pondělí 5. března 2012

Essence nová kolekce

Není to tak dlouho co jsme se přetahovaly v drogerii o výprodejové kousky a už je tu nová kolekce. Od té doby, co dorazila do obchodů jsem byla v několika Rossmannech a zatím jí měli všude. Celkem jsem si koupila jen tři kousky, protože mi kolekce moc extra zajímavá nepřišla. Všechno jsem samozřejmě musela vyzkoušet a nakonec se rozhodla, že potřebuju jen krásně barevnou taštičku a dva laky na nehty. Ale nepředbíhejme, pojďme se podívat, co nového kolekce přinesla. Všechny fotky ze stránek Essence.







Jelikož mám momentálně dostatek kvalitních řasenek, tak nějak jsem neměla potřebu kupovat nějaké nové. Ze zvědavosti jsem nakoukla jen do jedné (té modré) a kartáček vypadal celkem dobře a sympaticky. Jsem zvědavá, u koho si časem přečtu o nějaké z těchto řasenek :) Tužky na oči mě nezajímaly vůbec, takže na ty jsem se ani nepodívala. 




Podkladové báze byly velmi očekávaným zbožím. Zatím jsem četla pochvaly na jejich pumpičkové aplikátory, ale upřímně bych si asi od Essence nikdy žádnou bázi pod make-up nekoupila. Ani teda make-up, protože se mi to nějak příčí. Laky, stíny, lesky určitě jo, ale nic co si člověk matlá na obličej. Tak nějak si přijdu jako mimo cílová skupina těchto produktů. Bázi jsem si zkoušela na ruku, ale na to, že má být prosvětlující jsem jí na ruce ani neviděla. A ani mi nepřišlo, že by se jako báze chovala, spíš jako nějaký krém (hodně mizerný ovšem). Takže bázi ani make-up za mě nee. Jinak co se týče také celkem proslavených pěnových tvářenek, tak ty mi naopak nepřišly tak špatné, jak jsem se někde dočetla. Zkoušela jsem si je a mile mě překvapily. Na mě je sice nikdy neuvidíte, ale jako pigmentace mi nepřišla špatná, odstín taky celkem ušel a někdo šikovný by si s ní mohl třeba vyhrát. Jen si nejsem jistá její výdrží, ale to vám poví někdo, kdo jí i vlastní.





Co se laků na nehty týče, tak z nové kolekce je opravdu z čeho vybírat. Jak z barevných verzí tak i nude kolekce nebo speciálních efektových laků nebo péče o nehty. Nude kolekce mi sice trochu splývala v jeden odstín, ale to má zřejmě za následek umělé osvětlení v obchodě.




Lesky jsou celkem klasika. Upřímně mě nechaly naprosto chladnou a ani jsem o ně nezavadila pohledem (jak já jsem ale zlá :) Navíc ve výprodeji jsem se zásobila mými milovanými lesky Stay with me, takže není co řešit.


V kolekci samozřejmě najdete i více novinek, než co je na fotkách. Součástí stálé kolekce se stal třeba i prášek zvětšující objem řas, péče o nehty, nové štětečky nebo odstíny mono stínů.


No a teď, co jsem si pořídila já...





Barevná taštička mě upoutala na první pohled. Je tak krásně barevná, že jsem jí neodolala. A navíc kosmetických taštiček není nikdy dost! Zejména těch prakticky omyvatelných. Něco mi říká, že si jí pořídí asi hodně z vás a bude na nás koukat z každého druhého blogu :)






Jedním z efektových laků je i šupinkový Multi sparkling. Hrozně jsem nějaký šupinkový lak chtěla vyzkoušet a tohle je dobrá příležitost, jak s tím začít. Šupinky hrají barvami a vážně se mi ten efekt na nehtech líbí a pěkně je oživí. A jak pravila Viennettka, jsou podobné lakům Nfu Oh. Za mě určitě dávám ano! Bohužel jestli se něco vážně hodně špatně fotí, byl to tento lak a nepodařilo se mi tak dobře zachytit, jak moc pěkný efekt vám na nehtech vytvoří.






Poslední je lak z Nude kolekce. Na nude barvě celkem nejde nic zkazit. Je to prostě klasika. Neshledávám na něm nic super zajímavého nebo neobvyklého, ale zároveň mi ani ničím nevadí a za tu cenu si je myslím obstojný. Konkrétně tento odstín má v sobě lehký nádech růžového shimmeru, který ale na nehtech není nijak ve výsledku vidět. Jinak kryje docela dobře i v první vrstvě, dokonalé barvy dosáhnete ve dvou vrstvách.


