pondělí 12. března 2012

Soutěž o poukazy do studia OSKAR

Drahé dámy, dneska tu máme soutěž o tři poukazy do kadeřnického studia OSKAR v Praze. Kadeřník Tomáš byl tak moc hodný a chtěl vám udělat radost, takže tři šťastné z vás se mu svěří do rukou a nechají se hýčkat :) 


Stačí veřejně sledovat můj blog přes GFC (Google) a nechat komentář pod tímto článkem s vaším mailem a odpovědí na otázku: Proč zrovna vy si zasloužíte poukaz získat? Jednu z vás vybere random, jednu já a jednu sám Tomáš. Jelikož je salon v Praze, poprosím vás, abyste se účastnily jen pokud bydlíte v okolí nebo do Prahy často jezdíte nebo si sem klidně rády zajedete i z daleka, ale prostě abych nevybrala někoho, kdo nakonec nebude mít zájem nebo řekne, že to má do Prahy z ruky. Chápete co tím chci říct, ne? :) Prostě účastněnte se jen pokud o to opravdu stojíte a není pro vás problém se sem dostat :)



Dobře si prosím přečtěte, čeho se poukaz týká :)
 


Vítězky oznámím až se vrátím z dovolené, takže máte čas do konce března. Všechny komentáře, které nesplňují výše stanovená kritéria nebo se nebudou týkat soutěže budou smazány, ať tu máme pořádek :) Takže přeji hodně štěstí a slibuji, že alespoň na jednu z vás bych se ráda zašla podívat a zeptat se jí, jak se jí u Tomáše líbilo :)


PS: Ty z vás, které viděly nový film Alice Nellis - Perfect days I ženy mají své dny už mohly salon OSKAR vidět, protože část filmu se v něm odehrává :)



60 komentářů:

  1. taaak poukaz si určitě zasloužím protože:jsem první komentující,tvůj blog sjíždím denně,mám radost z každého příspěvku, a hlavně,nutně potřebuju svým vlasům dodat šťávu,jsou po té zimě nějaké bez energie takže kadeřníka Tomáše nutně potřebuju:)Denča

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten trailer nebo ta ukázka z filmu mě dostala :D Hned ho jdu shánět a dívat se, jelikož dneska mám volno. Tak si udělám takový Lazy monday :D Jinak proč bych měla vyhrát? Protože stále hledám kadeřníka, kterému když řeknu - "Chci ostříhat konečky", tak mi neostříhá 8 cm...

    OdpovědětVymazat
  3. Já si poukaz nezasloužím vyhrát, teda zasloužím, ovšem ne pro sebe, ale pro maminu. To ona si zaslouží pořádnou dávku hýčkání, kterou bych jí tímto způsobem chtěla dopřát.
    deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím, jestli si výhru zasloužím, ale opravdu bych si jí přála. Čtvrtého dubnu budu doprovázat přítele na předávání cen Magnesia Litera v Nové scéně Národního divadla. A opravdu bych chtěla působit krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. páni, to je bezva cena :). Myslím, že bych si pouzkaz zasloužila proto, že už měsíc čekám na objednávku z jednoho eshopu, na maily mi nereagují a já se jenom nervuju, abych aspoň dostala zpátky peníze...

    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Proč zrovna já? Protože jsem měla na maturiťáku ten nejhorší účeš, protože mi ho dělala kadeřnice nekadeřnice a protože jsem tak měla zkažený celý večer a zasloužila bych si to vynahradit! (a byla jsem na zkoušce a ta byla v pohodě, ale nakonec to udělala jinak a prostě zle...všichni to říkali :((( A protože jsem tě nezačala sledovat až teď kvůli poukazu :)

