neděle 4. března 2012

Gabriella Salvete 103 + 141

Abych se přiznala, značku Gabriella Salvete nemám zrovna extra v lásce. Připomíná mi má mladá školní léta, kdy u nás v drogerii nebyly skoro žádné značky kosmetiky, kromě této a Miss Sporty. Nikdy se mi jejich výrobky příliš nelíbily a když už jsem něco někdy vyzkoušela (pudry, tužky, stíny) byla jsem zklamaná a výrobky mi nikdy nepřišly kvalitní. Pak se to ale zlomilo a já jednou při projíždění internetu uviděla nalakované tyto dva laky. Ani jeden odstín není vlastně můj oblíbený a perleťové laky jsem vždycky nesnášela a smála se mámě, protože ta si nic jiného na nehty nelakovala :) Časy se mění a lidi začínají mít rádi i věci, po kterých by ještě před nějakou dobou nesáhli. No, abych to neprodlužovala, do své skromné sbírky vítám tyto dva nové krasavce.






První odstín 103 je perleťový krémový lak se zlatým shimmerem. Co mě nejvíc překvapilo je, že je kryje i v první vrstvě a nedělá nehezké rýhy na nehtech. Dávám ale dvě vrstvy, tak nějak ze zvyku. Na fotce zlatý shimmer tolik nevynikne, ale třeba když zasvítí sluníčko, je to krása :)









Druhým odstínem je číslo 141. Inspirací pro něj mi byl právě níže zmiňovaný O.P.I - It´s my year. Lak má fialový základ doplněný zlatým shimmerem, což ve výsledku dává dohromady moc pěknou kombinaci. V jedné vrstvě není lak tolik krycí, ale ve dvou už je efekt pěkný a ve třech je to sázka na jistotu. Výdrž slušná a tři dny se nehnul ani z okrajů nehtů. Odstín jsem si opravdu zamilovala a těším se na léto, kdy ještě více vynikne díky sluníčku a snad i opálenější pleti! Tento odstín bývá srovnáván jak s O.P.I tak i s lakem Zoya v odstínu Faye. Ani jeden z nich nemám sice vyzkoušený, takže nevím jak jsou krycí nebo jak dlouhou vydrží, ale barva se podle všeho zdá býti velice velice podobná. Stačí si trochu projet internet a samy uvidíte.









Porovnání všech tří odstínů ->






Máte rády podobné odstíny laků na nehty?





12 komentářů:

  1. Odstín 141 mám také doma a je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten druhý vypadá hodně zajímavě! Není v šeru moc tmavý? Mně se tyhle laky líbí na sluníčku, kdy se krásně třpytí, ale doma navečer jsem z nich vždycky zklamaná, jak strašně tmavé jsou.. U toho prvního mě vážně překvapilo, že kryje už v první vrstvě! Ten asi budu muset očíhnout :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mám od nich stříbrný, teď budou v Rossmannovi za 50,-, tak půjdu do dalšího. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám od GS ráda nejen laky. Je fakt, že už jsou u nás na trhy věky a dřív bych nad nimi asi taky ohrnula nos. Ale druhý fakt je, že se za poslední dobu hodně vylepšili, jak designově, tak kvalitativně i nabídkou výrobků. Třeba rtěnky jsou super! A laky chválím všude, jsou dle mého v kvalitě srovnatelné s těmi dražšími značkami (jen nemají záběr několik stovek odstínů). Zrovna jsem recenzovala číslo 105 a tu 103 bych taky ráda někde objevila a vyzkoušela, líbí se mi. Vlastně od nich není barva, která by se mi nelíbila :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  5. Markvitka: tmavý určitě není ani v šeru, je to taková fialovo zlatá barva, ale určitě ani v šeru nepůsobí tmavě :)

    Verunka: určitě souhlasím, GS se snaží držet krok s jinými značkami ale stejně nejvíc mě zatím oslovují laky na nehty :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se líbí ten odstín 103, na ty tmavší fialové moc nejsem :)

    www.gabyy-sweet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. 141 mám a je to můj nejoblíbenější lak na nehty :))

    OdpovědětVymazat
  8. Já GS taky vždycky přehlížela, ale minulý týden jsem si tam koupila také jeden lak a byla jsem příjemně překvapená, protože je vážně super!
    Já mám ten od OPI a na tom tvém "vrozníku" nalakovaný mi přijde úplně stejný :))
    Takže až mi dojde sáhnu určitě po tomhle od GS :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. GS jsem kradla dřív mámě- černou tužku na oči, a překvapivě jsem s ní byla spokojená :)Jinak ten lak se mi líbí spíš perleťový.
    Máš super blog! Já akorát zakládám tak se třeba někdy jukni :)
    www.purpleprinces-s.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. miluji perleťové, lesklé a metalické laky na nehty! Žádný jiný jsem snad nikdy ani nekoupila (kromě matného černého, přes který ale stejně dávám stříbrné třpytky :) ...jo, byla jsem určitě straka v minulém životě :-)) S Gabrielou Salvete nemám žádné negativní zkušenosti, ale ani moc pozitivní...můj 1. a jediný výrobek od této značky byly glitrové třpytky v roll-on asi před 10 lety. JO a pak ještě voňavý lak na nehty (oranžový s barevnýma třpytkama, vůně broskve...byl to kdysi dárek v Super dívce :-) pak jsem si vlastně koupila ještě jejich jahodový lak na nehty (červené třpytky). V současné době už mě od nich nic moc neláká, nepůsobí na mě nějak extra kvalitně (asi jak miss sporty), i když určitě by se našly i nějaké super kousky, nevím, časem zkusím (třeba když budou cenově v akci :)

    OdpovědětVymazat
  12. 141 mám doma a musím říct, že je úžasná! Mám ji dokonce teď na nehtech :-) :D Úplně jsem si ji zamilovala ♥ Hrozně moc se mi líbí jak se pod úhlem světla mění její barva :-)

    Napsala jsem o ní dokonce i na svém blogu, kdyby ses chtěla podívat :-)

    http://nickysbook.blogspot.cz/2012/11/gabriella-salvete-c141.html

    Krásný den Všem :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)