pátek 30. března 2012

tvářenka Hervana Benefit

Má cenu vůbec něco psát? Když se stačí jen dívat na tu růžovo-fialovou nádheru? Vypadá to, že jsem si za posledních pár měsíců splnila všechny tvářenkové sny - NARS, Chanel, Benefit...A to vlastně ani nejsem typický milovník tvářenek(ale asi začnu být :) Každopádně o Hervaně se toho taky už hodně napsalo a opět si troufnu tvrdit, že je to za poslední dobu jeden z nejoblíbenějších Benefit produktů, protože co jsem se tak dívala, byla neustále vyprodaná. Nemůžu si pomoct, ale já ty jejich obaly miliju (a něco mi říká, že v tom nejsem sama :)




Jak jste jistě samy postřehly, tak tvářenka se zkládá ze 4 barev - lucky shell, divine peach, heavenly rose a berry delight. Popisovat je asi nemá moc cenu, protože se mi výjimečně povedlo něco vyfotit celkem realisticky. Po smíchání všech dohromady (samostatně je opravdu nepoužívám, na takovou piplačku nemám nervy) získáte růžovou barvičku. Vnímání barev je hodně subjektivní a co je pro jednoho studená růžová, je pro jiné teplá broskvová. Díky fialové barvě, kterou obsahuje na mě působí spíš jako studenější růžová, která podle mě padne jak brunetkám tam i blondýnám. I když samozřejmě někdo bude zase tvrdit, že něco jako univerzální barva tvářenky neexistuje. Nejlepší je podle mě vždycky odstín vyzkoušet na obličeji, protože poučkama a škatulkama se nelze vždycky řídit. Co se pigmentace týče je slabší, ale to mi vůbec nevadí, spíš naopak. Nemám ráda nános tvářenky a radši nanesu víc jemnějších vrstev, než jeden výrazný pruh přes tváře :)
Tvářenka se zdá býti velice odolná, je celkem pevně slisovaná a z předchozí zkušenosti s Bella Bambou můžu potvrdit, že jí jen tak nevypotřebujete (takže dobrá investice). A taky ještě musím potvrdit,že krásně voní. Nedokážu tu vůni přesně popsat, ale možná nějaké květiny by v tom mohly hrát roli. Na tvářích vůni nijak necítím a ani není nijak silná, že by někoho vyloženě dráždila nebo mu byla nepříjmená.




Detailně se můžete tvářenkou pokochat i na oficiálních stránkách Benefitu zde.








Na závěr tu mám pro vás malé srovnání s tvářenkou Bella Bamba.




Hervana (vlevo) má trochu jiný aplikátor, než měly předešlé tvářenky. Pro mě je to celkem dobré vylepšení, protože na tvářenku mám raději zkosené aplikátory.




Co víc dodat? Tu krásu vidíte samy a nenapadá mě jediné křivé slovo proti ní. Ode mě má plný počet bodů, takže za mě říkám velké ano a až příště půjdete kolem Sephory běžte se také pokochat a pak mi řekněte, jestli na vás udělala taky takový dojem :)


PS: říká některé z vás paní? Také se vám tak líbí? Pokud máte značku Benefit rády, tak vás odkážu na jejich facebookové stránky, kde se často soutěží o různé produkty a kde se dozvíte zajímavé informace o produktech nebo o chystaných akcích :)

17 komentářů:

  1. páni, ta vypadá nádherně... a ten obal <3 líbí se mi, jak si Benefit s těma obalama vždycky tak vyhraje :D

    OdpovědětVymazat
  2. Az na tu cenu je moooooc pekna :)

    OdpovědětVymazat
  3. má úžasné balenie a celkové prevedenie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě nechala naprosto chladnou. Barevně se mi jako unikát nezdá a kvůli obalu se mi takovou sumu platit nechce.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja si misto ni koupila dallas, chtela jsem neco i na konturovani. Dallas jen trosku smrdi, jinak je taky bozskej jako hervana. A prave nevim, jestli se pro ni mezastavim :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem teda velká milovnice tvářenek, ale upřímně tyhle Benefit mě vůbec nějak nelákají ... hlavně díky tomu balení. Vždyť se v tom musí blbě nabírat né? Jak je to takové jakoby hluboké?! :X Ale jinak odstín je to hezký :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. p. Ceny si zásadně nepamatuju :( ale jestli se nepletu tak v Sephoře stojí něco kolem 900Kč

    OdpovědětVymazat
  8. dost vážně o ní uvažuji, zatím tvářenku od benefitu nemám

    OdpovědětVymazat
  9. Holky, neblbněte s těma recenzema na Hervanu. Tak nějak při každé návštěvě Sephory zjišťuju, že ji asi nutně potřebuju, ale zatím úspěšně odolávám :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já vždycky nedokážu odhadnout, co z těch mixů vyleze, ale tenhle odstín se moc povedl a musí vypadat dost dobře na tváři :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to dost zajímavě. Mě osobně růžová tvářenka nikdy moc neslušela (teda alespoň já jsem toho názoru) a ta fialová mě tam dost dráždí protože fialovou v tvářence vidím poprvé. Ale na té ruce vypadá jako krásná růžová. Škoda že nemám užší obličej, sakra! :)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. vypadají fantasticky..nezkoušela jsem teda, ale hrozně ráda bych.:D Jen se obávám, že mě stejně jenom nejvíc láká ten obal a že ten vnitřek už nebude tak eňo ňůňo.:D

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Chtěla bych nějakou fakt světlou, jemnou a hlavně studenou růžovou, třeba něco jako Gaiety od Nars, jen malinko výraznější ( ale ne moc, mám Desire od Nars a ta je už moc, chci právě světlejší růžovku), je Hervana to co hledám?? Hledám třetí věc ke krému a emulzí kvůli akci na Benfit 2+1 zdarma a uvažuju o ní, ale hlavně nechci nic teplýho a do oranžova ( Orgasm mám :D), tak tě žádám o radu :-) Na tebe já totiž dám :D Jinak jsem většinu roku jak ředitelka vápenky, takže co se může zdát neviditelné na ostatních, je na mě vidět :D Předem díky moc :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)