    d-q@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Waw, tak to vyzerá výborne :)
    Takže poukaz by som mala vyhrať, pretože nájsť kaderníka, ktorý by skrotil moje kučeravé vlasy a zároveň ma nepripravil o polovicu vlasov je priam nadľudský výkon a doteraz sa mi to nepodarilo. Navyše teraz po zime by si zaslúžili aj nejakú poriadne výživnú kúru, ktorá by ich dala dokopy :)
    Praha pre mňa nie je problém.
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem z Kroměříže,ale takový výlet by mi neudělal problém:) A poukaz musím vyhrát já protože nevím co s nimi. Kořínky mastné, konečky suché, omývat můžu obden, jsem z nich zoufalá:) Vypadají dobře pouze vyžehlené a to max do druhého dne..
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Poukaz je jako stvořený pro mě, protože si s mými vlasy nevím rady a kadeřnic se bojím. Nevěřím jim, protože mi zatím nikdy nesplnily to, co jsem po nich chtěla - zastřihnout konečky a nakonec z toho bylo 8cm! Proto bych strašně ráda vyzkoušela šikovného kadeřníka muže. Věřím, že bude skvělý a udělá mi účes tak, abych se líbila právě chlapům :))
    marketka.pobudova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Já si jí zasloužím, protože jsem už půl roku nebyla u kadeřníka a vypadám jako vodník :D
    mina@minaandanailpolish.com

    OdpovědětVymazat
  12. Tak myslím, že si poukaz zasloužím, protože moje dlouhé a zničené vlasy potřebují dodat šťávu ;) a protože tě sleduji pravidelně a už v mnoha věcech jsem se u tebe inspirovala- máš prostě úžasný blog! adela.kuchynova@seznam.cz Užij si dovču :)

    OdpovědětVymazat
  13. Poukaz si zasloužím, protože jdu kamarádce za družičku a momentálně moje vlasy vypadají naprosto antireprezentativně a nerada bych jí udělala v její velký den ostudu.

    aga.hauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Poukaz si zasloužím proto, že už mám šílené odrosty od melíru, včera jsem měla narozeniny a celkově mé vlasy na tom nejsou nejlépe, klidně se můžete podívat jak na tom jsou na mém blogu
    http://levanduleodlutense.blogspot.com/
    Můj mail je levanduleodlutense@seznam.cz
    Díky za bezva soutěž.:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Já bych si přála vyhrát tento poukaz pro mamku, protože na "starší" kolena studuje v Praze VŠ a myslím si, že by to bylo pro ni skvělé odreagování, třeba po zkouškách.

    Misiiinecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Jak to tady tak čtu, tak nabývám dojmu, že si poukaz oproti ostatním nezasloužím nijak, žádný pádný důvod nemám. Ale jednoduše bych si ho přála, chtěla bych si jednou dopřát hýčkání v luxusním salónu s veškerou péčí a s opravdovými odborníky. A že by to teď po té zimě vlasy nejen chtěly, ale i potřebovaly!
    Mail na mě: verunka2201@centrum.cz, sleduju přes GFC i na facebooku ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Proč zrovná já? Ani nevím. :D Možná proto, že mi ještě nikdo nedokázal říct a poradit jaký účes se ke mě hodí. Vyzkoušela jsem toho hodně, ale bez úspěchu. Po všech nezdarech jsem se na to vyprdla a skoro osm měsíců vlasy neměly profesionální péči... A navíc nechat se ostříhat od muže? Co víc si přát, třeba právě on najde účes, který je určen pro mě a navíc se bude líbit. :)

    anetasmidova0@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. hmmm Tomáš... myslím, že to by šlo,ne? ;-)
    sice ho neznám, ale už vím, že je milý, hodný, štědrý a nepochybně šikovný, takže PRÁVĚ PROTO!
    A navíc moje vlasy by si zasloužily trošku toho hýčkání :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Týýjo, super cena :) Nejsem sice z Prahy, ale kvůli tomuhle bych si rozhodně udělala výlet:)
    A zasloužím si to proto, protože moje vlasy potřebuji konečně nějak oživit. A chtěla bych si také jednou zkusit být hyčkaná v takovém saloně :)