Co jste si pořídily z nové kolekce vy? Nebo na co se chystáte?

23 komentářů:

  1. velmi dobry vyber lakov, aj ja by som si take kupila veru :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si pořídila minulý týden nude lak přesně v tom samém odstínu :-). Koupila jsem si teda i make-up a bazi a zatim tak nějak zkouším :-)

    evelinsbook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem se na ni nebyla ani mrknout, ale už se těším až to všechno obhlédnu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Evelins: a to bě ta báze vyhovuje? :)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem si z nové kolekce nekoupila nic... na internetu mě lákala, ale pak v obchodě... nic moc, no :D. Nude laky nejsou pro mě, na báze a make-upy mám názor jako ty, tvářenka se mi docela líbila, bylo tam ale to ALE... :D. taštička se mi moc líbila, už už jsem s ní šla k pokladně, ale vrátila jsem jí. Ale možná si jí ještě vezmu. Docela mě zaujala ta péče o nehty ,ale toho mám doma taky dost...

    OdpovědětVymazat
  6. Na ten efektovej top coat si taky brousím zuby. Zatím jsem si z nové kolekce nekoupila nic, ale láká mě pár odstínů laků :)

    OdpovědětVymazat
  7. mám stejný nude lak ve dvou vrstvách ho mám natřený už 3 dny a ještě ani kousíček se neoprýskal ... což není normální u essence, takže jsem nadšená :D

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem právě napsala recenzi na jednu z těch nových řasenek, a musím říct, že mě opravdu mile překvapila. a ten efektový lak jsem chtěla taky, ale u nás bohužel nebyl :))

    OdpovědětVymazat
  9. Rendy: Zatím celkem i ano. Mám i od Dermacolu a ta je teda lepší z hlediska sjednocení pokožky jako povrchu. Ale myslím, že není na vyhození, cena odpovídá kvalitě. Každopádně službu to udělá plus mínus stejnou. Jen ten dermacol je prostě příjemnější.

    OdpovědětVymazat
  10. Nevím proč, ale já bych si také od Essence nedala na obličej žádný makeup:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ten šupinkový lak mě mírně "namíchnul". Protože jsem hrozně dlouho šilhala po Nubaru 2010 (snad tři čtvrtě roku, možná déle) a nakonec jsem si ho minulý měsíc pořídila. No a teď přijdu do drogerie a tam má Essence úplně to samé, i když pochopitelně levnější. Ale to je fuk. Aspoň mám námět na srovnání :) (A Nubar mám stejně radši).
    A že se zatraceně blbě fotí je teda fakt pravda... :-/
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  12. aaach, k nám toto zase príde až v lete a možno ani nepríde:( my máme na predajni DM kolekciu Vampire Love ešte...

    OdpovědětVymazat
  13. Přesně, taky od mám od Essence spoustu lesků, laků, stínů, ale make up bych si nekoupila :) A taštička je super, taková jarní.

    OdpovědětVymazat
  14. A tu tvářenku jsem zkoušela, ale dělala mi mapy..

    OdpovědětVymazat
  15. Jana: já jí sice zkoušela jen na ruce, ale šla mi rozmazat dobře, i pigmentace ušla a právě jsem se až divila, že nebyla tak tragická

    OdpovědětVymazat
  16. ty laky vypadají pěkně, ten třpytivý se mi líbí - mohla bys je do příštího postu nafotit rovnou na nehtech :) zajímalo by mě, jaký efekt ten třpytivý lak dělá.

    OdpovědětVymazat
  17. Jůůůů, šupinkovej! Krásnej...a ta taštička je taky fajn O:-) och ne, nesmím jít to drogérky!

    OdpovědětVymazat
  18. mě lákají docela ty řasenky, ale zatím jsem v Rossmannu nebyla takže vůbec nevím jak ta kolekce vypadá naživo! :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Muzu se zeptat v jakem Rosmannovi jsi kupovala tu kosmetickou tasticku?:) Dneska jsem se v jednom byla a nevidela ji tam..diky za odpoved;)

    OdpovědětVymazat
  20. Terka: taštička je z Rossmanna ve Vodičkově ulici

    OdpovědětVymazat
  21. A můžu se zeptat kolik taštička stála ? :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)