači, to si taky pro pár zajdu :) Ty odličovače na oči mají vážně skvělé, jinak z Yves Rocher moc věcí nemám, ani ten krém jsem nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  2. neeee, nedávno jsem koupila chrpovej odličovač za tu plnou cenu, ach jo :D evíš od kdy ta akce platí?

    OdpovědětVymazat
  3. Taky už ten odličovač mám, ještě pár použití micelárky od Biodermy a vrhám se na něj, abych zjistila, co na něm máš :-)

    OdpovědětVymazat
  4. kosmetiku YR mám moc ráda, ale je fakt, že některé ty ceny jsou úplně super, až se divím, protože bych řekla že to bude stát více a zase jiné produkty by mohly být levnější.

    odličovač s chrpou je super, nedávno jsem o něm psala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Suzie: tohle je zaváděcí akce, netuším do kdy platí, ale mě domů každý měsíc chodí slevové letáčky s 40% slevou a používám je na nákup právě těch odličovačů a to pak vyjdou asi na 110 Kč

    viennettka: to jsem zvědavá, jak se ti bude líbit, ale já na oči skoro nic jinýho nesnesu :)

    Natálje: některé ceny mají hodně nadsazené :)

    OdpovědětVymazat
  6. Konečně si pořídím odličovač od YR :) Díky za tip ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)