sobota 17. března 2012

Konjac sponge

Hned na úvod přiznávám, že na tuto houbičku mě navedlo duo Sofastars. Po přečtení jejich článku na téma těchto houbiček jsem zatoužila je vyzkoušet. Trvalo to asi tak 7 hodin a houbičku jsem měla doma. Kdyby vás to taky chytlo a zatoužily jste jí mít a vyzkoušet, můžu vám doporučit tento e-shop. Ráno jsem objednala a odpoledne po práci si šla houbičku vyzvednout.



Fotka houbičky z e-shopu. Takto vypadá, když je dostatečně namáčená a připravená k použití.

Jak jsem se dozvěděla, houbičky jsou 100% přírodní (vyrobené z rostlinných vláken) a existují v několika provedeních. Já jsem si vybrala černou variantu určenou pro mastnou pleť se sklonem k tvoření černých teček nebo pupínků.


Výrobce uvádí, že tato černá varianta:
je s přídavkem uhlí Bamboo je ideální pro mladou a mastnou pleť náchylnou k tvorbě akné a tvorbě černých teček. Bamboo uhlí obsahuje aktivní uhlí a minerály, které zvyšují absorbční schopnost, ideální pro odstranění přebytečné mastnoty. Bambusové uhlí je také přírodní antioxidant, takže pomůže v boji proti akné, které způsobují bakterie.



Výhody konjac houbičky s Bamboo uhlím:
- Ničí bakterie způsobující akné
- Hluboko čistí kožní póry odstranuje černé tečky, nečistoty a   
  mastnotu
- Zachovává přirozenou pH pokožky




V obalu vypadá houbička jako kus šutříku a je taky patřičně tvrdá. Před prvním použitím se proto nechá chvíli v misce s vodou.



Na této fotce mi houbička trochu připomíná karbanátek :)



A tady je už skoro "nabobtnalá" houbička připravená k použití. Jak vidíte, tak se pěkně zakulatila a zvětšila svůj objem.



Musím uznat, že houbička je úžasně měkká a jako stvořená na mazlení! Po obličeji bych s ní vydržela přejíždět klidně hodinu v kuse. Stává se z toho pomalu skrytá úchylka :) Houbička po obličeji krásně klouže, jakoby na jejím povrchu byly takové mikro bublinky. Určitě se to nedá srovnat s houbičkami, které jsem si doteď kupovala v drogerii a kterými jsem si čistila obličej nebo s nimi smývala například pleťovou masku. Houbičku používám bez dalších přípravků po vyčištění pleti jako takové dočištění. Po použití jí opláchnu, lehce vymačkám vodu a nechám uschnout. Houbička tak po dvou dnech zase úplně ztvrdne a chce to jí před použitím trochu namočit. Vydržet by měla tři měsíce a pak by jí chtělo vyměnit. Navíc mytí s ní způsobuje i takovou velice jemnou a šetrnou exfoliaci, což by mohlo vyhovovat někomu s citlivou pletí (pokud se bojíte používat hrubější peeling).




Testuji ji už více než měsíc a zatím jsem nezpozorovala nějaké zlepšení pleti ve smyslu menších nebo čistějších pórů. Pupínky se holt dělají občas všem bez rozdílu a asi ani tahle vychytávka tomu nezabrání. Přesto jsem moc ráda, že jsem se jí rozhodla vyzkoušet a určitě jí můžu doporučit, protože mytí s ní je příjemná radost :) Očekávám, že se časem značně rozšíří a ještě o ní uslyšíme a přečteme si. Otázka na závěr: už máte svojí Konjac houbičku nebo o ní uvažujete?

12 komentářů:

  1. o tomto teda počujem prvýkrát. ale môže to byť celkom zaujímavá pomôcka na čistenie pleti, aj keď ako vravíš, samotná zázrak nespraví

    OdpovědětVymazat
  2. O něčem takovém čtu popré, tak dej když tak vědět, jestli to začne zmenšovat ty póry ;)

    OdpovědětVymazat
  3. vidím ju prvý krát,no je to naozaj zaujímavé,ale neplánujem si ju kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám a jsem s ní spokojená. Dělá takovou sametovou pleť. Používám taky večer po odlíčení na dočištění.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky vidím prvně, a moc nezaujalo.. Jak píše Klára, kdyby to ty póry zmenšilo, tak možná :-) Přesto zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  6. už jsem o ní slyšela, zatím čekám jaké budou výsledky :D

    OdpovědětVymazat
  7. už jsem o tom četla, ale ikdyž to vypadá víc než zajímavě, tak o tom neuvažuju :)

    OdpovědětVymazat
  8. Trochu nesympaticky vyhlížející houba :D ale už jsem po ní taky koukala :))

    OdpovědětVymazat
  9. já bych o ní uvažovala, kdyby dělala to, co slibuje, protože by mi to přišlo zábavné, pokud jde o aplikaci ... ale jestli nedělá, jak píšeš, tak spíš ne

    OdpovědětVymazat
  10. Slyšela jsem, myslím, že musím nutně vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  11. rada by som to vyskúšala :O

    ak by si mala čas, kuk sem http://wehateloverscompany.blogspot.com/ :)

    OdpovědětVymazat
  12. .. KONJAC SPONGE je zázrak.. já si kupuji houbičku od Erborianu s výtažky ze zeleného čaje.. můžu jen doporučit!
    http://eshop.marionnaud.cz/erborian-green-tea-konjac-sponge-cistici-houba-zeleny-caj.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)