pátek 2. března 2012

M.A.C nové limitované kolekce

O tom, že jsem navštívila preview night V M.A.C jsem vám psala na facebooku. Ráda bych se proto s vámi dneska podělila o své dojmy z celého příjemného večera. Bohužel jsem opět nemohla fotit, protože M.A.C má přísná pravidla jako většina podobných obchodů, takže fotky jsou z internetu. Tentokrát je na březen několik limitovaných kolekcí plus nová kolekce Viva Glam.




Úplně první, kterou vám chci ukázat je kolekce Chenman, která je inspirovaná fotkami této umělkyně. Jak vidíte, její fotky jsou založené na výrazném a až skoro snovém líčení. Co kolekce obsahuje vidíte na obrázcích níže. Mě z této kolekce zaujala jedna věc, kterou uvidíte na konci článku a kterou jsem si i koupila :)


(web)




(web)


(web)

M.A.C Vera je také inspirovaná umělkyní, která se pro změnu proslavila svými obrázky berušek a jiných podobných tvorečků. Moc se mi líbí design této kolekce a také produkty. Nejvíc se mi líbily voděodolné tužky na oči, pigmenty i rozjasňovače. V rámci šetření i racionálního myšlení jsem si ale nic nekoupila, protože samozřejmě tužek na oči i rozjasňovačů mám dost, nicméně na koukání je to slast :)

(web)
(web)


V nabídce je i nezvykle hodně laků na nehty. Jak asi dobře víte, M.A.C jich obecně v nabídce moc nemá a proto milovníky jejich laků asi potěší, že díky limitkám je na výběr ze 7 nových odstínů.


(web)


(web)


Barevná retro kolekce Shop M.A.C Cook M.A.C je nejpestřejší ze všech zmiňovaných. Líbí se mi její roztomilé obaly i odstíny většiny produktů. Nejvíc mě zaujala fialová paletka stínů, krémové lesky na rty, balzámy na rty a nečekaně i krémové tvářenky. Ty se mi zalíbily asi nejvíc protože je slečna od M.A.C líčila přímo na modelce a ten výsledný efekt byl vážně úžasný a přirozený! Ač krémové tvářenky ráda nemám a asi si ani nikdy žádnou nepořídím, ty z vás, které je mají rády je určitě vyzkoušejte. Trochu mě zklamaly odstíny laků na nehty, protože ve skutečnosti se mi nelíbily tolik jako na fotkách. Opět se ale trochu ozvalo mé šetřivé já a zakázalo mi teď cokoliv kupovat. Možná toho budu trochu litovat, ale co se dá dělat.


(web)


(web)


Jako poslední je nová kolekce Viva Glam Nicki a Ricky. Výtěžek z prodeje všech výrobků VG jde na nadaci M.A.C fund. Tvářemi jsou Ricky Martin a Nicki Minaj. Každý rok v březnu nebo dubnu se mění odstín rtěnky VG i její tvář. Musím se vám přiznat, že barva této rtěnky mě vážně okouzlila! Úžasně svítivě růžová, která krásně vynikne hlavně na zrzkách (odpozorováno) ale která je na mě moc křiklavá a myslím, že mi takové barvy prostě nesluší. Zkoušela jsem si jí asi třikrát a koukala se ze všech úhlů, ale prostě jsem se v ní necítila. Každopádně druhá věc z kolekce mě zaujala více a tu jsem si i pořídila. Jedná se o průhledný balzám na rty, který je jedním slovem úžasnýýýý! Jelikož mám ráda Tinted Lip conditioner od M.A.C v kelímku, zajímal mě samozřejmě i tento. Hned jak jsem si ho vyzkoušela jsem věděla, že ho musím mít. Hydratuje rty vážně báječně, je jemný, voňavý a dlouho na rtech vydrží. Strukturou mi připomíná trochu vazelínu, ale opravdu jen trochu. Za mě mu dávám plný počet bodů! Balení je klasické tubičkové (jsem teďka nějak mimo a ani jsem vám ho nevyfotila, ach jo). I když nepatří mezi nejlevnější, mám vyzkoušené, že právě jeho kolega v kelímku neuvěřitelně dlouho vydrží a je asi bezedný, takže mě to tolik ani nevadilo a navíc jsem jednou udělala i dobrý skutek a moje peníze pomůžou ve výsledku i někomu jinému.










Hrozně moc jsem chtěla vyzkoušet nějaký lak od M.A.C. Původně jsem byla rozhodnutá pro úplně jiný odstín, ale ten se mi pak v reálu nelíbil a zbytek bych asi moc neunosila. Trochu jsem váhala mezi tímto a tmavě modrým ze stejné kolekce, ale nakonec jsem zakotvila u růžového, protože ten unosím mnohem víc. Uznávám, že to není nijak výjimečný odstín, jeho zástupce byste našly u mnoha značek. Je to krémová, studená růžová barva. Žádné třpytky ani shimmer, jen čistá růžová barva. Plně kryje ve dvou vrstvách, rychle schne ale na můj vkus je trochu vodovější. Nalakovala jsem si ho hned v pondělí a od té doby neporušeně drží, takže výdrž se zdá býti dobrá a dlouhodobá :)





Jinak nového odstínu si všimnul i přítel a to je co říct, protože on jako většina chlapů tohle nikdy nevnímá a obecně veškerou kosmetiku nazývá spíš zbytečnými krámy :)





Všechny tyto kolekce jsou od 1.3.2012 v prodeji až do vyprodání zásob. Tak, která kolekce se vám nejvíce líbí? Plánujete si něco pořídit?

12 komentářů:

  1. Nejvic se mi libi asi vera:-) Z viva glam mam Gaga a pak jeste klasickou cervenou (tusim je to I nebo IV?) a ani jednu z nich moc nenosim, nejsou to uplne neutralni barvy....
    Lak vypada super, tesim se na recenzi!

    OdpovědětVymazat
  2. U mna jednoznacne vyhrava farebnostou kolekcia VERA...tie blushery su krasne, to by som brala.

    OdpovědětVymazat
  3. ta VIVA GLAM od Nicki mě také hrozně okouzlila :) jsem na ní zvědavá jak se mi bude líbit živě ... příští týden se konečně chystám do MAC pro ten balzám :) takže jí okouknout a možná i koupím! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí nejvíc asi kolekce Vera. Lak má krásnou barvu, těším se na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
  5. asi Vera kvuli rozjasnovacum ... ale jinak me to nejak moc nebere ani jedno, prilis barevne :D

    OdpovědětVymazat
  6. Chtěla bych se zeptat jestli to půjde koupit někde na internetu nebo kde prodávají kosmetiku M.A.C.? Jde mi hlavně o laky... :)

    OdpovědětVymazat
  7. M: M.A.C se dá koupit ve třech prodejnách v Praze nebo přes www.maccosmetics.com, ale nikdy jsem to osobně nezkoušela. A přes E-bay bys taky určitě něco sehnala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kolik prosím tě stojí ta rtěnka od Nicki Minaj? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Paula: fotila jsem to na tom letáčku, stojí 500Kč :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten balzámek vypadá pěkně... můžu se zeptat na složení? (Silikony, ropa a jiné...?)

    OdpovědětVymazat
  11. ta kolekce vypadá skvěle, asi naběhnu na nákupy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)