    Yanictta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělá cena! :-) myslím, že bych si poukaz zasloužila z toho důvodu, že si barvím vlasy pouze sama a v poslední době si s nimi už bohužel nevím rady :-( nedrží mi tvar, jsou polámané, zničené a ani všechny přípravky, které vlastním, ne a ne pomoct. Vyzkoušela jsem už kde co, ale nikterak výrazný efekt se bohužel nedostavil. Navíc ani můj setřih není zrovna ideální, takže by mi výhra udělala opravdu radost :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. To je skvělý, po dlouhý době nějaká super soutěž.
    Mám dlouhé vlasy k zadku a sama pořádně nevím jak o ně správně pečovat. Moje vlasy by se určitě nezlobily kdybych je svěřila do rukou profesionála :-)
    a babička má za měsíc oslavu narozenin, tak bych je chtěla mít krásný :-)))

    katesulcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, chtěla bych k profíkovi kadeřníkovi, protože mám z obecně kadeřníků hrůzu -- žádnému zatím nedůvěřuji natolik abych mu svěřila své dlouhé tmavé vlasy.
    Ale myslím, že takový profík by mi mohl pomoci se mého kadeřnického komplexu zbavit a opět obnovit důvěru v jejich umění.
    Přeji krásný den
    zakova.vl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. To je teda komentaru...ale no co, taky zkusim stesti :-) poukaz bych chtela vyhrat proto, protoze jsem se jeste nikdy neodvazila udelat se svym vzhledem zadnou poradnou zmenu, i kdyz bych chtela...bohuzel myslim, ze se s tim ani moc neda delat protoze mam dost jemne vlasy a bojim se, ze nejake barveni by me vlasy asi neprezily...ale snad by se s tim neco dalo delat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. e-mail je : prejdova-martina@seznam.cz

      Vymazat
  24. Sleduji tvuj blog uz opravdu dlouho a v Praze bydlim, takze to bychom meli :) No a proc si myslim, ze si poukaz zaslouzim? Nevim, jestli si ho nektera z nas opravu zaslouzi, ale kazdopadne si ho moc preju, protoze moje vlasy trpi barvenim (ale te cervene se proste vzdat nechci, je to soucast me! :) a protoze jsem teprve nedavno prekonala sve obavy z kaderniku a ted bych naopak chodila do kadernictvi porad a dohanela zameskane :))

    jedikats@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Nevím jestli bych si poukaz zasloužila, ale rozhodně se mi líbí. Mám dost zničené vlasy a ráda zkouším nové věci :)
    cer.terka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Protože jsem v kadeřnictví byla za svůj život pouze jednou! :))) a návštěva takového luxusního kadeřnictví se mi velmi zamlouvá :)

    angellovely-things@email.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Já bych chtěla vyhrát, protože můj kadeřník se ze dne na den sebral a odstěhoval se do Německa a já mám teď trauma z hledání toho nového.

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, jednoduše proto, že si už se svými jemnými vlasy a suchými konečky nevím rady :)

    KataTTT@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Já si upřímně myslím, že si to nezasloužím já, ale moje vlasy. Chudinky elektrizujou a jejich struktura(?) je hrozná. Každý má hezké na pohled uhlazené vlasy, ale já? To je fakt hrozný. Už si ze mě utahovala jedna holka, že si nečešu vlasy, ale víš co? I učesaný i s voskem nedržej. Nejradši bych je chtěla srovnat brazilským keratinem, ale nemám na to odvahu. Navíc kadeřník v tom má určitě praxi. A na poukazu je na něco co bych chtěla. A víte co? Já když to vyhraju dám to mamce(čestný skautský). Ona se mi o vlasy stará sama a já jí nedokážu poskytnout takovou péči jako ona mně. Tak to dám mamce, protože si na svoje vlásky v poslední době stěžuje:)A hotovo. Nebudu to chtít pro sebe, když mám tak hodnou obětavou mámu.
    veverkaverka3003@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. ptz moje vlasy by si to zaslouzily, za to jak se jim v tom spechu vubec nevenuju :)

    pdoubkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. protože mě vůbec nenapadá, co by mi kadeřník mohl s vlasy vymyslet a tak jsem ještě nikdy k žádnému nešla :D

