neděle 11. března 2012

L´Occitane stíny a balzám

Další z výprodejové várky, kterou jsem ukořistila v L´Occitane aneb člověk si má dělat radost i maličkostmi. A že já té radosti poslední dobou mám :) Původně jsem si šla jen pro stíny a u pokladny zahlédla ještě tento krásně vybarvený balzám na rty.








Oční stíny mají vážně krásnou a rozkošnou krabičku. Je z tvrdého papíru a na magnet. Balení obsahuje dva oční stíny, aplikátor a zrcátko. Oční stíny (barvy odpovídají realitě) jsou dobře pigmentované, nepráší a s bází drží výborně. Když tak nad tím přemýšlím, už dlouhou jsem nenarazila na vyloženě špatné oční stíny. Díky bázi od M.A.C mi drží všechny stíny stejně dobře, takže najít nějaké vyloženě špatné je momentálně asi nemožné.




Na fotce vypadají trochu vyblitě, ale to je jen tím světlem.



Jak jsem říkala už na začátku, balzám mě zaujal hlavně svým obalem. Ach ty barvy! A ach to stylové balení, připomínající mi krémy na ruce. Balzám s vůní marocké růže obsahuje bambucké máslo a vyživí i naprosto vysušené rty. Je hodně mastný a krémový, ale dobře se roztírá a rty pak vypadají jako po použití lesku. Vůni růže z balzámu příliš necítím, voní mi spíš neutrálně. Dávám si ho na noc jako takovou výživnou masku a ráno jsou pak rty krásně vláčné (což v téhle hnusné zimě dokážu náležitě ocenit).
 





A slibuji, že tohle je z L´Occitane výprodeje už vše a zas vás dlouho nechám na pokoji :)

17 komentářů:

  1. Mě by zajímalo jak se nanáší ten balzám ? :D má zvláštní uzávěrku,jinak skvělá volba! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. páni, ty obaly jsou nádherný!

    OdpovědětVymazat
  3. ten balzámek vypadá skvěle! :) hned bych ho brala též! :)

    OdpovědětVymazat
  4. L´occitane má balzámy opravdu skvělé :) A stíny vypadají rozkošně, i když nevím, zda bych zrovna tyto odstíny využila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Emko: prostě si trochu balzámu vymáčkneš a natřeš si rty :) jako bys měla krém na ruce, ale tohle je balzám na rty :)

    OdpovědětVymazat
  6. balzám i stíny vypadají moc dobře. Vždycky, když jdu kolem jejich obchodu, nejradši bych si tam nakoupila spoooustu věcí, ale všechno mají docela drahé, na mé poměry

    OdpovědětVymazat
  7. ja chci vic L'occitane..miluju ten obchudek, jejich kremy, vne a vsechno, a ted me strasne stve, ze veskerou dekorativku tam vzdycky ignoruju, protoze stiny vypadaji skvele!

    OdpovědětVymazat
  8. Ty stíny vypadají tak nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé já bych si to koupila už jenom kvůli těm hezkým obalům :D :) vypadá to zajímavě, škoda že u nás jejich obchod nikde není.. :( a v Praze jsem to teď já blbka ignorovala :-/ :D
    Jinak jak jsi psala u mě k tomu suchému šamponu, pudru a séru na vlasy.. ehm, už to pár dní testuju a naprosto souhlasím :D všechny 3 výrobky naprosto k ničemu.. ale aspoň bude co na blogu kritizovat, že jo :D

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem minulý týden koukala na ty stíny a balzám ve slevě a lákalo mě to, ale pak si říkám, že to stejně nepotřebuju :(( jinak ten balzámek má super hezký balení! :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Já byla slevy v L'Occitane taky už před nějakou dobou okukovat, ale nakonec jsem si nic neodnesla. Balzám i stíny mají moc krásné balení, což mám u kosmetiky ráda :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty stíny si pořídila kamarádka a je s nimi hrozně spokojená. Mně se také moc líbí, zvlášť ta krabička a design, tohle prostě žeru :-))
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  13. všechno to vypadá úplně krásně :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já teda musím říct, že obdivuju tvoji odvahu experimentovat....já bych si třeba asi stíny od L'occitane neodvážila koupit, neměla bych v ně asi moc důvěru....a vůbec, v Loccitanu mě vždycky něco tak jako láká, nicméně pak se podívám na cenovku a vždycky zařadím zpátečku. Z toho, co jsem vyzkoušela - jo, fajn, ale stejně je ta kosmetika dle mýho předražená, zas tak super není... :)

    OdpovědětVymazat
  15. L'occitane mi láká, měla jsem krém na ruce, ale ty ceny se mi zdají přemrštěný. Nicméně za ten krém jsem ochotná to dát. :) Každopádně balzám má krásné balení.

    OdpovědětVymazat
  16. Dashulka: tak to já se zas nebojím a ráda zkouším všechno možné, co kdybych náhodou přehlížela nějaký skvost :)

    Veronika: nejsou nejlevnější, ale zrovna za ten krém jsem ochotná to dát :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)