úterý 27. března 2012

Ryor gelová slupovací maska

Po dlouhé době jsem zařadila do své péče gelovou slupovací masku. Konkrétně tato je z řady Aknestop od Ryoru. Velice dlouho jsem žádnou podobnou masku neměla, protože jsem se několikrát spálila a nechtěla jsem je už používat. Jsem ráda, že mám možnost vyzkoušet tuto, protože mě moc mile překvapila.



Co maska umí:

- obsahuje extrakt z aloe vera, přesličky a obilných klíčků
- čistí ho hloubky znečištěné póry
- po aplikaci je pleť jemná, hladká a hydratovaná
- dá se použít nejen na obličej, ale i na zbytek těla (záda, ruce atd.)


A já dodávám, že největší výhodu vidím v tom, že když masku sloupáváte, tak vám to bolestivě nerve půlku obličeje! S čímž jsem se setkávala u podobných masek často a proto jsem je nechtěla ani používat. Navíc když jí z obličeje sloupáváte, tak se vám podaří jí odstranit pár tahy a necuckuje se na drobné kusy (což se mi taky často stávalo). Práce s ní je tedy "čistá" a bezbolestná.




Masku nanesete ve slabé vrstvě na obličej nebo klidně i jen problematickou část a necháte 20 minut schnout. Pak jen sloupnete a je hotovo. Pleť je po použití opravdu jemná, není zarudlá a ani suchá, proto bych se nebála jí doporučit i někomu s citlivější pletí. Já jí nejvíc používám lokálně na T-zónu a rozšířené póry na tvářích a mám takový dobrý pocit, že dávám svým zaneseným pórům zabrat :) Doporučené používání je 1x týdně, ale jelikož mám mastnější pleť není pro mě na škodu jí použít i 2x týdně. Celkově mám z masky velice dobrý pocit a jediné co bych vytkla, je možná její vůně, která mi evokuje pánský sprchový gel :) Ale to není nic dramatického a holt všechno mi vonět nemůže.






Této masce za mě říkám ano a za 76Kč je to vážně dobrá investice. Pokud byste jí nesehnaly v obchodě, zkuste Ryor e-shop, kde jí mají na 100%.


Tak co vy a slupovací masky? Taky se vám někdy stalo to co mě a nechtěly jste podobné věci už nikdy více zkoušet? :)

PS: děkuji zastoupení firmy Ryor za poskytnutí masky k recenzi :)

19 komentářů:

  1. hehe zrovna včera jsem o ní psala :) mám ji moc ráda, akorát mě její sundávání trochu bolí :) ale má velké plus, že jde sundat jedním tahem

    OdpovědětVymazat
  2. asi jsem divná, ale já při odstraňování zažila horor :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam asi radeji ty jilove, nikdy jsem nemela pocit, ze by ty slupovaci neco s mym oblicejem udelaly. Ale tahle vypada sympaticky.

    OdpovědětVymazat
  4. To zní hodně dobře! A má opravdu nějaký viditelný efekt na černé tečky?

    OdpovědětVymazat
  5. Ja ju mám a som s ňou veľmi spokojná :) Tiež sa chystám o nej napísať! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já osobně slupovací masky moc nemusím, a to z toho důvodu, že mi praskají žilky v obličeji. Ale nedávno jsem dostala nějakou, tak vyzkouším jestli se něco nezměnilo a kdyžtak bych zkusila i tuto, díky za recenzi:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem se právě s maskama taky hodněkrát spálila a už používám jen bahení od Avonu z řady planet spa...ale možná vyzkouším i tuhle :)

    OdpovědětVymazat
  8. Používám já na nos, na celý obličej mě to loupání irituje. Mám jí docela ráda, ale příště už asi nekoupím, radši mám prostě ty smývací, je s tím méně práce a patlání.

    OdpovědětVymazat
  9. taky jsem jí měla, už mi došla :) Jenom mě štvalo že se mi vždycky dostaal do obočí, ikyž to byla moje chyba :D, jinak byla skvělá !

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já mám teda uplně jiné zkušenosti....nejde sloupnou celá a když ji sundávám normálně žvu bolestí...vytrhala mi dokonce i obočí:D o drobném chmýří na tváři nemluvě

    OdpovědětVymazat
  11. :) musím súhlasiť, mám ju aj ja, je jedna z mojích naj, vynikajúca... ale neviem v čom robím chybu, lebo prvý aj tretí (z troch) krát som ju dávala dole po malých kúskoch, čo mi nešla na "jeden šup!" :/

    OdpovědětVymazat
  12. tyjo škoda že u nás v tětě ta maska není :x brala bych

    OdpovědětVymazat
  13. a vám co šla dolů špatně, tak nenechaly jste jí na obličeji moc dlouho? Mě šla sloupnout krásně a naprosto bezbolestně, až jsem se divila! A jinak na černé tečky platí mechanické čištění nejvíc, maska by je těžko vytáhla pryč :)

    OdpovědětVymazat
  14. Hmmm, zní to dobře! Po mé poslední slupovací masce Balea by to mohlo konečně být ono :D

    OdpovědětVymazat
  15. taky jí doma mám ;) je opravdu dokonalá!!! :)

    OdpovědětVymazat
  16. ak u nás bude tak ju jednoznačne kúpim! :)

    OdpovědětVymazat
  17. paráda.. určitě jí vyzkouším. Přesně něco takovýho už dlouho hledám. Měla jsem pár zkušeností se slupovacími maskami a většinou mě pálil obličej, že to nešlo vydržet. Zkusím Ryor, ostatně jejich další výrobky si nemůžu vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mám ji doma a je opravdu super :)

    OdpovědětVymazat
  19. mě teda osobně šla dolů špatně, docela to bolelo, je to už dávno, ale nekoupila bych si ji znovu, dlouho jsem jí tam nenechala, prostě normálně, ale je možné, že se po té době už něco změnilo, složení nebo něco

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)