sobota 10. března 2012

Yes to carotts scrub a šampon

Pravidelní čtenáři možná už vědí, že od značky Yes To carrots jsem si velice oblíbila jejich kondicionér. Ten už více vychvalovat nemusím, ale je logické, když si od určité značky něco oblíbíte, navnadí vás to zkoušet i další produkty. Tak to bylo i v tomto případě. Vyšlo to ale jen na 50%. Proč? To se hned dozvíte...




Začnu asi tím horším, ať si to lepší necháme na konec. Jemný peeling jsem objevila ve výprodeji, který teď probíhá v Sephoře, jelikož Yes to měnil obaly a těch starých je potřeba se zbavit. Protože jsem zvyklá na krásnou vůni kondicionéru, očekávala jsem, že i peeling bude mít stejnou parfemaci. Ale ouha, peeling nevoní ale spíš smrdí. Nevím k čemu bych to přirovnala, možná hnijící omítka :) No, takže vůně u mě moc neprošla. Peeling je opravdu hodně jemný, takže bych se nebála používat ho denně či obden. Rozhodně to není ten typ peelingu, co vám vydře obličej. Svůj účel splní dobře, ale chybí mi prostě to něco navíc v podobě příjemné vůně, která by mě lákala ho často používat. Pro nenáročné konzumenty bude úplně dostačující, můj nos je ale trochu rozmazlený a čekal víc :) Jinak co mě ještě trochu pobavilo - na krabičce byl jako český překlad uvedený - slupovací peeling. Což mě trochu vyvedlo z míry a řekla jsem si, že je to zjevně nějaká pokroková novinka. Zklamu vás, není. Jen chyba překladu, protože někdo si myslí, že exfoliating znamená slupovací.




To lepší na závěr. Potěšením pro mě byl tento šampon, který jsem našla také pod vánočním stromečkem. U něj je parfemace konečně stejná jako u kondicionéru, takže bingo! Má již nový obal, který se mi ale tolik nelíbí jako ty původní podlouhlé tubusy, které předtím byly. Šampon čistí, vyživuje a zvlhčuje vlasy a po jeho použití se vážně krásně lesknou! Sice je tato karotková řada určená na suchou až normální pleť nebo vlasy, ale to nijak nebrání používat šampon i když máte vlasy mastnější jako já. Obsahuje minerály z Mrtvého moře, je SLS a paraben free. Taky dobře a hojně pění, což údajně nebývá u SLS free šampónů zvykem. Nemůžu tvridt, že bych měla pocit více zvlhčených vlasů, ale po umytí jsou čisté, svěží, lesknou se jako blázen a hlavně je šampon nezatíží a nejsou pak mastné, což je pro mě priorita číslo jedna. Střídám ho se šamponem Loreal, který je určený na mastné vlasy a vzájemně se dobře doplňují. Šamponu dávám určitě plný počet bodů a můžu vám ho sama za sebe doporučit! Stejně tak jako kondicionér nebo sprchový gel ze stejné řady :)






Tak schválně kolik z vás už něco od Yes to má ve své koupelně? :)


11 komentářů:

  1. Túto značku vôbec nepoznám, ale myslím že sa po nej pozháňam, pretože momentálne hľadám nejaký spoľahlivý šampón a tento vyzerá sľubne :)

    OdpovědětVymazat
  2. da se to koupit i nekde jinde nez v sephore? diky

    OdpovědětVymazat
  3. vůbec neznám, ale ten šampon vypadá podle popisu slibně ..

    jinak mohla bys u ne zas tak známých věcí fotit i složení? ono to sice jde dohledat jinde, ale takhle by to bylo pěkně všechno v jednom :)

    OdpovědětVymazat
  4. Michaela: v ČR nevím o žádné další prodejně, ale po internetu se dá určitě sehnat v pohodě :)

    Černá Moora: pokusím se napravit :) to pramení čistě jen z mého nezájmu o složení většiny věcí :) jsem v tomhle ohledu trochu ignorant, proto ne vždycky fotím i složení, ale budu na to pamatovat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám jen ten kondicionér a asi to tak zůstane, nijak nadšená z něj nejsem. Špatný není, ale čekala jsem víc, drogerkový Loreal dělá mým vlasům lépe.

    OdpovědětVymazat
  6. viennettka: já ještě neobjevila kondicionér z drogerky, který by mi vlasy nezmastil a vypadaly nějak normálně. tohle je vážně první, co mi strašně sednul :) ale co člověk, to jiné potřeby i očekávání :)

    OdpovědětVymazat
  7. "Yes to" majú aj na tejto stránke a delivery je free. :) http://www.feelunique.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Ja jsem maximalne spokojena s kombem yes to cucumbers :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle značku neznám a slyšela jsme o ní až u Tebe, díky za typ .

    OdpovědětVymazat
  10. též jsem si tuto zeleninovou kosmetiku oblíbila a to tak, že jinou už kupovat nehodlám. k Vánocům jsem dostala kondicioner a pak jsem si koupila i šampon, ovšem ne carotts, ale tomatoes na jemné a křehké vlasy, šampon je tedy objemový, též vlasy krásně rozzáří, jsou pak jemné, čisté, prostě super :) mně naopak se líbí daleko víc nové, kulaté obaly.
    chtěla jsem se tě zeptat, jestli nevíš o nějaké e-shopu, kde by tohle prodávali. protože kupovat to v Sephoře za skoro dvojnásobnou cenu než uvádí oficiální web se mi moc nechce :/

    OdpovědětVymazat
  11. já měla kdysi yes to carrots balzám na rty :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)