pátek 16. března 2012

Jen růžová to může být

Když jsem vám na Valentýna neposkytla duchaplný článek, který by si nedělal srandu ze všeho růžového, tak dneska vám to vynahradím! Kdo mě zná, moc dobře ví, že růžová fakt není moje oblíbená barva a vehementně se jí vyhýbám. Líčení je jediná výjimka potvrzující pravidlo. A protože akce 1+1 v Sephoře nebývají tak často, je třeba toho využít (ano, jsem horší jak důchodci a když vidím slovo akce nebo sleva, tak mi to nedá, akorát, že se nejedná o rohlíky, ale o kosmetiku :) Neuvidíte nic nového - jumbo tužky jsou moje malá vášeň a čekám na dobu, kdy si pořídím komplet barevnou škálu. Oční stíny mám také velice ráda, rtěnky také a tenhle rozjasňovač už kupuju asi potřetí. 






Sephora má dvě verze tohoto rozjasňovače - růžový a zlatohnědý. Ten druhý mám doma už z léta a růžový si kupuju už poněkolikáté. Je to hlavně z důvodu jeho univerzální barvy, kterou můžete přejet tváře jen tak nebo ho můžete nanést i přes tvářenku na hořejšek lícních kostí. Jeho decentní růžová barva krásně rozzáří celý obličej. Občas se neudržím a mám chuť s ním poprášit celý obličej, protože ta barva je prostě ááách...Navíc dobře drží, netvoří na tvářích mapy ani fleky a nejde to s ním ani moc přehnat, protože je vážně decentní. Pro začátečnice, které chtějí rozjasnit svou tvář a třeba si ani netroufají na tvářenku ho můžu doporučit, protože ho dobře nanese i opravdové kopýtko (jako třeba já :)







S tímhle rozjasňovačem se pojí i příhoda, kterak jsem po státnicích seděla ve školním klubu a přisedla si ke mě slečna, která obhajovala hned po mě. Nějak jsme se bavily až jsme došly k tomu, že obě máme rády kosmetiku a ona je ke všemu kosmetická redaktorka jednoho známého časopisu. Navzájem jsme vytáhly svoje kosmetické taštičky a zrovna tenhle rozjasňovač jsme porovnávaly s tím jejím od M.A.C, který byl mimochodem strašně podobný té zlatohnědé verzi, co se taky vyrábí. No, takže chápete, že k tomuhle růžovému skvostu má mé srdce blízko :)


K voděodolným Jumbo tužkám taky asi nemusím nic dodávat, stále bych se opakovala :) Drží i ve vodě, nesmývají se, jsou krásně pigmentované, měkké atakdále atakdále...





Růžové stíny mají v sobě poměrně velké třpytky. Což je trochu nevýhoda, protože mají tendence během dne opadávat z oka. Vím to, dělají mi to skoro všechny stíny s podobným finishem a stejně si nedám říct a vždycky si je koupím a pak odpoledne hudruju, že se lesknu a třpytím jak diskokoule :) Není mi pomoci, ale když je člověk vidí, zjihne mu srdce. S výdrží nemí problém, pigmentace je taky dobrá (ostatně nikdy jsem neměla problém s žádnými stíny od Sephory, co jsem si kdy koupila). Jen ty opadávající třpytky by někomu mohly vadit...






Vždycky když přemýšlím, co si z jejich dekorativky ještě vybrat, zakotvím u stojanu se rtěnkami. Mám nějakou blbou úchylku si kupovat jen takové nevýrazné nude nebo růžové odstíny. Ty jejich rudé nebo fuchsiové jsou na mě moc silné kafe.  Rtěnka má trochu vodovější konzistenci a rty jsou celkem hydratované po jejím použití (čti jako není potřeba pod ní dávat extra balzám). Pigmentace je u tohodle odstínu trochu slabší, chce to víc vrstev, aby na rtech byla vidět. Stejného efektu třeba jako s krémovými rtěnkami ale nedosáhnete. A jediné co mi trochu vadí jsou opět mikro třpytečky, které jsou na rtech lehce cítit. Vše zachrání přetření rtů kapkou lesku, to pak necítím vůbec nic.
 




