středa 14. března 2012

POREfessional báze Benefit

Jak už jsem vám psala na facebook, objevila jsem malý zázrak na vyzmizíkování rozšířených pórů. Troufnu si říct, že mnoho z vás ho zná nebo dokonce i používá. POREfessional patří mezi nejprodávanější výrobky od Benefitu a sama už chápu proč.



Strukturou mi připomíná podkladové báze, ale oproti nim není tak "mastný". Po nanesení zakryje rozšířené póry, vyhladí pleť a zmatní ji. Můžete ho používat jak pod make-up, tak i na něj. Já ho používám jen lokálně na místo s rozšířenými póry (nos+přilehlá oblast na tvářích). Zkoušela jsem ho jednou nanést na celý obličej jako podkladovou bázi, ale okolí očí hodně vysušoval a špatně na něm držel korektor, takže na celý obličej určitě nedoporučuji. Ovšem lokálně je to báječná záležitost a vážně se pod ním póry schovají a nejsou vidět. Na jedno použití stačí jen malinko výrobku, takže i když patří sice do vyšší cenové kategorie, tak vám určitě dlouho vydrží. Tato báze je bezbarvá, i když na fotce se tváří jako lehce tónovaná. Nemám jedinou výhradu a dávám jí plný počet bodů a za sebe vám jí ráda doporučím :)











Po rozetření. Snad je to dobře vidět, ale snažila jsem se přiblížit ten zmizíkující efekt, který báze vytvoří.



Znáte ho? Používáte ho?

29 komentářů:

  1. Tak cesta do Sephory v nejbližším možném termínu je jistá =D můžu se zeptat kolik zhruba stál tento zázrak?

    OdpovědětVymazat
  2. Ten chci zkusit. Mám něco podobného - možná to samé od MAC. Dávala jsem ho do svých top produktů. Naprosto dokonalý zázrak. Díky za recenzi...vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  3. Doris: nechci střílet od boku, protože si cenou nejsem jistá, ale jestli si to dobře pamatuju, tak něco kolem 700. ale vážně jen tipuju a radši se na to podívej v Sephoře, nechci tě uvádět v omyl :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkujíí..to vůbec nevadí, mám to jen tak pro orienaci. Benefit za to stojí a čekala bych i vyšší cenu...Jen když to sečtu se zbytkem vybraných produktů, tak to už bude síla =D

    OdpovědětVymazat
  5. Znám, použivám, doporučuji :).

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavá věcička, taky bych asi aplikovala jen lokálně, ale možná i tak by stálo za to ho pořídit :))

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá skvěle!
    Rendy, nemáš vyzkoušeno třeba od Biodermy Sébium Pore Refiner? To by mělo účinkovat taktéž na stažení pórů, akorát se asi dá použít na celý obličej. Docela by mě zajímalo srovnání ;-) Něco na ten ksicht už fakt potřebuju!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  8. Taky by mě zajímalo srovnání s Pore Refinerem.. Já jsem s ním hodně spokojená, ale co kdyby náhodou :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já ho miluju, mám už několikáté balení a už nikdy nic jiného. Jinak cena je myslím 950 Kč, takže se vyplatí využít nějaké ty jejich slevičky :)

    OdpovědětVymazat
  10. tahle věc mě vždycky zajímala, jen ta cena mě pořád odrazuje :D

    OdpovědětVymazat
  11. :) Wow, ta cena.. to je děsivé

    OdpovědětVymazat
  12. Verunka: mám ho vyzkoušený, dokonce jsem o něm i psala :) Tak Benefit póry jen zakryje, ale Bioderma by je měla trochu i "léčit" :)

    Minimalist Lady: cena je sice vyšší, ale na druhou stranu stačí vážně jen kapička a tím pádem báze dlouho vydrží

    OdpovědětVymazat
  13. Myslím, že ji nutně potřebuju! A asi si ji koupím tady http://www.feelunique.com/p/Benefit-The-POREfessional-PRO-Balm-22ml, protože tam opravdu vyjde na něco málo přes sedm stovek.

    http://cinderellasnuts.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. och ne, dneska už třetí položka na to-buy seznam! :-) krásně jsi to nafotila, mimochodem :)

    OdpovědětVymazat
  15. Trošku odbočím, ale líbí se mi, jak to máš nafocené. Vypadá to opravdu dobře!

    OdpovědětVymazat
  16. Markett+florinka: děkuji, jsem ráda, že se vám to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  17. Super recenze:-) Znám, ale zatím jsem nikdy nezkoušela, ale docela jsi mě svým článkem nalákala!:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Wow, to vypadá dobře....cena teda už tak hezká není, ale pokud to funguje :) mám zatím ten od Clinique, tak možná až ho vypatlám....nebo je to opravdu takovej must have?

    OdpovědětVymazat
  19. Dashulka: pro mě je to každopádně must have! zatím mi nic lépe póry nezakrylo a bejt tebou až příště půjdeš kolem Sephory, tak si ho mázni a uvidíš sama :)

    OdpovědětVymazat
  20. No super, tak teda dík, já už vážně žádnou další věc nepotřebuju:-D Jenže po tomhle se dívám už dlouho a vymlouvám si to, že tomu nevěřím a tys mě přesvědčila.Ach jo

    OdpovědětVymazat
  21. Na asosu stojí 23 liber (660,- cca). Poštovné zdarma (a sephora ať se jde bodnout:)

    OdpovědětVymazat
  22. Cena tedy nic moc .. ;)



    A trochu reklamy, ale je to užitečné! :)

    POTŘEBUJETE ZVEŘEJNIT SVOU GIVEAWAY? ZADEJTE SI JI NA MŮJ BLOG - ANEB BLOG URČENÝ SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS: http://newgiveaways.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. Nebo si ho holky poridte tady:
    http://www.lookfantastic.com/benefit-the-porefessional-primer-22ml/10552666.html
    Vyjde tesne pod 600. Postovne zdarma :)
    Ja jsem pouzivala neco podobneho od Clarins a Clinique, jen v lete mam stejne pocit, ze ty silikony me "rozpatlou", nevim jak to rici lip. Tady jsem zkousela jen vzorek a na podzim.

    OdpovědětVymazat
  24. O tomhle produkty také uvažuji :) Můžu se zeptat, nevíš jestli není v menším balení v nějaké paletce od Benefitu? Ráda bych si ho vyzkoušela i v menším balení, abych věděla, jestli mi sedne :) Děkuji!

    OdpovědětVymazat
  25. Catherine: Porefessional je v mini verzi v nové paletce How to look the best at everything (na fotky se můžeš podívat např.zde

    http://www.benefitcosmetics.co.uk/product/view/how-to-look-the-best-at-everything-medium)

    a v této sadě je i menší verze make-upu Hello Flawless, 2x korektor Boi ing a pudr Hello flawless

    OdpovědětVymazat
  26. Děkuju, pak jsem si to našla na netu a stejně si dnes koupila celý Pore :D)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak tento výrobek se určitě objeví v mém Wishlistu:-).
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)