sobota 24. března 2012

USA nákupy

Zdravím vás dámy! Dnešní článek je tak trochu neplánovaný, ale protože se mi začínají hromadit fotky kosmetiky, řekla jsem si, že je začnu už pomalu posílat do světa. Dnešní fotky jsou taková malá ukázka toho, co seženete v místním obchoďáku. Konečně jsem sehnala EOS balzámy, ale pouze ve dvou příchutích. Váhám ještě nad koupí make-upu od Revlonu, který tu mají taky na každém rohu. Celé dny bych tu mohla procházet obchody, ale to bohužel není úplně možné, takže když je čas do nějakého zajít, vážně si to užívám. A je jedno jestli to jsou obyčejné drogerie nebo značkové obchody. Až se vrátím a bude klid, tak se chystám připravit pro vás nějaký obsáhlejší článek o místních nákupech, ale teď na to není moc čas :) Takže pojďme na to málo, co jsem cestou vyfotila...




Nádherně voňavé deodoranty Secret, na které mě navedla Plum Foolery. Voní vážně božsky a mají netradiční vůně, které bych v ČR těžko sehnala. Takže jsem se náležitě zásobila :)



Obří balení čehokoliv je poznávacím znamením. Třeba nad velikostí místních šampónů jsem se na chvíli pozastavila, ale tady je to normální a litr šamponu je běžný standart :)



Omlouvám se, že některé fotky leží na boku, ale bojuji s nahráváním fotek. Fotím jiným foťákem a je těžké najít program, ve kterém i když je otočím, tak otočené zůstanou :) Jinak na fotce je pohled na nové řady Neutrogeny. Těžko říct, jestli se u nás někdy objeví, každopádně jsem zkusila jeden produkt z BIO řady a o své dojmy z něj vás v budoucnu neochudím :)



Pro mě opět nová a neznámá řada péče od Lorealu a za výborné ceny :)
Zkusila jsem vlasovou masku ze zlaté řady, tak uvidíme :)



Olejíček na vlasy DOVE, který na fotce není, protože si lebedí v košíku taky časem uvidíte. Zatím se teda rozmýšlím, jestli ho přivézt mamče nebo ho sama zkusit (když u nás ještě není a bůhví jestli někdy bude :)



V supermarketu tu seženete třeba i Matrix, Redken nebo Tigi...



Stále mě asi nepřestanou fascinovat řasenky, které se tu prodávají zatavené a s kartáčkem mimo balení řasenky. Vím, že stejně se to tak prodává třeba i v Německu nebo Itálii, ale prostě mě to pokaždé fascinuje :)


Nové lesky na rty od Maybelline



A ještě jednou lesky Maybelline, tentokrát ovocné



A jako úplně poslední tu máme sekci balzámů na rty. Těch není nikdy dost, takže se jimi taky zásobuji. Přicházím na chuť balzámům Carmex, které jsou vážně skvělé a za super cenu. Na fotce jsou i EOS balzámy, které doufám ještě potkám ve více variantách.




Tak to by bylo pro dnešek všechno. V ČR je teď šest hodin ráno a my se chystáme jít spát :) Najednou mi ten náš český čas přijde úplně na prd a vyhovuje mi místní :) Takže já se s vámi loučím, na facebooku máte malou ochutnávku z dnešních nákupů a můžu vám říct, že se už strašně moc těším až všechno začnu zkoušet a užívat si to, protože teď na to není tolik času :) Ale kosmetiky mám tak na dva roky dopředu, takže se s vámi budu dělit asi ještě nějaký čas o své úlovky a dojmy z nich :)



44 komentářů:

  1. No moc pekny nakup :) na ty sampony od L'Orealu jsem slysela hodne chvaly, jsou sulafte-free. Pochybuju, ze k nam dorazi :( A co jsi poridila pekneho u MACa a UD Naked? Pis pis, jsem zvedava :)

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na review, hlavně MAC a paletky Naked, jak vidím z fotky, protože přeci jen... vždycky když někdo chválí věci, které jsou u nás nesehnatelné, tak se akorát naštvu :D

    OdpovědětVymazat
  3. ááách....ani nevím co říct, docela ti to závidím! Kdyby všechny tyhle věci byly i u nás....
    a moc se těším na recenze.

    OdpovědětVymazat
  4. To s těma řasenkama je perfektní nápad! to by měli zavést i v našich drogérkách.. aneb stop vysušeným řasenkám!

    OdpovědětVymazat
  5. To je dobrý, ty řasenky mě teda dostaly :)

    OdpovědětVymazat
  6. to je tedy pěkná provokace hned ráno:D super, pěkně foť a nakupuj, ať se máme čím kochat. doufám, že máš velký kufr☺

    OdpovědětVymazat
  7. oooo bože iba slintám. prečo mi za nezobrala so sebou ?:D všetky vychytávky si si nakúpila wow tíško závidím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo, já bych nevěděla, co dřív kupovat. Krása !