    email mám v profilu

    OdpovědětVymazat
  32. Tvůj blog sleduji už dlouho. Z Prahy sice nejsem, ale aspoň bych měla konečně důvodu si udělat výlet do Prahy "za krásnými vlasy" a zároveň možnost si i zanakupovat :)
    A proč bych měla vyhrát právě já? Protože by si mé vlasy zasloužily konečně nějaký hezký sestřih. Od té doby, co má oblíbená kadeřnice odešla na mateřskou a já se přestěhovala, jsem nenašla nikoho, kdo by mě ostříhal podle mých představ. Při předminulé návštěvě kadeřnictví, do kterého jsem vcházela s vlasy pod prsa jsem odcházela se střihem po ramena... a to jsem jenom chtěla ostříhat konečky, tehdy mi bylo do breku a přes rok jsem potom u kadeřnice nebyla. Před pár měsíci jsem se teda odhodlala znovu a stalo se mi to samé, takže mám na hlavě absolutně nevyhovující sestřih a bojím se s tím už kamkoliv jít :(
    A protože mám jemné vlnité vlasy, které mi ještě k tomu teď dost padají, tak by se mi celkem i hodila nějaká ta rada od profesionála :)

    OdpovědětVymazat
  33. Proč já? Protože mám dlouhé tmavé vlasy a ráda bych kreativní změnu. Pobavila jsi mě, jak jsi zmínila Perfect Days - ten film byl strašně příjemný! Jinak vyber, koho chceš, myslím, že výhra udělá radost každému. A kdybych to byla já, tak budu skákat radostí a budu se těšit, až mi nějaký parádní profík do vlasů zasáhne. :) A užij si dovolenou!

    OdpovědětVymazat
  34. Blog sleduji už dlouho.:) A důvod, proč byhc měla vyhrát? Ne měla, spíš chtěla.. A to proto, že od doby, co se moje milovaná kadeřnice Klára z kadeřnictví (překvapivě:D) Klára odstěhovala do Prahy, jsem zkusila další tři naprosto nevyhovující kadeřnictví, a nakonec jsem se radši svěřila do rukou sestřenice (vystudovala kadeřnickou a kosmetickou školu), ale i tak to není ono. Ti moji zrzaví miláčci holt potřebují aspoň jednou za čas pořádnou pěči a nějaký Zlatý kadeřnický ručičky.:) Tak budu doufat ve výhru.:)
    buffy.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Já bych to teda docela potřebovala... včera jsem v rámci hluboký existenciální krize popadla takový ty malý nůžtičky a upižlala jsem si cosi jako ofino-patku (jsem děsnej prasák, vim). A vzhledem k tomu, že na mě dneska ve škole všichni koukali nějak soucitně, to je asi fakt špatný a potřebovalo by to profesionální nápravu.

    trinaa@email.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Nevím zrovna jestli si to zasloužím já, ale moje vlasy určitě, za to jak je denně mučím bych jim to chtěla dopřát..:) zaneta.skrdlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. kamarádka nedávno v tomto kadeřnictví byla a byla nadšená :))

    OdpovědětVymazat
  38. myslím, že moje vlasy by si to zasloužily, když už se o ně tak pěkně starám já, mohl by někdo další taky:)
    anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Potřebuji pořádného chlapa, který se umí postavit s nůžkama k mým vláskům(toto označení značí kvalitu)... nepotřebuju melíry, keratiny a pod, základem je střih a najít někoho slušného, kdo umí ostříhat podle přání zákazníka je k nezaplacení... a já po letech opět hledám někoho, komu bych se s důvěrou mohla složit do křesla (více než jednou) ... za poukaz na péči bych na oplátku vložila svoji důvěru...a slibuji, že bych se podělila i fotky před-po a pocity z celé péče :o)

    OdpovědětVymazat
  40. a samozřejmě jsem zapomněla na mail: efik@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. protože mám suché melírované vlnité vlasy a nevím si rady s jejich úpravou. chtěla bych se naučit, jak pomoci vlnám, aby vypadaly zdravě a leskle
    romccca@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Stále hledám dobrého kadeřníka a nějak nemůžu najít.. moje vlasy už prošly různýma rukama a párkrát jsem to i obrečela... !
    laura_begi@msn.com

