čtvrtek 29. března 2012

na čumendě v obchodě

Ahoj, ahoj. Tak dneska tu máme ještě jednu čumendu po US obchodech. Chvíli bude asi trvat, než se vzpamatuju z toho časového posunu a stihnu všechny povinnosti (třeba už se konečně dokopat k diplomce :) A taky musím všechno pořádně vyzkoušet a konečně nějak kloudně vyfotit, protože s foťákem, co jsem měla půjčený to moc nešlo. Takže berte jako malou předehru tuto toulku po obchodech, kterou jsem stihla zachytit ...



Velké překvapení - E.L.F kosmetika v obchoďáku. Trochu jsem nejdřív koukala a nevěřila, protože jsem žila v domnění, že je to záležitost jen internetu. Každopádně cenově lidová koupě - základní řada dolar a studio řada tři dolary.



Lip Smackery mě tentokrát nechaly trochu chladnou a nepořídila jsem ani jediný...



Dala jsem na vás a pořídila si paletku Wet n´Wild a je vážně báječná. Za necelé tři dolary je to vážně poklad :)




I tužky na oči jsou tu zatavené v obalu. Zní to jako prokletí českých šmatlalek, co neznají slovo tester :)




Make-upy Revlon za lidovou cenu ve slevě 



I v tomto případě jsem si nechala poradit od vás a pořídila několik rtěnko balzámů od Revlonu a jsou vážně úžasné!



I kosmetiku Milani seženete v regálech supermarketů






Got2b a jejich obaly, které se mi líbí mnohem více než ty na našem trhu :)


Herbal Essences v mega balení



V obchoďáku narazíte i na Freemana nebo St. Ives



I v tomto případě se mi obal líbí mnohem více - odličovač Loreal



Clean and Clear - nevím jak vy, ale tohle byla kosmetika mé puberty :)



Chtěla bych, aby i u nás v Tescu prodávali produkty od Yes to...



Na Burts Bees narazíte taktéž v každých potravinách...




Značku Bioré mi také někdo z vás doporučoval. Potkala jsem jí jen jednou za celou dobu a z výběru mě nic moc nezaujalo, takže možná někdy příště :)



Současný hit - tvářenky Bouncy Blush. Jak vidíte, ceny se docela liší, takže se vyplatí najít nějakou v akci :)






Make-upy a dekorativka od Neutrogeny





Nová řada lesků a rtěnek Maybelline ještě jednou



Odstíny make-upů, které v našich končinách asi jen tak nepotkáme :)



Na obchodďák celkem slušný výběr laků na nehty :)




Macy´s v S.F - kdo byl i v tom new yorském, tak pochopí, že je to shoppaholiků ráj :) Bohužel tento není tak obří a nezabírá celý blok jako ten v NY.




Po prvním dni a malém podívání se do obchodů :)



Ve Walgreens, který je tu na každém rohu seženete místní klasickou drogerkovou kosmetiku (Maybelline, Wet n´Wild, Yes to, Neutrogena, Rimmel, všechny možné balzámy atd.) Nabídka se celkem liší obchod od obchodu a i ceny se někdy liší i o několik dolarů.





Brow Bary Benefitu jsou tu přímo obří a jsou většinou úplně oddělené od zbytku obchodu. Překvapila mě jejich velikost, to že naráz v nich obsluhují několik lidí a že velká část klientely jsou muži :)



Pánské oddělení Macy´s má svou budovu



Obchod s přírodní kosmetikou v přístavu. Pan prodavač byl celkem neodbytný a dychtivý na mě matlat všechny krémy, že mě trochu odradil od toho si něco koupit...



I náročnější konzumenti si přijdou na své, luxusními obchody se to v S.F jen hemží, nejvíce jich je v okolí Market Street.






Pohled na mini nákupní místo v okolí chodníku slávy v L.A. Victoria´s secret je vražedná kombinace ve spojení se Sephorou, která byla naproti :)











Strašně se mi líbí, jak tu balí nákup v Sephoře. Nejen že mají hezčí a kvalitnější taštičky, ale ještě vám zboží zabalí do rudých hedvábných papírů :)



M.A.C v Los Angeles




Forever 21




Úžasná dvoupartová Sephora v L.A skoro s výhledem na nápis Hollywood. Chce se mi brečet z výběru v těch českých, ale co se dá dělat. Návštěva místní Sephory je tak na hodinu a to ještě nestihnete všechno. V obrovskách stojanech seženete i značky, o kterých se nám v ČR může jen zdát - např. Stila, Urban Decay, Tarte, Sephora by O.P.I, Fresh Sugar, Laura Mercier nebo Illamasqua. No,co vám budu povídat, kdo tam někdy byl, tak mi potvrdí, že je to ráj :)