Všechny odstíny pěkně pohromadě...


Co vy a růžová? A co vy a akce 1+1 v Sephoře? Pochlubte se, kdo byl taky lovit :)

20 komentářů:

  1. Ten rozjasňovač vypadá božsky!Mohla bych se zeptat ve které Sephoře si byla nakupovat? a hlavně kdy? jedu totiž zítra do Sephory do Brna a tak by mě zajímalo,jestli tam ještě taky chytnu nějakou akci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle odstíny zbožňuji, asi se budu muset zajít podívat do Sephory...Super recenze ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Katyes: já jsem to kupovala v době té akce, teď jsem v Sephoře dlouho nebyla a o akcích nevím, ale když o nějaké vím, píšu to na facebook :)

    OdpovědětVymazat
  4. všechno vypadá moc dobře! už bych se konečně měla zajít podívat do Sephory, co pěknéhho tam mají :))

    OdpovědětVymazat
  5. před pár dny jsem tam byla (v Palladiu) a přiznám se že poprvé, ale byla jsem z ní teda nadšená a rozhodně se tam půjdu podívat v dubnu znova :)

    OdpovědětVymazat
  6. No jestli bude akce trvat ještě příští týden a zbyde mi něco z návštěvy Prahy, tak bych tam možná i zakotvila.. :D

    OdpovědětVymazat
  7. S tím rozjasňovačem naprosto souhlasím, taky ho doporučuju, kde se dá - často hlavně začátečníkům, co chtějí nějaký zkusit prvně - má skvělou barvu a aplikace je úplně blbuvzdorná :) ... a za ty peníze je to fakt jeden z must-haves mezi kosmetikou

    OdpovědětVymazat
  8. a sakra tak ten rozjasňovač se mi hodně líbí! :) můžu se zeptat kolik prosím stojí? :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. tiez mam jedny tiene Sephora s trblietkami, a trblietky mam potom skoro vsade:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. už bych mohla vyzkoušet rozjasňovač a tenhle vypadá božsky :)

    OdpovědětVymazat
  11. ten rozjasnovac chci:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Paráda" Moc hezky se mi na to dívalo :D Líbí se mi stíny a rozjasnovac :) Tuzku mám doma taky v odstínu 02 silver.

    OdpovědětVymazat
  13. A do prčic, tenhle post mi byl čert dlužnej! Teď potřebuju rozjasňovač, tužku i rtěnku!

    OdpovědětVymazat
  14. Tne rozjasňovač je nádherný!:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. já jsem tedy lovit ještě nebyla, ale asi zajdu, rozjasňovač me okouzlil, a na tužku se chystám už dlouho, nutně potřebuji tyrkysovou a taupe:DD

    OdpovědětVymazat
  16. Ach! Tak tohle jsou přesně moje barvičky. Hlavně tužka a rozjasňovač vypadá senzačně! Mademoiselle Suzanne

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám růžovou moc ráda. O akci v Sephoře jsem věděla, ale nějak šla mimo mě, protože jsem v tu dobu neměla moc čas lítat po obchodech.
    Jinak všechno, co sis koupila, se mi moc líbí, jsou to přesně moje odstíny. Příští týden musím do Sephory! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ten rozjasnovac se mi moc libi. Diky za tip.

    OdpovědětVymazat
  19. Včera jsem byla v Brne v Olympii v Sephore a chtela jsem si tento rozjasnovac poridit. Ovsem nemohla jsem ho najit tak jsem poprosila slecnu,ktera o rozjasnovaci sephora nic nevedela a rekla mi ze nic takoveho se nevyrabi :D takze nevim co to tam maji za personal,a dokonce mi rekla ze jedina znacka ktera dela tyto "pudrove rozjasnovace" je benefit,nacez jsem si pomyslela ze si ze me asi dela jenom srandu protoze ta vec od benefitu kterou mi zacala nasledne hnedka podstrkovat nebyla ani tretinova oproti vyrobku ze sephory ovsem cena byla asi petkrat vyšší. Takze jsem bohuzel zklamana a nic jsem si neporidila:(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)