úterý 6. března 2012

Maybelline FIT ME korektor

Jedna má čtenářka mě nedávno upozornila na to, že v Palladiu v DMku je k sehnání nová řada dekorativní kosmetiky FIT ME! od Maybelline. Určitě bych jí ráda poděkovala i vám ostatním, kteří mě informujete o podobných věcech. Nemám samozřejmě čas obcházet všechny drogerie nebo parfumerie, abych měla přehled o všem. Takže se určitě dál dělte a já se zas budu dělit s vámi o zajímavých akcích nebo výrobcích, na které narazím. No každopádně mě tato řada velice lákala a zajímala a když jsem měla cestu kolem, zašla jsem se na ní podívat. 



Celkem se mi líbí jednoduché obaly, který Maybelline této řadě nadělil. Bohužel musím konstatovat, že jako u většiny věcí z drogerie i v tomto případě se etikety rychle loupají a ošoupávají (viz foto níže) a to je trochu škoda. Na druhou stranu co by člověk za 149Kč chtěl, že? No, okoukla jsem nabídku a řekla jsem si sama pro sebe, že vlastně nic nepotřebuju a všeho mám dost. Teda pak jsem si uvědomila, že jsem si chtěla koupit korektor do kosmetické taštičky, kterou sebou nosím a vzpomněla jsem si, že každý vychvaluje podobný korektor Affinitone, takže jsem si nakonec pořídila tento. Logické, že? 



Nejsem sice zastánce těchto tekutých korektorů a mám raději tuhé v tyčince, ale musím uznat, že tenhle je vážně fajn. Používám ho na kruhy pod očima. Vyhovuje mi hlavně jeho odstín a i to, že korektor dobře kryje ale nedělá pod očima hutný nános. A výdrž je taky slušná, takže mu nemůžu nic vytknout a na drogerkové poměry je si myslím fakt dobrý. Na drobné korekce pleti během dne bohatě stačí a ani vás nijak nezruinuje (149Kč).



Korektor po nanesení a poté po rozetření na ruce.




Důkaz toho, jak se etiketa rychle ošoupává, toto je stav po 2 dnech.






Co dalšího najdete v kolekci?



(web)


Odstínů v nabídce je celkem 6. V drogerii jsem si všimla ale jen 4 odstínů, je možné, že buď ve stojanu nebyly všechny, nebo prostě nejtmavší a nejsvětlejší odstín u nás neseženete. Odstíny jsou číslovány (10,15,20,25,30 a 35). Já mám č.15, což byl v drogerii nejsvětlejší odstín k sehnání.





Foto z kampaně FIT ME!

Jsem zvědavá na další recenze jiných výrobků z této řady. Netuším jak moc se už stačila rozšířit po českých drogeriích, takže jestli se někdy budete zmiňovat o některých výrobcích, dejte mi vědět :) Nebo už jste stihly něco vyzkoušet?

10 komentářů:

  1. tak to jsi mě navnadila, celkově mám korektory od maybelline ráda. ještě jsem ani tu řadu fit me v obchodech neviděla.

    OdpovědětVymazat
  2. do Brna ještě řada Fit me nejspíš nedorazila, nikde jsem ji zatím neviděla. Ale make-upy z této řady jsou na zahraničních blozích docela vychvalované.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten celý stojan chci domůůů :(

    OdpovědětVymazat
  4. vyzerá veľmi dobre :)

    ak by si mala čas, kuk sem http://wehateloverscompany.blogspot.com/ :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dnes si akorát pro korektor jdu, tak uvidím jestli je budou mít v Palladiu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na Slovensku som tuto radu nevidela, bohvie ci vobec dorazi.. :/ Ale korektor by som rada vyskusala, vyzera byt podla mojho gusta :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  7. taky se mi líbí hodně design obalů a korektor od Maybelline používám též, takže příště taky zkusím tento. myslím si, že to asi bude podobné :)

    OdpovědětVymazat
  8. mě zaujal ten bronzer, až půjdu okolo drogerie, tak se tam určitě stavím

    OdpovědětVymazat
  9. Já si ho koupila včera, tak jsem na něj zvědavá, mám taky 15, ale 10 měli taky, jenomže než světlá je spíš žlutá, neměli jenom 35.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)