Ufff, asi jsem vás trochu zahltila fotkama. Snad se to někomu bude líbit a příště už slibuju "normální" kosmetický článek :)

47 komentářů:

  1. Mě se ty obrázky neukazují :( Ukázaly se mi cca 3 a i u těch jsem slintala :P

    OdpovědětVymazat
  2. tak tohle jsem nechtěla vidět! Chci tam jet! Chci si to všechno koupit! :D Je to fajn, že v "blbém" obchoďáku tam mají víc laků na nehty než v největším brněnském DMku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta poznamka o ceskych smatlalkach me pobavila :D pekne za tavit vsechno a je to! Skvely clanek, moc rada jsme se podivala. Za dobu, co jsme tam byla naposled se hodne zmenilo, holt tlak trhu. Burt's bees nebo ty laky v supermarketu nebo i "pharmacy" nebyly. Moc si to uzij a rada se podivam na dalsi fotky.
    PS: brow bary v SF a hlavne muzi? To me vlastne neprekvapuje ;)

    OdpovědětVymazat
  4. teda, dobru polovicu fotiek mi vobec nezobrazuje :(

    OdpovědětVymazat
  5. dámy blogger dneska nějak blbne a fotky se občas neukazují :( zkoušejte to aktualizovat a snad to půjde lépe

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý článek, bavila jsem se! :)
    Já bych tak utrácela, že bych tam byla za boháče a až bych přijela domů, tak bych tu byla za hezkou houmlesačku. :DD

    OdpovědětVymazat
  7. krása, to bych si taky užila!!

    OdpovědětVymazat
  8. super výběr teda, tam bych asi nesměla, protože bych tam všechno utratila...

    OdpovědětVymazat
  9. Závidět se nemá, závidět se nemá, závidět se nemá...ale když áááá, já chci takyyyyy!!!

    OdpovědětVymazat
  10. tyjo ELF za dolar...to pošli zástupcům českýho ELFu, kde essential stojí víc jak dvojnásobek (podle převodu 2,44 dolarů)

    Jinak nákupy ti moc závidím a divím se, že si kazíš dovolenou příspěvkama na blogu :D

    OdpovědětVymazat
  11. Koukám naše obchody jako DM, Rosmann atd.. se můžou o proti tomuhle výběru zahrabat. slintám nad tvým článkem děkuji zlepšilo mi to náladu a jsem ráda že jsem žena a že miluji módu a kosmetiku

    OdpovědětVymazat
  12. je mi do plaču...v akom meste si to bola? velmi daleko?:D

    OdpovědětVymazat
  13. elf v obchode a za takú sumu? :D odpadnem. asi by som vykúpila všetko. hrozne sa mi tiež páčia tie tvárenky/bronzery na druhej fotke- hlavne srdiečkované :) sestra inak ide do usa v lete, totálne jej závidím, tuším jej šupnem pár stoviek do vrecka, nech pre mňa vykúpi victoria's secret a drogériu :D

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásné fotečky!

    evelinsbook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. ááá, proto se jezdím jen válet k moři. tohle by mě totiž zruinovalo :-D

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. tam je to skratka iny svet, ja som tam travila najviac casu v drogerkach, potravinach s drogerkou-takmer vsetky a v sephore. A tie ceny...zase by som tam sla...tesim sa az ukazes nakupy a nam zostane zase len "zavidiet" v dobrom:)

    OdpovědětVymazat
  17. bože to je vážně rááááj :)))) já tam být tak to se mnou asi šlehne :D takový výběr a ty úúúžasné ceny jééé :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Mě se takové fotky líbí, :) musí to tam bejt úžasný..:) to sis určitě brala i jeden prázdnej kufr na víc na všechny věci co si koupíš ne? :D :)

    OdpovědětVymazat
  19. Joooo! Jen tak dál! Přesně takový články jsem si chtěla přečíst....božee ať už mám normální pořádnou práci a podívám se do US, protože to si chci 100% splnit!

    OdpovědětVymazat
  20. To je krása! Vypadá to opravdu nádherně. Fakt závidím Američanům.

    OdpovědětVymazat
  21. skvělé, foťák ti vážně moc nešel, každopádně fotky vidím všechny a stačí to na to, abych si myslela, že amerika je snad ráj:DD

    OdpovědětVymazat
  22. Mne idú fotky všetky :) Je to tam úžasné, do Victoria´s secret by som strašne chcela ísť :)

    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. Mně se článek moc líbil! Je super vidět i zahraničí :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Díky za tenhle článek, moc ráda jsem si tam udělala exkurzi aspoň prostřednictvím fotek a stejně jako spousta dalších doufám, že se tam někdy podívám osobně :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Jéj, já těm Amíkům tak závidím. Ten jejich sortiment, ceny, dostupnost. Češi se mají ještě hodně co učit.

