sobota 3. března 2012

Moje srdce zaplesá, když vidí....

Kdybych měla tak 10 tisíc navíc a fakt nevěděla co s nimi, hned zítra bych si šla koupit přesně tohle:










- laky z nové kolekce Lancome Vernis in Love
- YSL paletku stínů Vinyl Candy Palette
- rozjasňující pudr Meteorites Cruel Gardenia od Guerlain
- make-up Teint Idole Ultra od Lancome
- noční krém od Biotherm
- papírové řasy
- YSL Glossy stain
- cokoliv v řady Cherry Princess od L´Occitane
- make-up Hello Flawless Oxygen Wow
- pudrotvářenku od Clarins


Takže kdo se nabízí, že mě vezme nakupovat nebo rovnou pošle peníze na účet? Nezklamu vás a odměnou vám bude moje neskonalá radost! Sdílí mé nadšení někdo další z vás? Taky se vám někdy zvýší tepová frekvence, když vidíte pudr nebo make-up lahodící nejen vašemu oku? Když nenajdu dobrovolníka, budu muset jít vykrást banku a to přece nechcete ....   :)


PS: má někdo z vás nějakou osobní zkušenost s nějakým z těchto produktů? Ať vám můžu závidět nebo se ujistit v tom, že je to zbytečnost, kterou nepotřebuji :)

12 komentářů:

  1. já bych chtěla hlavne ten Lancome make up :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky bych teď potřebovala finanční podporu :D
    a zkušenost bohužel nemám, takže ti zatím nic nedoporučím, ale jakmile na některý z produktů narazím, určitě si ho kvůli Tobě koupím, abych Ti udělala recenzi :D :-)

    OdpovědětVymazat
  3. to já bych potřebovala snad několik miliard,abych si koupila co vážně chci.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím že jsme na tom snaad všechny stejně 100 milionů by mohlo stačit :D na nějaké to oblečení + kosmetika :D vůbec bych se za takového sponzora nezlobila !

    OdpovědětVymazat
  5. hrajes mi do noty ;) akorat tu cherry princess bych vymenila za cherry blossom...2 tydny zpaty jsem ji zkousela a rozvonela se do vune prostredu na nadobi, v tom jsme se shodli i s pritelem, takze jsem skoncila u cherry blossom a nemuzu se ji nabazit..:)

    OdpovědětVymazat
  6. ... cokoli od Guerlaina! :)

    takže z toho tvého seznamu pudřík, i když je fakt, že zrovna tenhle konkrétní mě k nákupu zas tak nebere, mám raději lisovanou meteorití klasiku .. ale to mi nezabrání, abych jásala stejně, holt Guerlain fetiš :D

    a chci zkusit ten novej Benefití make-up.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo tohle mě taky "trápí" :D furt toužím po nějaké kosmetice!!! :D Nejhorší je, když si třeba koupím něco po čem jsem prahla nějakou dobu ... tak za pár dní vidím další výrobek a jede to od znova :D fakt peklo!!!

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. čekám na ten makeup od Lancome:-)
    ale zatim zkušenost nemam, tak jsem zvedava,kazdopadne se memuzu dockat, pri obejdnavani jsem se nejak utrhla ze retezu:D

    OdpovědětVymazat
  9. Supr vkus :D
    Taky se mi to stává, že kolikrát něco chci jen proto, jak to vypadá a až druhotně řeším, jak moc je to účinné/jak moc to potřebuji atd. :) Njn, jsme holky :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)