pondělí 19. března 2012

Lakovací tag

Dnešní post bude spíš taková "vata" protože jistě chápete, že nejde denně psát něco smysluplného :) Nicméně i když nejsem nejlepší příklad člověka označehoného v lakovacím tagu, tak mi tato "nominace" od TRB potěšila. Takže jdeme na to...





Pravidla tagu:
  1. odpovím na následující otázky
  2. označím tři další blogerky, které udělají to samé, co já
Kolik laků vlastníš?


Nikdy jsem to nepočítala, ale víc jak 50 to nebude.



Foto všech laků!
Vzala jsem nejdřív růžové, červené, béžové a oranžové odstíny a pak zbytek barev.







Která je tvoje nejoblíbenější značka laků na nehty?
Nevyzkoušela jsem jich ještě tolik, abych mohla říct, že mám oblíbenou jen jednu značku. Určitě tu budou jisté sympatie k několika značkám (O.P.I, Lancome, American Apparel, Essie, Sephora..), ale jen jednu nej nemám a asi ani nikdy mít nebudu.

Dostala si někdy jako dárek lak na nehty? Pokud ano, napiš který a kdy to bylo.


Určitě jsem někdy nějaký dostala, ale na název odstínu si bohužel nevzpomínám. Byly to různé značky, převážně drogerkové - Rimmel, Essence nebo třeba Max Factor.

Jaký lak máš právě teď na nehtech?


Pinkly fresh od M.A.C




Pokud by si mohla vytvořit limitovanou edici laků na nehty, jaká by byla?


Každopádně by to byla kolekce laků v barvě duhy! Čím víc barev, tím lépe!






Jaký lak je tvůj nejoblíbenější?

Opět těžká otázka, protože moji oblíbenci se mění hodně často. Ale třeba takový O.P.I Cajun Shrimp, Barry M Cyan Blue nebo L´Esprit od AA mě asi jen tak neomrzí :)



 
Dneska jste se asi nic moc zajímavého nedozvěděly, ale pro jednou mi to snad odpustíte :) Je velice těžké někoho nominovat, protože mám pocit, že lakovací tag měla snad už každá blogerka :) Takže ty co nenominuju, tak mi dejte do komentářů odkaz na váš lakovací tag a já se na něj pak ráda podívám :)


Tak zkusím někoho, u koho jsem v době psaní tohoto článku tento post neviděla:


Lucy
Mia
Bezega


Pokud se k vám tato "nominace" nějakým způsobem dostane, tak se pak ráda podívám :)



13 komentářů:

  1. ten Pinkly fresh od M.A.C vypadá strašně pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  2. páni, překvapuje mně, jak málo máš laků :)). Jinak já moc nemám ráda modré laky, ale hrozně se mi líbí ty odstíny co máš ty :)
    Tag jsem taky dělala, už je to déle, ale kdyby ses náhodou chtěla podívat: http://sweetlittlesuzie.blogspot.com/2012/03/nail-polish-tag.html

    OdpovědětVymazat
  3. zajímavý, tvůj je první který čtu :) líbí se mi tvá sbírka!

    OdpovědětVymazat
  4. ten od mac je nádherný...strašne dlho po takej farbe pátram....kde si ho kúpila? :O)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za nominaci Rendy ;). Něco spáchám :).

    OdpovědětVymazat
  6. zajímavý blog! Bylo by super, kdyby ses občas taky vyfotila namalovaná tím, co recenzuješ. Jinak díky za inspiraci!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Suzie: já vůbec nejsem lakovací maniak, proto jsem se sama od sebe nehrnula do podobných tagů, protože moje sbírka je hodně malá a chabá :)

    Miss: koupila jsem ho v prodejně M.A.C v |Praze, lak je ze současné limitované edice :)

    Bezega: budu se těšit :)

    Ivet: pracuji na tom, pomalu a jistě, ale technika, čas a světlo je občas proti mě :)

    OdpovědětVymazat
  8. moc pěkný, snad ten post taky udělám!:))) díky moc za označení :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ha, od doby, co čtu kosmetické blogy, jsem si koupila úplné minimum kosmetiky. A když si chci koupit nový lak, plesknu se přes prsty. Vidím v nich totiž tu svou ženskou hroznou hamejživost. A jak jsem četla díky módnímu peklu Zolův román U štětstí dam, úplně jsem se zapřela. Takže nehty si lakuju, mudla se ze mě nestala, ale cosi se změnilo, kupuju jen to, co fakt využiju, doma už nemám a víc lidí to chválí (nemám-li sama s výrobkem zkušenost). Docela by mě zajímalo jak to vidí ostatní. Jestli díky blogům pleníte drogerie, parfumerie a e-shopy, nebo naopak eliminujete.

    OdpovědětVymazat
  10. Myslela sem si že mejch 50 laků je hodně, ale vidim že bych měla rozšířit svou sbírku.)

    OdpovědětVymazat
  11. Myslela sem si že mejch 50 laků je hodně, ale vidim že bych měla rozšířit svou sbírku.)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)