    OdpovědětVymazat
  43. proč bych měla vyhrát? nevím, jestli měla, spíš bych chtěla vyhrát :) Vyzkoušela jsem desítky kadeřnictví, ale nikdy mě neostříhali tak, jak jsem si to představovala. zastříhnutí konečků končilo o deset centimetrů kratšími vlasy a ani když jsem jim ukázala obrázek se sestřihem, nikdy to nebylo ono. když už jsem konečně objevila celkem ucházející kadeřnictví, po dvou měsících ho zrušili... na tohle mám prostě smůlu, tak by nebylo špatné vyzkoušet nové kadeřnictví :)

    sarka.berounska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Proč já? páč jsem od sedmý třídy nezměnila účes a to už je fakt hodně dlouho :D :D

    OdpovědětVymazat
  45. No jo, a mail - mlha.domodra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Poukázka je krásná...
    Proč já? protože bych chtěla vidět a vědět od profesionalniho kadernika, jak správně pečovat o vlasy, jak nejlépe upravit moje vlasy, aby mi to co nejvice sluselo a kazdy by se za mnou otacel...))
    dlouho nevim co s nimi,pripadaji mi "nudne"
    moje vlasy jsou kratší, ale řekla byh bez "výrazu"... chápete?! :D
    taky by mě zajímalo, jaky pripravky nejvice ůsedí" mymu tipu vlasu- to si myslím, že take hraje velkou roli
    takze tak ))

    l.krizova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. ...protože moje velké množství krepatých vlasů potřebuje pomoct, a taky aby se Tomáš nebál "undercut" tak, jako moje doposavadní kadeřnice, která to odmítá :D

    OdpovědětVymazat
  48. Poukaz si zasloužím vyhrát proto, protože momentálně měním svůj život a životní styl a oživení mých unavených a vystresovaných vlasů je další krok. A taky proto že tvůj blog prostě obdivuju a jako poslušná čtenářka ho kontroluju každý den.)
    veselajana00@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Nechápu, že jsem na tvůj blog narazila až teď, ale hrozně se mi tu líbí! Takže jsem ihned klikla na sledovat a myslím, že tě ještě dlouho sledovat budu. Prozkoumávám posty a teď koukám jakou tady máš skvělou soutěž!

    Wow, to chci! Já vlastně ani moc nevím co s vlasy, mám odrostlé melíry a nevím jestli zase jít do nich nebo ne, nechat a čekat do ombre, apod.. Tohle by se mi fakt líbilo i bych do prahy zajela. :))
    luckasumova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Měla bych vyhrát protože bych si to prostě a jednoduše po tom všem co mě v životě provází zasloužila.)

    Michaela.Krickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Já bych ráda vyhrála poukaz pro mamku (což nemá bý gesto k tomu, abyste se nade mnou smilovali a já bych ho pak zneužila ve svůj prospěch:D). Každý druhý týden jezdí na přednášky do školy do Prahy a vždycky se vrací zničená a unavená, tak myslím, že by jí to rozhodně zvedlo sebevědomí :) Navíc o ni nikdo už dlouho nepečoval jako o princeznu :)
    aneta.jel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Proč já?
    Celkem složitá otázka. Své vlasy miluju nade vše. Dlouhé kaštanové vlasy, pěstěné a opečovávané. Chybí jim jen šmrnc. Trošičku by to chtělo dát nějaký... Tvarm, řád a nějakým způsobem tu mou palici oživit.:D Musím se ale přiznat, že bych si vlasy nikdy neobarvila ani si moc nenechala zkrátit délku. Doufám, že poukaz vyhraji a kadeřníci(určitě profesionálové) mi poradí a pomůžou. (Usnadní život):D Já jsem teda až z úplného Z Čech, ale výlet do Prahy s příslibem nového účesu by se mi vážně líbil. Všem přeju moc štěstí.:)
    LuLlw@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Myslím, že i když nemám moc velkou šanci na výhru, poukaz bych si zasloužila protože mé vlasy jsou bez života, suché a vlněné, nemají šmrnc a já nevím, co s tím. Má kadeřnice stojí za pendrek a když se s tím snažím něco udělat, jen to zhorším.
    Potřebuji někoho, kdo to s vlasy umí a u koho bych měla šanci na normální výsledek, kde by moje vlasy vypadaly alespoň trošku k světu. =)

