středa 28. března 2012

Formula 10.0.6 tonikum a náplasti

Tohle je asi definitivně poslední záchvěv jménem Formula 10.0.6. Jelikož už jsem od nich nic jiného ve výprodeji v Sephoře nezahlédla a jen tak se k žádným výrobkům asi nedostanu. Ale vy třeba jezdíte do zahraničí nebo nakupujete přes internet a třeba by vás něco o těchto dvou výrobcích zajímalo.




Na So Totally Clean tonikum jsem četla pár pozitivních ohlasů na zahraničních diskuzích. Sice se objevovaly i názory, že je cítit alkoholem a vysušuje, ale tak co člověka nezabije, to ho posílí. Chtěla jsem ho prostě vyzkoušet. Je fakt, že alkohol je z něj cítit, ale mě přesně takhle smrdí všechny parfémy od Chanelu, takže je to vlastně luxusní zápach :) Podobná tonika používám jen lokálně (T-zóna) a zejména když si čistím černé tečky, tak pak jako jakousi desinfekci. Na celý obličej určitě nedoporučuji, protože je to docela síla. Pro citlivou nebo suchou pleť by to byl zabiják, takže jen mastnější pleť se sklonek k akné. Kromě toho alkoholového-Chanel zápachu na něm nevidím nic extra. Udělá stejnou službu jako třeba tonikum Normaderm od Vichy. Nijak mému obličeji neublížil ani ho nevylepšil, takže dál zůstává jako desinfekce :)



Co mě ještě pobavilo, byl český překlad na krabičce, který zní: Hluboké čištění pórů. Je vidět, že na tom dělal vážně někdo profesionální a znalý kosmetiky (ovšem na překlad na náplastech to nemá :)




Noční náplasti na redukci akné mě zaujaly, protože co si budeme povídat, nevyrábí je zrovna každá druhá kosmetická firma na trhu. A představa toho, že si večer nalepím samolepku na pupínek a ráno se vzbudím bez něj je velice lákavá.
 


Náplasti vypadají takhle, balení obsahuje celkem 4 jednotlivě zabalené "destičky" s 21 samolepkami. Samolepky jsou na obličeji téměř neviditelné, nejsou cítit a jsou velice tenoučké. Viditelného zlepšení jsem si všimla, pupínek se opravdu přes noc zmenšil a ráno nebyl zarudlý, ale že by se definitivně vymazal z tváře, to bohužel ne. Jako je to zajímavá vychytávka, třeba s sebou do kosmetické taštičky nebo na cesty, protože vám samolepky opravdu nezaberou žádné místo.Takže jestli o ně třeba někde někdy zavadíte, klidně si je ze zvědavosti zkuste ale na druhou stranu se bez nich obejdete a přežijete :)



Nápis číslo dvě - skoro až mě uráží, protože uhry vážně na obličeji nemám a to slovo ve mě vzbuzuje pocit hnusu, takže bejt trochu víc citlivka, nekoupím si to snad jen kvůli tomu :)




No, dneska jsem zrovna nejuchala radostí, ale na druhou stranu to není ani žádná tragédie. Takže si vyberte, k čemu se přikloníte vy :) Nevím jestli se má cenu ptát na vaše zkušenosti s touto značkou, protože znám jen jednoho dalšího člověka (zdravím Plum Foolery), který něco od této značky vlastní :) Ale třeba mě překvapíte...

5 komentářů:

  1. Ja si delam zuby na jejich jilovou masku, ale po precteni teto recenze uz si tim nejsem tak jista...ale hlavne, ze me zbavi tech UHRU :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky zdravím:D mám čisticí gel a úplne bozsky voní po malinach nebo něčem podobném:-) je fajn, ale ze bych z nej byla nějak extra odvarena, to taky ne.... Spotrebuju ho a hurá na další:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný design, kde že se to dá koupit? :) Mrknu v Sephoře!

    OdpovědětVymazat
  4. ty náplasti vypadají dost zajímavě a mohla by to být taková poslední záchrana, přece jen jestli se zmenšil a nebyl červený lépe se bude maskovat. ale za tu námahu hledat ho a objednávat ze zahraničí nebo něco podobného to zřejmě nestojí. )

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Jane: právě že v Sephoře je vyprodávali a už nebudou, takže spíš se podívat na ebayi nebo na zahraničních eshopech :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)