    OdpovědětVymazat
  9. Rendy.......co mi to děláš?! :D U té poslední fotky jsem utírala slinu.

    OdpovědětVymazat
  10. ta poslední fotka je super! a ty neonové laky vypadají hodně dobře :) už se těším na recenze..užij si to tam :)

    OdpovědětVymazat
  11. já chci taky! :D těším se na recenze, vypadá to fakt zajímavě! ;)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. ty jo, ty máš asi nějakou hodně dobrou brigádu co? jako tiše závidím, ale přeju:)

    OdpovědětVymazat
  13. Hned bych jela :) Ty řasenky se mi moc líbí a Redken v drogerkách? Ach jo..

    OdpovědětVymazat
  14. Jéé, jak já ti závidím!! :D Já měla jet letos o prázdninách, ale bohužel se to odpožilo na příští rok. :(
    Hodně nakupuj a těším se na spousty fotek!

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, můžu se zeptat, na kolik tam vyjde Revlon Colorstay?:)

    OdpovědětVymazat
  16. Týjo, takovejch věcí, :) už se těším na recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Závidím ti, pořádně si to tam užívej :)! Těším se na další články z tvé cesty :)

    OdpovědětVymazat
  18. páááni, tomu říkám nákup :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Teeda ty se teda máš:Djakej je kurz dolaru? Já vůbec nevim, jak si přepočítat jejich ceny. Ale vypadá to, že tam je jen sleva, sleva a sleva! To je úžasný. Já bych tam určitě nevydržela a musela koupit všechno:DFakt ti závidím:D

    OdpovědětVymazat
  20. fotky otocis normalne v microsoft picture manager. potom ked zavres okno sa ta to spyta ci ulozit a das ano.

    OdpovědětVymazat
  21. pekne si sa zásobila :) úplne najviac ti závidím NAKED paletku :-/ normálne že zelenám závisťou :D

    OdpovědětVymazat
  22. páni tak ty zatavené řasenky vidím úplně poprvé!!! sakra proč to není u nás???! pak si tady člověk kupuje řasenku už napůl vyschlou :((( achjo ...
    Já úplně miluju, když někde v zahraničí vidím kosmetikou, ale i jídlo/pití, který se u nás neprodává :D všechno bych to nejraději vyzkoušela!! :D takže moc super fotky a já se hrozně těším na recenze až přijedeš!!! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. Ach, prave zomieram... Je to krasne - ta posledna fotka ma dostala...

    OdpovědětVymazat
  24. tá posledná fotka je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  25. Takových věcí! Musí to být fakt paráda!

    OdpovědětVymazat
  26. wow tak to už se těším na další články a nový recenze :)
    řasenky v obalech by mohly zavést i u nás mě vždycky rozčiluje kdžy vidím někoho kdo je rozdělává v obchodě a potom si je ani nekoupí :D
    jinak pro mě by bylo největší lákadlo bouncy blush od maybelline a revlon lip butters :)a samozdřejmě Eos ;)

    OdpovědětVymazat
  27. Jak já ti závidím :) Ale už se těším, až uvidím na všechno recenze. Tak si užívej dovolenou a nákupy :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  28. Nechci být závistivá.... Co nadělám, jsem a závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Závidím ti úúúúplně všechno! Vidím tam M.A.C., YSL, Naked,.. to je prostě sen!

    OdpovědětVymazat
  30. ooh, ten Blistex?? vidim dobre? kolik druhu!!! asi se zblaznim...jinak jsem prekvapena, kolik lidi najednou objevilo kouzlo carmexu, takova stara vec..ale dobra to je pravda..:) vidim, ze sis poridila Burt's Bees, jejich balzamy miluju..spolu s Blistex moje nejmilejsi :)

    OdpovědětVymazat
  31. I monitor mi zezelenal závistí :)) ale jen tak dál, nakupuj a foť.... :))

    OdpovědětVymazat
  32. Chci se odstěhovat. Škoda, že ještě nejsou prostředky.

    OdpovědětVymazat
  33. Taky nějak nechápu, proč to s těma řasenkama takhle nejde i u nás?

    OdpovědětVymazat
  34. to je sen! prosím prosím, chci to taky někdy zažít a mít Secret a Naked :D a Carmex a vše, co je tam a níkdy nebude tady!! :D

    OdpovědětVymazat
  35. ty řasenky mě taky fascinovaly :) je to skvělěj způsob jak vyďet kartáček a nemuset otvírat, když jsi nejsem jista jestli si to koupim :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)