neděle 25. března 2012

Vichy Purete Thermale 3v1

Dneska mám pro vás jedno univerzální čistící pleťové mléko od Vichy. Vyhrála jsem ho u Páji na blogu Color Beam. Takže jí tímto ještě jednou děkuji :)



Není to pro mě až taková novinka, protože jsem si stejné mléko přivezla před několika lety z Paříže v mega 400ml balení. Je to vlastně čistící mléko, tonikum a odličovač očí v jednom. Pro mě je to spíš jen odličovací mléko, za tonikum ho vážně považovat moc nelze. Velké plus je to, že mé oči přežily odličování s ním, což se rovná skoro zázraku! Je to zatím asi jediné odličovací mléko, po kterém nemám rudé oči, nevidím rozmazaně a celkově z něj nemám žádnou psychickou újmu. Takže možná malý tip pro někoho s extrémně citlivýma očima (dodám, že mě jinak pálí oči i z růžové Biodermy :) Stejně ale dál zůstanu věrná svým olejovým odličovačům, protože mám prostě pocit, že nic tak dobře neodstraní make-up a řasenku jako právě olej. I u tohoto mléka jsem se potýkala trochu s problémem všechen make-up z očí odstranit na 100%.



Mléko jinak velmi příjemně voní a jeho textura není vůbec nijak mastná, takže se hodí pro všechny typy pleti. Etiketa sice uvádí jako použití mléko prsty na obličej nanést a pak setřít vatovým tampónkem, ale já jsem mléko rovnou nanesla na tampónek a čistila jím pleť. Pokud by vás čistící mléko zaujalo, tak by vás mohlo zajímat, že se dá sehnat v různě velnkých balení (od 30-400ml) takže si pro začátek můžete koupit to nejmenší a vyzkoušet si ho. Pro někoho by mohlo být zajímavé na cesty, protože s ním odlíčíte celý obličej a ušetříte si tak místo v tašce :)



Znáte toto odličovací mléko? Máte rády podobné přípravky 2v1 nebo 3v1? :)

5 komentářů:

  1. děkuji za recenzi, tohle mléko mám někde v cestovním balení a leží bokem už pěknou dobu, ptž nemám ráda na odličování očí mléka, teď po přečtení ho asi vyzkouším, teda večer :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ještě od Vichy žádný přípravek neměla, hodně mi lidi říkají, že platíš jenom za značku, že se dají mnohem lepší koupit za mnohonásobně menší cenu, takže těžko říct.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Driv jsem ho pouzivala a byl moc fajn, rasenku odlici, ale "poradne" ocni liceni bych tim asi neodlicila. Me ted pali i micelarky. takze uz ho dlouho nepouzivam.

    OdpovědětVymazat
  4. Violets: já se taky radši odličuju olejovým odličovačem, ale mile mě překvapilo, že mléko mým očím nijak nevadilo :)

    Babs: záleží jaký výrobek si koupíš, něco za ty peníze stojí a něco ne, ale to je tak u každé značky :)

    mafi: mě micelárky taky pálí, proto mě tohle mléko vážně mile překvapilo, ale souhlasím s tím, že dokonale oči neodlíčí, od toho mám svůj milovaný olejový odličovač :)

    OdpovědětVymazat
  5. jeee tak tys to už odzkoušela:-)
    hezká recenze, napsala bych to asi podobne, jen jsem se k tomu taky ještě nedostala a do té doby to svoje balení asi úplne dovypotřebuju:D

    jsem ráda, že snad aspoň k něčemu ti to bude, že to neni na vyhození:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)