    OdpovědětVymazat
  26. Proboha! Úplně se mi zastavil dech!:-D

    OdpovědětVymazat
  27. Myslím, že se české obchoďáky mají co učit :D Opravdu jsem se pobavila a povzdychla jsem si nad tím co tady vlastně máme za sortiment my, takový malý státeček.. :D

    OdpovědětVymazat
  28. super fotky :)
    v obchodech fotíš mobilem nebo foťákem? já se přiznám, že mi to je blbé i tím mobilem, protože si nejsem jistá, jestli se to vůbec smí ... ?

    jinak, že elf mají v amíkově kamenkách právě znám z MUA, tam většinou píšou něco ve smyslu "koupila jsem to ve Walmartu a stálo to dolar, it´s a deal" apod. :D ale zas tolik jim to nezávidím, mno, zrovna ten elf teda ;)

    OdpovědětVymazat
  29. úžasnéééé.....

    mrzí měže v česku je tak malý vyběr a vysoké ceny =( =(

    OdpovědětVymazat
  30. Nevím proč jsem si myslela, že velký výběr, dostupnost, kvalita a skvělé ceny se v Americe týkají jen oblečení. Snad jsem to ani nechtěla vědět :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Moc krásné fotky. Ani nevíš, jak ráda bych si tam taky zanakupovala :) Tolik u nás nedostupných produktů a ty ceny :)

    OdpovědětVymazat
  32. Rendy neeee, proc mi to delas:-( Letos USA vynecham a jen jak se s tim smirim, tak ty prijdes s takovym clankem :D

    Hlavne Biore, Physicians Formula a Neutrogena dekorativka, po tom me srce opravdu place:-(

    OdpovědětVymazat
  33. Černá Moora: nebylo to nejpříjemnější, připadala jsem si jak zloděj, co fotí :) přitom jsem měla plný košík věcí. ale třeba v Sephoře jsem to ani nezkoušela, protože tam byla ochranka na každém kroku a nechtěla jsem to pokoušet

    Plum Foolery: tak ty si zas pojedeš užívat do Asie :) tam bude taky super shopping, to zas pak budu slintat já :)

    OdpovědětVymazat
  34. Začínam plnit šporkasu a musím tam být. Tak snad někdy, třeba v důchodu...

    OdpovědětVymazat
  35. Krásne fotky..hm pokukala by som sa tam riadne..asi aj zadlžila :D

    OdpovědětVymazat
  36. Po přečtení tvého článku už si ke svému milionu důvodů proč se co nejdříve vydat do USA zapisuji další :)

    OdpovědětVymazat
  37. no zloděj snad ani ne, spíš průmyslová špionka :D (mám kámoše, co se tímhle cvíli živil, chodili po krámech a skrytou pidi kamerou natáčeli rozmístění zboží apod.)

    OdpovědětVymazat
  38. Ach boze, snad se tam nekdy taky podivam, vypada to vsechno uzasne! Ja bych tam teda potrebovala stravit aspon mesic :D Super fotky a dokumentace :)

    OdpovědětVymazat
  39. já asi umřuuuu. proč to tady v ČR nemůže být taky takové? navrhuju bojkot obchodů s kosmetikou, dokud tady nebudeme mít taky takovouhle kulturu v nakupování kosmetiky. copak jsme neandrtálci?

    OdpovědětVymazat
  40. ach, neutrogena makeupy a dekorativka! dream!

    OdpovědětVymazat
  41. Tenhle typ fotek miluju...nechtěli tě z těch obchodů vyhodit? :D já měla jednou za úkol do školy vyfotit nějaké podpory prodeje a letěla jsem jako blesk.:D

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  42. jéé taky jsem byla v SF :) a jela bych znova

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj, jaká kosmetika v USA není a v ČR je?Dopisuji si s kamarádkou z USA a chtěla bych jí poslat nějakou kosmetiku, ale bojím se, ž ejí pošlu ěnco, co si může koupit v USA na každém rohu... co třeba gabriella salvete?

    OdpovědětVymazat
  44. ooooohh to je krása.. taky bych se někdy ráda koukla do ameriky. Co vím tak třeba kosmetika jako Milani, Zoeva apod. co my si můžem koupit jen na eshopech, jsem viděla i v obchodech v Madridu.. Ale toohle je naprostý rááj.. Asi je taky třeba si vzít sebou pořádný balík peněz..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)