čtvrtek 8. března 2012

Ryor noční krém, pleťové mléko a hydratační krém

Dneska mám pro vás malou nálož Ryoru! A v zásobě mám ještě pár věcí, takže se brzy zase můžete těšit na něco dalšího :) Nicméně dneska tu máme trio výrobků z péče o pleť.



Začnu pleťovým čistícím mlékem. Dostala jsem ho jako dárek k nákupu nočního krému (o akci jsem vám říkala na fb). Byla to láska na první vyzkoušetní! Víte proč? Protože z toho mléka cítím své dětství, protože ho používala moje máma a tu jeho vůni od mala zboňuju! Takže parfemací u mě jednoznačně vede a zatím ho žádné jiné odličovaví mléko nepředčilo. Jinak co se týče jeho konzistence i účinků je to prostě odličovací mléko. Není ničím výjimečné a pleť vyčistí dobře. Pro mě je výjimečné hlavně jeho parfemace, ale to se už zase opakuji :) Vlastně ještě jedna jeho dobrá vlastnost mě napadá - má praktické balení a dobře se dávkuje. To u mě znamená, že když ho aplikuju na vatový tamponek, tak na mě nevyteče tuna mléka, ale jen potřebné množství.


Noční krém je z mé oblíbené řady z mořských řas. Jak jsem vám už říkala, na nočních krémech zatím tolik nelpím a prostě pokaždé zkouším něco nového a až jednoho dne objevím nějaký božský a zázračný, budu se ho držet. Krém mě hned po otevření velice překvapil svou parfemací, která je prostě totožná s vůni Issey Miyake L'eau d'issey. Já jí v tom krému prostě cítím a nikdo mi to nevymluví! Parfemace je trochu silnější, což mě ale v tomhle případě vůbec nevadí. Pokud vám silnější parfemace u krémů vadí, asi to nebude nic pro vás. Konzistence je o něco hutnější, než u denního matujícího krému ze stejné řady, ale na druhou stranu není krém vůbec mastný. Ráno po probuzení je pleť jemná a hydratovaná, takže mi krém naprosto vyhovuje. Vy co máte rády matující krém z téže řady ho klidně zkuste a určitě nebudete zklamané, ale pokud hledáte noční krém, který je bez parfemace nebo je mastnější, zkuste raději krém z jiné řady.



Tento hydratační krém z řady Luxury Care jsem dostala od mamči k Vánocům a musím se přiznat, že teď není nejlepší doba na to ho testovat. Krém je opravdu hodně lehký a přijde mi lepší na léto, protože není nijak mastný a rychle se vsákne. Během zimy potřebuji trochu mastnější krémy a tenhle proto zatím odkládám do šuplíku na později. Zatím vám můžu říct, že vážně pěkně voní ale co mě malinko štve, že obsahuje drobné tvrdé mikroperličky čehosi, které mě na obličeji trochu škrábou a překážejí, když krém nanáším. Nějak nechápu jejich význam v hydratačním krému a nechápu ani to pidi množství, protože na jedno použití krému jsou tak dvě maximálně tři. Takže když krém natírám na obličej, zdržuju se tím, že se je snažím pochytat a někam otřít, protože mě prostě vytáčejí a vážně jejich funkci nechápu. Na druhou stranu musím uznat, že po použití je pleť jemná a hydratovaná. Hlubšímu testování ho podrobím až bude tepleji :)







To je pro dnešek vše. Zajímalo by mě, jestli znáte některé tyto výrobky a máte s nimi osobní zkušenost?

5 komentářů:

  1. to první pleťové mléko znám moc dobře, taky ho používala maminka, když jsme byla malá :)) Já mám teď odličovací mléko pro normální a smíšenou pleť a jsem s ním spokojená. Prostě odličuje a to je nejdůležitější :)) jinak mám ještě moc ráda krém z řady aknestop (ten s divným názvem).

    OdpovědětVymazat
  2. To mléko mám, bylo u nějakého časopisu za 29,- :o) Hledám teď nějaký krém pro mamku pro věk 50+, ale přijde mi, že Ryor se max. zaměřuje na věk 30+.

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, skvělý blog, škoda, že jsem se o něm dozvěděla až teď :-) sleduji ;-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ten noční krém a připadá mi super, je tak krásně nadýchaný, moc ráda ho používám..

    OdpovědětVymazat
  5. Ryor mi vůbec nedělá dobře, takže asi nic z toho zkoušet nebudu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)