    Do Prahy jezdím dvakrát týdně a od domova jí mám cca 30 km, tudíž pro mě doprava není problém. =)
    mail: nataliesimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Chtěla bych poukaz moc moc vyhrát, protože jsem už dlouho nebyla u kadeřníka a už to opravdu hoříí!! :) a hlavně protože už chci nějakou změnu, mám pořád to samé a už mě to nudí :))

    NicoChicoFashion@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Já vím, že proti ostatním mám malou šanci, ale nutně potřebuji někoho schopného, někoho, kdo mi vlasy dokáže nějak napravit a oživit. Jsou suché, neživé a chybí jim šmrnc. Zkoušela jsem spousty přípravků na regeneraci, ale mým vlasům nic z toho nepomohlo.
    Doufám, že by mi Tomáš mohl pomoci a poradit ohledně péče o vlasy a že bych pak už nevypadala jak strašák do zelí. =D

    Do Prahy jezdím dvakrát týdně a mám to z domova cca 30 km, tudíž doprava není problém. ;]
    + můj mail je nataliesimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Tak také zkusím štěstí :)...

    Ještě jsem nenalezla kadeřnici/kadeřníka, který by z mých vlasů vytvořil účes, který by ke mně opravdu seděl. To je to tak těžké?

    Navíc má maminka bohužel ztratila práci, takže bych ji nechtěla zatěžovat mým nesmyslným přáním.

    A když budu zase potřebovat napravovat své chyby, poukazem ji obdaruji... ať má ten život lepší.

    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. už jsem psala svoji odpověď, ale pak sem si uvědomila, že si to nezasloužim vyhrát. Ke kadeřnici chodím jednou za čas na zastřižení konečků, protože mi vlasy v létě zesvětlí sluníčko, tak nepotřebuji melír :)) na maturitním plese jsem měla krásnej účes, loni jsem k narozkám dostala péči v salonu, což bylo fakt super :) vlasy sice nemám nijak oslňující, ale objem mi dodá jedině nějaké kouzlo :D
    byla bych moc ráda, kdyby to vyhrála nějaká slečna, která si to nemůže jen tak dovolit :)) tak holky, držim palce ať to vyhraje ta, co si to opravdu zaslouží :P
    jinak super blog :))

    OdpovědětVymazat
  58. Proč zrovna já? Protože si pravidelně nechávám zastřihávat jen konečky mých dlouhých vlasů a ráda bych zkusila něco odvážnějšího, ale tak trochu se bojím :D NIKDY jsem si vlasy nebarvila, ale vždycky mě lákala zrzavá barva :D ale také NIKDY jsem se neodvážila se na ni obarvit. Nudí mě dlouhé vlasy, které má každá, chci něco co jen tak nikdo nemá, ale bojím se svěřit do rukou někomu, kdo mi vytvoří na hlavě hnízdo tak akorát pro papírový pytel. CHCI BÝT ORIGINÁL!! Mé vlasy nejsou v hrozném stavu (alespoň doufám) jsou normální, starám se o ně, ale zas to nějak nepřeháním. MILUJI je a jelikož mě tatínek do šesté třídy nechal chodit na kluka s 5 cm dlouhými vlasy,vyholené strojkem tak si myslím, že bych si ho mohla zasloužit, protože do teď poslouchám historky jak jsem vždycky brečela když mě ZASE ostříhali. Teď nechci brečet, chci jásat že mám na hlavě konečně něco jiného a pěkného!
    Zelenkova.Tereza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. už jsem od minulého léta nebyla u kadeřníka, protože mám strach o svoje vlásky, tak teď radši pořád nosím drdoly a culíky jen abych nemusela riskovat. popravdě už by to ale chtělo nějaký pěkný jarní sestřih, a u Oskara by to mohlo i dobře dopadnout! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)